Geef hem een zak wiet, denkt die vast dat die god is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
ik vind Roel nog steeds niet tof
nee eerst straks slapen.. enzo.. *uitslapen* enne dan pas ontbijten..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef doka het volgende:
[..]
nu ontbijten en er pas over 13 uur van genieten, en dan ook nog eens ontbijten met bonen
![]()
you scare me on a daily basis
![]()
Ja, over stokertjes gesproken...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
Dido vertelt even subtiel aan Roel dat Menno bij haar in bed wilde duiken. Dido stookt dus nu wel Roel op tegen Menno.
nou kom op Roel waar blijven de mannenregelsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
Dido vertelt even subtiel aan Roel dat Menno bij haar in bed wilde duiken. Dido stookt dus nu wel Roel op tegen Menno.
Gesprek tussen Dido en Roel. Dido doet even een boekje open over het gedrag van Menno naar haar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
Wie/Wat ben ik? in de bonenkamer is ook niet bijster interessant![]()
The Full Montyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En dan doel ik niet op crack en coke hè...
Ja die ene userquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
moet je ff naar de gesprekken op de streams luisteren, dan val je zo in slaapquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nouja zoietsheb gewoon een erg wakker moment
ik weet ook niet waar die anti-Menno golf ineens vandaan is gekomen, maar ik kan nog steeds geen sympathie voor hem opbrengenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:30 schreef Lamon het volgende:
Ik ga Menno bijna sympathiek vinden alleen al door al het ongesubstantieerde gezeik over hem door de andere bewoners..
Jammer dat het zo'n eikel is.
Omdat hij geen enge goth is?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
ik vind Roel nog steeds niet tof
Geef mij een zak wiet en ik denk dat ik Jacobus benquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Geef hem een zak wiet, denkt die vast dat die god is.
Rob meent dat Cuba in Azië ligt dus dat schiet niet op.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:29 schreef SuperMOM het volgende:
hij heeft een knoop in z'n mannendingetje gelegd ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
En ik vind Roel nu ook niet leuk meer, hij zit weer in de knoop met z'n 'mannendingetjes'.
ik begrijp eerste vraag nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:32 schreef APK het volgende:
Omdat hij geen enge goth is?
Waarom doet die website van jou het niet
Ja tis nie mega interessant enzo.. maar ach hier best wel gezelliequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:31 schreef doka het volgende:
[..]
moet je ff naar de gesprekken op de streams luisteren, dan val je zo in slaap![]()
dat zijn twee rampscenariosquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
Staat het BBhuis in de fik of komt Ralph nog even langs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |