abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31775535
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 10:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rob is in de weer met z'n benen.

[afbeelding]
Als ik Menno was zou ik 's nachts eens een keer in een van die benen gaan zitten schijten... Rob trekt 's morgens nietsvermoedend zijn been aan en dan zegt Menno: "Shit happens mate"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31775545
Ook goeiemorgen trouwens, we gaan weer los vandaag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:28:21 #223
18653 crew  D.
pi_31775581
Lieske heeft zojuist maat 2 minuten gedaan over tandenpoetsen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:30:02 #224
65846 Bocaj
47th President.
pi_31775612
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef D.Rose het volgende:
Lieske heeft zojuist maat 2 minuten gedaan over tandenpoetsen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nieuw rekord
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31775623
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:26 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Bloed, Zweet en Tranen

De nieuwe Weekopdracht is bekend! En de precieze boodschap van Big Brother lees je hieronder.

Bewoners, De volgende weekopdracht is een zware, fysieke krachtmeting.

In de woonkamer staan op dit moment toestellen om jullie conditie een flinke boost te geven. Deze boost gaan jullie nodig hebben, want volgende week vrijdag gaat Big Brother een fysieke test afnemen waarmee jullie de Weekopdracht kunnen halen. Maak gebruik van de toestellen in de woonkamer! Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts. Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Het nieuwe Noodrantsoen wordt morgen geleverd. Dit is al een aangepast Noodrantsoen met extra vitaminen en koolhydraten, zodat jullie opgewassen zijn tegen de zware beproeving volgende week vrijdag. De basis van dit Noodrantsoen zijn erwten en bonen. Maak gebruik van dit Noodrantsoen: eet gezond en vergeet ook het fruit niet. Daarnaast raadt Big Brother aan voldoende nachtrust te nemen.

De fysieke opdracht van deze week stond nu eenmaal op het programma. Dus ook tijdens een Noodrantsoen gaat dit gewoon door. Daarom geeft Big Brother jullie nu de kans om extra krachtvoer te verdienen. Eén voor één worden jullie naar de Dagboekkamer geroepen voor een persoonlijke test. De rest van de Bewoners blijft in de Slaapkamer. Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.

Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
Big Brother

PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein.

PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven.
ja dat zei ik, en ik quotte het stukje wat nu vet gedrukt staat... de weekopdracht is volgens mij dus niet het trainen zelf, maar de ultieme krachtmeting volgende week vrijdag...
Kan me niet voorstellen dat die ultieme krachtmeting een rondje trainen is, ze zullen wel een fysiek zware opdracht krijgen, of begrijp ik dat dan verkeerd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:32:09 #226
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_31775644
Lieske vind duidelijk die spruitjes niet lekker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31775645
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als ik Menno was zou ik 's nachts eens een keer in een van die benen gaan zitten schijten... Rob trekt 's morgens nietsvermoedend zijn been aan en dan zegt Menno: "Shit happens mate"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

dat gun ik rob wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De nakende waarheid.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:32:54 #228
65846 Bocaj
47th President.
pi_31775659
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:30 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ja dat zei ik, en ik quotte het stukje wat nu vet gedrukt staat... de weekopdracht is volgens mij dus niet het trainen zelf, maar de ultieme krachtmeting volgende week vrijdag...
Kan me niet voorstellen dat die ultieme krachtmeting een rondje trainen is, ze zullen wel een fysiek zware opdracht krijgen, of begrijp ik dat dan verkeerd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat is onbekend.... voor hetzelfde geld is het 'Hoelang je onder water kan blijven in de jacuzzi'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31775660
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lieske vind duidelijk die spruitjes niet lekker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Lieske is gek, spruitjes zijn heerlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De nakende waarheid.
pi_31775685
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat is onbekend.... voor hetzelfde geld is het 'Hoelang je onder water kan blijven in de jacuzzi'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ja dat is redelijk logisch, dan ga je wel eerst een weekje op een roeiapparaat zitten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

trouwens jacuzzi mag toch niet gebruikt worden tijdens rantsoen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik ben benieuwd hoor, maar goed we merken het wel dus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De nakende waarheid.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:34:23 #231
65846 Bocaj
47th President.
pi_31775688
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Spruitjes zijn idd lekker... (Toen is klein was vond ik het maar zo, zo) maar nu heerlijk!
Niet te lang koken want dan liggen ze zwaaaaaar op de maag!
pi_31775709
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Spruitjes zijn idd lekker... (Toen is klein was vond ik het maar zo, zo) maar nu heerlijk!
Niet te lang koken want dan liggen ze zwaaaaaar op de maag!
kort koken en dan beetje aanbakken in de pan, zijn ze heerlijk zoet en knapperig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De nakende waarheid.
pi_31775737
ik ben dr weer vandoor hoor, de zaterdag plicht roept...
have fun en tot laterz!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De nakende waarheid.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:37:02 #234
34663 SpeedyGJ
pi_31775744
Rob gaat op de Fiets
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:37:07 #235
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_31775746
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:30 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Die ultieme krachtmeting zal wel niet veel voorstellen (als Hummie wil dat ze het halen).
Alsof je binnen een week "echt" je conditie kan verbeteren. Mochten ze te hard trainen, dan kan je conditie zelfs (tijdelijk) minder worden omdat je spieren zeker 3 dagen nodig hebben om te herstellen na een "zware" training.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The world is a stage and each must play a part.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:37:53 #236
34663 SpeedyGJ
pi_31775763
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Idd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:41:01 #237
34663 SpeedyGJ
pi_31775840
Hoor je Dido zo:

Zoooo, wooooow lekker zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zoiets.

Nu zodeju
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:42:15 #238
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31775869
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31775927
Ik het ook al in het weekopdracht topic gezet, maar ik zet het hier ook nog maar ff neer.

Het zou me niks verbazen als ze aan einde van de week een testje van niks krijgen. Dat ze zich rot getraind hebben en dat ze dan drie rondjes door de tuin moeten rennen ofzo. Vooral omdat die persoonlijke tests ook niks voorstelden.

goeiemorgen trouwens (kan nog net)
pi_31775928
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop