Voor jou te hopen dat er in bb6 een nieuwe " ma flodder" zitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
Het maakt mij allemaal geen zak meer uit
Ik ben nog steeds niet over de klap heen![]()
Hoe moet ik nu verder.... misschien hadden jullie toch gelijk en is Tanja de aso....
Hoe kan ze mij dit nou aandoen![]()
Vooral Nathalie!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef avonne het volgende:
mag ik een teiltje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nathalie incluis
En voor Mennohou je taai
![]()
Met de nadruk op misschien hequote:
Ieder grapje van Menno wordt de laatste week door Joost (en ook anderen) als verschrikkelijke uitspraken verder vertelt. En ze spreken er allemaal schande van dat Menno zoiets durft te zeggen.quote:
Iets met biologische klok enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:14 schreef Arcee het volgende:
Waarom is Lieske nu precies boos? Dit even om 't vuurwerk straks beter te kunnen volgen.
Wanneer is de wissel? Moet nog even met de hond naar buitenquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Voor jou te hopen dat er in bb6 een nieuwe " ma flodder" zit![]()
![]()
jij niet alleenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske draait wel door nu... vind ik.
Tief een end opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Voor jou te hopen dat er in bb6 een nieuwe " ma flodder" zit![]()
![]()
Zeker weten. Ze moet er alleen geen halszaak van maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:16 schreef Falco het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand was, maar Lieske had wel gewoon gelijk
Nu dus! Die bonenstroom van de hond kan toch wel even wachtenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wanneer is de wissel? Moet nog even met de hond naar buitenmaar wil de wissel niet missen
![]()
Juist!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Wel leuk natuurlijk.
Menno had gezegd dat hij nog tegen Joost gezegd had dat hij door zou werken, die 2 uur vannacht (waar iedereen zo woest om is). Dat hij het er met Joost over gehad had, of zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:14 schreef Arcee het volgende:
Waarom is Lieske nu precies boos? Dit even om 't vuurwerk straks beter te kunnen volgen.
Tja ach, tis een kwestie van smaak, ik ga liever naar een restaurant, dan naar de Mcdonaldsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
Het maakt mij allemaal geen zak meer uit
Ik ben nog steeds niet over de klap heen![]()
Hoe moet ik nu verder.... misschien hadden jullie toch gelijk en is Tanja de aso....
Hoe kan ze mij dit nou aandoen![]()
Tanya stylequote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
nu willen ze Lieske terug in de groep maar daar wil ze het helemaal niet over hebben
Uitzendenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:19 schreef Coos het volgende:
Joost gooit er nog even een D66 redenering op los.![]()
Lieske zender uitzenden!!![]()
Ik moest even overgeven. Ik werd even de zeikerds in de bonenkamer zat. En dan gedraai van Natalie ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oei, weer een fok!ker die het niet ziet van Menno.
Ook ex-Tanja fan zeker?
Dat doet ze ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ze moet er alleen geen halszaak van maken.
Ik was net te snel met posten en zag ze opeens wisselenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nu dus! Die bonenstroom van de hond kan toch wel even wachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |