Ja, eindelijk een eerlijk gsprek met Tanja waarbij Tanja ook heel open was. Knippen ze Lieske in de uitzending helemaal weg en laten ze alleen wat zinnen van Tanja zien. Opnieuw een vreemde actie. Komt op mij over dat er inderdaad niet een nieuwe 'Jeanette' of 'Sandy' mag winnen.quote:
Zit echt te genieten!quote:
Er is maar 1 Sandy.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Komt op mij over dat er inderdaad niet een nieuwe 'Jeanette' of 'Sandy' mag winnen.
Doe jij dat niet bij iedereen dan? Ik vind tandenpoets geluiden sowieso walgelijk. Dat zet ik van iedereen uit. Net zoals de stream meteen uitgaat als er iemand begint te eten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan 'm helemáál niet meer verstaan.
Zodra Lieske begint met haar glazuurlaag aan gort te poetsen, zet ik 'm altijd direct op een andere stream.
Op zich wel goed, want ik vond Sandy en vooral Jeanette onwaardig als winnaressen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een eerlijk gsprek met Tanja waarbij Tanja ook heel open was. Knippen ze Lieske in de uitzending helemaal weg en laten ze alleen wat zinnen van Tanja zien. Opnieuw een vreemde actie. Komt op mij over dat er inderdaad niet een nieuwe 'Jeanette' of 'Sandy' mag winnen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Lieske Menno:X
Dat is te veel eerquote:
Ik ook hoor, het is geen zonde meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef Roache_ het volgende:
Ik hou geloof ik van Joost...
Nja, er moet toch wel iets gebeurd zijn? Ik heb hier te vaak gelurkt/gepost om te weten dat alleen de behoefte aan eten en aandacht deze bewoners normaliter echt niet in beweging brengt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ach niks, iedereen heeft trek in eten en aandacht
De wegen van BB zijn ondoorgrondelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een eerlijk gsprek met Tanja waarbij Tanja ook heel open was. Knippen ze Lieske in de uitzending helemaal weg en laten ze alleen wat zinnen van Tanja zien. Opnieuw een vreemde actie. Komt op mij over dat er inderdaad niet een nieuwe 'Jeanette' of 'Sandy' mag winnen.
En natuurlijk ook van Tanja want die heeft altijd de schuld overal vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is te veel eer![]()
Is allemaal de schuld van Menno en zijn solo arbeid vanmorgen.
OMG nog zo een D66 nichtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:30 schreef Roache_ het volgende:
Ik hou geloof ik van Joost...
Na zoveel weken wel hoor, moe en chagerijnig van het werken, lege maag, humeurig en verplicht aardig doen, omdat je net in het huis zit hoeft al lang niet meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nja, er moet toch wel iets gebeurd zijn? Ik heb hier te vaak gelurkt/gepost om te weten dat alleen de behoefte aan eten en aandacht deze bewoners normaliter echt niet in beweging brengt...
Dat gebeurt steeds vaker volgens mij. Als op een gegeven moment iedereen door de mand valt, dan wint de persoon die het minst is opgevallen. Dat is toen zeer zeker met Sandy gebeurd. Die heeft echt helemaal niets gedaan in het programma.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Over nietszeggende figuren gesproken.
Die heeft toen echt geen woord gezegd![]()
.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Trouwens, ik gun Lieske het meeste om te winnen. Ze is tenminste niet zo schijnheilig als de rest.
Iemand die niks heeft gedaan, heeft ook niet zo gauw iets fouts gedaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gebeurt steeds vaker volgens mij. Als op een gegeven moment iedereen door de mand valt, dan wint de persoon die het minst is opgevallen. Dat is toen zeer zeker met Sandy gebeurd. Die heeft echt helemaal niets gedaan in het programma.
Ik denk eigenlijk wel dat Lieske gaat winnen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Trouwens, ik gun Lieske het meeste om te winnen. Ze is tenminste niet zo schijnheilig als de rest.
Da's een lange maand.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef Day het volgende:
Zo heb effe een dvdtje gekeken (over een 40-jarige maand,heel leuk)
Heb ik veel gemist?
Dat wij het ooit nog eens eens zouden wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef schatje het volgende:
Dat is een lange maandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef Day het volgende:
Heb ik veel gemist?
Dat is het exact ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand die niks heeft gedaan, heeft ook niet zo gauw iets fouts gedaan?Dat misschien?
Vroeger konden wel elkaars bloed wel drinken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wikj het ooit nog een eens zouden worden![]()
Ja, ik bedoelde dus maagd.quote:
TJeesusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:34 schreef Day het volgende:
Heb ik veel gemist?
Daantje en Andries en Gert-Janquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Sany won omdat ze een lekker ding was/is, in het begin stil was..langzaam opbloeide en iedereen eht een beetje gehad had met Gert-Jan..wie zat er toen nog emer in de finale?
Gert Jan, Sandy, Danielle en Andriesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Sany won omdat ze een lekker ding was/is, in het begin stil was..langzaam opbloeide en iedereen eht een beetje gehad had met Gert-Jan..wie zat er toen nog emer in de finale?
Toedeledokie dinges hoe heet ze ook al weer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Eigenlijk een finale van niks als ik zo terugdenk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gert Jan, Sandy, Danielle en Andries
Tjeesus, je zal maar zwanger zijnquote:
met Patty Brard die een auto aan moest prijzenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:41 schreef BB-King het volgende:
Eigenlijk een finale van niks als ik zo terugdenk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |