Nou, Naat is lekker om naar te luisteren: zeg een Lieske, heb je ons nog iets te verrrrrrrrrrrrrrrtellen??? Zeg maar hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:40 schreef Day het volgende:
Ik ben nu net weer lekker relaxed, dus ik zet Joost en Chantal op mute.
Nu pas??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef Roache_ het volgende:
Ik hou geloof ik van Joost...
Ja, ik word niet echt vrolijker van Lieske momenteel (wat een geslijm).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou, Naat is lekker om naar te luisteren: zeg een Lieske, heb je ons nog iets te verrrrrrrrrrrrrrrtellen??? Zeg maar hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
(Naat mag niet weg van Lieskevan mij wel!!!!!)
Ik zet het hoge praattempo van Lieske ff op mute, en schakel over naar de rust van Dido, Roel en Chantalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:40 schreef Day het volgende:
Ik ben nu net weer lekker relaxed, dus ik zet Joost en Chantal op mute.
Was Lieske haar eigen schuld toen... ze verklapte het tegen Rikkert in bad dat ze met een dillemma zat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:44 schreef schatje het volgende:
In tegenstelling tot Lieske wordt het Roel wel makkelijk gemaakt met dat geld.
Ik gun het hem ook niet.
ik ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:44 schreef schatje het volgende:
Ik gun het hem ook niet.
Geweldig was datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
met Patty Brard die een auto aan moest prijzen
Ik ook, relaxedddddddddd naar Roel luisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zet het hoge praattempo van Lieske ff op mute, en schakel over naar de rust van Dido, Roel en Chantal
Ik hoop ook dat de rest erachter komt! Zeker Chantal, ze vond het al erg dat Menno voor 350 duizend zat te liegen, wil dan wel eens zien hoe ze flipt als ze hoort dat het bij Roel om 10 duizend ging.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:44 schreef schatje het volgende:
Ik gun het hem ook niet.
Ja, maar Lieske kreeg telkens maar weer een teken dat ze het ergens anders moest verstoppen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was Lieske haar eigen schuld toen... ze verklapte het tegen Rikkert in bad dat ze met een dillemma zat.
BB moet nu echt ingrijpenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Zoveel potentie, en alles loopt weer met de meest nare sisser af. Niets meer te beleven.
Ik wel, die stiekeme sigaretten waren geweldig, dus ik gun hem het geld welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
ik ook niet
O ja, dat is waar... daar heb je gelijk in ja. Maar bb heeft tegen roel niet gezegd dat die het moet verplaatsen... dat deed Roel zelf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar Lieske kreeg telkens maar weer een teken dat ze het ergens anders moest verstoppen.
Hoe vaak is Roel dat overkomen?
1 of 2 keer maar.
Ze hoort jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:49 schreef farceman het volgende:
Chantal rot nu eens op met je "voelsprieten"en laat roel en dido even samen....
Wel kut voor Roache om dit te lezen. Terwijl hij zo'n trek in Joost ging krijgen met zijn kopkaas en andere dipmomenten. Wel de streams blijven lezen hoor anders loop je zo iets op van dat gore mannetje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Zoveel potentie, en alles loopt weer met de meest nare sisser af.
Ja, met z'n allen tegen Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:49 schreef Day het volgende:
Komt er nou morgen een groepsgesprek?
Aaah jij bent die initiatiefnemer van die Joost voor president clubquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:48 schreef Roache_ het volgende:
Ik zeg het je (ja PC eend, weer zo; D66nicht ja) D66 gaat de grootste partij worden, dankzij Joost, ik denk dat ik op 'm ga stemmen zo leuk vind ik 'm. Is ook weer eens een " break from the old routine" met al die Borissen....
Nou...ik weet niet. Krijg steeds meer de indruk dat Menno schijt begint te krijgen aan de groep en zijn eigen plan trekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, met z'n allen tegen Menno.
En hij laat maar over zich heen walsen. De sukkel.
In het begin zat er toch wel meer pit in die jongen.
Daarom moet Rob voorlopig nog blijven, ik heb nog veel te weinig van die heerlijke ruzies gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jee Roel neemt een boterham met pindakaas en ik hoorde Rob eerder zeggen dat ze zuinig moeten doen met de pindakaas![]()
Da's een traditie die anderen wèl in ere houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Vroeger konden wel elkaars bloed wel drinken..
Geil je daarop of zo??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Da's een traditie die anderen wèl in ere houden.
Ik president van wat dan ook?? Nee je bent abuis vrind..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah jij bent die initiatiefnemer van die Joost voor president club![]()
![]()
Had je mijn 'column' ook gelezen?
Sandypooh.quote:
doet ze nog aan praten in haar slaap? ik hoor er al een tijdje niks meer overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
Dido lacht zich dood in haar dromen.
Dat sowieso. Hij had er met Lieske een discussie over. Het ging over dat Menno vanmorgen had doorgewerkt. Lieske zei dat ze, in zijn plaats vanmorgen, vanwege de sfeer in de groep ook gestopt zou zijn. Dat ze de sfeer belangrijker vindt. Menno vond dat dus nogal onzin, en vond dat hij echt niet ging opgeven, wat de groep ook vindt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Nou...ik weet niet. Krijg steeds meer de indruk dat Menno schijt begint te krijgen aan de groep en zijn eigen plan trekt.
Als die cabrio van je lekt kun je dat ook wel elders afreagerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:57 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik president van wat dan ook?? Nee je bent abuis vrind..
Een "column" die je zelf tussen aanhalingstekens plaatst belooft weinig goeds, ik hoop dan ook dat je me niet kwalijk neemt dat ik er de moeite niet voor neem, maar jou kennende zal het van hoogstaand niveau zijn![]()
![]()
die column van je...
Gister wel. Ze werd er zelf wakker van.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
doet ze nog aan praten in haar slaap? ik hoor er al een tijdje niks meer over
Yep, heb ik nog meegekregen, daarom zeg ik het ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hij had er met Lieske een discussie over. Het ging over dat Menno vanmorgen had doorgewerkt. Lieske zei dat ze, in zijn plaats vanmorgen, vanwege de sfeer in de groep ook gestopt zou zijn. Dat ze de sfeer belangrijker vindt. Menno vond dat dus nogal onzin, en vond dat hij echt niet ging opgeven, wat de groep ook vindt.
Nu ligt hij dus helemaal uit de groep.
ik heb het een paar keer gehoord op de streams, heel lang geleden alweerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:00 schreef Rica het volgende:
Gister wel. Ze werd er zelf wakker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |