Omdat het een egocentrisch verwend koppig "kind" is die zich niet in kan leven in andermans emoties?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
En wat is haar reden om vers eten weg te gooien die de groep na het ransoen kan eten? En op de 1 na laaste dag een weekopdracht te verpesten? En niet met de groep in de DBK een frietje te willen eten? Toen niet aan tafel wilde zitten met Rob en Linda? 2 x gedreigd naar huis te gaan?
Verkeerd gelezenquote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Oh God, let me guess: Je hebt een nieuwe favoriet?![]()
Niet lopen fucken hè als we je allemaal toe willen voegen.quote:
Jij bent écht naief.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
misschien heb ik dan iets beter geluisterd ,ze vertelde dat alles veranderd was nu ze niet zo maar met haar kindje in de woonkamer kon gaan ziten ,dat ze voor dat ze er in ging alleen dacht dat ze niet met haar kindje buiten het huis kon gaan wandelen maar dus wel met haar kindje gewoon in de woonkamre, gewoon badderen in de badkamer ...,maar nu met de regels van de arbeids inspectie alles veranderd was
Gek hè dat ik niets anders verwacht had!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk het wel
GO Chanie GO Chanie![]()
![]()
![]()
nou jah ze heeft het toch echt gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent écht naief.![]()
Tanja heeft meerdere keren aangegeven dat ze niet vrijwillig weg zou gaan omdat ze dan de startpremie van 4500¤ zou verliezen.
Door ingrijpen van de arbeidsinspectie is ze nu volkomen nutteloos voor het programma.
Madame krijgt wederom haar zin (Mag startgeld houden, misschien met bonus) en gaat een zeer zware tijd tegemoet omdat ze denkt dat de wereld om haar draait.
Nog twee weekjes aandacht van de media, maximaal, en dan valt zij in een diep gat.
Doe niet zo eng, joh!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk het wel
GO Chanie GO Chanie![]()
![]()
![]()
Valt reuze mee denk ik, ze wist het allemaal juist heel goed te relativeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent écht naief.![]()
Tanja heeft meerdere keren aangegeven dat ze niet vrijwillig weg zou gaan omdat ze dan de startpremie van 4500¤ zou verliezen.
Door ingrijpen van de arbeidsinspectie is ze nu volkomen nutteloos voor het programma.
Madame krijgt wederom haar zin (Mag startgeld houden, misschien met bonus) en gaat een zeer zware tijd tegemoet omdat ze denkt dat de wereld om haar draait.
Nog twee weekjes aandacht van de media, maximaal, en dan valt zij in een diep gat.
in de uitzendingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou jah ze heeft het toch echt gezegd
Dat is de bedoeling, het is een gevoelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook al een heel tijdje maar ik voel niets......![]()
Bedoelde meer dat er nog geen 'officieel statement' in de DBK is uitgezonden, waarin zei haar reden verklaart.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
misschien heb ik dan iets beter geluisterd
Ik kijk toch ook tv.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:21 schreef Coraatje het volgende:
nou jah ze heeft het toch echt gezegd
Tijd om je familie te verlaten en andere vrienden te kiezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:21 schreef Coraatje het volgende:
is trouwens de eerste x in me leven dat iemand mij naief noemt ....
ik?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
in de uitzending![]()
beetje meer de streamveslagen en SC lezen dan blijf je bij.![]()
Ik zit nog steeds naar de "bonenkamer" te luisteren. Ik word steeds leger!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, het is een gevoel
Een gevoel!
of gewoon mensen die me mnaief noemen negerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om je familie te verlaten en andere vrienden te kiezen.![]()
Goed ideequote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar de "bonenkamer" te luisteren. Ik word steeds leger!!
Het gaat nu over de Fabeltjeskrant ......![]()
Naar bed![]()
Is iedereen stoned in dit topicquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:23 schreef BBscanner het volgende:
Bedoelde meer dat er nog geen 'officieel statement' in de DBK is uitgezonden, waarin zei haar reden verklaart.
dido wil een maatje, maar roel wil liever haar naatje... uhm... hmm..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido, wat laat je je weer zakken
Dido denkt dat Roel een "maatje" is maar ze heeft niet door dat Roel een losbollige vreemdganger is (als ie bier gedronken heeft)
Ik zit al een uur naar Roel & Dido te luisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar de "bonenkamer" te luisteren. Ik word steeds leger!!
Het gaat nu over de Fabeltjeskrant ......![]()
Naar bed![]()
Zagenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:25 schreef doka het volgende:
ga figuren
Eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om je familie te verlaten en andere vrienden te kiezen.![]()
Dat doe je blijkbaar je hele leven al.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:26 schreef Coraatje het volgende:
of gewoon mensen die me mnaief noemen negeren
Nee nu even nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Is iedereen stoned in dit topic
Daar begon de uitzending mee.![]()
Ho ho ho, niet iedere Fokker is net als jij aan den drogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Viel er na de leader in dus eerste 4 min gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nie miepen.. dat heet sociaal gedrag vertonenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is trouwens niet echt de bedoeling om elkaar hier weltrusten te wensen, als je gaat slapen ga je slapen, dan hoef je dat hier niet te melden als je daar geen zin in hebt...
is dat niet een beetje oud nieuws ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Dido, vond Menno zielig, na alles wat hij geworden was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:29 schreef Day het volgende:
Kan iemand me vertellen wat Dido precies tegen Roel heeft gezegd over Menno?
das knap dan dat ik mensen negeer die zoiets tegen mij zeggen ,terwijl jij de eerst bent die dat tegen me zegtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe je blijkbaar je hele leven al.![]()
Je ben wel verrotte streng hoor Annie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is trouwens niet echt de bedoeling om elkaar hier weltrusten te wensen, als je gaat slapen ga je slapen, dan hoef je dat hier niet te melden als je daar geen zin in hebt...
trusten alvastquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga over een uur slapen
Hoor je die heli?
Ben jij soms zo een APK-vmbo-fanquote:
jah zo naief was ik dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Van Talpa
"Na een gesprek in de Dagboekkamer heeft Tanja te kennen gegeven dat ze liever naar huis gaat. Ze vindt het heel erg dat haar kleine meid het grootste gedeelte van de dag in de Babykamer moet blijven.
Big Brother geeft, zoals de regels het voorschrijven, 24 uur bedenktijd. Maar als het besluit van de eigengereide Groningse na een dag nog steeds vast staat, stemt Big Brother toe in een vrijwillige Exit. We zullen morgen dan toch echt afscheid moeten nemen van onze kersverse moeder.
De andere Bewoners zijn nog niet op de hoogte van Tanja's besluit."
Dan komt er dus een nieuwe bewoner in het huis toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Van Talpa
"Na een gesprek in de Dagboekkamer heeft Tanja te kennen gegeven dat ze liever naar huis gaat. Ze vindt het heel erg dat haar kleine meid het grootste gedeelte van de dag in de Babykamer moet blijven.
De andere Bewoners zijn nog niet op de hoogte van Tanja's besluit."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |