Is iedereen stoned in dit topicquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:23 schreef BBscanner het volgende:
Bedoelde meer dat er nog geen 'officieel statement' in de DBK is uitgezonden, waarin zei haar reden verklaart.
dido wil een maatje, maar roel wil liever haar naatje... uhm... hmm..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido, wat laat je je weer zakken
Dido denkt dat Roel een "maatje" is maar ze heeft niet door dat Roel een losbollige vreemdganger is (als ie bier gedronken heeft)
Ik zit al een uur naar Roel & Dido te luisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar de "bonenkamer" te luisteren. Ik word steeds leger!!
Het gaat nu over de Fabeltjeskrant ......![]()
Naar bed![]()
Zagenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:25 schreef doka het volgende:
ga figuren
Eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om je familie te verlaten en andere vrienden te kiezen.![]()
Dat doe je blijkbaar je hele leven al.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:26 schreef Coraatje het volgende:
of gewoon mensen die me mnaief noemen negeren
Nee nu even nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Is iedereen stoned in dit topic
Daar begon de uitzending mee.![]()
Ho ho ho, niet iedere Fokker is net als jij aan den drogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Viel er na de leader in dus eerste 4 min gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nie miepen.. dat heet sociaal gedrag vertonenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is trouwens niet echt de bedoeling om elkaar hier weltrusten te wensen, als je gaat slapen ga je slapen, dan hoef je dat hier niet te melden als je daar geen zin in hebt...
is dat niet een beetje oud nieuws ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Dido, vond Menno zielig, na alles wat hij geworden was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:29 schreef Day het volgende:
Kan iemand me vertellen wat Dido precies tegen Roel heeft gezegd over Menno?
das knap dan dat ik mensen negeer die zoiets tegen mij zeggen ,terwijl jij de eerst bent die dat tegen me zegtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe je blijkbaar je hele leven al.![]()
Je ben wel verrotte streng hoor Annie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is trouwens niet echt de bedoeling om elkaar hier weltrusten te wensen, als je gaat slapen ga je slapen, dan hoef je dat hier niet te melden als je daar geen zin in hebt...
trusten alvastquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga over een uur slapen
Hoor je die heli?
Ben jij soms zo een APK-vmbo-fanquote:
jah zo naief was ik dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Van Talpa
"Na een gesprek in de Dagboekkamer heeft Tanja te kennen gegeven dat ze liever naar huis gaat. Ze vindt het heel erg dat haar kleine meid het grootste gedeelte van de dag in de Babykamer moet blijven.
Big Brother geeft, zoals de regels het voorschrijven, 24 uur bedenktijd. Maar als het besluit van de eigengereide Groningse na een dag nog steeds vast staat, stemt Big Brother toe in een vrijwillige Exit. We zullen morgen dan toch echt afscheid moeten nemen van onze kersverse moeder.
De andere Bewoners zijn nog niet op de hoogte van Tanja's besluit."
Dan komt er dus een nieuwe bewoner in het huis toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Van Talpa
"Na een gesprek in de Dagboekkamer heeft Tanja te kennen gegeven dat ze liever naar huis gaat. Ze vindt het heel erg dat haar kleine meid het grootste gedeelte van de dag in de Babykamer moet blijven.
De andere Bewoners zijn nog niet op de hoogte van Tanja's besluit."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |