quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Post of mail (staat in mn profiel) ff je giro, dan kan ik mijn sokken vast betalen
Hoi. Ik heb laatst 8 paar sokken gekocht voor 6 euro bij de h&m. Dus 2 euro per paar lijkt me nog al overdreven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga er voor het gemak even van uit dat het mogelijk moet zijn om een deal te krijgen voor rond de 2 euro per paar. Een lief familielid heeft zojuist toegezegd voor de kosten van 20 te willen opdraaien
Zie mn sig voor de update
ik denk dat je bij een Zeeman ofzo best sterk kan inkopen. een week van tevoren melden dat je 300 paar sokken wilt en dat je ze voor ¤0.75 wilt hebben. doen ze bestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb laatst 8 paar sokken gekocht voor 6 euro bij de h&m. Dus 2 euro per paar lijkt me nog al overdreven.
Ik denk ook dat 2 euro best fors is, maar ik wil wel graag een goede kwaliteit hebben, want ze moeten er een poosje mee kunnen doen. Is het minder, dan is dat meegenomen; wie weet kunnen we voor elk pakket dan wel twee paar kopen. Of misschien weet iemand dan nog een andere stichting of organisatie die ook nog een aantal paar kan gebruiken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:52 schreef qu63 het volgende:
ik denk dat je bij een Zeeman ofzo best sterk kan inkopen. een week van tevoren melden dat je 300 paar sokken wilt en dat je ze voor ¤0.75 wilt hebben. doen ze best
... je email staat niet in je profielquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:48 schreef iamredleader het volgende:
Stuur je me svp je girorekening per email, dan kan ik ook helpen. Ik meld me voor 10 paar sokken aan, laat maar weten waarnaar ik moet overmaken.
The holiday season feeling has set in already!
Ik heb net geprobeerd je te mailen, maar die kreeg ik terug. Ik wacht jouw mailtje wel even af!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Waar moet ik het geld overmaken?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef tonks het volgende:
Ik heb niet zo veel centjes maar ik wil wel meedoen voor 1 paar.
Mail maar even je rekeningnummer.
Mooi gebaar man!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:30 schreef Beach het volgende:
Ik heb wel nog 20 tpg sokken in de verpakkingwaar ik niks mee doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |