Nee dat denk ik niet dus Dido heeft het verhaal gewoon lichtelijk overdreven en Roel vond het helemaal een ramp! Zijn Dido hoe durft Menno!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef style het volgende:
[..]
Dat is het fragment wat ik ook gezien heb. Dat was volgens mij ook gewoon dollen allemaal.
Maar misschien is Menno nog wel een keer bij Dido in bed gekropen en heeft ze het daarover?
had hem als gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vandaar. Ik gebruik hier Chello... maar de versatel streams werken ook gewoon. Ik heb een paar posts geleden een aanpassing gemaakt op de url's. Ik had een telfout gemaakt.
[..]
Zonder make up valt het lelijk tegen hoor en dan nog die bekken die ze trekt!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind Nathalie wel mooi hoor. Probeer me in mannen te verplaatsen die geen streams kijken en dus wel voor haar sms'en, kan ik me iets bij voorstellen.
is echt open boek jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haar dochter vind ik niks maar Nel is top(en nu stop ik echt met drinken
)
Lijkt me niet dat Dido een verhaal zo serieus verteld als het niet zou kloppen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Juist, zo'n vermoeden had ik al. Roel gelooft dit soort dingen natuurlijk meteen omdat hij zélf zo in elkaar zit en zo onbetrouwbaar is als de neten.
En ondertussen mag Roel gewoon bij Lieske in bed liggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet dus Dido heeft het verhaal gewoon lichtelijk overdreven en Roel vond het helemaal een ramp! Zijn Dido hoe durft Menno!![]()
Ik ga hier echt niet Nathalie niet lopen verdedigenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Zonder make up valt het lelijk tegen hoor en dan nog die bekken die ze trekt!!![]()
Ik hou sowieso van puur. Ik moet er niet aan denken om eerst een zooi chemische producten van iemands wang af te likken.![]()
Dat mocht ze willen dat ze er zo uit zagquote:
1 of ander oud lijk met meer rimpels dan ik ooit gezien heb en ze schijnt nel te heten en een dochter te hebbenquote:
Moet zeggen dat ze er nu (vaak) leuker uit zietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:20 schreef BBscanner het volgende:
Nog wat leuke foto's van Nathalie
Waar moeten we dat mens van kennen ? Ik snap het echt niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
is echt open boek ja
maar lekker wijf nee jeg
Eensch. Zo simpel is het volgens mij. En nu lult Roel overal mee over Menno, hoe lulliger Menno bejegent wordt, hoe mooier. Zodra er een vrouw in het spel is, wordt Roel een hersenloos hondje dat zelfs z'n beste vriend zou naaien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet dus Dido heeft het verhaal gewoon lichtelijk overdreven en Roel vond het helemaal een ramp! Zijn Dido hoe durft Menno!![]()
De Veerkampjes zaten vroegâh bij Man Bijt Hond en nu bij SBS of zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1 of ander oud lijk met meer rimpels dan ik ooit gezien heb en ze schijnt nel te heten en een dochter te hebben![]()
Ken het hele mens niet en snap ook niet dat ze op tv komt![]()
die hebben een eigen onderdeel van een programma weet ni meer welke shownieuws of zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar moeten we dat mens van kennen ? Ik snap het echt niet meer![]()
Nog zo'n leuk van Nathalie van de BB sitequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ze er nu (vaak) leuker uit ziet
Jij bent dronken of stoned, Kribbetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar moeten we dat mens van kennen ? Ik snap het echt niet meer![]()
Kan iemand uitleggen (heel kort) wie dat mens is? De buurvrouw van Jensen ofzoquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen (heel kort) wie dat mens is? De buurvrouw van Jensen ofzo![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Veerkampjes zaten vroegâh bij Man Bijt Hond en nu bij SBS of zo.
Kijk ik nooit dus ken haar niet (mis niets) van welk kamp komt dat lijk zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Veerkampjes zaten vroegâh bij Man Bijt Hond en nu bij SBS of zo.
Ja gisteren had hij het er ook over dat Menno hem nog voor 10 Euro zou naaienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eensch. Zo simpel is het volgens mij. En nu lult Roel overal mee over Menno, hoe lulliger Menno bejegent wordt, hoe mooier. Zodra er een vrouw in het spel is, wordt Roel een hersenloos hondje dat zelfs z'n beste vriend zou naaien.
zie paar post boven mijn reactiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen (heel kort) wie dat mens is? De buurvrouw van Jensen ofzo![]()
het Veer kampquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk ik nooit dus ken haar niet (mis niets) van welk kamp komt dat lijk zeg![]()
Dronken na 2 biertjes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent dronken of stoned, Kribbet![]()
Ze is bijna 100, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk ik nooit dus ken haar niet (mis niets) van welk kamp komt dat lijk zeg![]()
Daar mis je dus ook niks aan! Maar laten we Ontopic blijven! De streams zijn zo boeiend!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote:
ja en heeft een belachelijke reden dat ze al zoveel jaar ruzie heeft met dr zusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is bijna 100, heb ik begrepen.
Als dat op tv kan komen moet het voor ons toch een kleine moeite zijn om een grote show te krijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
die hebben een eigen onderdeel van een programma weet ni meer welke shownieuws of zo
een x voorbij zien komen
Vond Bridget wel leuk. Normaal heeft ze zo'n kille uitstraling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Iemand nog BvD gezien met Bridget en Ruud
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als dat op tv kan komen moet het voor ons toch een kleine moeite zijn om een grote show te krijgen![]()
quote:
Als Fokkers, bedoel je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als dat op tv kan komen moet het voor ons toch een kleine moeite zijn om een grote show te krijgen![]()
OOHH dan is het best een lekker ding, de nieuwe vriendin van sinterklaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is bijna 100, heb ik begrepen.
Vond dat ze ook wel oprecht toen werd gevraagd over het sms voorval met Rob en het teletekst geval van de week daarvoor. Maar ja mischien worden zei daar helemaal buiten gehouden. Zou wel eens willen weten hoe een notaris kan controleren of er niet wordt gesjoemeld met het bellen en sms'en. Een controle middel zou kunnen zijn om de bel en sms gegevens van alle telecom providers op te vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vond Bridget wel leuk. Normaal heeft ze zo'n kille uitstraling.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Daar mis je dus ook niks aan! Maar laten we Ontopic blijven! De streams zijn zo boeiend!
Iemand nog BvD gezien met Bridget en Ruud
[afbeelding]
Heeft het iets te maken met de deksel van een botervlootquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja en heeft een belachelijke reden dat ze al zoveel jaar ruzie heeft met dr zus
zijn goed op wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik probeer de offtopic trofee weer te winnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |