is die ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor ik vind roel een schijnheillige klootzak.
Zeker dan de afgelopen 15 minuten met chantal
zoietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met de deksel van een botervloot![]()
Doe je mee dan? Gewoon een beetje plat lullen en je krijgt een show bij de zender van Johnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
das een goeie die houden we erin
Bedanktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:36 schreef Sonique het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is hier, maar dan doe ik het maar:
Wordt het toch nog leuk....
gezellie we gaan ervoor lullen kunnen we wel dus niet moeilijk tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doe je mee dan? Gewoon een beetje plat lullen en je krijgt een show bij de zender van John![]()
Bijvoorbeeld! Moet je zien hoelang dat mens al op tv zit en het heeft niets te meldenquote:
dat is nel van de veerkampjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1 of ander oud lijk met meer rimpels dan ik ooit gezien heb en ze schijnt nel te heten en een dochter te hebben![]()
Ken het hele mens niet en snap ook niet dat ze op tv komt![]()
Hmmm ik hoef niet zo nodig met mijn kop op tv.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! Moet je zien hoelang dat mens al op tv zit en het heeft niets te melden![]()
ze zit wel paffend aan de roulettequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! Moet je zien hoelang dat mens al op tv zit en het heeft niets te melden![]()
Shit...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Bedanktis al reeds 10x gepost vandaag en er is een topic over!
Ik vermoed -gezien het dreigement in die richting- dat BB ze écht nog wel een keer midden in de nacht wakker maakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Bedanktis al reeds 10x gepost vandaag en er is een topic over!
Maar had dus net een post dat door het trainen iedereen vroeg naar bed gaat en het dus voor de nacht streamers zoals ik wel erg saai wordt!![]()
In vorm raken voor een fysieke opdracht? Wat is daar vaag aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed -gezien het dreigement in die richting- dat BB ze écht nog wel een keer midden in de nacht wakker maakt.
Ik vind het maar een rare, vage opdracht.
Fantastischquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
zoiets
omdat ze ,met vieze schoenen bij dr moeder binnen kwam
toen heb ze haar eruit geschopt![]()
Hoe bedoel je vaag? Je kan toch lezen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed -gezien het dreigement in die richting- dat BB ze écht nog wel een keer midden in de nacht wakker maakt.
Ik vind het maar een rare, vage opdracht.
Conditie bouw je echt niet op in één week tijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In vorm raken voor een fysieke opdracht? Wat is daar vaag aan?
erg hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
En zo iemand heeft een eigen ding op tv, hoe diep kan je gaan op de Nederlandse tv
![]()
Is tante De Wit er ook?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:43 schreef Coos het volgende:
De buurman belde net Gert.
Kom je ook?? [?smiley]![]()
Ja, ze kwamen er maar karig vanaf vond ik. Alle aandacht ging naar Hirschie Cola.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Daar mis je dus ook niks aan! Maar laten we Ontopic blijven! De streams zijn zo boeiend!
Iemand nog BvD gezien met Bridget en Ruud
[afbeelding]
De meeste mensen lullen sneller dan ze kunnen typen dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
gezellie we gaan ervoor lullen kunnen we wel dus niet moeilijk toch![]()
Meer het idee van een Promo voor BB in BvD... maar meer een Promo voor BvD omdat BB kijkers nu naar BvD kijken. BvD schijnt slecht te scoren sinds ze naar Talpa zijn gegaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen er maar karig vanaf vond ik. Alle aandacht ging naar Hirschie Cola.
Een familie reunie geloof ikquote:
Meen je niet ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, nu zet ik de streams gewoon uit.
Tanks!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:45 schreef newsman het volgende:
Welkom in de wijnkelder, gratis zuipen van wijn.
Ja, dat zal het geweest zijn. Ik kijk nooit, maar zag de aankondiging op het fok blog staan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Meer het idee van een Promo voor BB in BvD... maar meer een Promo voor BvD omdat BB kijkers nu naar BvD kijken. BvD schijnt slecht te scoren sinds ze naar Talpa zijn gegaan.
das waarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De meeste mensen lullen sneller dan ze kunnen typen dus dat komt wel goed![]()
Ik kreeg hem een paar weken geleden nadat ik het 's nachts een keer erg bont had gemaakt maar ben er trots opquote:
Heb je daar 10 dagen over moeten nadenken??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Coos, ga je dat Cali-gedoe nog uitleggen?
Of ze doen het niet, we hebben ook een paar dagen zitten wachten op een brand-oefening met Ralphquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vaag? Je kan toch lezen?![]()
Wat ik wel vervelend vind is dat ik dus 7 nachten moet streamen in de hoop dat ze een keer om 0300 of 0400 uit hun bed worden getrommeld.Zal je net zien dat ik dat mis!
![]()
Tien dagen?! Zolang kan het niet zijn geweest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je daar 10 dagen over moeten nadenken??![]()
te bond hahaha vraag me af hoequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kreeg hem een paar weken geleden nadat ik het 's nachts een keer erg bont had gemaakt maar ben er trots op![]()
![]()
weet alleen niet meer van wie ik hem gekregen had en wie hem gemaakt had![]()
Ik had hem van jou gekregen??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je had hem nog in de kast staan!Mooi gepoets!
![]()
Ja die brandoefening nachten waren ook zeer boeiend! Maar toen hadden we de muis nog! Mischien wel een idee om Talpa even te mailen of ze het van te voren aan kondigen welke nacht ze de bewoners gaan wakker maken!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of ze doen het niet, we hebben ook een paar dagen zitten wachten op een brand-oefening met Ralph![]()
ja zag er goed uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef BBscanner het volgende:
Jammer dat Menno niet lekker stiekum s'nacht gaat trainen!![]()
Denk niet wiiiiiiiiiiiiiit... denk niet zwaaaaaaaaaaaaart...quote:
Heb hem meer uit bescherming aan Kribbet gegeven!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
te bond hahaha vraag me af hoe![]()
maar hij is leuk
Absoluut niet neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
das waar
ik iig wel hoor![]()
ratel wel door jij heb dr ook ni zo moeite mee zo te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |