And so I did! Zojuist heb ik contact gehad met een erg vriendelijke dame van stichting De Goede Herder (met dank aan Pieldeprutkarbonkel; dat van die gevulde koeken wisten ze nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:22 schreef Loedertje het volgende:
Waar doorgaans een enorme behoefte aan is :
* Sokken
* Ondergoed
Dit zijn namelijk artikelen welke mensen niet snel in *de zak van max/ zakken voor het Leger Des Heils* doen.
Je kunt de behoefte hieraan dus zelf gaan peilen door een bezoekje of een telefoontje aan zo'n instelling.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:21 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Misschien handig als je een Paypal account opent voor donaties?
Ik stuur je iig een paar Eurootjes voor de sokkenaktie !
Die komt er zeker!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:32 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Foto van de lading sokken die je persoonlijk overhandigt aan Stichting De Goede Herder lijkt me meer dan voldoende.
fjb@hetnet.nlquote:Kom maar op met dat Paypal adres!
En binnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:32 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Kom maar op met dat Paypal adres!
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik snap 't niet helemaal, moet/kan ik nou geld of sokken doneren?.
Was ook nog een mogelijkheid, maar dan heb je te maken met nog meer verschillende maten. En daar wordt het niet makkelijker op. Nou hoeft het niet perse makkelijk te zijn, maar nu ik toch kon kiezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Onderbroeken lijken me ook wel handig, ja, wordt ook nooit aan gedacht...
Grappig, ik had daar nooit bij stil gestaan. Maar sokken en ondergoed geef je idd niet zo snel mee aan Het Goede Doel. Elisa, noteer mij maar voor tien paar sokkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:13 schreef ElisaB het volgende:
Zojuist heb ik contact gehad met een erg vriendelijke dame van stichting De Goede Herder (met dank aan Pieldeprutkarbonkel; dat van die gevulde koeken wisten ze nog). Deze stichting deelt ieder jaar kerstpakketten uit aan dak- en thuislozen en verslaafden. En wat denk je? Loedertje had gelijk: sokken zijn méér dan welkom!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef Pokkehontas het volgende:
Elisa, noteer mij maar voor tien paar sokken![]()
Ow, ik heb net tegen de leverancier gezegd dat de kleur me niet zo kan boeien (hoewel een donkere kleur wel de voorkeur heeft, ivm de lange draagtijd).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toch geen witte sokken hè
Noteer maar 10 paar zwarte sokken namens mij
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Post of mail (staat in mn profiel) ff je giro, dan kan ik mijn sokken vast betalen
Hoi. Ik heb laatst 8 paar sokken gekocht voor 6 euro bij de h&m. Dus 2 euro per paar lijkt me nog al overdreven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga er voor het gemak even van uit dat het mogelijk moet zijn om een deal te krijgen voor rond de 2 euro per paar. Een lief familielid heeft zojuist toegezegd voor de kosten van 20 te willen opdraaien
Zie mn sig voor de update
ik denk dat je bij een Zeeman ofzo best sterk kan inkopen. een week van tevoren melden dat je 300 paar sokken wilt en dat je ze voor ¤0.75 wilt hebben. doen ze bestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb laatst 8 paar sokken gekocht voor 6 euro bij de h&m. Dus 2 euro per paar lijkt me nog al overdreven.
Ik denk ook dat 2 euro best fors is, maar ik wil wel graag een goede kwaliteit hebben, want ze moeten er een poosje mee kunnen doen. Is het minder, dan is dat meegenomen; wie weet kunnen we voor elk pakket dan wel twee paar kopen. Of misschien weet iemand dan nog een andere stichting of organisatie die ook nog een aantal paar kan gebruiken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:52 schreef qu63 het volgende:
ik denk dat je bij een Zeeman ofzo best sterk kan inkopen. een week van tevoren melden dat je 300 paar sokken wilt en dat je ze voor ¤0.75 wilt hebben. doen ze best
... je email staat niet in je profielquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:48 schreef iamredleader het volgende:
Stuur je me svp je girorekening per email, dan kan ik ook helpen. Ik meld me voor 10 paar sokken aan, laat maar weten waarnaar ik moet overmaken.
The holiday season feeling has set in already!
Ik heb net geprobeerd je te mailen, maar die kreeg ik terug. Ik wacht jouw mailtje wel even af!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Waar moet ik het geld overmaken?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef tonks het volgende:
Ik heb niet zo veel centjes maar ik wil wel meedoen voor 1 paar.
Mail maar even je rekeningnummer.
Mooi gebaar man!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:30 schreef Beach het volgende:
Ik heb wel nog 20 tpg sokken in de verpakkingwaar ik niks mee doe.
Jij inmiddels ook!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef qu63 het volgende:
ik ook?
staat niks op, zijn bruin met de bovenkant roodquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mooi gebaar man!![]()
Volgens mij maakt het die gasten niks uit, wat erop staat...
Mijn email is een gmail account...niet dat ding dat in mijn profiel staat. Want dat is van microsoftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:00 schreef ElisaB het volgende:jullie zijn lievvvv
Ik ga even bank- en girorekening mailen
quote:
Ja hoor; waarom niet. Best kans dat ze uiteindelijk goedkoper blijken dan 2 euro per paar. Alle beetjes helpen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef Conflict het volgende:
kan je ook een enkele sok doneren, of gaat het echt per paar?
Inmiddels daar een mailtje heen gestuurd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:26 schreef iamredleader het volgende:
iamredleader @ hotmail . com ?
Zal ik ze erbij doen? Of was dat niet de bedoeling? Ik wil je best de verzendkosten vergoeden of zo. Stuur me even een mailtje als je wilt dat ik ze meeneem, dan stuur ik je mn adres terug!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:30 schreef Beach het volgende:
Ik heb wel nog 20 tpg sokken in de verpakkingwaar ik niks mee doe.
Zullen ze raar staan kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb ook nog wel een zooitje (nieuwe) witte sokken die ik van mn leven niet meer ga dragen.
Als ik een keertje naar Amsterdam ga moet ik er ff aan denken om die mee te nemen, kan ik die uitdelen aan zwervers die om een euro vragen. En aan de zwervers van de ECI natuurlijk
Ga ik nu direct doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik stuur jou wel email, of je stuurt naar danny.szlanina@gmail.com
geld overgemaakt dusquote:
quote:
als je het gewoon van te voren meldt en zegt dat je zoveel honderd sokken wilt hebben werken ze echt wel mee. ze maken er nog genoeg winst opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zit me af te vragen in hoeverre een zeeman of wibra o.i.d. mee kan werken aan deze actie
ik denk dat ik dat volgende week eens ga onderzoeken
En aangehouden worden wegens sokken smokkelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Zelf naar China gaan en een koffer vol meenemen
Moet jij er toevallig nog heen deze maand? En heb je een heule grote koffer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Zelf naar China gaan en een koffer vol meenemen
Dat zou het toppunt zijn ja..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:58 schreef Beach het volgende:
[..]
En aangehouden worden wegens sokken smokkelen![]()
ik ga t zeker doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk ook wel dat ze bereid zijn mee te werken. Zeker wanneer je aangeeft dat het niet gratis hoeft te komen van hun, maar dat je graag een prettige prijs wilt. Ik heb in elk geval al 7 flinke winkelketens benaderd.
klopt het dat ik hier een pi mis?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:00 schreef tonks het volgende:
Kunnen we OUD niet benaderen, misschien willen ze wel breien
Ga ze eens polsenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:00 schreef tonks het volgende:
Kunnen we OUD niet benaderen, misschien willen ze wel breien
als je uitgaat van die 2 euro per stuk hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef ElisaB het volgende:
Nieuwe tussenstand
Toegezegd: 32 euro
Via de bank: 67 euro
Via de giro: 40 euro
Via Paypal: 24 euro
Totaal 163 euro, en dus 71,5 paar sokken![]()
Ja, inderdaad. Volgens mij kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef qu63 het volgende:
als je uitgaat van die 2 euro per stuk he
dat weet ik wel héél zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Volgens mij kan het alleen maar meevallen.
Ik heb je een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:06 schreef Reya het volgende:
Ik wil ook wel meedoen![]()
Heel leuk initiatief
Het kan even duren voordat het aankomt, want ik bankier heel ouderwetsquote:
das idd goedkoop!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:36 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Even op Ebay Duitsland gekeken maar grote partijen sokken zijn goedkoper dan je denkt:
http://cgi.ebay.de/Herren(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:36 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Even op Ebay Duitsland gekeken maar grote partijen sokken zijn goedkoper dan je denkt:
http://cgi.ebay.de/Herren(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht. We zijn al op de helft en als het zo doorgaat, dan kan ik volgens mij in de loop van de week gaan bestellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
tot wanneer wil je dit laten lopen elisa?
Ik dacht meer aan ondergoed, want dat is:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als je aktie een groot succes wordt....wat dacht je van een paar lekkere warme jassen !
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7538867641&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT
Nou ja, de overheid doet ook best veel, maar ze verzamelen ieg geen geld voor sokkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi initiatief
Een betere wereld begint bij jezelf.....zonder inzet geen betere wereld. De politiek doet het toch niet, dus moeten de mensen het maar zelf doen?
Leuk! Ik ben benieuwd wat je bedenktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ook wat kan doen!
Donequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Elies..![]()
Mail je me even je bankgegevens?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal weet. In elk geval west Brabant en Rotterdam. Maar ik ga het ze zeker vragen, want het is een goede vraag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is het werkgebied van de goede herder?
Ik neem aan dat die 300 pakketten niet alles is wat er wordt gedaan in Nederland.
LEES dan heel het topic voordat je commentaar geeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef jpzegthallo het volgende:
2 euro per paar is écht veel voor niet-merk-sokken dacht ik zo. Dat is 1 euro per sok.
Nouja als ElisaB er meer kan kopen voor 2 euro, dan is dat toch alleen maar beter?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef jpzegthallo het volgende:
2 euro per paar is écht veel voor niet-merk-sokken dacht ik zo. Dat is 1 euro per sok.
Ik denk het ook, maar weet het niet zeker. Dus gok ik op de safe side.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik zou anders wel wat willen regelen voor de regio Den Haag ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal weet. In elk geval west Brabant en Rotterdam. Maar ik ga het ze zeker vragen, want het is een goede vraag!
Snellert.quote:
Mij heb je hoor!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zou anders wel wat willen regelen voor de regio Den Haag ofzo.
Of misschien kunnen we eens gaan zorgen voor een kerstgevoel onder fokkers.Hoeveel mensen lopen er niet met de feestdagen te klagen dat het saai is en dat ze geen zin hebben in al het gedoe?
Wat is er dan mooier dan bijv. helpen in een daklozenopvang met kerst? Ik meen wel eens gelezen te hebben dat daar ook kerstdiners worden georganiseerd en daar kunnen wij vast wel mee helpen ofzo!
ik geloof dat ik in mijn overschrijven mn nick erbij had gezetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil graag iedereen die meedoet laten weten dat het geld is binnengekomen en ze daarvoor bedanken.
Weet je wat erg is? Er komt geld binnen op de bank en op de giro. Daar staat natuurlijk heel netjes een naam bij. Maar nu heb ik geen idee welke fok-users hierbij horen.
Mag ik volstaan met nogmaals iedereen heel hartelijk te bedanken? Er is net weer twee keer 10 euro overgemaakt op mijn giro
Zeer zeker absoluut! Will do; beloofd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef tonks het volgende:
Ik heb mijn usernaam erbij gezet. ik wil wel een foto zien he
als alllle sokken er zijn haha gaaf
Dat heb ik gedaan, maar ze wou wel echte goede kwaliteit sokken. Ik denk dat dat niet hoeft en dat je zát kwaliteit koopt met nog meer sokken!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:16 schreef bibi het volgende:
[..]
LEES dan heel het topic voordat je commentaar geeft
Ik zoek de gulden middenweg... Of zoietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:30 schreef jpzegthallo het volgende:
Dat heb ik gedaan, maar ze wou wel echte goede kwaliteit sokken. Ik denk dat dat niet hoeft en dat je zát kwaliteit koopt met nog meer sokken!![]()
Nope, iemand heeft 12,5 paar sokken gedoneerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
92,5 heeft iemand 1 sok gedoneerd?
Ik heb in ieder geval zojuist tien euro overgemaakt. Anoniem, inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef ElisaB het volgende:
Yeps, Tonks en qu63 heb ik herkend. Zo ook Bibi en Cartwomen. Alleen die twee van zojuist... Ik heb geen idee
92.5*2=185 euroquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
92,5 heeft iemand 1 sok gedoneerd?
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval zojuist tien euro overgemaakt. Anoniem, inderdaad
En ik verdubbel in elk geval tot 300 paar, dus dat maakt nu al 185 paar. Tof of niet somsquote:
Kopen? De opbrengst gaat naar ElisaBquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Je icoon.
Ohh jij bent muck's broer
sorry voor de offtopic
Tofquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik verdubbel in elk geval tot 300 paar, dus dat maakt nu al 185 paar. Tof of niet soms
quote:
komt (iig in mijn geval) vooral door Schouderklopjes meldtopic deel 1 denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:57 schreef tonks het volgende:
en dat allemaal op 1 avond!
Ik zag het zelf net pasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:59 schreef qu63 het volgende:
komt (iig in mijn geval) vooral door Schouderklopjes meldtopic deel 1 denk ik
maar wel verdiendquote:
Het zelfde geldt voor jullie allemaalquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:04 schreef Mass het volgende:
Super-actie! Ik heb je ff een mail gestuurd voor het rekeningnummer...
En het is al binnen ook!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:04 schreef Mass het volgende:
Super-actie! Ik heb je ff een mail gestuurd voor het rekeningnummer...
niet vergeten je sig te updaten dan hequote:
De laatste drie bijdragen erin verwerkt inmiddelsquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef MaRySe het volgende:
Ik doneer ook wel een paar 2 euro kan ik nog net missen
Fijn he, oude broekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:58 schreef Reya het volgende:
Ik heb net tien euro in een oude broek gevonden, dus de donatie is er alweer uit
Qu63 heeft me trouwens gewezen op dit topic. Ik kom normaal vrijwel nooit in GC (en ook niet in MED)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Mooi initiatief! Ik ga ff m'n banksaldo checken als over een paar dagen mn salaris gestort wordt...
Nope, maar ik ga het direct doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:45 schreef petre86 het volgende:
ElisaB heb je TNT fashion in Oldenzaal al gemailt?
zij zijn 1 van de grotere importeurs van kleding voor veel ketens en zaken
goed hequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef qu63 het volgende:
ook trouwens al iemand gesporken die bij meneer en mevrouw zeeman in de straat woont
mss dat daar nog iets mee te regelen valt
En ook al weer binnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef MaRySe het volgende:
Ik doneer ook wel een paar 2 euro kan ik nog net missen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk initiatief ElisaB![]()
.
Ik zou ook graag een donatie willen doen. Moet ik mailen voor je bankrekening of wat is de bedoeling?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
komt (iig in mijn geval) vooral door Schouderklopjes meldtopic deel 1 denk ik
in dit topic posten is meedoen hequote:Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die link bracht mij bij deze post en derhalve bij deGeen pottenkijkers.
reeks die ik helemaal gemist had omdat ik nooit in TRU komt.
Geniaal zeg, waar daklozen zonder sokken al niet goed voor zijn
Je komt nog eens ergensquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die link bracht mij bij deze post en derhalve bij deGeen pottenkijkers.
reeks die ik helemaal gemist had omdat ik nooit in TRU komt.
Geniaal zeg, waar daklozen zonder sokken al niet goed voor zijn
meer dat ik er overheen heb gelezenquote:
En ik heb je teruggemaild.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kwam hier ook via MED![]()
Ik heb inmiddels gemaild.
Ik heb het ook overgemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef iamredleader het volgende:
OK, m'n geld is overgemaakt!
Oh, goed dat je het zegtquote:(..) (ik heb de klokken al teruggedraaid...)
Trustequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef ElisaB het volgende:
iamredleader en alwaysthebest: beiden bedankt
Ik ga de klokken ook maar even doen! Welterusten allen
heb je ook wel geslapenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik dacht nog ff de girorekening te checken, ligt heel de site plat
Nou ja, dan echt maar slapen; morgen verder!
Donequote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef Cutie het volgende:
Mail mij aub ook even.
mariekje @ gmail. com
Mail van mij? Wow, dat is spooky, want toen sliep ik echt al hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:01 schreef qu63 het volgende:
heb je ook wel geslapen
ik kreeg om 5 uur nog een mail van je!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mail van mij? Wow, dat is spooky, want toen sliep ik echt al hoor
om 4.54 kwam ie binnenquote:FWD: sokken
Ik heb net je bijdrage bijgeschreven zien zijn (leuke zin ook ;-)
Hartstikke bedankt!
Geniet van je weekend,
ElisaB
Nee, nog niet. Maar ik heb vrijdag via mail 8 producenten / importeurs benaderd, dus ik verwacht morgen wel wat reacties.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:32 schreef Oblivion het volgende:
Heb je al iemand waar je een deal mee kan afsluiten?
Vooralsnog heb ik alleen geld ontvangen, maar inderdaad: mochten er sokken komen, dan zou dat best handig zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef Rampestamper het volgende:
Wat misschien handig is, is dat iedereen die daadwerkelijk sokken doneert, even een papiertje bijvoegt waar de maat op staat, dat scheelt een hoop geklooi bij De Goede Herder
of vraag bij de goede herder wat de gangbare maten zijn en of er mensen zijn met uitzonderlijke voeten qua maat, dan heb je ook voor hun de goede maatquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik alleen geld ontvangen, maar inderdaad: mochten er sokken komen, dan zou dat best handig zijn
Heb ik gedaan; ze wilden twee maten, namelijk 39 - 42 en 42 - 45.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef petre86 het volgende:
of vraag bij de goede herder wat de gangbare maten zijn en of er mensen zijn met uitzonderlijke voeten qua maat, dan heb je ook voor hun de goede maat
Dank je wel!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:44 schreef Beach het volgende:
Vanmiddag stuur ik ff een mailtje voor je adresgegevens, dan doe ik morgen het pakketje op de post.
Verzendkosten zijn voor mij. (en het zijn erg lekkere sokken)
Nope, en dat moet je ook niet willen, want daar krijg je blaren vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef qu63 het volgende:
4-5 euro voor een paar sokken
heb je dan zijden sokken ofzo?
we wachten afquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, en dat moet je ook niet willen, want daar krijg je blaren van
Misschien is het ook wel 3 - 4 euro per paar. Ik weet het eigenlijk niet meer zo goedmorgen zullen we het weten!
Ik koop altijd 10 paar voor een tientje, lekker dikke warme sportsokken op de marktquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, en dat moet je ook niet willen, want daar krijg je blaren van
Misschien is het ook wel 3 - 4 euro per paar. Ik weet het eigenlijk niet meer zo goedmorgen zullen we het weten!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:38 schreef AmyLee het volgende:
Amy heeft neit zoveel centjes meer maar wil wel meedoen voor 2 paar(meer staat er ook niet op de bank op t moment
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:26 schreef GoLLeM het volgende:
Ik krijg gewoon warme voeten van de gedachte dat ik geld stort naar een goed doel
Done!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je me even een mailtje stuurt, dan mail ik mijn gegevens door
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef p_iglet het volgende:
Zou je even je rek nr wllen mailen?
Minimaal 300 paar, waarvan 150 in de maat 39 - 42 en 150 in 42 - 45. Ongeveer that is. En dan als bonus nog een aantal paar in iets kleinere en een aantal paar in iets grotere maten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:51 schreef Beach het volgende:
Hoeveel sokken heb je eigenlijk nodig in totaal?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef p_iglet het volgende:
En 10 paar binnen op je girorekening...
En ik heb je teruggemaild!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef EnniroC het volgende:
Heel lief gebaar,ik heb je gemaild
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, ze zijn goed!
Will do. Ik ken een aantal mensen die redelijk dicht bij het vuur zitten, maar die zal ik alleen lastigvallen als het me zonder hen niet lukt een deal te krijgen die me aanstaat. Ik hou jullie ieg de komende dagen op de hoogte van wat er wordt aangebodenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hoop wel dat je de sokkenmarkt even goed verkent
Onderbroeken is kwa maten wat lastig, maar lastig is op zich niet erg. Hmmm... ik zal nog even nadenkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
iets anders in de paketten
andere organisatie met sokken verblijden
lijkt me allebei een goeie
toch maar voor de onderbroeken gaan dan?
Tuurlijk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan ik nog meedoen??
Ja, die is beterquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef qu63 het volgende:
weer een vermelding!
Schouderklopjes meldtopic deel 1
iig even wachten tot morgen als je bericht hebt van een van die bedrijvenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Nee, ik moet nog even wachten. Niet zo ongeduldig ElisaB
Yeps, daar heb je ook gelijk in!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:30 schreef qu63 het volgende:
iig even wachten tot morgen als je bericht hebt van een van die bedrijven
Ik ben het helemaal met je eens, dus vind ik ook dat ik moet wachten!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:44 schreef qu63 het volgende:
hoeveel mensen hebben er al meegedaan?
ik denk dat die iig moeten kunnen laten weten wat zij willen dat er gebeurd met hun geld
Dat zal ik zijn geweestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef ElisaB het volgende:
Yeps, Tonks en qu63 heb ik herkend. Zo ook Bibi en Cartwomen. Alleen die twee van zojuist... Ik heb geen idee
Ja, inderdaad; dan was jij het!quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:20 schreef Anitra het volgende:
Dat zal ik zijn geweest
als het van ax van 't h dan ben ik het
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Joene het volgende:
Elisa , als je nog een donatie zoekt , mail even joene@fok.nl
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:01 schreef buzzer het volgende:
echt een geweldig initiatief
Waar ik aan zat te denken, misschien dat er een hengelsportgroothandel is die 300 handwarmers wil doneren ?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nu nog de doos vinden waar mijn telebankier dingetje in zit!![]()
*Spitten gaat...
En gelijk heb jequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:29 schreef iamredleader het volgende:
Natuurlijk heb ik gestemd!
al zeg ik niet waarop
er zijn meer winkels die dat soort dingen hebben hequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Grappig; daar dacht ik nou vannacht ook aan toen ik niet kon slapen. Aan de handwarmers ieg. Niet aan doneren, want mijn opzet is dat 'we' gewoon betalen voor het geleverde (maar dan wel een beetje een schappelijke matsprijs).
Als we het er over eens zijn dat we gaan voor 'een tweede item in de doos', dan zal ik contact opnemen en vragen waar nog meer behoefte aan is. Goede ideeen zijn echter uiteraard welkom!
check...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
ElisaB, heb je mijn donatie al ontvangen? Ik heb het gisteravond overgemaakt ovv mijn username.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:30 schreef Joene het volgende:
Vanavond zal ik even wat overmaken , thx voor je mail.
die dingen zijn nogal prijzig, dus dat lijkt me niet echt een optie dan...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er zijn meer winkels die dat soort dingen hebben he
vaak gadgetwinkels, paperwhite, expo, dat soort toestanden
ik heb er laatst 2 voor weinig op de kop getikt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
die dingen zijn nogal prijzig, dus dat lijkt me niet echt een optie dan...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Ro�a� het volgende:
mocht het nog welkom zijn webmaster [at] roonaan.nl
Ik heb meer vertrouwen in de producenten en de grote kledingketens. Groothandels ben ik niet zo van eigenlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik denk dat je een beetje te veel vertrouwen hebt in de groothandel ElisaB....die lopen echt niet warm voor 300 paar sokken..leuke woordspeling trouwens![]()
Oej, die heeft essent eens uitgedeeld bij een "glijnach" in Den Haag, misschien daar even een mailtje aan wagen? Als je wil kan ik nog een foto plaatsen hoe ze er uit zagen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:01 schreef buzzer het volgende:
echt een geweldig initiatief
Waar ik aan zat te denken, misschien dat er een hengelsportgroothandel is die 300 handwarmers wil doneren ?
Leuke dingen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef moussy het volgende:
Alleen kut dat je ze eerst moet koken voor je ze weer opnieuw kan gebruiken
en bij daklozenopvang ofzo?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuke dingen!
Alleen denk ik dat koken wat moeilijk is als je dakloos bent
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef qu63 het volgende:
Poll: wat doen we nu!!!aanvullen tot 300 paar blijven verdubbelen vanaf 150 opnieuw
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: We zitten nu óver de 300 paar. Wat nu!
Sparen we door voor:2 paar sokken per doos iets anders in de paketten andere organisatie met sokken verblijden
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Cutie het volgende:
Ik heb meteen mijn usericon maar even aangepast!
Dat zal zeer zeker wel! Ik vind het geweldig om deze met zn allen iets goeds te doen voor - bijvoorbeeld - deze stichting. Als je er echt een (landelijke media) happening van wilt maken, dan krijg je een heel ander soort initiatief. Ik weet dat de Goede Herder blij zal zijn met 300 paar sokken (+ dat wat we verder nog bedenken of kunnen doen van wat is opgehaald). Dat is waar we nu geld voor hebben opgehaald.quote:Misschien is het een idee dat we toch iets meer de publiciteit gaan zoeken met jouw acties?
Ik durf er een paar sokken om te verwedden dat we zonder moeite media-exposure + wat sponsors kunnen vinden zodat we nóg meer sokken kunnen leveren.
gewoon een eigen kerstpakket maken?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb wel gedacht over iets 'groots', maar dan eerder voor volgend jaar. Of in elk geval los van dit wat we nu hier met de FOK-kers hebben gedaan. Ik broed nog even door, maar goede ideeen zijn natuurlijk welkom!
Ik deed dat ook altijd al; gewoon aan iemand geven die het minder getroffen heeft. Maar ik krijg tegenwoordig geen kerstpakket meer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef moussy het volgende:
Is er niet al een plan (heb niet het hele topic door gelezen) om fokkers hun eigen kerstpaketten te doneren? Er zijn tegen die tijd toch tig topics over het hoe ruk je kerstpakket wel niet is.
Ik gaf hem ieder jaar aan mijn alleenstaande buuf met 5 kinderenze is terug naar dr eigen land
Nog niet, maar komt vast zo wel!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef Muck het volgende:
je hebt mail
Mail ontvangen en beantwoord!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef Muck het volgende:
je hebt mail
Reyaquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Cutie en ... [de user waarvan ik eerst niet wist wie het was, maar nu wel en die dus weet dat ik 'm hier bedankt heb]bedankt voor jullie bijdrage!
Nope, dit was iemand van wie ik de usernaam niet wist en ter vervanging de initialen had neergezetquote:
okquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, dit was iemand van wie ik de usernaam niet wist en ter vervanging de initialen had neergezet
Geweldig! Hartstikke bedanktquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Joene het volgende:
Elisa, ik heb net mn bijdrage gedaan
Weet niet of ik mn naam erbij heb gezet. anders J.Wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |