Wat bedoel je daar nou meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Tja ach, tis een kwestie van smaak, ik ga liever naar een restaurant, dan naar de Mcdonalds
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
whahahahhahahahhaa, dat tandenpoetsen![]()
![]()
Skunk.quote:
Jemig, dat gaat dus over niks. Lieske zit de boel door te vertellen, Ingrid ook, Menno ook. Moet Joost dan al die tussenstations af om uiteindelijk weer bij Menno terecht te komen? Kom zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Menno had gezegd dat hij nog tegen Joost gezegd had dat hij door zou werken, die 2 uur vannacht (waar iedereen zo woest om is). Dat hij het er met Joost over gehad had, of zo.
Lieske heeft dat verhaal vervolgens doorverteld aan o.a. Ingrid. Die het vervolgens weer tegen Joost vertelde. Joost kwam daarna de kamer binnengestormd om verhaal te halen bij Menno, want volgens Joost hadden ze het er helemaal niet over gehad en wist hij van niks. Daarbij vertelde hij ook tussen neus en lippen door even dat Lieske het doorverteld had. En daar is Lieske pissig over. Dat ze als onbetrouwbaar wordt neergezet door Joost.
Ze gaan het verdorie uitpraten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:22 schreef Lamon het volgende:
Bah, Lieske kan niet eens goed ruzie maken.
Ik kan 'm helemáál niet meer verstaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:21 schreef BB-King het volgende:
Lieske poetst zo hard haar tanden dat ik Joost bijna niet kan verstaan.![]()
hihiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:23 schreef BBscanner het volgende:
Kampbewaarder Rob komt even melden dat ze werkplicht hebben![]()
Heb jij dat soms bedacht, ouwe zaadveredelaarquote:
Zonden ze Lieske maar eens uit. Haar gesprek met Tanja was ook al weer helemaal weggekniptquote:
Het zal wel een vrouwen ding zijn, een vrouwen uitleg en een vrouwen probleem maar ik snap er weinig vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieske is lief...
WAAAT met Tanja nog welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonden ze Lieske maar eens uit. Haar gesprek met Tanja was ook al weer helemaal weggeknipt
Als het goed is heb ik volgend jaar F1 BWW...........quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dat soms bedacht, ouwe zaadveredelaar
Joost is vele malen erger dan Willem!quote:
Dat smurfenstemmetje; "Met ze allen eten.. Met ze allen.. Met ze allen"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:25 schreef Coos het volgende:
En iemand Naat wurgen please!!
Hij begreep het donders goed. Je gooit inderdaad niet een bommetje ergens neer om vervolgens zelf weg te gaan en de anderen geen verhaal kunnen halen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:24 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
Joost probeert te begrijpen wat Lieske nu echt probeert te zeggen...
Ik weet niet precies waar je het over hebt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik volgend jaar F1 BWW...........![]()
heerlijk sfeertje vanavondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn echt allemaal zo chagrijnig als de pest
Allemaal de schuld van Lieskequote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn echt allemaal zo chagrijnig als de pest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |