m'n buurman ging naar de sportschool ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:12 schreef versabommie het volgende:
Ja eindelijk iemand die gaat trainen ! !
hij heeft niets om aan te trekken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rob is in de weer met z'n benen.
[afbeelding]
Ja, volgende week vrijdag wordt hun een conditietest afgenomen en als dat positief is dan hebben ze de weekopdracht gehaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:59 schreef Darklight het volgende:
Waarvoor dienen die apparaten? Nieuwe opdracht?
Het hangt er een beetje vanaf hoe hoog de lat ligt as. vrijdag...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:14 schreef Darklight het volgende:
Ja, las het al, weer iets wat ze niet gaan halen
ze moeten toch trainen voor een opdracht de week daarop of heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, volgende week vrijdag wordt hun een conditietest afgenomen en als dat positief is dan hebben ze de weekopdracht gehaald.
Die apparaten dienen ervoor om te trainen.
ff uit topic de weekopdracht gehaaldquote:Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Bloed, Zweet en Tranenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ze moeten toch trainen voor een opdracht de week daarop of heb ik dat verkeerd begrepen
Goedemorgen trouwens allemaal![]()
![]()
Als ik Menno was zou ik 's nachts eens een keer in een van die benen gaan zitten schijten... Rob trekt 's morgens nietsvermoedend zijn been aan en dan zegt Menno: "Shit happens mate"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rob is in de weer met z'n benen.
[afbeelding]
Nieuw rekordquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:28 schreef D.Rose het volgende:
Lieske heeft zojuist maat 2 minuten gedaan over tandenpoetsen
ja dat zei ik, en ik quotte het stukje wat nu vet gedrukt staat... de weekopdracht is volgens mij dus niet het trainen zelf, maar de ultieme krachtmeting volgende week vrijdag...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bloed, Zweet en Tranen
De nieuwe Weekopdracht is bekend! En de precieze boodschap van Big Brother lees je hieronder.
Bewoners, De volgende weekopdracht is een zware, fysieke krachtmeting.
In de woonkamer staan op dit moment toestellen om jullie conditie een flinke boost te geven. Deze boost gaan jullie nodig hebben, want volgende week vrijdag gaat Big Brother een fysieke test afnemen waarmee jullie de Weekopdracht kunnen halen. Maak gebruik van de toestellen in de woonkamer! Mocht Big Brother van mening zijn dat er niet genoeg wordt getraind, dan kan hij besluiten op elk willekeurig tijdstip de Bewoners op te roepen extra te gaan oefenen, ook ’s nachts. Op woensdag is er een proeftest om te kijken hoe ver jullie zijn, volgende week vrijdag volgt de uiteindelijke ultieme krachtmeting: de Weekopdracht.
Het nieuwe Noodrantsoen wordt morgen geleverd. Dit is al een aangepast Noodrantsoen met extra vitaminen en koolhydraten, zodat jullie opgewassen zijn tegen de zware beproeving volgende week vrijdag. De basis van dit Noodrantsoen zijn erwten en bonen. Maak gebruik van dit Noodrantsoen: eet gezond en vergeet ook het fruit niet. Daarnaast raadt Big Brother aan voldoende nachtrust te nemen.
De fysieke opdracht van deze week stond nu eenmaal op het programma. Dus ook tijdens een Noodrantsoen gaat dit gewoon door. Daarom geeft Big Brother jullie nu de kans om extra krachtvoer te verdienen. Eén voor één worden jullie naar de Dagboekkamer geroepen voor een persoonlijke test. De rest van de Bewoners blijft in de Slaapkamer. Als je klaar bent in de Dagboekkamer, ga je meteen naar de andere Slaapkamer en je praat NIET met je Medebewoners. Praten betekent dat de volgende Bewoner niet zijn test kan afleggen.
Een extra reden om goed te oefenen voor deze opdracht is de volgende: Big Brother zal géén 50.000 euro-opdracht meer uitdelen totdat er een Weekopdracht gehaald wordt.
Big Brother
PS: De dresscode blijft van kracht! Het oefenen op de toestellen geschiedt in sportkleding, je kleedt je weer om zodra je klaar bent. En ook tijdens dit Noodrantsoen blijft de jacuzzi verboden terrein.
PPS: Er stond naast Rob geen nieuwe Bewoner klaar om Tanja te vervangen. De vraag aan de kijker was of Rob wel of niet mocht blijven. 51 % van de kijkers stemde voor blijven.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik Menno was zou ik 's nachts eens een keer in een van die benen gaan zitten schijten... Rob trekt 's morgens nietsvermoedend zijn been aan en dan zegt Menno: "Shit happens mate"
Dat is onbekend.... voor hetzelfde geld is het 'Hoelang je onder water kan blijven in de jacuzzi'quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat zei ik, en ik quotte het stukje wat nu vet gedrukt staat... de weekopdracht is volgens mij dus niet het trainen zelf, maar de ultieme krachtmeting volgende week vrijdag...
Kan me niet voorstellen dat die ultieme krachtmeting een rondje trainen is, ze zullen wel een fysiek zware opdracht krijgen, of begrijp ik dat dan verkeerd![]()
Lieske is gek, spruitjes zijn heerlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lieske vind duidelijk die spruitjes niet lekker![]()
ja dat is redelijk logisch, dan ga je wel eerst een weekje op een roeiapparaat zittenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is onbekend.... voor hetzelfde geld is het 'Hoelang je onder water kan blijven in de jacuzzi'![]()
Spruitjes zijn idd lekker... (Toen is klein was vond ik het maar zo, zo) maar nu heerlijk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Lieske is gek, spruitjes zijn heerlijk![]()
kort koken en dan beetje aanbakken in de pan, zijn ze heerlijk zoet en knapperigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Spruitjes zijn idd lekker... (Toen is klein was vond ik het maar zo, zo) maar nu heerlijk!
Niet te lang koken want dan liggen ze zwaaaaaar op de maag!
Die ultieme krachtmeting zal wel niet veel voorstellen (als Hummie wil dat ze het halen).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat zei ik, en ik quotte het stukje wat nu vet gedrukt staat... de weekopdracht is volgens mij dus niet het trainen zelf, maar de ultieme krachtmeting volgende week vrijdag...
Kan me niet voorstellen dat die ultieme krachtmeting een rondje trainen is, ze zullen wel een fysiek zware opdracht krijgen, of begrijp ik dat dan verkeerd![]()
Iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Lieske is gek, spruitjes zijn heerlijk![]()
Maar we hebben er niet veel meer aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:45 schreef Cuaderno het volgende:
goeiemorgen trouwens (kan nog net)
Als hij dat eten ziet dan vreet hij het halve rantsoen in één keer opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
het eten is er... en joost is nergens te bekennen
met terugwerkende kracht dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar we hebben er niet veel meer aan.
Die is zo makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |