en bij daklozenopvang ofzo?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuke dingen!
Alleen denk ik dat koken wat moeilijk is als je dakloos bent
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef qu63 het volgende:
Poll: wat doen we nu!!!aanvullen tot 300 paar blijven verdubbelen vanaf 150 opnieuw
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: We zitten nu óver de 300 paar. Wat nu!
Sparen we door voor:2 paar sokken per doos iets anders in de paketten andere organisatie met sokken verblijden
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:30 schreef Cutie het volgende:
Ik heb meteen mijn usericon maar even aangepast!
Dat zal zeer zeker wel! Ik vind het geweldig om deze met zn allen iets goeds te doen voor - bijvoorbeeld - deze stichting. Als je er echt een (landelijke media) happening van wilt maken, dan krijg je een heel ander soort initiatief. Ik weet dat de Goede Herder blij zal zijn met 300 paar sokken (+ dat wat we verder nog bedenken of kunnen doen van wat is opgehaald). Dat is waar we nu geld voor hebben opgehaald.quote:Misschien is het een idee dat we toch iets meer de publiciteit gaan zoeken met jouw acties?
Ik durf er een paar sokken om te verwedden dat we zonder moeite media-exposure + wat sponsors kunnen vinden zodat we nóg meer sokken kunnen leveren.
gewoon een eigen kerstpakket maken?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb wel gedacht over iets 'groots', maar dan eerder voor volgend jaar. Of in elk geval los van dit wat we nu hier met de FOK-kers hebben gedaan. Ik broed nog even door, maar goede ideeen zijn natuurlijk welkom!
Ik deed dat ook altijd al; gewoon aan iemand geven die het minder getroffen heeft. Maar ik krijg tegenwoordig geen kerstpakket meer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:45 schreef moussy het volgende:
Is er niet al een plan (heb niet het hele topic door gelezen) om fokkers hun eigen kerstpaketten te doneren? Er zijn tegen die tijd toch tig topics over het hoe ruk je kerstpakket wel niet is.
Ik gaf hem ieder jaar aan mijn alleenstaande buuf met 5 kinderenze is terug naar dr eigen land
Nog niet, maar komt vast zo wel!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef Muck het volgende:
je hebt mail
Mail ontvangen en beantwoord!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef Muck het volgende:
je hebt mail
Reyaquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Cutie en ... [de user waarvan ik eerst niet wist wie het was, maar nu wel en die dus weet dat ik 'm hier bedankt heb]bedankt voor jullie bijdrage!
Nope, dit was iemand van wie ik de usernaam niet wist en ter vervanging de initialen had neergezetquote:
okquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, dit was iemand van wie ik de usernaam niet wist en ter vervanging de initialen had neergezet
Geweldig! Hartstikke bedanktquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Joene het volgende:
Elisa, ik heb net mn bijdrage gedaan
Weet niet of ik mn naam erbij heb gezet. anders J.Wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |