quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef Jane het volgende:
Nu voelt Lieske zich in haar nek gescheten.
En Tanja vraagt of het zachter kan.
Oh, het was Dido! Dacht Tanja!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:57 schreef BBscanner het volgende:
Dido kan het wat zachter!
Shit, toen zat ik nog op de bonenstream.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
Hihi. Het wordt nu al leuker. Lieske en Joost ruzie. Oh, wat tof!
Shit, vond het net zo leukquote:
Bonenstream, is dat niet een soort shit wat uit jou komt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Shit, toen zat ik nog op de bonenstream.
niet leuk meer dit neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
En nu Dido zeiken of het wat zachter kan.
En Lieske moet nu ophouden met zeuren.![]()
Niemand neemt haar iets kwalijk, en ze blijft zichzelf maar in het middelpunt van het conflict plaatsen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dido zei iets over zachter voor de baby, vandaar dat ik even dacht dat het Tanja was.quote:
Hij zei: dan zal een ander het wel gezegd hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik had de indruk dat Menno zijn woorden al in trok!
Over 10 minuten is Joost klaar, dan komt de herkansing.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Bonenstream, is dat niet een soort shit wat uit jou komt?
Na zoveel weken kan je er helemaal niet meer om lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Wup het volgende:
ik snap trouwens niet dat haar medebewoners niet steeds vreselijk moeten lachen om die idiote uitdrukkinegn van haar
"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dido zei iets over zachter voor de baby, vandaar dat ik even dacht dat het Tanja was.
wat, imho, sarcastisch bedoeld wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij zei: dan zal een ander het wel gezegd hebben
Dus geeft hij toe dat het niet waar was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Momenteel laat alleen Rob een boer op de andere stream, dus er moet nog wel wat veranderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Over 10 minuten is Joost klaar, dan komt de herkansing.
ow, ik welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
Na zoveel weken kan je er helemaal niet meer om lachen![]()
Nee, volgens mij niet. Kwam op mij meer over als "Joost, je weet dat we het er over gehad hebben, maar als jij wilt liegen.. oké, dan niet".quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik had de indruk dat Menno zijn woorden al in trok!
Ja man, Roel is cool en urbanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jooat is cool, net als Roel...
Ja dat wel... zo van... dan geloof je me toch nietquote:
En waarom komt dat uit mij?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n stroom bonen, diarree zeg maar, da's toch shit?![]()
![]()
![]()
Ik soms ook nog wel, maar als je het dag in dag uit hoort valt het je ws niet eens meer op.quote:
quote:
De laatste beeldenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
Neem maar even een biertje op het vertrek van Tanja en Rob![]()
en ruzie in de hut!![]()
Eindelijk Tanja weg Proost!![]()
[afbeelding]
Zo kwam het dus op mij ook over en als het zo is geef ik hem groot gelijk!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Kwam op mij meer over als "Joost, je weet dat we het er over gehad hebben, maar als jij wilt liegen.. oké, dan niet".
Ze draaft wat te ver door, maar ze stelt zich niet aan. Joostr gooide net iets in de groep wat Lieske gezegd zou hebben over hem en Menno. En meteen daarna verdween hij de werkkamer weer in, zodat het helemaal niet uitgepraat kon worden. Hij maakte Lieske in feite uit voor leigenaar en dat pikt ze niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Lkw het volgende:
Okee dan, hier volgt het standaardzinnetje.......
Lieske valt nu eindelijk door de mand, ze heeft al die weken een rol gespeeld!!!![]()
Maar even serieus: wat is er in godsnaam aan de hand zeg, stelt Lieske zich niet nogal aan? Heeft ze gezopen of zo? Is ze ongesteld? Of wat?
Menno zegt vaker zoiets als hij het oneens is met iemandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zeker van dat die respectloze moeder het huis vanavond gaat verlaten, een envelop in de dagboekkamer met 10.000 euro en Tanja blijft...quote:
Arme Ranjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Ik krijg rode vlekken in mijn nek van R. Ik kan zijn haar naam al niet eens meer voluit schrijven
Weg met R.![]()
Tarusten!![]()
ralph is er toch al lang uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Ik krijg rode vlekken in mijn nek van R. Ik kan zijn naam al niet eens meer voluit schrijven
Weg met R.![]()
Tarusten!![]()
Ik kan niet meer tegen die kop van Tanja, als ik naar haar kijk moet ik kotsen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Ik krijg rode vlekken in mijn nek van R. Ik kan zijn naam al niet eens meer voluit schrijven
Weg met R.![]()
Tarusten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |