Jij inmiddels ook!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef qu63 het volgende:
ik ook?
staat niks op, zijn bruin met de bovenkant roodquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mooi gebaar man!![]()
Volgens mij maakt het die gasten niks uit, wat erop staat...
Mijn email is een gmail account...niet dat ding dat in mijn profiel staat. Want dat is van microsoftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:00 schreef ElisaB het volgende:jullie zijn lievvvv
Ik ga even bank- en girorekening mailen
quote:
Ja hoor; waarom niet. Best kans dat ze uiteindelijk goedkoper blijken dan 2 euro per paar. Alle beetjes helpen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef Conflict het volgende:
kan je ook een enkele sok doneren, of gaat het echt per paar?
Inmiddels daar een mailtje heen gestuurd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:26 schreef iamredleader het volgende:
iamredleader @ hotmail . com ?
Zal ik ze erbij doen? Of was dat niet de bedoeling? Ik wil je best de verzendkosten vergoeden of zo. Stuur me even een mailtje als je wilt dat ik ze meeneem, dan stuur ik je mn adres terug!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:30 schreef Beach het volgende:
Ik heb wel nog 20 tpg sokken in de verpakkingwaar ik niks mee doe.
Zullen ze raar staan kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb ook nog wel een zooitje (nieuwe) witte sokken die ik van mn leven niet meer ga dragen.
Als ik een keertje naar Amsterdam ga moet ik er ff aan denken om die mee te nemen, kan ik die uitdelen aan zwervers die om een euro vragen. En aan de zwervers van de ECI natuurlijk
Ga ik nu direct doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik stuur jou wel email, of je stuurt naar danny.szlanina@gmail.com
geld overgemaakt dusquote:
quote:
als je het gewoon van te voren meldt en zegt dat je zoveel honderd sokken wilt hebben werken ze echt wel mee. ze maken er nog genoeg winst opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zit me af te vragen in hoeverre een zeeman of wibra o.i.d. mee kan werken aan deze actie
ik denk dat ik dat volgende week eens ga onderzoeken
En aangehouden worden wegens sokken smokkelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Zelf naar China gaan en een koffer vol meenemen
Moet jij er toevallig nog heen deze maand? En heb je een heule grote koffer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Zelf naar China gaan en een koffer vol meenemen
Dat zou het toppunt zijn ja..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:58 schreef Beach het volgende:
[..]
En aangehouden worden wegens sokken smokkelen![]()
ik ga t zeker doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk ook wel dat ze bereid zijn mee te werken. Zeker wanneer je aangeeft dat het niet gratis hoeft te komen van hun, maar dat je graag een prettige prijs wilt. Ik heb in elk geval al 7 flinke winkelketens benaderd.
klopt het dat ik hier een pi mis?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:00 schreef tonks het volgende:
Kunnen we OUD niet benaderen, misschien willen ze wel breien
Ga ze eens polsenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:00 schreef tonks het volgende:
Kunnen we OUD niet benaderen, misschien willen ze wel breien
als je uitgaat van die 2 euro per stuk hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef ElisaB het volgende:
Nieuwe tussenstand
Toegezegd: 32 euro
Via de bank: 67 euro
Via de giro: 40 euro
Via Paypal: 24 euro
Totaal 163 euro, en dus 71,5 paar sokken![]()
Ja, inderdaad. Volgens mij kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef qu63 het volgende:
als je uitgaat van die 2 euro per stuk he
dat weet ik wel héél zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Volgens mij kan het alleen maar meevallen.
Ik heb je een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:06 schreef Reya het volgende:
Ik wil ook wel meedoen![]()
Heel leuk initiatief
Het kan even duren voordat het aankomt, want ik bankier heel ouderwetsquote:
das idd goedkoop!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:36 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Even op Ebay Duitsland gekeken maar grote partijen sokken zijn goedkoper dan je denkt:
http://cgi.ebay.de/Herren(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:36 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Even op Ebay Duitsland gekeken maar grote partijen sokken zijn goedkoper dan je denkt:
http://cgi.ebay.de/Herren(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht. We zijn al op de helft en als het zo doorgaat, dan kan ik volgens mij in de loop van de week gaan bestellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
tot wanneer wil je dit laten lopen elisa?
Ik dacht meer aan ondergoed, want dat is:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als je aktie een groot succes wordt....wat dacht je van een paar lekkere warme jassen !
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7538867641&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT
Nou ja, de overheid doet ook best veel, maar ze verzamelen ieg geen geld voor sokkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi initiatief
Een betere wereld begint bij jezelf.....zonder inzet geen betere wereld. De politiek doet het toch niet, dus moeten de mensen het maar zelf doen?
Leuk! Ik ben benieuwd wat je bedenktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ook wat kan doen!
Donequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Elies..![]()
Mail je me even je bankgegevens?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal weet. In elk geval west Brabant en Rotterdam. Maar ik ga het ze zeker vragen, want het is een goede vraag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is het werkgebied van de goede herder?
Ik neem aan dat die 300 pakketten niet alles is wat er wordt gedaan in Nederland.
LEES dan heel het topic voordat je commentaar geeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef jpzegthallo het volgende:
2 euro per paar is écht veel voor niet-merk-sokken dacht ik zo. Dat is 1 euro per sok.
Nouja als ElisaB er meer kan kopen voor 2 euro, dan is dat toch alleen maar beter?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef jpzegthallo het volgende:
2 euro per paar is écht veel voor niet-merk-sokken dacht ik zo. Dat is 1 euro per sok.
Ik denk het ook, maar weet het niet zeker. Dus gok ik op de safe side.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef jpzegthallo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |