goed hequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:46 schreef qu63 het volgende:
ook trouwens al iemand gesporken die bij meneer en mevrouw zeeman in de straat woont
mss dat daar nog iets mee te regelen valt
En ook al weer binnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:40 schreef MaRySe het volgende:
Ik doneer ook wel een paar 2 euro kan ik nog net missen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk initiatief ElisaB![]()
.
Ik zou ook graag een donatie willen doen. Moet ik mailen voor je bankrekening of wat is de bedoeling?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
komt (iig in mijn geval) vooral door Schouderklopjes meldtopic deel 1 denk ik
in dit topic posten is meedoen hequote:Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die link bracht mij bij deze post en derhalve bij deGeen pottenkijkers.
reeks die ik helemaal gemist had omdat ik nooit in TRU komt.
Geniaal zeg, waar daklozen zonder sokken al niet goed voor zijn
Je komt nog eens ergensquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die link bracht mij bij deze post en derhalve bij deGeen pottenkijkers.
reeks die ik helemaal gemist had omdat ik nooit in TRU komt.
Geniaal zeg, waar daklozen zonder sokken al niet goed voor zijn
meer dat ik er overheen heb gelezenquote:
En ik heb je teruggemaild.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kwam hier ook via MED![]()
Ik heb inmiddels gemaild.
Ik heb het ook overgemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef iamredleader het volgende:
OK, m'n geld is overgemaakt!
Oh, goed dat je het zegtquote:(..) (ik heb de klokken al teruggedraaid...)
Trustequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef ElisaB het volgende:
iamredleader en alwaysthebest: beiden bedankt
Ik ga de klokken ook maar even doen! Welterusten allen
heb je ook wel geslapenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik dacht nog ff de girorekening te checken, ligt heel de site plat
Nou ja, dan echt maar slapen; morgen verder!
Donequote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef Cutie het volgende:
Mail mij aub ook even.
mariekje @ gmail. com
Mail van mij? Wow, dat is spooky, want toen sliep ik echt al hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:01 schreef qu63 het volgende:
heb je ook wel geslapen
ik kreeg om 5 uur nog een mail van je!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mail van mij? Wow, dat is spooky, want toen sliep ik echt al hoor
om 4.54 kwam ie binnenquote:FWD: sokken
Ik heb net je bijdrage bijgeschreven zien zijn (leuke zin ook ;-)
Hartstikke bedankt!
Geniet van je weekend,
ElisaB
Nee, nog niet. Maar ik heb vrijdag via mail 8 producenten / importeurs benaderd, dus ik verwacht morgen wel wat reacties.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:32 schreef Oblivion het volgende:
Heb je al iemand waar je een deal mee kan afsluiten?
Vooralsnog heb ik alleen geld ontvangen, maar inderdaad: mochten er sokken komen, dan zou dat best handig zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:18 schreef Rampestamper het volgende:
Wat misschien handig is, is dat iedereen die daadwerkelijk sokken doneert, even een papiertje bijvoegt waar de maat op staat, dat scheelt een hoop geklooi bij De Goede Herder
of vraag bij de goede herder wat de gangbare maten zijn en of er mensen zijn met uitzonderlijke voeten qua maat, dan heb je ook voor hun de goede maatquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik alleen geld ontvangen, maar inderdaad: mochten er sokken komen, dan zou dat best handig zijn
Heb ik gedaan; ze wilden twee maten, namelijk 39 - 42 en 42 - 45.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef petre86 het volgende:
of vraag bij de goede herder wat de gangbare maten zijn en of er mensen zijn met uitzonderlijke voeten qua maat, dan heb je ook voor hun de goede maat
Dank je wel!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:44 schreef Beach het volgende:
Vanmiddag stuur ik ff een mailtje voor je adresgegevens, dan doe ik morgen het pakketje op de post.
Verzendkosten zijn voor mij. (en het zijn erg lekkere sokken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |