Roel wordt een totaal blind en dom oermens zodra men aan 'ZIJN Dido' zit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:39 schreef BBscanner het volgende:
Roel is nu wel pissed-off op Menno! Zijn Dido afpakken!![]()
Yep, heb dat idee ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef snakelady het volgende:
Volgens mij probeerd Dido nu weer haar woorden een beetje terug te draaien uit angst voor wat Roel gaat doen.
Ze gaat nu eindelijk zo diep als normale mensen zouden doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat gaat Dido diep zeg...
Mocht Menno morgen niet vertrekken voorzie ik een leuke ruzie zodra Roel weer drank op heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef snakelady het volgende:
Volgens mij probeerd Dido nu weer haar woorden een beetje terug te draaien uit angst voor wat Roel gaat doen.
Lamaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
LOL, ik ben echt wat achtergebleven, panda's?
Als je je ene oog dicht doet.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Of waren het nou witte bonen...
ik kan niet wachten, eindelijk die muts eruit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Blame it to the WW![]()
Maar een beetje gelul en discussie mag hier ook wel hoor. Even de boel aanzwengelen voordat morgen BB zonder Tanja echt begint.![]()
echt niet... hoop ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kom op Coos, jij weet toch ook dat Menno vanavond vertrekt...
en dat zal ik echt heel erg vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mocht Menno morgen niet vertrekken voorzie ik een leuke ruzie zodra Roel weer drank op heeft![]()
Ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
en dat zal ik echt heel erg vinden.![]()
![]()
zal wel zo'n tranen trekker show wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik kan niet wachten, eindelijk die muts eruit.
Maar ik zie ze er nog voor aan dat ze morgen toch zegt te blijven.
Nee. Naar mijn gevoel gaat die kwekkende smurf die ik nu op de streams haar politeke besef probeert te verklaren er als eerste uit. Die voegt niets toe. Menno kan nog voor reuring zorgen en redt daarmee BB5.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kom op Coos, jij weet toch ook dat Menno vanavond vertrekt...
Het is wel echt Menno afzeik week he ??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
(roddel roddel roddel roddel (Dido over Menno)
Ik dacht dat Joost diep ging, maar Dido gaat nog véél dieperquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze gaat nu eindelijk zo diep als normale mensen zouden doen.
Maar idd, Dido is wel degene met het hoogste EQ in het huis.
Ja, dat je als je aandacht van een Nederlandse vrouw wilt diep door het stof moet en jezelf moet reduceren tot schoothondje.quote:
Dan gokte Roel toch goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik dacht dat Joost diep ging, maar Dido gaat nog véél dieper
Ik hoor net dat er een vliegtuig is neergestort, vandaar die sirenes...
Daar heb je wel een punt ik denk dat ze het de laatste tijd bewust 'rustig' hebben gehouden voor Tanja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Blame it to the WW![]()
Maar een beetje gelul en discussie mag hier ook wel hoor. Even de boel aanzwengelen voordat morgen BB zonder Tanja echt begint.![]()
Waar zit jij aan dan?????quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Yesssss zo denk ik er ook over! Naatje heeft totaal niets toe te voegen behalve haar irritante stemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. Naar mijn gevoel gaat die kwekkende smurf die ik nu op de streams haar politeke besef probeert te verklaren er als eerste uit. Die voegt niets toe. Menno kan nog voor reuring zorgen en redt daarmee BB5.![]()
Echt?!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
waar hoor je dat ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee hoor, dat moet-ie juist AFlerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat je als je aandacht van een Nederlandse vrouw wilt diep door het stof moet en jezelf moet reduceren tot schoothondje.![]()
Op de streams?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Van Roel denk ik... want die gokte datquote:
Onzin// dat zei Roel soort van.. "er zal wel een vliegtuig zijn neergstort op schiphol" zoiets..quote:
maar dat mag niet de reden zijn waarom je hem nomineert hoor.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef newsman het volgende:
Dido, in de shit, omdat ze haar mond opendeed, over watje Menno
Jij snapt er helemaal niks vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik kan niet wachten, eindelijk die muts eruit.
Maar ik zie ze er nog voor aan dat ze morgen toch zegt te blijven.
Lieve Wup Morgen begint BB pas.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef Wup het volgende:
[..]
maar dat mag niet de reden zijn waarom je hem nomineert hoor.....
Nou, alwetende, leg eens uit dan.quote:
Ah, thnx.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Onzin// dat zei Roel soort van.. "er zal wel een vliegtuig zijn neergstort op schiphol" zoiets..
OUDE MEER In een cellencomplex bij de rechtbank op Schiphol woedt een zeer grote brand. Korpsen uit de wijde omgeving zijn ingezet om het vuur te blussen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
Er is een grote brand in een cellencomplex bij de rechtbank op schiphol!
Joost gaat niet zozeer diep, maar is wel sociaal correct. Hij heeft (met uitzondering van de afgelopen week, met het gebrek aan eten als breekpunt) een natuurlijke vorm van sociaal gedragen, volgens mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht dat Joost diep ging, maar Dido gaat nog véél dieper
hmm, zit ik voor niets naar nu.nl te surfenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van Roel denk ik... want die gokte dat
http://www.rtvnh.nl/nieuws/laatstenieuws.asp#item50217quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:54 schreef doka het volgende:
[..]
hmm, zit ik voor niets naar nu.nl te surfen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |