Woei! Maak de Rev controller zelf!quote:[QUOTE][N]Gamer 5 - 2005 Eindelijk heeft Nintendo de mysterieuze nieuwe controller onthuld van hun 'next gen' thuisconsole, codenaam Revolution. En iedereen heeft er een mening over. Nu is en blijft [N]Gamer het enige magazine in de Benelux dat 100% over Nintendo gaat. Het zou dus onze eer te na zijn als onze analyse van dit nieuwe, veelbesproken speeltje niet net even uitgebreider en diepgravender was geweest dan die van onze concurrenten. Je kunt zelfs vast even voelen hoe de bijzondere controller in de hand ligt: maak 'm na met ons bouwpakket! Verder staat de vijfde [N]Gamer van 2005 in het teken van exclusieve reviews van de interessantste games van het najaar. Wat dacht je van Mario Kart DS? Mario Smash Football? Sonic Rush? Fire Emblem: Path of Radiance? Touch Golf? Van al deze titels lees je het eerste oordeel in [N]Gamer. De keerzijde van die medaille is dat [N]Gamer weer een weekje later in de schappen ligt dan afgesproken. De keuze was: óf een laat nummer mét deze top-reviews óf een op tijd verschijnend nummer zónder deze besprekingen. Wij hopen dat jullie het met ons eens zijn dat die eerste optie dan de voorkeur heeft. Verder in deze [N]Gamer: previews van onder meer True Crime: New York City (eindelijk een waardige GTA-kloon voor de Cube?), Super Monkey Ball DS (de apen komen eraan!) en Super Princess Peach (een opvallend fijne 2D-platformer), een Special over verleden, heden en toekomst van de Game Boy én een spetterende prijsvraag waarin je onder meer een parelwitte GameCube en een hemelsblauwe DS kunt scoren! En nog veel meer, natuurlijk -; waaronder meer dan 25 gloednieuwe reviews! Nieuwe abonnees kunnen profiteren van fikse kortingen op Mario Kart DS en Mario Smash Football. [N]Gamer #5/2005 verschijnt op 4 november. Klik hieronder op "meer..." om de volledige inhoudsopgave te kunnen zien. Vragen of opmerkingen? Mail de redactie: inbox@ngamer.nl.
LoLquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef Tomasso het volgende:
Op vrijdag 14 oktober 2005 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welkom in het Nintendo Revolution topic
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach laat maar, volgens mij proberen ze gewoon die toolbar te promoten
Heb ff voor de gein die toolbar geïnstalleerd...quote:ITS OFFICIAL NINTENDO REVOLUTION IN MAY!
10/27/2005
Nintendo is aiming for a MAY Release date! This is official news straight from Nintendo! Nintendo wants to show off the hardware in May and launch the system worldwide the same month. This is as much of a marketing tactic as it is designed to give time for the developers to complete the games. "There is one more secret left" say Reggie Fils-Aime. "That secret will be shown to the world at E3 in May of 2006. Then everyone will understand the reason behind the controller's design and its capabilities." Mr. Fils-Aime stressed the importance of consumers needing to see the Revolution in action to truly understand it. Furthermore he feels that once the Revolution is shown in its entirety that it will generate a gaming mania and that it is very important to launch the product soon thereafter to capitalize on the excitement. What is the big secret? Your guess is as good as any. I guess we will have to wait until E3 next year to find out. Look for an update for this story with an exact day in May as soon as it is available. This story was an exclusive interview brought to you by GAMEHELIX! In other words if you don't have the GAMEHELIX toolbar chances are your fellow gamers have no clue about this information.
Gedachten bij de makers van die toolbar: 'Mission accomplished'quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:56 schreef Tomasso het volgende:
Heb ff voor de gein die toolbar geïnstalleerd...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gedachten bij de makers van die toolbar: 'Mission accomplished'
* Goldboy gaat de pritstift zoeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt mij toch stug dat er een exclusief interview is met een GAMEHELIX toolbar :\
Anyway, Ngamer:
[..]
Woei! Maak de Rev controller zelf!
Titel is niet serieus bedoelt btwquote:
Wat denk je zelf?quote:Anyone knows if Gamehelix is reliable? Or is it just a fake thingy?
Het zou zomaar een quote van Iwata kunnen zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo Lebolution ies now set for january 2006!
bron - Otaky.jp
Noob.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Thanks for getting my hopes up Xrenity.![]()
GAMEHELIX moet oprotten.
[..]
Wat denk je zelf?
quote:Guess this is fake as a google on Gamehelix doesn't bring up that much hits.
Goed gezien Cerbiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:57 schreef Cerbie het volgende:
Juni is na mei
maanden moeten zonder hoofdletter![]()
Dan zal er wel een modje zijn die de hoofdletter van april heeft gestolenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goed gezien Cerbie![]()
En alleen mei staat met een hoofdletter tochEn nu heb ik vroeger zo'n regel geleerd bij Nederlands, dat je het woord dat aan het begin van een zin staat altijd met een hoofdletter moet beginnen.
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan zal er wel een modje zijn die de hoofdletter van april heeft gestolen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef MMaRsu het volgende:
[]afbeelding]
lol vond dit plaatje in een oud Revo topic![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Mario 128 komt uit op de Gamecube. 100% zekerheid.
Als dit niet zo is, delete ik mijn account bij fok.nl
Gewoon genoeg herrie schoppen, dan wordt het zelfs voor jou gedaan!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Ruzbeh het volgende:
BMH mag blij zijn dat er helemaal geen optie is om je account te verwijderen. Of bestaat dat wel?
Maar het was wel ongelooflijk irritant...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit topic #2 te lezen... daar zat iedereen te ergeren dat ik steeds met elke plaatje en gerucht "nep" schreeuwde... en ik had bij alles gelijk.
Eerste Westerse developer die er positief over is en voor de Revolution wilt ontwikkelen.quote:G4: Now Peter, I wanna start off with breaking news. The Nintendo Revolution controller. That was unveiled last week. A few weeks ago, you had this quote about never underestimate Nintendo. So I assume you got to see it ahead of time right?
PM: I mean... :stutters: you know, I've heard rumors about it for a little while, and I can tell you it's a great great product, and that's exactly what I meant by never underestimate Nintendo. You know, this is a Revolution. It's what they, you know, it's not the hardware of the machine, it's not the speed of the machine, it's the fact that that device will enable games to be made unlike no other have ever been.
G4: So you already thinking of ideas? You think you're gonna do a game for it?
PM: Well, I mean, you know, absolutely. It, it's so exciting to actually, for the first time, feel that you can move something in a 3D space. I mean, you gotta remember Jeff, that, the controllers that we're currently using on the other consoles, really have their origin in platform games. They have no sympathy for moving around in a you know, a 3D world, and that's what makes Revolution so exciting. Yeah, I would love to be doing something for it.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit topic #2 te lezen... daar zat iedereen te ergeren dat ik steeds met elke plaatje en gerucht "nep" schreeuwde... en ik had bij alles gelijk.
Enige wat ik ooit fout heb geraden was de naam van Twilight Princess (toen het in de Game Informer kwam te staan). Ik schreeuwde fake maar het was wel echt enzo. For shame.![]()
In 2011 is er dus ook een Lionhead game voor de Revo!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
The truth, the sole truth and nothing but truth.
Dit heb ik trouwens nooit ergens gelezen dus ik neem aan dat het nieuw is (nieuw topic over at GAF iig), Peter Molyneux:
[..]
Eerste Westerse developer die er positief over is en voor de Revolution wilt ontwikkelen.
Eerder ook al op gereageerd, en het lijkt me dat het een B&W titel wordt. Als er een Lionhead titel bij uitstek geschikt is voor de revo dan is het wel B&W. Temeer omdat je de hele game kunt bedienen met 2 knoppen en de bewegingen van de muis (of in dit geval een afstandsbediening)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
The truth, the sole truth and nothing but truth.
Dit heb ik trouwens nooit ergens gelezen dus ik neem aan dat het nieuw is (nieuw topic over at GAF iig), Peter Molyneux:
[..]
Eerste Westerse developer die er positief over is en voor de Revolution wilt ontwikkelen.
Alsof wij niet zagen dat al die kut plaatjes nep warenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Enige wat ik ooit fout heb geraden was de naam van Twilight Princess (toen het in de Game Informer kwam te staan). Ik schreeuwde fake maar het was wel echt enzo. For shame.![]()
*Proestquote:
Standaard.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:33 schreef YourMaster het volgende:
Een teleurstellende!
Die pofbek is gewoon boos omdat Nintendo geen licentie heeft op hun enginequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat gezeik over die gastHij denkt dat het om graphics gaat, gaat het gedeeltelijk ook, maar de weg die Nintendo inslaat / in is geslagen is anders
SO be it. We'll see
Kabouter, je sig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eerder ook al op gereageerd, en het lijkt me dat het een B&W titel wordt. Als er een Lionhead titel bij uitstek geschikt is voor de revo dan is het wel B&W. Temeer omdat je de hele game kunt bedienen met 2 knoppen en de bewegingen van de muis (of in dit geval een afstandsbediening)
Hahaa.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef Tomasso het volgende:
Wat is die Mark Rein een zielig figuur zeg
Ik zie dat filmpje nu pas
Wat een arrogante lul is het ook zeg... [afbeelding]
Zit er ook eentje te janken dat Nintendo geen games uitbrengt op andere consoles... Microsoft en Sony doen dat wel gelukkig...![]()
Echt een pauperZit een beetje Nintendo af te kraken en de Xbox 360 in de hemel te prijzen...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |