Fokverjaardagquote:
Wrijf het maar inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
Kun je de TT nog veranderen in iets van "Tanja gaat weg" of zo??![]()
Dat slaapt betâh![]()
Ja HALLO ik had gewoon een sukkie geschreven, dat ze me tot columnist gebombardeerd hadden waren ze mij nog even vergeten te zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:57 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik president van wat dan ook?? Nee je bent abuis vrind..
Een "column" die je zelf tussen aanhalingstekens plaatst belooft weinig goeds, ik hoop dan ook dat je me niet kwalijk neemt dat ik er de moeite niet voor neem, maar jou kennende zal het van hoogstaand niveau zijn![]()
![]()
die column van je...
Joh neem nu gewoon je pillen in dan gaat het straks een stuk beter.quote:
wie is de 3e danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:15 schreef newsman het volgende:
Leuker topic is morgen 3 mensen exit
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
blijf je nog wel kijken na donderdag
Dat zie je heel goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
wie is de 3e dan![]()
ooh, het kindje bedoel je...
quote:
Ik heb de ww vermalen gezeeft en geperst, dat werkt ook welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh neem nu gewoon je pillen in dan gaat het straks een stuk beter.![]()
Vandaag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:15 schreef newsman het volgende:
Leuker topic is morgen 3 mensen exit
meid...ik ben dik een maand over tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt 'em ook niet gevierd zie ik.
Tanja is nog niet weg en gaat heel misschien ook niet weg, je weet het nooit, Hummie heeft een hele zieke geest, ze is in staat om morgenavond een envelop met 20.000 euro voor Tanja in de dagboekkamer te leggen en als Tanja die envelop pakt dan blijft zequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
Kun je de TT nog veranderen in iets van "Tanja gaat weg" of zo??![]()
Dat slaapt betâh![]()
Het was een retorische vraagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Kom op Pc eend, we gaan je missen hoor![]()
Zodra Roel op de bank komt te zitten zal het spel om het geld gaan beginnen, nu heeft het nog niet zoveel zin en heeft Hummie nog iets achter de handquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar Lieske kreeg telkens maar weer een teken dat ze het ergens anders moest verstoppen.
Hoe vaak is Roel dat overkomen?
1 of 2 keer maar.
Ligt eraan welke emotie smilie je gebruiktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag![]()
En nog ben je in staat om het verkeerde antwoord te geven![]()
de tijd zal het leren...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido doet net alsof ze Roel weer leuk vindt, maar dat doet ze alleen maar om goeie vriendjes te blijven, ze heeft 'm toch echt geschrapt toch?
Of toch niet...
Kan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja is nog niet weg en gaat heel misschien ook niet weg, je weet het nooit, Hummie heeft een hele zieke geest, ze is in staat om morgenavond een envelop met 20.000 euro voor Tanja in de dagboekkamer te leggen en als Tanja die envelop pakt dan blijft ze
Always expect the unexpected...
Heel af en toe moet ik toch wel om je lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja is nog niet weg en gaat heel misschien ook niet weg, je weet het nooit, Hummie heeft een hele zieke geest, ze is in staat om morgenavond een envelop met 20.000 euro voor Tanja in de dagboekkamer te leggen en als Tanja die envelop pakt dan blijft ze
Always expect the unexpected...
Ik dacht net ook al, wat zitten ze om elkaar heen te draaien zeg pfffff Zo snapt Roel er toch ook niet meer van?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido doet net alsof ze Roel weer leuk vindt, maar dat doet ze alleen maar om goeie vriendjes te blijven, ze heeft 'm toch echt geschrapt toch?
Of toch niet...
quote:
ik ook niet. hij denkt met z'n piem0lquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
ik vind Roel nog steeds niet tof
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]nou dat doe ik pas over 13 uur ofzo gok ik
![]()
Aan die bonen komt echt geen eind trouwens
Toch is dat het betere denkwerkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef doka het volgende:
[..]
ik ook niet. hij denkt met z'n piem0l![]()
Ben jij euhm.............die die ik denk dat jij bent ?>?> of ben ik in de warquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan.
Maar het vooruitzicht dat zij morgen wat kan "roken" endat zij schuldenvrij het huis uitgaat (dat zal zij toch wel uitonderhandeld hebben bij al die keren dat zij voor de bevalling, lees wereldprimeur, het huis wilde verlaten?? )
Pffff ik hoorde het ook! Waarom doe je zoiets?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
Dido vertelt even subtiel aan Roel dat Menno bij haar in bed wilde duiken. Dido stookt dus nu wel Roel op tegen Menno.
Geef hem een zak wiet, denkt die vast dat die god is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
nee eerst straks slapen.. enzo.. *uitslapen* enne dan pas ontbijten..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef doka het volgende:
[..]
nu ontbijten en er pas over 13 uur van genieten, en dan ook nog eens ontbijten met bonen
![]()
you scare me on a daily basis
![]()
Ja, over stokertjes gesproken...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
Dido vertelt even subtiel aan Roel dat Menno bij haar in bed wilde duiken. Dido stookt dus nu wel Roel op tegen Menno.
nou kom op Roel waar blijven de mannenregelsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
Gesprek tussen Dido en Roel. Dido doet even een boekje open over het gedrag van Menno naar haar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
Wie/Wat ben ik? in de bonenkamer is ook niet bijster interessant![]()
The Full Montyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En dan doel ik niet op crack en coke hè...
Ja die ene userquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
moet je ff naar de gesprekken op de streams luisteren, dan val je zo in slaapquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nouja zoietsheb gewoon een erg wakker moment
ik weet ook niet waar die anti-Menno golf ineens vandaan is gekomen, maar ik kan nog steeds geen sympathie voor hem opbrengenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:30 schreef Lamon het volgende:
Ik ga Menno bijna sympathiek vinden alleen al door al het ongesubstantieerde gezeik over hem door de andere bewoners..
Jammer dat het zo'n eikel is.
Omdat hij geen enge goth is?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
Geef mij een zak wiet en ik denk dat ik Jacobus benquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Geef hem een zak wiet, denkt die vast dat die god is.
Rob meent dat Cuba in Azië ligt dus dat schiet niet op.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
hij heeft een knoop in z'n mannendingetje gelegd ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
En ik vind Roel nu ook niet leuk meer, hij zit weer in de knoop met z'n 'mannendingetjes'.
ik begrijp eerste vraag nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:32 schreef APK het volgende:
Omdat hij geen enge goth is?
Waarom doet die website van jou het niet
Ja tis nie mega interessant enzo.. maar ach hier best wel gezelliequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:31 schreef doka het volgende:
[..]
moet je ff naar de gesprekken op de streams luisteren, dan val je zo in slaap![]()
dat zijn twee rampscenariosquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
Staat het BBhuis in de fik of komt Ralph nog even langs![]()
Hoor je dat op je bbSCANNERquote:
Waar baseer je dat op??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Goh, zou Menno dan toch vertrekken morgen?
Ach, Ralph die even gedag komt zeggen is toch geen probleemquote:
De theorie die ze nu over 'm ophangt, vind ik zo gek nog niet. Denk dat ze gelijk heeft..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:35 schreef MissHobje het volgende:
als ik uitga van Dido's geroddel ?
Maar die theorie geldt niet alleen voor Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
De theorie die ze nu over 'm ophangt, vind ik zo gek nog niet. Denk dat ze gelijk heeft..
Vertel. Doen LPF-ers dat ook dat handje heffen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Dido: Menno is met opgeheven hand het huis in gekomen.![]()
Klopt eigenlijk wel, die vieze LPF-er.
Intuitie wint het altijd van boeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:36 schreef BBscanner het volgende:
Dido is een betere psychologe dan Roel![]()
Dit is geen roddel ze neemt Menno juist in bescherming en heeft medelijden met Menno. Als Chantal dit zou zeggen dan had ze lekker erbij ge gna gna gna!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
"Roddel roddel Menno roddel roddel... iedereen moet gewoon eerlijk tegen Menno zeggen wat ze van hem vinden...roddel roddel roddel Menno roddel..."
Al die panda's zijn toch pagans.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:34 schreef Wup het volgende:
ik begrijp eerste vraag niet
& website is gewoon een dode pagina
Een pot nat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:37 schreef Coos het volgende:
Vertel. Doen LPF-ers dat ook dat handje heffen?
Blame it to the WWquote:
Roel wordt een totaal blind en dom oermens zodra men aan 'ZIJN Dido' zit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:39 schreef BBscanner het volgende:
Roel is nu wel pissed-off op Menno! Zijn Dido afpakken!![]()
Yep, heb dat idee ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef snakelady het volgende:
Volgens mij probeerd Dido nu weer haar woorden een beetje terug te draaien uit angst voor wat Roel gaat doen.
Ze gaat nu eindelijk zo diep als normale mensen zouden doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat gaat Dido diep zeg...
Mocht Menno morgen niet vertrekken voorzie ik een leuke ruzie zodra Roel weer drank op heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef snakelady het volgende:
Volgens mij probeerd Dido nu weer haar woorden een beetje terug te draaien uit angst voor wat Roel gaat doen.
Lamaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
LOL, ik ben echt wat achtergebleven, panda's?
Als je je ene oog dicht doet.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Of waren het nou witte bonen...
ik kan niet wachten, eindelijk die muts eruit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Blame it to the WW![]()
Maar een beetje gelul en discussie mag hier ook wel hoor. Even de boel aanzwengelen voordat morgen BB zonder Tanja echt begint.![]()
echt niet... hoop ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kom op Coos, jij weet toch ook dat Menno vanavond vertrekt...
en dat zal ik echt heel erg vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mocht Menno morgen niet vertrekken voorzie ik een leuke ruzie zodra Roel weer drank op heeft![]()
Ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
en dat zal ik echt heel erg vinden.![]()
![]()
zal wel zo'n tranen trekker show wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik kan niet wachten, eindelijk die muts eruit.
Maar ik zie ze er nog voor aan dat ze morgen toch zegt te blijven.
Nee. Naar mijn gevoel gaat die kwekkende smurf die ik nu op de streams haar politeke besef probeert te verklaren er als eerste uit. Die voegt niets toe. Menno kan nog voor reuring zorgen en redt daarmee BB5.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kom op Coos, jij weet toch ook dat Menno vanavond vertrekt...
Het is wel echt Menno afzeik week he ??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
(roddel roddel roddel roddel (Dido over Menno)
Ik dacht dat Joost diep ging, maar Dido gaat nog véél dieperquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze gaat nu eindelijk zo diep als normale mensen zouden doen.
Maar idd, Dido is wel degene met het hoogste EQ in het huis.
Ja, dat je als je aandacht van een Nederlandse vrouw wilt diep door het stof moet en jezelf moet reduceren tot schoothondje.quote:
Dan gokte Roel toch goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik dacht dat Joost diep ging, maar Dido gaat nog véél dieper
Ik hoor net dat er een vliegtuig is neergestort, vandaar die sirenes...
Daar heb je wel een punt ik denk dat ze het de laatste tijd bewust 'rustig' hebben gehouden voor Tanja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Blame it to the WW![]()
Maar een beetje gelul en discussie mag hier ook wel hoor. Even de boel aanzwengelen voordat morgen BB zonder Tanja echt begint.![]()
Waar zit jij aan dan?????quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Yesssss zo denk ik er ook over! Naatje heeft totaal niets toe te voegen behalve haar irritante stemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. Naar mijn gevoel gaat die kwekkende smurf die ik nu op de streams haar politeke besef probeert te verklaren er als eerste uit. Die voegt niets toe. Menno kan nog voor reuring zorgen en redt daarmee BB5.![]()
Echt?!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
waar hoor je dat ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee hoor, dat moet-ie juist AFlerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat je als je aandacht van een Nederlandse vrouw wilt diep door het stof moet en jezelf moet reduceren tot schoothondje.![]()
Op de streams?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Van Roel denk ik... want die gokte datquote:
Onzin// dat zei Roel soort van.. "er zal wel een vliegtuig zijn neergstort op schiphol" zoiets..quote:
maar dat mag niet de reden zijn waarom je hem nomineert hoor.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef newsman het volgende:
Dido, in de shit, omdat ze haar mond opendeed, over watje Menno
Jij snapt er helemaal niks vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik kan niet wachten, eindelijk die muts eruit.
Maar ik zie ze er nog voor aan dat ze morgen toch zegt te blijven.
Lieve Wup Morgen begint BB pas.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef Wup het volgende:
[..]
maar dat mag niet de reden zijn waarom je hem nomineert hoor.....
Nou, alwetende, leg eens uit dan.quote:
Ah, thnx.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Onzin// dat zei Roel soort van.. "er zal wel een vliegtuig zijn neergstort op schiphol" zoiets..
OUDE MEER In een cellencomplex bij de rechtbank op Schiphol woedt een zeer grote brand. Korpsen uit de wijde omgeving zijn ingezet om het vuur te blussen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
Er is een grote brand in een cellencomplex bij de rechtbank op schiphol!
Joost gaat niet zozeer diep, maar is wel sociaal correct. Hij heeft (met uitzondering van de afgelopen week, met het gebrek aan eten als breekpunt) een natuurlijke vorm van sociaal gedragen, volgens mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht dat Joost diep ging, maar Dido gaat nog véél dieper
hmm, zit ik voor niets naar nu.nl te surfenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van Roel denk ik... want die gokte dat
http://www.rtvnh.nl/nieuws/laatstenieuws.asp#item50217quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:54 schreef doka het volgende:
[..]
hmm, zit ik voor niets naar nu.nl te surfen![]()
Ik heb 'm ff gesubmit op de frontpage if you don't mind.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OUDE MEER In een cellencomplex bij de rechtbank op Schiphol woedt een zeer grote brand. Korpsen uit de wijde omgeving zijn ingezet om het vuur te blussen.
Volgens de eerste berichten zijn bij de brand geen gewonden gevallen. De gevangen staan buiten het complex, in afwachting van andere celruimte.
De brand gaat gepaard met hevige rookontwikkeling, die in de omgeving voor veel overlast zorgt. Over de oorzaak is nog niets bekend.
27 oktober 2005
Bron: tv Noord Holland
Ze gaat gewoon weg, dat zie je toch aan allesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, alwetende, leg eens uit dan.![]()
En Tanja heeft niet al vaker haar koffers gepakt enzo.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon weg, dat zie je toch aan alles![]()
Geen enkel probleemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb 'm ff gesubmit op de frontpage if you don't mind.
ja, ze wil niet braaf zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef newsman het volgende:
Dido, is flink pissed off.
ze moet toch zowie zo haar koffer pakken? elle genimineerde moeyen dat toch...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
En Tanja heeft niet al vaker haar koffers gepakt enzo.....![]()
Denk het ook wel maar het zou toch wel humor zijn als ze net voor de exit zegt, weet je wat, ik blijf toch.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze moet toch zowie zo haar koffer pakken? elle genimineerde moeyen dat toch...
maar ik denk wel dat ze gaat hoor
Ff Duidelijkheid voor de mensen, Tanja is morgen weg in 3 werf hoeseeeeeeeeeequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze moet toch zowie zo haar koffer pakken? elle genimineerde moeyen dat toch...
maar ik denk wel dat ze gaat hoor
Toen mocht ze toch nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
En Tanja heeft niet al vaker haar koffers gepakt enzo.....![]()
p.s. ik zit niet 24/7 BB te volgen dus weet ook niet wat ze exact elke minuut van de dag doet.
Zou best kunnen dat ze dit zo heeft gepland om Menno uit het huis te krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef newsman het volgende:
Dido, in de shit, omdat ze haar mond opendeed, over watje Menno
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:04 schreef snakelady het volgende:
Maar mensen, ik ben naar bedje toe,slaap lekker allemaal.
Truste!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:04 schreef snakelady het volgende:
Maar mensen, ik ben naar bedje toe,slaap lekker allemaal.
Long time no see trouwensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geen enkel probleemWas ook wel nieuwsgierig waar zoveel brandweerauto's naar toe moesten
PC eend je was gek van haar, morgen moet je afscheid nemen. Tis natuurlijk nooit leuk, maar mensen zijn onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen mocht ze toch niet![]()
Ze had nog wat te doen
Nu gaan ze haar niet meer tegen houden.... ze is alleen maar 'lastig' voor het programma geworden.
Plus ze hebben nog nooit zo resoluut aangekondigt dat ze ging en er kan zelfs niet meer gebeld worden.
Ook al zou ze haar mening weer bijstellen wat ze nevernooitniet gaat doen, zouden ze haar niet eens meer erin laten.
Omdat Roel af en toe niet helemaal lekker tikt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
waarom denkt Roel dat hij zo rebels is?
Tquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Ff Duidelijkheid voor de mensen, Tanja is morgen weg in 3 werf hoeseeeeeeeeee
Ze valt wel erg veel in herhalingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:07 schreef APK het volgende:
Wat is Dido toch een saaie duffe flatliner.
ik vind haar redenen wel wat hebben ,het moet ook niet leuk zijn om alleen maar in dat kamertje te zitten met haar baby,als moeder wil je toch trots je kindje aan iedereen laten zien en alles daarbij wat ze doet en jah dat kan daar dus nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef newsman het volgende:
[..]
PC eend je was gek van haar, morgen moet je afscheid nemen. Tis natuurlijk nooit leuk, maar mensen zijn onvoorspelbaar.![]()
iedereen voegt je toe ineens ??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Long time no see trouwens
toch nie handig om hier mn emailadres weg te plempen
Wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef newsman het volgende:
[..]
PC eend je was gek van haar, morgen moet je afscheid nemen. Tis natuurlijk nooit leuk, maar mensen zijn onvoorspelbaar.![]()
En wat is haar reden om vers eten weg te gooien die de groep na het ransoen kan eten? En op de 1 na laaste dag een weekopdracht te verpesten? En niet met de groep in de DBK een frietje te willen eten? Toen niet aan tafel wilde zitten met Rob en Linda? 2 x gedreigd naar huis te gaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind haar redenen wel wat hebben ,het moet ook niet leuk zijn om alleen maar in dat kamertje te zitten met haar baby,als moeder wil je toch trots je kindje aan iedereen laten zien en alles daarbij wat ze doet en jah dat kan daar dus niet
Neuh, dat nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
iedereen voegt je toe ineens ??![]()
Dat komt omdat ze bevestiging nodig heeft van bv Nathalie. Roel heeft BB goed door nu en heeft helemaal niets met die leeghoofdige verpleegsters-filosofietjes van Dido.quote:
ik heb het over haar reden waarom ze NU weg wil niet over andere dingenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
En wat is haar reden om vers eten weg te gooien die de groep na het ransoen kan eten? En op de 1 na laaste dag een weekopdracht te verpesten? En niet met de groep in de DBK een frietje te willen eten? Toen niet aan tafel wilde zitten met Rob en Linda? 2 x gedreigd naar huis te gaan?
Dat is gewoon irritant kinderachtig aandacht trekkerijerig verwend nestkreng gedragquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
En wat is haar reden om vers eten weg te gooien die de groep na het ransoen kan eten? En op de 1 na laaste dag een weekopdracht te verpesten? En niet met de groep in de DBK een frietje te willen eten? Toen niet aan tafel wilde zitten met Rob en Linda? 2 x gedreigd naar huis te gaan?
Hoe weet jij haar redenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind haar redenen wel wat hebben ,het moet ook niet leuk zijn om alleen maar in dat kamertje te zitten met haar baby,als moeder wil je toch trots je kindje aan iedereen laten zien en alles daarbij wat ze doet en jah dat kan daar dus niet
Staat toch gewoon in je profielquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zo lang toch niet? Fok was traag en ik was de Tanja en baby-show een beetje zatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
jawel, dat heeft ze verteldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoe weet jij haar redenZe heeft haar reden toch niet verteld?
Dat is niet mn msnquote:
info@arneaux.nlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo lang toch niet? Fok was traag en ik was de Tanja en baby-show een beetje zat![]()
![]()
Hopelijk gaat het vanaf vrijdag echt beginnen![]()
Heb je veel hate mail gekregen dan?
Ik vond haar net best wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze bevestiging nodig heeft van bv Nathalie. Roel heeft BB goed door nu en heeft helemaal niets met die leeghoofdige verpleegsters-filosofietjes van Dido.
misschien heb ik dan iets beter geluisterd ,ze vertelde dat alles veranderd was nu ze niet zo maar met haar kindje in de woonkamer kon gaan ziten ,dat ze voor dat ze er in ging alleen dacht dat ze niet met haar kindje buiten het huis kon gaan wandelen maar dus wel met haar kindje gewoon in de woonkamre, gewoon badderen in de badkamer ...,maar nu met de regels van de arbeids inspectie alles veranderd wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoe weet jij haar redenZe heeft haar reden toch niet verteld? Mischien heeft BB haar wel een check van 20.000 E aangeboden. Dat lijkt mij meer aannemelijk!
Ik ook al een heel tijdje maar ik voel niets......quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik lig aan het Dido-infuus...
Oh God, let me guess: Je hebt een nieuwe favoriet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond haar net best wel grappig eigenlijk![]()
Tsjek profiel danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neuh, dat nietmaar ik denk voordat ik het vergeet, want ik ken mezelf
![]()
info@arneaux.nl ff je msn mailen, dan voeg ik je ff toe![]()
Zal ik eerst msn moeten hebbenquote:
Is niet mn msn adresquote:
Omdat het een egocentrisch verwend koppig "kind" is die zich niet in kan leven in andermans emoties?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verkeerd gelezenquote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Oh God, let me guess: Je hebt een nieuwe favoriet?![]()
Niet lopen fucken hè als we je allemaal toe willen voegen.quote:
Jij bent écht naief.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
misschien heb ik dan iets beter geluisterd ,ze vertelde dat alles veranderd was nu ze niet zo maar met haar kindje in de woonkamer kon gaan ziten ,dat ze voor dat ze er in ging alleen dacht dat ze niet met haar kindje buiten het huis kon gaan wandelen maar dus wel met haar kindje gewoon in de woonkamre, gewoon badderen in de badkamer ...,maar nu met de regels van de arbeids inspectie alles veranderd was
Gek hè dat ik niets anders verwacht had!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk het wel
GO Chanie GO Chanie![]()
![]()
![]()
nou jah ze heeft het toch echt gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent écht naief.![]()
Tanja heeft meerdere keren aangegeven dat ze niet vrijwillig weg zou gaan omdat ze dan de startpremie van 4500¤ zou verliezen.
Door ingrijpen van de arbeidsinspectie is ze nu volkomen nutteloos voor het programma.
Madame krijgt wederom haar zin (Mag startgeld houden, misschien met bonus) en gaat een zeer zware tijd tegemoet omdat ze denkt dat de wereld om haar draait.
Nog twee weekjes aandacht van de media, maximaal, en dan valt zij in een diep gat.
Doe niet zo eng, joh!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk het wel
GO Chanie GO Chanie![]()
![]()
![]()
Valt reuze mee denk ik, ze wist het allemaal juist heel goed te relativeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent écht naief.![]()
Tanja heeft meerdere keren aangegeven dat ze niet vrijwillig weg zou gaan omdat ze dan de startpremie van 4500¤ zou verliezen.
Door ingrijpen van de arbeidsinspectie is ze nu volkomen nutteloos voor het programma.
Madame krijgt wederom haar zin (Mag startgeld houden, misschien met bonus) en gaat een zeer zware tijd tegemoet omdat ze denkt dat de wereld om haar draait.
Nog twee weekjes aandacht van de media, maximaal, en dan valt zij in een diep gat.
in de uitzendingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou jah ze heeft het toch echt gezegd
Dat is de bedoeling, het is een gevoelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook al een heel tijdje maar ik voel niets......![]()
Bedoelde meer dat er nog geen 'officieel statement' in de DBK is uitgezonden, waarin zei haar reden verklaart.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
misschien heb ik dan iets beter geluisterd
Ik kijk toch ook tv.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:21 schreef Coraatje het volgende:
nou jah ze heeft het toch echt gezegd
Tijd om je familie te verlaten en andere vrienden te kiezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:21 schreef Coraatje het volgende:
is trouwens de eerste x in me leven dat iemand mij naief noemt ....
ik?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
in de uitzending![]()
beetje meer de streamveslagen en SC lezen dan blijf je bij.![]()
Ik zit nog steeds naar de "bonenkamer" te luisteren. Ik word steeds leger!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, het is een gevoel
Een gevoel!
of gewoon mensen die me mnaief noemen negerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om je familie te verlaten en andere vrienden te kiezen.![]()
Goed ideequote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar de "bonenkamer" te luisteren. Ik word steeds leger!!
Het gaat nu over de Fabeltjeskrant ......![]()
Naar bed![]()
Is iedereen stoned in dit topicquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:23 schreef BBscanner het volgende:
Bedoelde meer dat er nog geen 'officieel statement' in de DBK is uitgezonden, waarin zei haar reden verklaart.
dido wil een maatje, maar roel wil liever haar naatje... uhm... hmm..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido, wat laat je je weer zakken
Dido denkt dat Roel een "maatje" is maar ze heeft niet door dat Roel een losbollige vreemdganger is (als ie bier gedronken heeft)
Ik zit al een uur naar Roel & Dido te luisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar de "bonenkamer" te luisteren. Ik word steeds leger!!
Het gaat nu over de Fabeltjeskrant ......![]()
Naar bed![]()
Zagenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:25 schreef doka het volgende:
ga figuren
Eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om je familie te verlaten en andere vrienden te kiezen.![]()
Dat doe je blijkbaar je hele leven al.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:26 schreef Coraatje het volgende:
of gewoon mensen die me mnaief noemen negeren
Nee nu even nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Is iedereen stoned in dit topic
Daar begon de uitzending mee.![]()
Ho ho ho, niet iedere Fokker is net als jij aan den drogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Viel er na de leader in dus eerste 4 min gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nie miepen.. dat heet sociaal gedrag vertonenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is trouwens niet echt de bedoeling om elkaar hier weltrusten te wensen, als je gaat slapen ga je slapen, dan hoef je dat hier niet te melden als je daar geen zin in hebt...
is dat niet een beetje oud nieuws ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Dido, vond Menno zielig, na alles wat hij geworden was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:29 schreef Day het volgende:
Kan iemand me vertellen wat Dido precies tegen Roel heeft gezegd over Menno?
das knap dan dat ik mensen negeer die zoiets tegen mij zeggen ,terwijl jij de eerst bent die dat tegen me zegtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe je blijkbaar je hele leven al.![]()
Je ben wel verrotte streng hoor Annie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is trouwens niet echt de bedoeling om elkaar hier weltrusten te wensen, als je gaat slapen ga je slapen, dan hoef je dat hier niet te melden als je daar geen zin in hebt...
trusten alvastquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga over een uur slapen
Hoor je die heli?
Ben jij soms zo een APK-vmbo-fanquote:
jah zo naief was ik dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Van Talpa
"Na een gesprek in de Dagboekkamer heeft Tanja te kennen gegeven dat ze liever naar huis gaat. Ze vindt het heel erg dat haar kleine meid het grootste gedeelte van de dag in de Babykamer moet blijven.
Big Brother geeft, zoals de regels het voorschrijven, 24 uur bedenktijd. Maar als het besluit van de eigengereide Groningse na een dag nog steeds vast staat, stemt Big Brother toe in een vrijwillige Exit. We zullen morgen dan toch echt afscheid moeten nemen van onze kersverse moeder.
De andere Bewoners zijn nog niet op de hoogte van Tanja's besluit."
Dan komt er dus een nieuwe bewoner in het huis toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Van Talpa
"Na een gesprek in de Dagboekkamer heeft Tanja te kennen gegeven dat ze liever naar huis gaat. Ze vindt het heel erg dat haar kleine meid het grootste gedeelte van de dag in de Babykamer moet blijven.
De andere Bewoners zijn nog niet op de hoogte van Tanja's besluit."
Das goed Tan!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bedoelde eigenlijk meer wat ze verteld heeft over dat Menno bij haar in bed kroop. Ik vond het nl. tamelijk onschuldig en Roel doet alsof Menno Dido aangerand heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:31 schreef newsman het volgende:
[..]
Dido, vond Menno zielig, na alles wat hij geworden was.
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:34 schreef Day het volgende:
Roel doet alsof Menno Dido aangerand heeft.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dus je moet het alleen melden als je pas over een uur gaat slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga over een uur slapen
Hoor je die heli?
Jij zegt wel meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
das knap dan dat ik mensen negeer die zoiets tegen mij zeggen ,terwijl jij de eerst bent die dat tegen me zegt
Het was meer in het idee dat Menno wilde winnen en bedrogen uitkwam.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk meer wat ze verteld heeft over dat Menno bij haar in bed kroop. Ik vond het nl. tamelijk onschuldig en Roel doet alsof Menno Dido aangerand heeft.
Jezus, lees nog even terug. Het ging over geld, naief mutsje.quote:
Dat is oost-indisch negerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zegt wel meer.
Je zegt ook dat je mensen die jou 'mnaief' noemen gaat negeren en je reageert er rustig op los.![]()
ach jij zegt ook wel meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zegt wel meer.
Je zegt ook dat je mensen die jou 'mnaief' noemen gaat negeren en je reageert er rustig op los.![]()
jammerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:38 schreef newsman het volgende:
Beste mensen ruzie maken, heeft echt geen zin.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Van Talpa
Als ze het niet in dat huis doen, dan moeten we dat toch wel hier doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:38 schreef newsman het volgende:
Beste mensen ruzie maken, heeft echt geen zin.
Hebben de fanatiek-dogmatische slowchatcijferneukers morgen ook iets om bij te lezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:41 schreef PC eend het volgende:
Als ze het niet in dat huis doen, dan moeten we dat toch wel hier doen![]()
*Zucht*.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:45 schreef NBW het volgende:
offtopic: die heli die je hoorde en de brandweerwagens eerder waren voor een brand in het cellencomplex op schiphol
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben de fanatiek-dogmatische slowchatcijferneukers morgen ook iets om bij te lezen.![]()
Oh nee, dat doen ze niet. Die rammen overdag alleen maar op F5 om te kijken of hun one-liner verschenen is, om daarna onmiddelijk: "Joost!" oid te posten.
![]()
Aan het "spiegelen" APKquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh nee, dat doen ze niet. Die rammen overdag alleen maar op F5 om te kijken of hun one-liner verschenen is
Kamer vrij in het BB-huis voor de bolletjeslikkers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:45 schreef NBW het volgende:
offtopic: die heli die je hoorde en de brandweerwagens eerder waren voor een brand in het cellencomplex op schiphol
wie Joost weet mag het zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik mag je voor geen meter, maar ik tolereer je om je joost mening
Mijn glas was nog niet helemaal leeg en de pc stond nog niet uit en toen ik af wilde sluiten kon ik de de verleiding niet weerstaan om even te lezen en jammer genoeg voor jullie en mij ook te reageren. Maar nu ga ik echt.quote:
En nou hou ik je eraanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn glas was nog niet helemaal leeg en de pc stond nog niet uit en toen ik af wilde sluiten kon ik de de verleiding niet weerstaan om even te lezen en jammer genoeg voor jullie en mij ook te reageren. Maar nu ga ik echt.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:56 schreef Coraatje het volgende:
ik ga ook me bedje opzoeken ,weltrusten allemaalen met name APK
Ik heb maar in zwaai smiley per uurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:56 schreef Coraatje het volgende:
Krijg nou wat een nieuw uurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:56 schreef Coraatje het volgende:
roddel mom ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:02 schreef SuperMOM het volgende:
Ach Coraatje je moet APK en ilona-scuderia met een kilootje zout nemenOf erover heen lezen kan ook
![]()
Dat zou je gisteren toch al doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze ziitten er helemaal doorheen hè, wat een onmenselijke kut-opdracht, ik ga een klacht indienen bij de arbeidsinspectie...
Boontje komt om zijn honger loontje!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:40 schreef newsman het volgende:
Deze opdracht mislukt gewoon.
Whaha, kijk naar de hoeveel die er nog over is. Zelfs als ze 3 keer zo hard hadden gewerkt, hadden ze het nog niet gehaald. Dit is dus gewoon een mindfuck opdracht en het zou me niet verbazen als ze te horen krijgen dat de opdracht is gehaald.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:40 schreef newsman het volgende:
Zou je denkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:40 schreef newsman het volgende:
Kan natuurlijk ook een idee zijn zeehond, ik val om ik ga slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:45 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Whaha, kijk naar de hoeveel die er nog over is. Zelfs als ze 3 keer zo hard hadden gewerkt, hadden ze het nog niet gehaald. Dit is dus gewoon een mindfuck opdracht en het zou me niet verbazen als ze te horen krijgen dat de opdracht is gehaald.
Deze omdracht gaat volgens mij puur sang om doorzettingsvermogen, het is niet voor niks dat BB heeft gemeld dat als ze zweet zien de bewoners daar iets voor terugkrijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:45 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Whaha, kijk naar de hoeveel die er nog over is. Zelfs als ze 3 keer zo hard hadden gewerkt, hadden ze het nog niet gehaald. Dit is dus gewoon een mindfuck opdracht en het zou me niet verbazen als ze te horen krijgen dat de opdracht is gehaald.
Yeps, ik denk dus ook dat ze het zo gaan uitzenden. Als BB nu gaat vertellen dat de opdracht haalbaar was, dan word ik een beetje BB moe.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Deze omdracht gaat volgens mij puur sang om doorzettingsvermogen, het is niet voor niks dat BB heeft gemeld dat als ze zweet zien de bewoners daar iets voor terugkrijgenLogisch toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |