Ik moet riri gelijk geven, Dido heeft dat verhaal verteld aan Roel terwijl ze in de tuin lagen afgelopen weekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:02 schreef riri het volgende:
[..]
Style.... dat is heeft ze ook gedaan naar Roel maar dit verhaal heeft zich een paar dagen geleden afgespeeld tussen Roel en Dido
Ik heb het zelf letterlijk gehoord
Nu net zegt Roel ook tegen Chantal dat hij iets weet wat Menno betreft waarover hij niet kan praten omdat hij dat beloofd heeft aan degene die hem dat in vertrouwen heeft verteld.
Dat is dus dat verhaal wat Dido tegen hem verteld heeft wat hij niet tegen Chantal kan zeggen
Dat is een ander verhaal, maar dan ga je toch ook niet later tegen die persoon zeggen dat je die ziet als je maatje, want dat is dus duidelijk niet zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
scan je begreep het denk ik vrkeerd, het ging over de opdracht en ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat hoe lekker haar lichaam ook is Lieske naast me maar zou zitten doorkleppen terwijl ik met een server bezig ben brrrrrrr
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd zullen het wel opvliegers zijn.![]()
Wat anders??![]()
YWquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
thanks het werkt.
Deze streams lopen voor op de andere die ik gebruikte.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Arcee het volgende:
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=view
Menno heeft al reacties van eind november op z'n site staan.
sorry hoor ik vind roel een schijnheillige klootzak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ze zijn gewoon allemaal schuldig
daarom allemaal eruit behalve lieske dido en roel
vreemd, ik krijg daar alleen maar een BB logoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
thanks het werkt.
Deze streams lopen voor op de andere die ik gebruikte.
Vreemd hè? Wat is er nou leuk aan Nathalie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat mij bij de vraag brengt; wat is in godsnaam de motivatie voor mensen om Nathalie als favoriet te hebben. Ze valt noch positief, noch negatief op in welk opzicht dan ook.
Ik denk dat Rob een potentiele psychopaat is, maar hij valt wel op. Waarom zou iemand nou Nathalie in het huis willen zien blijven? Of is het meer een anti-stem voor een andere genomineerde geweest, want dat moet bijna wel..
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
Nu Kelly bij Jensen op rtl7
Nathalie een lekker wijfquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is een lekker wijf, is het enige dat ik kan bedenken.
Wedden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nathalie een lekker wijfDie wint het echt niet van Chantal hoor
![]()
Ik normaal ook niet want ik vind het een nagemaakte kwal. Maar ik kan even niet weg hier en de tv staat aan.quote:
Klopt... ik heb me vergist... sorry...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd, ik krijg daar alleen maar een BB logo
Ferdi van BB2?!?!?!quote:
Wie is Ferdi??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en niet naar Ferdi
of was het Ferry?
trustequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef kissa het volgende:
Ik ben zooooo melig nu, ik zal het jullie besparen![]()
Truste!
Opeens wil ik niet meer weten wat Rob op die wc gaat doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:08 schreef D.Rose het volgende:
Rob doet ff zijn haar goed voor ie naar de wc gaat
Ik heb dat zelf ook niet gezien maar het waren wel haar woorden tegen Roel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef style het volgende:
[..]
Het verhaal klopt wel in grote lijnen, maar ik heb haar Menno niet het bed uit zien trappen en ik heb ook niet gezien dat Menno haar op de mond probeerde te kussen.
Of Menno moet vaker bij Dido in bed zijn gaan liggen![]()
Als je een discussie hebt over het spel (en met Chantal in de buurt is dat niet denkbeeldigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:06 schreef Ferdii het volgende:
menno heeft een tijd terug in grsprek met (ik denk nathalie of chantal, weet het niet meer) wel gezecht dat ie misschien wel wat meer bij dido in de buurt moet gaan zitten omdat zei goed in de group ligt enzo.
zoveel is die dus wel weer bezig emt het spel.
weet je waarom deze stream eerder is dan de rest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
YWJa, dat hoor ik vaker ja. Ik gebruik altijd deze.
Voor een flesje BBwijn? (wijn getrokken uit bonen en mais)quote:
Nou, lekker wijf of niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
Dit staat op de site van de Love Factory:
[afbeelding]
Liberated & luxurious
Love To Love...
Nana Love
Nana Love < Nathalie >zit nu LIVE in het BIG BROTHER huis. Zij zal tot het moment dat ze het huis moet verlaten geen contact meer hebben met de buitenwereld!
Dus ook ff geen Nana Love column.
Geniet van het Nana Love gevoel en sms je gek wanneer het nodig is.
Natuurlijk houden we je ook hier op de hoogte van alles wat er in het BB huis met Nana Love gebeurd!
Blijf kijken...
Heb het fragment wel gezien dat Menno tussen Nathalie en Dido in bij Dido in bed wilde kruipen. Dit deed hij en toen zei ze dat ze dat niet wilde en is hij er uit gegaan. Daarna zei hij dat hij haar wel op de mond wilde kussen, dit was meer als grap bedoelt. imo, Het verhaal van Dido naar Roel is wel wat aangedikt door Dido.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef style het volgende:
[..]
Het verhaal klopt wel in grote lijnen, maar ik heb haar Menno niet het bed uit zien trappen en ik heb ook niet gezien dat Menno haar op de mond probeerde te kussen.
Of Menno moet vaker bij Dido in bed zijn gaan liggen![]()
Neequote:
Ik hou van vrouwelijk schoon, maar ik vind haar niet bepaald knap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is een lekker wijf, is het enige dat ik kan bedenken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, Kelly heette vroeger Ferry of zo.
Vandaar. Ik gebruik hier Chello... maar de versatel streams werken ook gewoon. Ik heb een paar posts geleden een aanpassing gemaakt op de url's. Ik had een telfout gemaakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
weet je waarom deze stream eerder is dan de rest?
Je gebruikt deze stream http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSW
Maar je maakt bij een aantal providers geen verbinding naar deze server![]()
![]()
Je maakt gebruik van een cache server die zorgt er voor dat het dataverkeer binnen het netwerk van de provider blijft. Bij Tiscali maak je verbinding met cache-vip00.tiscali.nl:8080
Daarom loopt deze stream een aantal seconden achter,
thanks![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt... ik heb me vergist... sorry...
http://streams.versatel.nl/streamgate23 cam 1
http://streams.versatel.nl/streamgate24 cam 2
http://streams.versatel.nl/streamgate25 cam 3
http://streams.versatel.nl/streamgate26 cam 4
Ik dacht dat ik cam 1 keek, dus ben gaan doortellen... maar ik keek cam 3![]()
Ze is helemaal niet lelijk, maar ze doet zo raar met dat hoofd en vooral met d'r mond: afknapper.quote:
Bij Jensen zit nu een lekker dingquote:
Dat is het fragment wat ik ook gezien heb. Dat was volgens mij ook gewoon dollen allemaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het fragment wel gezien dat Menno tussen Nathalie en Dido in bij Dido in bed wilde kruipen. Dit deed hij en toen zei ze dat ze dat niet wilde en is hij er uit gegaan. Daarna zei hij dat hij haar wel op de mond wilde kussen, dit was meer als grap bedoelt. imo, Het verhaal van Dido naar Roel is wel wat aangedikt door Dido.
Welke halve zool noemt z'n zoon nou Ferry als je een achternaam met van en veer hebt, lekker uit te sprekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo heette Kelly toch toen ze nog niet omgebouwd was
Ferry van der Veer
Ik vind Nathalie wel mooi hoor. Probeer me in mannen te verplaatsen die geen streams kijken en dus wel voor haar sms'en, kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee![]()
En voor dat je Ferry wist; douze points![]()
Juist, zo'n vermoeden had ik al. Roel gelooft dit soort dingen natuurlijk meteen omdat hij zélf zo in elkaar zit en zo onbetrouwbaar is als de neten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het fragment wel gezien dat Menno tussen Nathalie en Dido in bij Dido in bed wilde kruipen. Dit deed hij en toen zei ze dat ze dat niet wilde en is hij er uit gegaan. Daarna zei hij dat hij haar wel op de mond wilde kussen, dit was meer als grap bedoelt. imo, Het verhaal van Dido naar Roel is wel wat aangedikt door Dido.
Anders wil je dat wel altijd weten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:10 schreef style het volgende:
[..]
Opeens wil ik niet meer weten wat Rob op die wc gaat doen![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat meén je niet! Is het een trans???
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Anders wil je dat wel altijd weten?
kribbetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij Jensen zit nu een lekker ding![]()
![]()
Wie? Want ik kijk dus niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij Jensen zit nu een lekker ding![]()
![]()
Haar dochter vind ik niks maar Nel is topquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |