Fokverjaardagquote:
Wrijf het maar inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
Kun je de TT nog veranderen in iets van "Tanja gaat weg" of zo??![]()
Dat slaapt betâh![]()
Ja HALLO ik had gewoon een sukkie geschreven, dat ze me tot columnist gebombardeerd hadden waren ze mij nog even vergeten te zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:57 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik president van wat dan ook?? Nee je bent abuis vrind..
Een "column" die je zelf tussen aanhalingstekens plaatst belooft weinig goeds, ik hoop dan ook dat je me niet kwalijk neemt dat ik er de moeite niet voor neem, maar jou kennende zal het van hoogstaand niveau zijn![]()
![]()
die column van je...
Joh neem nu gewoon je pillen in dan gaat het straks een stuk beter.quote:
wie is de 3e danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:15 schreef newsman het volgende:
Leuker topic is morgen 3 mensen exit
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
blijf je nog wel kijken na donderdag
Dat zie je heel goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
wie is de 3e dan![]()
ooh, het kindje bedoel je...
quote:
Ik heb de ww vermalen gezeeft en geperst, dat werkt ook welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh neem nu gewoon je pillen in dan gaat het straks een stuk beter.![]()
Vandaag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:15 schreef newsman het volgende:
Leuker topic is morgen 3 mensen exit
meid...ik ben dik een maand over tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt 'em ook niet gevierd zie ik.
Tanja is nog niet weg en gaat heel misschien ook niet weg, je weet het nooit, Hummie heeft een hele zieke geest, ze is in staat om morgenavond een envelop met 20.000 euro voor Tanja in de dagboekkamer te leggen en als Tanja die envelop pakt dan blijft zequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
Kun je de TT nog veranderen in iets van "Tanja gaat weg" of zo??![]()
Dat slaapt betâh![]()
Het was een retorische vraagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Kom op Pc eend, we gaan je missen hoor![]()
Zodra Roel op de bank komt te zitten zal het spel om het geld gaan beginnen, nu heeft het nog niet zoveel zin en heeft Hummie nog iets achter de handquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar Lieske kreeg telkens maar weer een teken dat ze het ergens anders moest verstoppen.
Hoe vaak is Roel dat overkomen?
1 of 2 keer maar.
Ligt eraan welke emotie smilie je gebruiktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag![]()
En nog ben je in staat om het verkeerde antwoord te geven![]()
de tijd zal het leren...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido doet net alsof ze Roel weer leuk vindt, maar dat doet ze alleen maar om goeie vriendjes te blijven, ze heeft 'm toch echt geschrapt toch?
Of toch niet...
Kan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja is nog niet weg en gaat heel misschien ook niet weg, je weet het nooit, Hummie heeft een hele zieke geest, ze is in staat om morgenavond een envelop met 20.000 euro voor Tanja in de dagboekkamer te leggen en als Tanja die envelop pakt dan blijft ze
Always expect the unexpected...
Heel af en toe moet ik toch wel om je lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja is nog niet weg en gaat heel misschien ook niet weg, je weet het nooit, Hummie heeft een hele zieke geest, ze is in staat om morgenavond een envelop met 20.000 euro voor Tanja in de dagboekkamer te leggen en als Tanja die envelop pakt dan blijft ze
Always expect the unexpected...
Ik dacht net ook al, wat zitten ze om elkaar heen te draaien zeg pfffff Zo snapt Roel er toch ook niet meer van?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido doet net alsof ze Roel weer leuk vindt, maar dat doet ze alleen maar om goeie vriendjes te blijven, ze heeft 'm toch echt geschrapt toch?
Of toch niet...
quote:
ik ook niet. hij denkt met z'n piem0lquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
ik vind Roel nog steeds niet tof
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]nou dat doe ik pas over 13 uur ofzo gok ik
![]()
Aan die bonen komt echt geen eind trouwens
Toch is dat het betere denkwerkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef doka het volgende:
[..]
ik ook niet. hij denkt met z'n piem0l![]()
Ben jij euhm.............die die ik denk dat jij bent ?>?> of ben ik in de warquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan.
Maar het vooruitzicht dat zij morgen wat kan "roken" endat zij schuldenvrij het huis uitgaat (dat zal zij toch wel uitonderhandeld hebben bij al die keren dat zij voor de bevalling, lees wereldprimeur, het huis wilde verlaten?? )
Pffff ik hoorde het ook! Waarom doe je zoiets?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
Dido vertelt even subtiel aan Roel dat Menno bij haar in bed wilde duiken. Dido stookt dus nu wel Roel op tegen Menno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |