O... zijn ze ook al gestopt met fietsen dan?quote:
Mischien is die 'Bonenstroom' van jou wel dè oplossingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:03 schreef Arcee het volgende:
Die bonenberg is nog geen reet veranderd.![]()
RIkkert toch ook?quote:
Wat een stackerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zit nu wéér Menno af te vallen
waren ze al begonnen dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O... zijn ze ook al gestopt met fietsen dan?
wie is rikkertquote:
Okee dan, dank voor het bijpraten!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze draaft wat te ver door, maar ze stelt zich niet aan. Joostr gooide net iets in de groep wat Lieske gezegd zou hebben over hem en Menno. En meteen daarna verdween hij de werkkamer weer in, zodat het helemaal niet uitgepraat kon worden. Hij maakte Lieske in feite uit voor leigenaar en dat pikt ze niet.
Mij persoonlijk lijkt het duidelijk dat dit een afspraak was tussen BB en Tanja. Baby eruit, jij weg met oprotpremie. En we nomineren zogenaamd een 4de om de boel constant te houden..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zeker van dat die respectloze moeder het huis vanavond gaat verlaten, een envelop in de dagboekkamer met 10.000 euro en Tanja blijft...
Daar ben ik nog helemaal zeker van hoor, ben bang dat Dido de baby na komt brengen want Tanja laat haar gewoon liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef newsman het volgende:
[..]
3 mensen kribbet, baby gaat ook mee.![]()
Ingrid is echt onvoorstelbaar bezig. En Joost blijft ook maar doorgaan over Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Die speelt echt een enorm dubbelspel volgens mij.
hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
Daar ben ik nog helemaal zeker van hoor, ben bang dat Dido de baby na komt brengen want Tanja laat haar gewoon liggen![]()
Dat is al een weekje aan de gang hoor! Wake Up Scanman!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Die speelt echt een enorm dubbelspel volgens mij.
Ik hoop het niet, want het is wel uitgepraat nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee dan, dank voor het bijpraten!
Dus zo, bij de wisseling van de wacht, kunnen we vuurwerk verwachten... blijf ik nog even hangen![]()
jijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef BB-King het volgende:
Wie denkt dat Lieske vannacht nog gaat janken?![]()
Ff quoten dit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
Hoe moet ik nu verder.... misschien hadden jullie toch gelijk en is Tanja de aso....
Zou ik weinig problemen mee hebben maar liever zie ik Rob vertrekken maar dat zal wel weer nietquote:
Oei, weer een fok!ker die het niet ziet van Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef avonne het volgende:
mag ik een teiltje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nathalie incluis
En voor Mennohou je taai
![]()
Ik verwachte eigelijk net al een wapper wapper pieperdepiep aanvalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef BB-King het volgende:
Wie denkt dat Lieske vannacht nog gaat janken?![]()
haha, dit forum is toch wel veel grappiger dan de streams nuquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Jane het volgende:
Oh jee, nu begint Lieske weer een praatje over hoe ze er tussen hangt. Tussen de teams deze keer. Zou me niet verbazen als Koos Vriendloos zo weer langskomt.
Weet ik, maar steeds hoop ik eigenlijk nog dat ik me vergis. Tegen beter weten in waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat is al een weekje aan de gang hoor! Wake Up Scanman!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oei, weer een fok!ker die het niet ziet van Menno.
Ook ex-Tanja fan zeker?
Nee dat kan niet... maar 1 vrijwillige exit per weekquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
Ohhhhhhhh god Lieske is weer begonnen.
Het standaard drama uurtje is begonnen.
Gaat ze morgen nu ook janken en wilt ze dan ook weer weg?
Shit zat op de bonenstream! Dit is leuker 'Boze Lieske'!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:08 schreef Falco het volgende:
"LAAIEND, Ik kan hem ECHT VERROT trappen!"
Lieske
Wtf, bestaat er zo'n regel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee dat kan niet... maar 1 vrijwillige exit per week
En Joost zei dus wél, toen Tanja met de baby de tuin in ging: "De eerste keer in haar leventje dat ze buiten komt. Een belangrijk moment."quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Mijn God, wat kan Joost zeiken.![]()
"Heeft Menno ook tegen jullie gezegd dat hij de eerste man op aarde was die Joscelyn heeft vastgehouden?". "Nee? Oh, ik dacht dat hij dat wel tegen iedereen gezegd zou hebben.". "Tegen mij heeft hij dat meerdere keren gezegd".
Dat is toch gewoon een grapje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |