quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Joene het volgende:
Elisa , als je nog een donatie zoekt , mail even joene@fok.nl
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:01 schreef buzzer het volgende:
echt een geweldig initiatief
Waar ik aan zat te denken, misschien dat er een hengelsportgroothandel is die 300 handwarmers wil doneren ?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nu nog de doos vinden waar mijn telebankier dingetje in zit!![]()
*Spitten gaat...
En gelijk heb jequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:29 schreef iamredleader het volgende:
Natuurlijk heb ik gestemd!
al zeg ik niet waarop
er zijn meer winkels die dat soort dingen hebben hequote:Op maandag 31 oktober 2005 10:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Grappig; daar dacht ik nou vannacht ook aan toen ik niet kon slapen. Aan de handwarmers ieg. Niet aan doneren, want mijn opzet is dat 'we' gewoon betalen voor het geleverde (maar dan wel een beetje een schappelijke matsprijs).
Als we het er over eens zijn dat we gaan voor 'een tweede item in de doos', dan zal ik contact opnemen en vragen waar nog meer behoefte aan is. Goede ideeen zijn echter uiteraard welkom!
check...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
ElisaB, heb je mijn donatie al ontvangen? Ik heb het gisteravond overgemaakt ovv mijn username.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:30 schreef Joene het volgende:
Vanavond zal ik even wat overmaken , thx voor je mail.
die dingen zijn nogal prijzig, dus dat lijkt me niet echt een optie dan...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er zijn meer winkels die dat soort dingen hebben he
vaak gadgetwinkels, paperwhite, expo, dat soort toestanden
ik heb er laatst 2 voor weinig op de kop getikt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
die dingen zijn nogal prijzig, dus dat lijkt me niet echt een optie dan...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Ro�a� het volgende:
mocht het nog welkom zijn webmaster [at] roonaan.nl
Ik heb meer vertrouwen in de producenten en de grote kledingketens. Groothandels ben ik niet zo van eigenlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik denk dat je een beetje te veel vertrouwen hebt in de groothandel ElisaB....die lopen echt niet warm voor 300 paar sokken..leuke woordspeling trouwens![]()
Oej, die heeft essent eens uitgedeeld bij een "glijnach" in Den Haag, misschien daar even een mailtje aan wagen? Als je wil kan ik nog een foto plaatsen hoe ze er uit zagen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:01 schreef buzzer het volgende:
echt een geweldig initiatief
Waar ik aan zat te denken, misschien dat er een hengelsportgroothandel is die 300 handwarmers wil doneren ?
Leuke dingen!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef moussy het volgende:
Alleen kut dat je ze eerst moet koken voor je ze weer opnieuw kan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |