Als ik ooit een aanbod heb gelezen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik ben een alleenstaande oudere man![]()
Dank je wel.quote:
Ik deed het op het laatst elke avond en dat is ook niet de bedoelingquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
behalve vandaag![]()
maar is ni erg af entoe![]()
Ja hè!! Dat mis ik best wel een beetjequote:
Hoezo op zoek? Ik dacht dat wij verkering haddenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Cali was niet saai, en ze was mijn geheime internetliefde.![]()
Nog nooit zo lekker ruzie gemaakt.![]()
Maar ze is nu ineens gestopt met forummen.
Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe vrouw om geheim verliefd op te worden.![]()
Dat is op dit moment onze weekopdrachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef newsman het volgende:
Volgennde weekopdracht, blijf zo lang mogelijk wakker.
Hee, ík hoor jou dat altijd onder de neus te wrijven als je wat te populair gaat doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik ben een alleenstaande oudere man![]()
Wil ik wel eerst weten wat je weegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ik ooit een aanbod heb gelezen...![]()
![]()
Het venijn zit altijd in de staart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je wel.
ps. Je komt over als een mongool.![]()
Ik heb er nog genoeg dus dat zou geen probleem zijn maar die bewaker zit me in de wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als je dat zou doen ben je de;
![]()
ALLERGROOTSTE HELD VAN BB EN FOK!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
Maar van sommige mag je niet laten weten dat je gaat stoppen om te slapen![]()
Ja, en nog eisen ook! Ik hou het voorlopig op Gert.quote:
Ohjee, nu mogen we niet meer zeggen dat we gaan slapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve lovebear.![]()
Lees jij je eigen posts wel eens terug?
Puin voor je geen extra drankje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo op zoek? Ik dacht dat wij verkering hadden![]()
Zei ik 'ben'?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo op zoek? Ik dacht dat wij verkering hadden![]()
Ik vond 'boosaardig en vervelend' beter bij je passenquote:
Kunnen die ratten en muizen tegen een stootje???? Mischien in een net over het hek heen slingeren! Maar wel zo dat de camera het niet ziet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg dus dat zou geen probleem zijn maar die bewaker zit me in de weg![]()
Ik heb me nog redelijk gedragen en heb me ook niet bemoeid met het verhaal tussen LS en nog een aantal maar mijn vingers heb ik in mijn mond moeten stoppen en heel hard moeten bijtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat het af en toe niet over BB ging maakt me niet zoveel uit maar de persoonlijke vetes (van LS) gingen mij wat ver en probeerde met de Bokaal daar een subtiel einde aan te maken.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei ik 'ben'?![]()
Was bedoelde ik natuurlijk, wás.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |