Hij is nu wel in de keuken. Maar de regie laat ons in de steek!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef newcleus het volgende:
Gaat Menno echt sporten ??
[afbeelding]
En hij is weer terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je wel.
ps. Je komt over als een mongool.![]()
Ik had het aan APK gevraagd hoor. zie vorige topic!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja sorry Gert, het duurde me te lang.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het aan APK gevraagd hoor. zie vorige topic!!![]()
Dus we gaan door in die van APK.![]()
Menno is in de keuken maar de regie volgt hem niet. (of is hij reeds terug in bed?)quote:
Ik lees weer allemaal nieuwe ideeenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kunnen die ratten en muizen tegen een stootje???? Mischien in een net over het hek heen slingeren! Maar wel zo dat de camera het niet ziet.
Of eerst kaas de tuin in gooien en dan bij de weg gewoon een aantal van die beesten los laten, wie weet gaat er dan wel eenje onder dat hek door.
Deze is prima hoor lieverd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja sorry Gert, het duurde me te lang.
Dan gaan jullie ouwe mannen naar dat andere topic, en blijf ik hier wel met mijn Anita.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het aan APK gevraagd hoor. zie vorige topic!!![]()
Dus we gaan door in die van APK.![]()
Ordnung muss sein oid.quote:
Ik heb mijn lesje wel geleerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze is prima hoor lieverd.
Je hebt deze keer ook niet van tevoren van de daken lopen schreeuwen dat je een ontzettend leuke TT wist, dat scheelt in het verwachtingspatroon.
idd. dequote:
Maar deze TT ligt wel voor het oprapen zeg!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt deze keer ook niet van tevoren van de daken lopen schreeuwen dat je een ontzettend leuke TT wist, dat scheelt in het verwachtingspatroon.
Dat is een inkopper.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ordnung muss sein oid. [afbeelding]
Wie nomineer jij als grootste mongool in het SC topic?
een bedpan, c.q. ondersteekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:19 schreef Minouishere het volgende:
staat er een emmer naast joost z'n bed ofzo?
Een ontopic post!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:19 schreef Minouishere het volgende:
staat er een emmer naast joost z'n bed ofzo?
Of is dat sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ordnung muss sein oid. [afbeelding]
Ik ga voor jalla! 445 posts op 1 dag!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een direct link?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef avonne het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
bekijk de video van de persoonlijke vragen in de dagboekkamer
![]()
Ralph!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef Zw0rld het volgende:
Tijd voor een brandoefening.
naar beneden scrollenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een direct link?
Ik zie geen video.
in het menu kies je "Nieuws" en dan het item "9 brandende vragen"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een direct link?
Ik zie geen video.
Ik ga voor scanman, met meer posts dan de rest van het subforum bij elkaar opgeteld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
Ik ga voor jalla! 445 posts op 1 dag!!zie stats topic.
En meer dan 1000 in drie dagen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik vroeg een direct link.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
in het menu kies je "Nieuws" en dan het item "9 brandende vragen"
Roel na 30 sec. 4!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef avonne het volgende:
![]()
toch niet die van de grootste mongool in het sc topic hoop ik??quote:
En het gekke is, ik ken die Jalla helemaal nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Jezus, die moet dus van zijn psychiater dus in het openbaar sprekenquote:
Hij heeft in drie dagen zich helemaal suf gepost en vond dan dat de rest offtopic was APK kent hem nog wel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het gekke is, ik ken die Jalla helemaal niet![]()
Da's voor jouw tijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het gekke is, ik ken die Jalla helemaal niet![]()
Dat je dat doét.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
lees even terug. jij hebt de eerste ontopic post in dit topic gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:27 schreef Minouishere het volgende:
[..]
toch niet die van de grootste mongool in het sc topic hoop ik??![]()
alhoewel, wat kan ik winnen dan![]()
Nee ik heb specifiek voor BB ingelogd. Met BB4 was ik hier onder een andere naam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's voor jouw tijd.
Of heb je voor 30 september onder een andere username gepost?
Jalla was van het principe "live fast die young".
Die muziek er ook achterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef avonne het volgende:
![]()
zeg, is iedereen hier dronken of zo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja maar dat zeg ik elke keer als ik ze zie, echt elke minuut, elke hummie-aktie![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
zeg, is iedereen hier dronken of zo?
Sorry, de leesbaarheid gaat er op achteruit.quote:
ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Welnee, ik zit heel suf aan gewoon leidingwaterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
bedankt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
in het menu kies je "Nieuws" en dan het item "9 brandende vragen"
Het gaat om het principe dat je je door die grootsmoel van een APK laat commanderen.quote:
Lijkt me niet verkeerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
Het gaat om het principe dat je je door die grootsmoel van een APK laat commanderen.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef jalla het volgende:
zo heel veel mensen irriteer ik niet eens met mijn posts, alleen diegene die zelf graag het hoogste woord hebben, maar jullie vinden het overduidelijk prettiger om met een klein kliekje van 5 te posten, en alle andere posters weg te jagen, kijk nou zelf eens in het forum hoeveel er posten en hoe in begin was, jullie staan niet open voor anderen, blijft liever in kliekje en alle nieuwe gaan we eerst afzeiken,
geestelijke inteelt is dat, en dan krijg je soms hele trollerige reacties van, of schelden, maar dat is dan geen schelden maar satire van de bovenste plank
ha ha
edit: wegblijven deed ik al, maar binnenkort heb ik weer een dagje vrij, dan ga ik mezelf ff naart plaats 1 posten...
in het huis?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:30 schreef doka het volgende:
[..]
lees even terug. jij hebt de eerste ontopic post in dit topic gemaaktdaarmee kun je een logeerpartij winnen met de bewoner van jou keuze
![]()
de grootste mongool-award heeft apk al, daar is geen stemming voor nodig![]()
ik vind het niet erg als iemand een domme vraag steltquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat om het principe dat je je door die grootsmoel van een APK laat commanderen.![]()
Dus nog niet iedereenquote:
Zal ik nog heel ff mee?quote:
Mooi niet, ik blijf ook hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:17 schreef Gert het volgende:
Dan gaan jullie ouwe mannen naar dat andere topic, en blijf ik hier wel met mijn Anita.![]()
allicht, wij willen wel meekijkenquote:
Bewonerquote:
he wat jammer nou dat linda weg isquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:43 schreef Minouishere het volgende:
[..]
he wat jammer nou dat linda weg ismaargoed, ik kan met dido ook wel een fijne pyama-party houden denk ik..........het wordt tijd dat die d'r ware aard 's toont en ik zal d'r een handje bij helpen dan
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
En jij ook.
een van jalla's afscheids post op APKquote:f off met die onzin,
sterker nog, ben het nu al zat, bb en dit
het is leuk geweest
dit was het voor mijn bijdrage aan deze site
bye all en enjoy it verder
Die is ook leuk. Hij heeft toch ook nog een keer een nog langer afscheid geschreven? Dat was afscheid nr 10 onderhand in drie dagen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]Ik ben eindelijk weer nuchter van vannacht.
Deze vond ik daarnet, bij het zoeken op jalla.![]()
[..]
Volgens mij had je er bij moeten zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
een van jalla's afscheids post op APK![]()
![]()
![]()
over handje gesproken, mag ik nog wisselen? ik wil roel welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:44 schreef doka het volgende:
[..]
* doka belt ff met talpa en hummie
linda had geen handje nodig trouwens![]()
Had een post daarboven!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij had je er bij moeten zijn
och, ik doe er niet moeilijk over, van mij mag je er een triootje van makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:49 schreef Minouishere het volgende:
[..]
over handje gesproken, mag ik nog wisselen? ik wil roel welook leuk voor dido, kan ze zien hoe het moet
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had een post daarboven!![]()
Commentaren op de livestreams - Deel 118
Met Minouishere die de boel in de gaten houdt vannacht, kan ik rustig gaan slapen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:52 schreef Minouishere het volgende:
wanneer komt die stem nou dat ze moeten trainen ???
(hoeraaaaaaaa alweer een ontopic post, nu heb ik zeker gewonnen !!!)
het is vrijdag hoor, dat er bij BB niks gebeurd wil toch niet zeggen dat wij niet een feestje kunnen gaan bouwen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Met Minouishere die de boel in de gate houdt vannacht, kan ik rustig gaan slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |