quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef Jane het volgende:
Nu voelt Lieske zich in haar nek gescheten.
En Tanja vraagt of het zachter kan.
Oh, het was Dido! Dacht Tanja!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef BBscanner het volgende:
Dido kan het wat zachter!
Shit, toen zat ik nog op de bonenstream.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
Hihi. Het wordt nu al leuker. Lieske en Joost ruzie. Oh, wat tof!
Shit, vond het net zo leukquote:
Bonenstream, is dat niet een soort shit wat uit jou komt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Shit, toen zat ik nog op de bonenstream.
niet leuk meer dit neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
En nu Dido zeiken of het wat zachter kan.
En Lieske moet nu ophouden met zeuren.![]()
Niemand neemt haar iets kwalijk, en ze blijft zichzelf maar in het middelpunt van het conflict plaatsen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dido zei iets over zachter voor de baby, vandaar dat ik even dacht dat het Tanja was.quote:
Hij zei: dan zal een ander het wel gezegd hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik had de indruk dat Menno zijn woorden al in trok!
Over 10 minuten is Joost klaar, dan komt de herkansing.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Bonenstream, is dat niet een soort shit wat uit jou komt?
Na zoveel weken kan je er helemaal niet meer om lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Wup het volgende:
ik snap trouwens niet dat haar medebewoners niet steeds vreselijk moeten lachen om die idiote uitdrukkinegn van haar
"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dido zei iets over zachter voor de baby, vandaar dat ik even dacht dat het Tanja was.
wat, imho, sarcastisch bedoeld wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij zei: dan zal een ander het wel gezegd hebben
Dus geeft hij toe dat het niet waar was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Momenteel laat alleen Rob een boer op de andere stream, dus er moet nog wel wat veranderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Over 10 minuten is Joost klaar, dan komt de herkansing.
ow, ik welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
Na zoveel weken kan je er helemaal niet meer om lachen![]()
Nee, volgens mij niet. Kwam op mij meer over als "Joost, je weet dat we het er over gehad hebben, maar als jij wilt liegen.. oké, dan niet".quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik had de indruk dat Menno zijn woorden al in trok!
Ja man, Roel is cool en urbanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jooat is cool, net als Roel...
Ja dat wel... zo van... dan geloof je me toch nietquote:
En waarom komt dat uit mij?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n stroom bonen, diarree zeg maar, da's toch shit?![]()
![]()
![]()
Ik soms ook nog wel, maar als je het dag in dag uit hoort valt het je ws niet eens meer op.quote:
quote:
De laatste beeldenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
Neem maar even een biertje op het vertrek van Tanja en Rob![]()
en ruzie in de hut!![]()
Eindelijk Tanja weg Proost!![]()
[afbeelding]
Zo kwam het dus op mij ook over en als het zo is geef ik hem groot gelijk!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Kwam op mij meer over als "Joost, je weet dat we het er over gehad hebben, maar als jij wilt liegen.. oké, dan niet".
Ze draaft wat te ver door, maar ze stelt zich niet aan. Joostr gooide net iets in de groep wat Lieske gezegd zou hebben over hem en Menno. En meteen daarna verdween hij de werkkamer weer in, zodat het helemaal niet uitgepraat kon worden. Hij maakte Lieske in feite uit voor leigenaar en dat pikt ze niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Lkw het volgende:
Okee dan, hier volgt het standaardzinnetje.......
Lieske valt nu eindelijk door de mand, ze heeft al die weken een rol gespeeld!!!![]()
Maar even serieus: wat is er in godsnaam aan de hand zeg, stelt Lieske zich niet nogal aan? Heeft ze gezopen of zo? Is ze ongesteld? Of wat?
Menno zegt vaker zoiets als hij het oneens is met iemandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zeker van dat die respectloze moeder het huis vanavond gaat verlaten, een envelop in de dagboekkamer met 10.000 euro en Tanja blijft...quote:
Arme Ranjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Ik krijg rode vlekken in mijn nek van R. Ik kan zijn haar naam al niet eens meer voluit schrijven
Weg met R.![]()
Tarusten!![]()
ralph is er toch al lang uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Ik krijg rode vlekken in mijn nek van R. Ik kan zijn naam al niet eens meer voluit schrijven
Weg met R.![]()
Tarusten!![]()
Ik kan niet meer tegen die kop van Tanja, als ik naar haar kijk moet ik kotsen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Ik krijg rode vlekken in mijn nek van R. Ik kan zijn naam al niet eens meer voluit schrijven
Weg met R.![]()
Tarusten!![]()
O... zijn ze ook al gestopt met fietsen dan?quote:
Mischien is die 'Bonenstroom' van jou wel dè oplossingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:03 schreef Arcee het volgende:
Die bonenberg is nog geen reet veranderd.![]()
RIkkert toch ook?quote:
Wat een stackerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zit nu wéér Menno af te vallen
waren ze al begonnen dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O... zijn ze ook al gestopt met fietsen dan?
wie is rikkertquote:
Okee dan, dank voor het bijpraten!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze draaft wat te ver door, maar ze stelt zich niet aan. Joostr gooide net iets in de groep wat Lieske gezegd zou hebben over hem en Menno. En meteen daarna verdween hij de werkkamer weer in, zodat het helemaal niet uitgepraat kon worden. Hij maakte Lieske in feite uit voor leigenaar en dat pikt ze niet.
Mij persoonlijk lijkt het duidelijk dat dit een afspraak was tussen BB en Tanja. Baby eruit, jij weg met oprotpremie. En we nomineren zogenaamd een 4de om de boel constant te houden..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zeker van dat die respectloze moeder het huis vanavond gaat verlaten, een envelop in de dagboekkamer met 10.000 euro en Tanja blijft...
Daar ben ik nog helemaal zeker van hoor, ben bang dat Dido de baby na komt brengen want Tanja laat haar gewoon liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef newsman het volgende:
[..]
3 mensen kribbet, baby gaat ook mee.![]()
Ingrid is echt onvoorstelbaar bezig. En Joost blijft ook maar doorgaan over Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Die speelt echt een enorm dubbelspel volgens mij.
hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
Daar ben ik nog helemaal zeker van hoor, ben bang dat Dido de baby na komt brengen want Tanja laat haar gewoon liggen![]()
Dat is al een weekje aan de gang hoor! Wake Up Scanman!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Die speelt echt een enorm dubbelspel volgens mij.
Ik hoop het niet, want het is wel uitgepraat nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee dan, dank voor het bijpraten!
Dus zo, bij de wisseling van de wacht, kunnen we vuurwerk verwachten... blijf ik nog even hangen![]()
jijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef BB-King het volgende:
Wie denkt dat Lieske vannacht nog gaat janken?![]()
Ff quoten dit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
Hoe moet ik nu verder.... misschien hadden jullie toch gelijk en is Tanja de aso....
Zou ik weinig problemen mee hebben maar liever zie ik Rob vertrekken maar dat zal wel weer nietquote:
Oei, weer een fok!ker die het niet ziet van Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef avonne het volgende:
mag ik een teiltje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nathalie incluis
En voor Mennohou je taai
![]()
Ik verwachte eigelijk net al een wapper wapper pieperdepiep aanvalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef BB-King het volgende:
Wie denkt dat Lieske vannacht nog gaat janken?![]()
haha, dit forum is toch wel veel grappiger dan de streams nuquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Jane het volgende:
Oh jee, nu begint Lieske weer een praatje over hoe ze er tussen hangt. Tussen de teams deze keer. Zou me niet verbazen als Koos Vriendloos zo weer langskomt.
Weet ik, maar steeds hoop ik eigenlijk nog dat ik me vergis. Tegen beter weten in waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat is al een weekje aan de gang hoor! Wake Up Scanman!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oei, weer een fok!ker die het niet ziet van Menno.
Ook ex-Tanja fan zeker?
Nee dat kan niet... maar 1 vrijwillige exit per weekquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
Ohhhhhhhh god Lieske is weer begonnen.
Het standaard drama uurtje is begonnen.
Gaat ze morgen nu ook janken en wilt ze dan ook weer weg?
Shit zat op de bonenstream! Dit is leuker 'Boze Lieske'!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef Falco het volgende:
"LAAIEND, Ik kan hem ECHT VERROT trappen!"
Lieske
Wtf, bestaat er zo'n regel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee dat kan niet... maar 1 vrijwillige exit per week
En Joost zei dus wél, toen Tanja met de baby de tuin in ging: "De eerste keer in haar leventje dat ze buiten komt. Een belangrijk moment."quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Mijn God, wat kan Joost zeiken.![]()
"Heeft Menno ook tegen jullie gezegd dat hij de eerste man op aarde was die Joscelyn heeft vastgehouden?". "Nee? Oh, ik dacht dat hij dat wel tegen iedereen gezegd zou hebben.". "Tegen mij heeft hij dat meerdere keren gezegd".
Dat is toch gewoon een grapje.![]()
Voor jou te hopen dat er in bb6 een nieuwe " ma flodder" zitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
Het maakt mij allemaal geen zak meer uit
Ik ben nog steeds niet over de klap heen![]()
Hoe moet ik nu verder.... misschien hadden jullie toch gelijk en is Tanja de aso....
Hoe kan ze mij dit nou aandoen![]()
Vooral Nathalie!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef avonne het volgende:
mag ik een teiltje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nathalie incluis
En voor Mennohou je taai
![]()
Met de nadruk op misschien hequote:
Ieder grapje van Menno wordt de laatste week door Joost (en ook anderen) als verschrikkelijke uitspraken verder vertelt. En ze spreken er allemaal schande van dat Menno zoiets durft te zeggen.quote:
Iets met biologische klok enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:14 schreef Arcee het volgende:
Waarom is Lieske nu precies boos? Dit even om 't vuurwerk straks beter te kunnen volgen.
Wanneer is de wissel? Moet nog even met de hond naar buitenquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Voor jou te hopen dat er in bb6 een nieuwe " ma flodder" zit![]()
![]()
jij niet alleenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske draait wel door nu... vind ik.
Tief een end opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Voor jou te hopen dat er in bb6 een nieuwe " ma flodder" zit![]()
![]()
Zeker weten. Ze moet er alleen geen halszaak van maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:16 schreef Falco het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand was, maar Lieske had wel gewoon gelijk
Nu dus! Die bonenstroom van de hond kan toch wel even wachtenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wanneer is de wissel? Moet nog even met de hond naar buitenmaar wil de wissel niet missen
![]()
Juist!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Wel leuk natuurlijk.
Menno had gezegd dat hij nog tegen Joost gezegd had dat hij door zou werken, die 2 uur vannacht (waar iedereen zo woest om is). Dat hij het er met Joost over gehad had, of zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:14 schreef Arcee het volgende:
Waarom is Lieske nu precies boos? Dit even om 't vuurwerk straks beter te kunnen volgen.
Tja ach, tis een kwestie van smaak, ik ga liever naar een restaurant, dan naar de Mcdonaldsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
Het maakt mij allemaal geen zak meer uit
Ik ben nog steeds niet over de klap heen![]()
Hoe kan ze mij dit nou aandoen![]()
Tanya stylequote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
nu willen ze Lieske terug in de groep maar daar wil ze het helemaal niet over hebben
Uitzendenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:19 schreef Coos het volgende:
Joost gooit er nog even een D66 redenering op los.![]()
Lieske zender uitzenden!!![]()
Ik moest even overgeven. Ik werd even de zeikerds in de bonenkamer zat. En dan gedraai van Natalie ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oei, weer een fok!ker die het niet ziet van Menno.
Ook ex-Tanja fan zeker?
Dat doet ze ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ze moet er alleen geen halszaak van maken.
Ik was net te snel met posten en zag ze opeens wisselenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nu dus! Die bonenstroom van de hond kan toch wel even wachten![]()
Wat bedoel je daar nou meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Tja ach, tis een kwestie van smaak, ik ga liever naar een restaurant, dan naar de Mcdonalds
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
whahahahhahahahhaa, dat tandenpoetsen![]()
![]()
Skunk.quote:
Jemig, dat gaat dus over niks. Lieske zit de boel door te vertellen, Ingrid ook, Menno ook. Moet Joost dan al die tussenstations af om uiteindelijk weer bij Menno terecht te komen? Kom zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Menno had gezegd dat hij nog tegen Joost gezegd had dat hij door zou werken, die 2 uur vannacht (waar iedereen zo woest om is). Dat hij het er met Joost over gehad had, of zo.
Lieske heeft dat verhaal vervolgens doorverteld aan o.a. Ingrid. Die het vervolgens weer tegen Joost vertelde. Joost kwam daarna de kamer binnengestormd om verhaal te halen bij Menno, want volgens Joost hadden ze het er helemaal niet over gehad en wist hij van niks. Daarbij vertelde hij ook tussen neus en lippen door even dat Lieske het doorverteld had. En daar is Lieske pissig over. Dat ze als onbetrouwbaar wordt neergezet door Joost.
Ze gaan het verdorie uitpraten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:22 schreef Lamon het volgende:
Bah, Lieske kan niet eens goed ruzie maken.
Ik kan 'm helemáál niet meer verstaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:21 schreef BB-King het volgende:
Lieske poetst zo hard haar tanden dat ik Joost bijna niet kan verstaan.![]()
hihiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:23 schreef BBscanner het volgende:
Kampbewaarder Rob komt even melden dat ze werkplicht hebben![]()
Heb jij dat soms bedacht, ouwe zaadveredelaarquote:
Zonden ze Lieske maar eens uit. Haar gesprek met Tanja was ook al weer helemaal weggekniptquote:
Het zal wel een vrouwen ding zijn, een vrouwen uitleg en een vrouwen probleem maar ik snap er weinig vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieske is lief...
WAAAT met Tanja nog welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonden ze Lieske maar eens uit. Haar gesprek met Tanja was ook al weer helemaal weggeknipt
Als het goed is heb ik volgend jaar F1 BWW...........quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dat soms bedacht, ouwe zaadveredelaar
Joost is vele malen erger dan Willem!quote:
Dat smurfenstemmetje; "Met ze allen eten.. Met ze allen.. Met ze allen"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:25 schreef Coos het volgende:
En iemand Naat wurgen please!!
Hij begreep het donders goed. Je gooit inderdaad niet een bommetje ergens neer om vervolgens zelf weg te gaan en de anderen geen verhaal kunnen halen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:24 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
Joost probeert te begrijpen wat Lieske nu echt probeert te zeggen...
Ik weet niet precies waar je het over hebt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik volgend jaar F1 BWW...........![]()
heerlijk sfeertje vanavondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn echt allemaal zo chagrijnig als de pest
Allemaal de schuld van Lieskequote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn echt allemaal zo chagrijnig als de pest
Ja, eindelijk een eerlijk gsprek met Tanja waarbij Tanja ook heel open was. Knippen ze Lieske in de uitzending helemaal weg en laten ze alleen wat zinnen van Tanja zien. Opnieuw een vreemde actie. Komt op mij over dat er inderdaad niet een nieuwe 'Jeanette' of 'Sandy' mag winnen.quote:
Zit echt te genieten!quote:
Er is maar 1 Sandy.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Komt op mij over dat er inderdaad niet een nieuwe 'Jeanette' of 'Sandy' mag winnen.
Doe jij dat niet bij iedereen dan? Ik vind tandenpoets geluiden sowieso walgelijk. Dat zet ik van iedereen uit. Net zoals de stream meteen uitgaat als er iemand begint te eten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan 'm helemáál niet meer verstaan.
Zodra Lieske begint met haar glazuurlaag aan gort te poetsen, zet ik 'm altijd direct op een andere stream.
Op zich wel goed, want ik vond Sandy en vooral Jeanette onwaardig als winnaressen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een eerlijk gsprek met Tanja waarbij Tanja ook heel open was. Knippen ze Lieske in de uitzending helemaal weg en laten ze alleen wat zinnen van Tanja zien. Opnieuw een vreemde actie. Komt op mij over dat er inderdaad niet een nieuwe 'Jeanette' of 'Sandy' mag winnen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Lieske Menno:X
Dat is te veel eerquote:
Ik ook hoor, het is geen zonde meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef Roache_ het volgende:
Ik hou geloof ik van Joost...
Nja, er moet toch wel iets gebeurd zijn? Ik heb hier te vaak gelurkt/gepost om te weten dat alleen de behoefte aan eten en aandacht deze bewoners normaliter echt niet in beweging brengt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ach niks, iedereen heeft trek in eten en aandacht
De wegen van BB zijn ondoorgrondelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een eerlijk gsprek met Tanja waarbij Tanja ook heel open was. Knippen ze Lieske in de uitzending helemaal weg en laten ze alleen wat zinnen van Tanja zien. Opnieuw een vreemde actie. Komt op mij over dat er inderdaad niet een nieuwe 'Jeanette' of 'Sandy' mag winnen.
En natuurlijk ook van Tanja want die heeft altijd de schuld overal vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is te veel eer![]()
Is allemaal de schuld van Menno en zijn solo arbeid vanmorgen.
OMG nog zo een D66 nichtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef Roache_ het volgende:
Na zoveel weken wel hoor, moe en chagerijnig van het werken, lege maag, humeurig en verplicht aardig doen, omdat je net in het huis zit hoeft al lang niet meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nja, er moet toch wel iets gebeurd zijn? Ik heb hier te vaak gelurkt/gepost om te weten dat alleen de behoefte aan eten en aandacht deze bewoners normaliter echt niet in beweging brengt...
Dat gebeurt steeds vaker volgens mij. Als op een gegeven moment iedereen door de mand valt, dan wint de persoon die het minst is opgevallen. Dat is toen zeer zeker met Sandy gebeurd. Die heeft echt helemaal niets gedaan in het programma.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Over nietszeggende figuren gesproken.
Die heeft toen echt geen woord gezegd![]()
.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Trouwens, ik gun Lieske het meeste om te winnen. Ze is tenminste niet zo schijnheilig als de rest.
Iemand die niks heeft gedaan, heeft ook niet zo gauw iets fouts gedaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gebeurt steeds vaker volgens mij. Als op een gegeven moment iedereen door de mand valt, dan wint de persoon die het minst is opgevallen. Dat is toen zeer zeker met Sandy gebeurd. Die heeft echt helemaal niets gedaan in het programma.
Ik denk eigenlijk wel dat Lieske gaat winnen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Trouwens, ik gun Lieske het meeste om te winnen. Ze is tenminste niet zo schijnheilig als de rest.
Da's een lange maand.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef Day het volgende:
Zo heb effe een dvdtje gekeken (over een 40-jarige maand,heel leuk)
Heb ik veel gemist?
Dat wij het ooit nog eens eens zouden wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Dat is een lange maandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef Day het volgende:
Heb ik veel gemist?
Dat is het exact ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand die niks heeft gedaan, heeft ook niet zo gauw iets fouts gedaan?Dat misschien?
Vroeger konden wel elkaars bloed wel drinken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wikj het ooit nog een eens zouden worden![]()
Ja, ik bedoelde dus maagd.quote:
TJeesusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef Day het volgende:
Heb ik veel gemist?
Daantje en Andries en Gert-Janquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Sany won omdat ze een lekker ding was/is, in het begin stil was..langzaam opbloeide en iedereen eht een beetje gehad had met Gert-Jan..wie zat er toen nog emer in de finale?
Gert Jan, Sandy, Danielle en Andriesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Sany won omdat ze een lekker ding was/is, in het begin stil was..langzaam opbloeide en iedereen eht een beetje gehad had met Gert-Jan..wie zat er toen nog emer in de finale?
Toedeledokie dinges hoe heet ze ook al weer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Eigenlijk een finale van niks als ik zo terugdenk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gert Jan, Sandy, Danielle en Andries
Tjeesus, je zal maar zwanger zijnquote:
met Patty Brard die een auto aan moest prijzenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:41 schreef BB-King het volgende:
Eigenlijk een finale van niks als ik zo terugdenk...![]()
Nou, Naat is lekker om naar te luisteren: zeg een Lieske, heb je ons nog iets te verrrrrrrrrrrrrrrtellen??? Zeg maar hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:40 schreef Day het volgende:
Ik ben nu net weer lekker relaxed, dus ik zet Joost en Chantal op mute.
Nu pas??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef Roache_ het volgende:
Ja, ik word niet echt vrolijker van Lieske momenteel (wat een geslijm).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:43 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou, Naat is lekker om naar te luisteren: zeg een Lieske, heb je ons nog iets te verrrrrrrrrrrrrrrtellen??? Zeg maar hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
(Naat mag niet weg van Lieskevan mij wel!!!!!)
Ik zet het hoge praattempo van Lieske ff op mute, en schakel over naar de rust van Dido, Roel en Chantalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:40 schreef Day het volgende:
Ik ben nu net weer lekker relaxed, dus ik zet Joost en Chantal op mute.
Was Lieske haar eigen schuld toen... ze verklapte het tegen Rikkert in bad dat ze met een dillemma zat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:44 schreef schatje het volgende:
In tegenstelling tot Lieske wordt het Roel wel makkelijk gemaakt met dat geld.
Ik gun het hem ook niet.
ik ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:44 schreef schatje het volgende:
Ik gun het hem ook niet.
Geweldig was datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
[..]
met Patty Brard die een auto aan moest prijzen
Ik ook, relaxedddddddddd naar Roel luisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zet het hoge praattempo van Lieske ff op mute, en schakel over naar de rust van Dido, Roel en Chantal
Ik hoop ook dat de rest erachter komt! Zeker Chantal, ze vond het al erg dat Menno voor 350 duizend zat te liegen, wil dan wel eens zien hoe ze flipt als ze hoort dat het bij Roel om 10 duizend ging.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:44 schreef schatje het volgende:
Ik gun het hem ook niet.
Ja, maar Lieske kreeg telkens maar weer een teken dat ze het ergens anders moest verstoppen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was Lieske haar eigen schuld toen... ze verklapte het tegen Rikkert in bad dat ze met een dillemma zat.
BB moet nu echt ingrijpenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Zoveel potentie, en alles loopt weer met de meest nare sisser af. Niets meer te beleven.
Ik wel, die stiekeme sigaretten waren geweldig, dus ik gun hem het geld welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
ik ook niet
O ja, dat is waar... daar heb je gelijk in ja. Maar bb heeft tegen roel niet gezegd dat die het moet verplaatsen... dat deed Roel zelf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar Lieske kreeg telkens maar weer een teken dat ze het ergens anders moest verstoppen.
Hoe vaak is Roel dat overkomen?
1 of 2 keer maar.
Ze hoort jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:49 schreef farceman het volgende:
Chantal rot nu eens op met je "voelsprieten"en laat roel en dido even samen....
Wel kut voor Roache om dit te lezen. Terwijl hij zo'n trek in Joost ging krijgen met zijn kopkaas en andere dipmomenten. Wel de streams blijven lezen hoor anders loop je zo iets op van dat gore mannetje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
Zoveel potentie, en alles loopt weer met de meest nare sisser af.
Ja, met z'n allen tegen Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:49 schreef Day het volgende:
Komt er nou morgen een groepsgesprek?
Aaah jij bent die initiatiefnemer van die Joost voor president clubquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:48 schreef Roache_ het volgende:
Ik zeg het je (ja PC eend, weer zo; D66nicht ja) D66 gaat de grootste partij worden, dankzij Joost, ik denk dat ik op 'm ga stemmen zo leuk vind ik 'm. Is ook weer eens een " break from the old routine" met al die Borissen....
Nou...ik weet niet. Krijg steeds meer de indruk dat Menno schijt begint te krijgen aan de groep en zijn eigen plan trekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, met z'n allen tegen Menno.
En hij laat maar over zich heen walsen. De sukkel.
In het begin zat er toch wel meer pit in die jongen.
Daarom moet Rob voorlopig nog blijven, ik heb nog veel te weinig van die heerlijke ruzies gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
Oh jee Roel neemt een boterham met pindakaas en ik hoorde Rob eerder zeggen dat ze zuinig moeten doen met de pindakaas![]()
Da's een traditie die anderen wèl in ere houden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Vroeger konden wel elkaars bloed wel drinken..
Geil je daarop of zo??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Da's een traditie die anderen wèl in ere houden.
Ik president van wat dan ook?? Nee je bent abuis vrind..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah jij bent die initiatiefnemer van die Joost voor president club![]()
![]()
Had je mijn 'column' ook gelezen?
Sandypooh.quote:
doet ze nog aan praten in haar slaap? ik hoor er al een tijdje niks meer overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
Dido lacht zich dood in haar dromen.
Dat sowieso. Hij had er met Lieske een discussie over. Het ging over dat Menno vanmorgen had doorgewerkt. Lieske zei dat ze, in zijn plaats vanmorgen, vanwege de sfeer in de groep ook gestopt zou zijn. Dat ze de sfeer belangrijker vindt. Menno vond dat dus nogal onzin, en vond dat hij echt niet ging opgeven, wat de groep ook vindt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Nou...ik weet niet. Krijg steeds meer de indruk dat Menno schijt begint te krijgen aan de groep en zijn eigen plan trekt.
Als die cabrio van je lekt kun je dat ook wel elders afreagerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:57 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik president van wat dan ook?? Nee je bent abuis vrind..
Een "column" die je zelf tussen aanhalingstekens plaatst belooft weinig goeds, ik hoop dan ook dat je me niet kwalijk neemt dat ik er de moeite niet voor neem, maar jou kennende zal het van hoogstaand niveau zijn![]()
![]()
die column van je...
Gister wel. Ze werd er zelf wakker van.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
doet ze nog aan praten in haar slaap? ik hoor er al een tijdje niks meer over
Yep, heb ik nog meegekregen, daarom zeg ik het ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hij had er met Lieske een discussie over. Het ging over dat Menno vanmorgen had doorgewerkt. Lieske zei dat ze, in zijn plaats vanmorgen, vanwege de sfeer in de groep ook gestopt zou zijn. Dat ze de sfeer belangrijker vindt. Menno vond dat dus nogal onzin, en vond dat hij echt niet ging opgeven, wat de groep ook vindt.
Nu ligt hij dus helemaal uit de groep.
ik heb het een paar keer gehoord op de streams, heel lang geleden alweerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:00 schreef Rica het volgende:
Gister wel. Ze werd er zelf wakker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |