Ja, inderdaad. Volgens mij kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef qu63 het volgende:
als je uitgaat van die 2 euro per stuk he
dat weet ik wel héél zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Volgens mij kan het alleen maar meevallen.
Ik heb je een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:06 schreef Reya het volgende:
Ik wil ook wel meedoen![]()
Heel leuk initiatief
Het kan even duren voordat het aankomt, want ik bankier heel ouderwetsquote:
das idd goedkoop!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:36 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Even op Ebay Duitsland gekeken maar grote partijen sokken zijn goedkoper dan je denkt:
http://cgi.ebay.de/Herren(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:36 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Even op Ebay Duitsland gekeken maar grote partijen sokken zijn goedkoper dan je denkt:
http://cgi.ebay.de/Herren(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht. We zijn al op de helft en als het zo doorgaat, dan kan ik volgens mij in de loop van de week gaan bestellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
tot wanneer wil je dit laten lopen elisa?
Ik dacht meer aan ondergoed, want dat is:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:45 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als je aktie een groot succes wordt....wat dacht je van een paar lekkere warme jassen !
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7538867641&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT
Nou ja, de overheid doet ook best veel, maar ze verzamelen ieg geen geld voor sokkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi initiatief
Een betere wereld begint bij jezelf.....zonder inzet geen betere wereld. De politiek doet het toch niet, dus moeten de mensen het maar zelf doen?
Leuk! Ik ben benieuwd wat je bedenktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ook wat kan doen!
Donequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:08 schreef CartWOman het volgende:
Elies..![]()
Mail je me even je bankgegevens?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal weet. In elk geval west Brabant en Rotterdam. Maar ik ga het ze zeker vragen, want het is een goede vraag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is het werkgebied van de goede herder?
Ik neem aan dat die 300 pakketten niet alles is wat er wordt gedaan in Nederland.
LEES dan heel het topic voordat je commentaar geeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef jpzegthallo het volgende:
2 euro per paar is écht veel voor niet-merk-sokken dacht ik zo. Dat is 1 euro per sok.
Nouja als ElisaB er meer kan kopen voor 2 euro, dan is dat toch alleen maar beter?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef jpzegthallo het volgende:
2 euro per paar is écht veel voor niet-merk-sokken dacht ik zo. Dat is 1 euro per sok.
Ik denk het ook, maar weet het niet zeker. Dus gok ik op de safe side.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef jpzegthallo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |