abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:57:44 #76
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31771438
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef Gert het volgende:

[..]

[afbeelding]
Is het hier warm of heb ik opvliegers?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:58:39 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31771462
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie denkt nu misschien dat de deksel van de boter de reden was, maar dat was het natuurlijk niet.!
Ik vrees dat Nathalie dat inderdaad denkt. Want je kunt een hoop van haar zeggen, maar niet dat ze snugger is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31771471
Vind Lieske trouwens ook behoorlijk "Koos Tactiekloos" door te gaan slapen als Roel daar Dido aan het "masseren "is.

En van wie ging het plan om te masseren eigenlijk uit? Begon de Ijskoningin erover of Roeland?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:59:22 #79
862 Arcee
Look closer
pi_31771477
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat Nathalie dat inderdaad denkt. Want je kunt een hoop van haar zeggen, maar niet dat ze snugger is.
Eensch.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31771484
nathalie is leuker om te zien dan chantal joost, ingrid enzo
hardcoholic
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:59:37 #81
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31771485
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef style het volgende:

[..]

Er is niet gezegd dat Menno haar op de mond wilde kussen en ze heeft Menno ook niet het bed uitgeschopt.
Ze heeft Roel wel meerdere keren het bed uitgeschopt en Roel ligt ook vaak zat in het bed van andere meiden
Mijn koptelefoon zal wel slecht zijn met het geluid doorgeven maar het verhaal komt me heel erg bekend voor
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:59:45 #82
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31771486
quote:

[..]

Ach, Rob denkt ook dat hij zo weinig stemmen heeft gehad doordat hij niet voldoende heeft uitgelegd waarom hij Menno nomineerde
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:00:14 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31771495
En als ik het net goed begrepen heb heeft Menno dus tegen Lieske gezegd dat hij haar ziet als zijn maatje. En dat terwijl hij een paar dagen geleden nog tegen anderen gezegd heeft dat hij al gek wordt als hij langer dan een paar minuten met haar samen is.
Dat is Menno dus en oa dat bedoelen Roel en Chantal.
Het wordt wel tijd dat ze die gevoelens een keer tegen Menno uitspreken, maar dat zit er niet in denk ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:00:39 #84
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31771503
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef riri het volgende:

[..]

die derde die je noemt is toch een beetje anders
Dido heeft Roel in vertrouwen gezegd-en daar mocht Roel van haar echt niet verder met anderen over praten- dat Menno raar naar haar had gedaan,bij haar in bed kruipen en proberen haar op de mond te zoenen,dat vond ze raar en ze vertelde dat zij hem niet echt vertrouwde in zijn gedrag.
Daar schrok Roel van,het is dat hij Dido graag mag en daarom het niet leuk vindt dat Menno zo met Dido omging,dat vindt hij gewoon niet leuk naar Dido,ook omdat zij aangaf dat ze het onprettig vond wat Menno deed.Ze had hem ook meteen uit bed gestuurd.
Dus over dat hij bezitterig doet is niet eerlijk vind ik
Wat Roel het allertofste vond was dat zij Menno had 'weggetrapt', ook omdat ze het niet vond kunnen naar hem (= Roel). Dat ziet Roel het liefst: een vrouw die hem hondstrouw is en nooit andere mannen aanraakt, maar tegelijkertijd mag hij met elke vrouw het bed induiken.
Dat beeld van Menno in bed bij Dido is écht het enige waarom hij Menno nu haat. Terwijl er volgens mij totaal niks is gebeurd en hij (en Dido in 1e instantie ook, ze krabbelde later wat terug) alles véél groter maakt dan het is

Ik vind Roel soms best okee, maar dit hypocriete gedeelte van 'm laat me kotsen. Diep in z'n hart wil hij waarschijnlijk het liefst een hoofddoekmeisje dat-ie veilig thuis achter de vitrage kan opsluiten...

Verder vind ik Menno een vervelend ventje, maar de manier waarop hij nu wordt zwartgemaakt door iedereen is beneden alle peil.
Stop the world, I want to get out.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:00:49 #85
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31771506
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:59 schreef style het volgende:

[..]

Ach, Rob denkt ook dat hij zo weinig stemmen heeft gehad doordat hij niet voldoende heeft uitgelegd waarom hij Menno nomineerde
Sommige mensen zijn zo dom dat ze bijna aandoenlijk zijn. Niet Rob trouwens.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:01:26 #86
862 Arcee
Look closer
pi_31771515
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
En als ik het net goed begrepen heb heeft Menno dus tegen Lieske gezegd dat hij haar ziet als zijn maatje. En dat terwijl hij een paar dagen geleden nog tegen anderen gezegd heeft dat hij al gek wordt als hij langer dan een paar minuten met haar samen is.
Daarom had hij haar ook genomineerd een aantal weken geleden. Dat waren die open nominaties, dus Lieske zou dat moeten weten.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_31771521
quote:
Het wordt wel tijd dat ze die gevoelens een keer tegen Menno uitspreken, maar dat zit er niet in denk ik.
ze zijn gewoon allemaal schuldig

daarom allemaal eruit behalve lieske dido en roel
hardcoholic
pi_31771540
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef style het volgende:

[..]

Er is niet gezegd dat Menno haar op de mond wilde kussen en ze heeft Menno ook niet het bed uitgeschopt.
Ze heeft Roel wel meerdere keren het bed uitgeschopt en Roel ligt ook vaak zat in het bed van andere meiden
Style.... dat is heeft ze ook gedaan naar Roel maar dit verhaal heeft zich een paar dagen geleden afgespeeld tussen Roel en Dido
Ik heb het zelf letterlijk gehoord
Nu net zegt Roel ook tegen Chantal dat hij iets weet wat Menno betreft waarover hij niet kan praten omdat hij dat beloofd heeft aan degene die hem dat in vertrouwen heeft verteld.
Dat is dus dat verhaal wat Dido tegen hem verteld heeft wat hij niet tegen Chantal kan zeggen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:02:48 #89
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31771545
quote:
scan je begreep het denk ik vrkeerd, het ging over de opdracht en ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat hoe lekker haar lichaam ook is Lieske naast me maar zou zitten doorkleppen terwijl ik met een server bezig ben brrrrrrr
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31771548
roel fixt de kijkshop herrie fiets door der een schop tegen te geven
hardcoholic
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:02:57 #91
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31771550
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zeker. Maar ik heb nog steeds een dip van gisteren
Ik zit in een algemene BB dip
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:02:57 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31771551
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:59 schreef style het volgende:

[..]

Het is gewoon een soort van zelfbescherming.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:03:22 #93
18653 crew  D.
pi_31771564
Roel is schijnheilig, en wil stemmen winnen en....
pi_31771570
quote:

[..]

Wat mij bij de vraag brengt; wat is in godsnaam de motivatie voor mensen om Nathalie als favoriet te hebben. Ze valt noch positief, noch negatief op in welk opzicht dan ook.
Ik denk dat Rob een potentiele psychopaat is, maar hij valt wel op. Waarom zou iemand nou Nathalie in het huis willen zien blijven? Of is het meer een anti-stem voor een andere genomineerde geweest, want dat moet bijna wel..
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:03:53 #95
18653 crew  D.
pi_31771583
ow, hij is alweer uitgefietst
pi_31771586
quote:
thanks het werkt.
Deze streams lopen voor op de andere die ik gebruikte.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:04:16 #97
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31771590
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:02 schreef riri het volgende:

[..]

Style.... dat is heeft ze ook gedaan naar Roel maar dit verhaal heeft zich een paar dagen geleden afgespeeld tussen Roel en Dido
Ik heb het zelf letterlijk gehoord
Nu net zegt Roel ook tegen Chantal dat hij iets weet wat Menno betreft waarover hij niet kan praten omdat hij dat beloofd heeft aan degene die hem dat in vertrouwen heeft verteld.
Dat is dus dat verhaal wat Dido tegen hem verteld heeft wat hij niet tegen Chantal kan zeggen
Het verhaal klopt wel in grote lijnen, maar ik heb haar Menno niet het bed uit zien trappen en ik heb ook niet gezien dat Menno haar op de mond probeerde te kussen.
Of Menno moet vaker bij Dido in bed zijn gaan liggen
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:04:28 #98
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31771595
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:03 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wat mij bij de vraag brengt; wat is in godsnaam de motivatie voor mensen om Nathalie als favoriet te hebben. Ze valt noch positief, noch negatief op in welk opzicht dan ook.
Mensen die weinig fout doen worden altijd wel redelijk aardig gevonden...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:04:33 #99
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31771599
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:03 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik denk dat Rob een potentiele psychopaat is, maar hij valt wel op. Waarom zou iemand nou Nathalie in het huis willen zien blijven? Of is het meer een anti-stem voor een andere genomineerde geweest, want dat moet bijna wel..
Ze is een lekker wijf, is het enige dat ik kan bedenken.
pi_31771600
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Is het hier warm of heb ik opvliegers?
Gezien je leeftijd zullen het wel opvliegers zijn.
Wat anders??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')