Ik denk eigenlijk wel dat Lieske gaat winnen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Trouwens, ik gun Lieske het meeste om te winnen. Ze is tenminste niet zo schijnheilig als de rest.
Da's een lange maand.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef Day het volgende:
Zo heb effe een dvdtje gekeken (over een 40-jarige maand,heel leuk)
Heb ik veel gemist?
Dat wij het ooit nog eens eens zouden wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Trouwens, ik gun Lieske het meeste om te winnen. Ze is tenminste niet zo schijnheilig als de rest.
Dat is een lange maandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef Day het volgende:
Heb ik veel gemist?
Dat is het exact ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand die niks heeft gedaan, heeft ook niet zo gauw iets fouts gedaan?Dat misschien?
Vroeger konden wel elkaars bloed wel drinken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wikj het ooit nog een eens zouden worden![]()
Ja, ik bedoelde dus maagd.quote:
TJeesusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef Day het volgende:
Heb ik veel gemist?
Daantje en Andries en Gert-Janquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Sany won omdat ze een lekker ding was/is, in het begin stil was..langzaam opbloeide en iedereen eht een beetje gehad had met Gert-Jan..wie zat er toen nog emer in de finale?
Gert Jan, Sandy, Danielle en Andriesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Sany won omdat ze een lekker ding was/is, in het begin stil was..langzaam opbloeide en iedereen eht een beetje gehad had met Gert-Jan..wie zat er toen nog emer in de finale?
Toedeledokie dinges hoe heet ze ook al weer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Eigenlijk een finale van niks als ik zo terugdenk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gert Jan, Sandy, Danielle en Andries
Tjeesus, je zal maar zwanger zijnquote:
met Patty Brard die een auto aan moest prijzenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:41 schreef BB-King het volgende:
Eigenlijk een finale van niks als ik zo terugdenk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |