Ik heb 'm ff gesubmit op de frontpage if you don't mind.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OUDE MEER In een cellencomplex bij de rechtbank op Schiphol woedt een zeer grote brand. Korpsen uit de wijde omgeving zijn ingezet om het vuur te blussen.
Volgens de eerste berichten zijn bij de brand geen gewonden gevallen. De gevangen staan buiten het complex, in afwachting van andere celruimte.
De brand gaat gepaard met hevige rookontwikkeling, die in de omgeving voor veel overlast zorgt. Over de oorzaak is nog niets bekend.
27 oktober 2005
Bron: tv Noord Holland
Ze gaat gewoon weg, dat zie je toch aan allesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, alwetende, leg eens uit dan.![]()
En Tanja heeft niet al vaker haar koffers gepakt enzo.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon weg, dat zie je toch aan alles![]()
Geen enkel probleemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb 'm ff gesubmit op de frontpage if you don't mind.
ja, ze wil niet braaf zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef newsman het volgende:
Dido, is flink pissed off.
ze moet toch zowie zo haar koffer pakken? elle genimineerde moeyen dat toch...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
En Tanja heeft niet al vaker haar koffers gepakt enzo.....![]()
Denk het ook wel maar het zou toch wel humor zijn als ze net voor de exit zegt, weet je wat, ik blijf toch.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze moet toch zowie zo haar koffer pakken? elle genimineerde moeyen dat toch...
maar ik denk wel dat ze gaat hoor
Ff Duidelijkheid voor de mensen, Tanja is morgen weg in 3 werf hoeseeeeeeeeeequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze moet toch zowie zo haar koffer pakken? elle genimineerde moeyen dat toch...
maar ik denk wel dat ze gaat hoor
Toen mocht ze toch nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
En Tanja heeft niet al vaker haar koffers gepakt enzo.....![]()
p.s. ik zit niet 24/7 BB te volgen dus weet ook niet wat ze exact elke minuut van de dag doet.
Zou best kunnen dat ze dit zo heeft gepland om Menno uit het huis te krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef newsman het volgende:
Dido, in de shit, omdat ze haar mond opendeed, over watje Menno
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:04 schreef snakelady het volgende:
Maar mensen, ik ben naar bedje toe,slaap lekker allemaal.
Truste!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:04 schreef snakelady het volgende:
Maar mensen, ik ben naar bedje toe,slaap lekker allemaal.
Long time no see trouwensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geen enkel probleemWas ook wel nieuwsgierig waar zoveel brandweerauto's naar toe moesten
PC eend je was gek van haar, morgen moet je afscheid nemen. Tis natuurlijk nooit leuk, maar mensen zijn onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen mocht ze toch niet![]()
Ze had nog wat te doen
Nu gaan ze haar niet meer tegen houden.... ze is alleen maar 'lastig' voor het programma geworden.
Plus ze hebben nog nooit zo resoluut aangekondigt dat ze ging en er kan zelfs niet meer gebeld worden.
Ook al zou ze haar mening weer bijstellen wat ze nevernooitniet gaat doen, zouden ze haar niet eens meer erin laten.
Omdat Roel af en toe niet helemaal lekker tikt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
waarom denkt Roel dat hij zo rebels is?
Tquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Ff Duidelijkheid voor de mensen, Tanja is morgen weg in 3 werf hoeseeeeeeeeee
Ze valt wel erg veel in herhalingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:07 schreef APK het volgende:
Wat is Dido toch een saaie duffe flatliner.
ik vind haar redenen wel wat hebben ,het moet ook niet leuk zijn om alleen maar in dat kamertje te zitten met haar baby,als moeder wil je toch trots je kindje aan iedereen laten zien en alles daarbij wat ze doet en jah dat kan daar dus nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef newsman het volgende:
[..]
PC eend je was gek van haar, morgen moet je afscheid nemen. Tis natuurlijk nooit leuk, maar mensen zijn onvoorspelbaar.![]()
iedereen voegt je toe ineens ??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Long time no see trouwens
toch nie handig om hier mn emailadres weg te plempen
Wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef newsman het volgende:
[..]
PC eend je was gek van haar, morgen moet je afscheid nemen. Tis natuurlijk nooit leuk, maar mensen zijn onvoorspelbaar.![]()
En wat is haar reden om vers eten weg te gooien die de groep na het ransoen kan eten? En op de 1 na laaste dag een weekopdracht te verpesten? En niet met de groep in de DBK een frietje te willen eten? Toen niet aan tafel wilde zitten met Rob en Linda? 2 x gedreigd naar huis te gaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind haar redenen wel wat hebben ,het moet ook niet leuk zijn om alleen maar in dat kamertje te zitten met haar baby,als moeder wil je toch trots je kindje aan iedereen laten zien en alles daarbij wat ze doet en jah dat kan daar dus niet
Neuh, dat nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
iedereen voegt je toe ineens ??![]()
Dat komt omdat ze bevestiging nodig heeft van bv Nathalie. Roel heeft BB goed door nu en heeft helemaal niets met die leeghoofdige verpleegsters-filosofietjes van Dido.quote:
ik heb het over haar reden waarom ze NU weg wil niet over andere dingenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
En wat is haar reden om vers eten weg te gooien die de groep na het ransoen kan eten? En op de 1 na laaste dag een weekopdracht te verpesten? En niet met de groep in de DBK een frietje te willen eten? Toen niet aan tafel wilde zitten met Rob en Linda? 2 x gedreigd naar huis te gaan?
Dat is gewoon irritant kinderachtig aandacht trekkerijerig verwend nestkreng gedragquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
En wat is haar reden om vers eten weg te gooien die de groep na het ransoen kan eten? En op de 1 na laaste dag een weekopdracht te verpesten? En niet met de groep in de DBK een frietje te willen eten? Toen niet aan tafel wilde zitten met Rob en Linda? 2 x gedreigd naar huis te gaan?
Hoe weet jij haar redenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik vind haar redenen wel wat hebben ,het moet ook niet leuk zijn om alleen maar in dat kamertje te zitten met haar baby,als moeder wil je toch trots je kindje aan iedereen laten zien en alles daarbij wat ze doet en jah dat kan daar dus niet
Staat toch gewoon in je profielquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zo lang toch niet? Fok was traag en ik was de Tanja en baby-show een beetje zatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
jawel, dat heeft ze verteldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoe weet jij haar redenZe heeft haar reden toch niet verteld?
Dat is niet mn msnquote:
info@arneaux.nlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo lang toch niet? Fok was traag en ik was de Tanja en baby-show een beetje zat![]()
![]()
Hopelijk gaat het vanaf vrijdag echt beginnen![]()
Heb je veel hate mail gekregen dan?
Ik vond haar net best wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze bevestiging nodig heeft van bv Nathalie. Roel heeft BB goed door nu en heeft helemaal niets met die leeghoofdige verpleegsters-filosofietjes van Dido.
misschien heb ik dan iets beter geluisterd ,ze vertelde dat alles veranderd was nu ze niet zo maar met haar kindje in de woonkamer kon gaan ziten ,dat ze voor dat ze er in ging alleen dacht dat ze niet met haar kindje buiten het huis kon gaan wandelen maar dus wel met haar kindje gewoon in de woonkamre, gewoon badderen in de badkamer ...,maar nu met de regels van de arbeids inspectie alles veranderd wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoe weet jij haar redenZe heeft haar reden toch niet verteld? Mischien heeft BB haar wel een check van 20.000 E aangeboden. Dat lijkt mij meer aannemelijk!
Ik ook al een heel tijdje maar ik voel niets......quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik lig aan het Dido-infuus...
Oh God, let me guess: Je hebt een nieuwe favoriet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond haar net best wel grappig eigenlijk![]()
Tsjek profiel danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neuh, dat nietmaar ik denk voordat ik het vergeet, want ik ken mezelf
![]()
info@arneaux.nl ff je msn mailen, dan voeg ik je ff toe![]()
Zal ik eerst msn moeten hebbenquote:
Is niet mn msn adresquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |