Hoor je dat op je bbSCANNERquote:
Waar baseer je dat op??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Goh, zou Menno dan toch vertrekken morgen?
Ach, Ralph die even gedag komt zeggen is toch geen probleemquote:
De theorie die ze nu over 'm ophangt, vind ik zo gek nog niet. Denk dat ze gelijk heeft..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:35 schreef MissHobje het volgende:
als ik uitga van Dido's geroddel ?
Maar die theorie geldt niet alleen voor Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
De theorie die ze nu over 'm ophangt, vind ik zo gek nog niet. Denk dat ze gelijk heeft..
Vertel. Doen LPF-ers dat ook dat handje heffen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Dido: Menno is met opgeheven hand het huis in gekomen.![]()
Klopt eigenlijk wel, die vieze LPF-er.
Intuitie wint het altijd van boeken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:36 schreef BBscanner het volgende:
Dido is een betere psychologe dan Roel![]()
Dit is geen roddel ze neemt Menno juist in bescherming en heeft medelijden met Menno. Als Chantal dit zou zeggen dan had ze lekker erbij ge gna gna gna!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
"Roddel roddel Menno roddel roddel... iedereen moet gewoon eerlijk tegen Menno zeggen wat ze van hem vinden...roddel roddel roddel Menno roddel..."
Al die panda's zijn toch pagans.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:34 schreef Wup het volgende:
ik begrijp eerste vraag niet
& website is gewoon een dode pagina
Een pot nat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:37 schreef Coos het volgende:
Vertel. Doen LPF-ers dat ook dat handje heffen?
Blame it to the WWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |