Das goed Tan!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is trouwens niet echt de bedoeling om elkaar hier weltrusten te wensen, als je gaat slapen ga je slapen, dan hoef je dat hier niet te melden als je daar geen zin in hebt...
Bedoelde eigenlijk meer wat ze verteld heeft over dat Menno bij haar in bed kroop. Ik vond het nl. tamelijk onschuldig en Roel doet alsof Menno Dido aangerand heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:31 schreef newsman het volgende:
[..]
Dido, vond Menno zielig, na alles wat hij geworden was.
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:34 schreef Day het volgende:
Roel doet alsof Menno Dido aangerand heeft.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is trouwens niet echt de bedoeling om elkaar hier weltrusten te wensen, als je gaat slapen ga je slapen, dan hoef je dat hier niet te melden als je daar geen zin in hebt...
Dus je moet het alleen melden als je pas over een uur gaat slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga over een uur slapen
Hoor je die heli?
Jij zegt wel meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
das knap dan dat ik mensen negeer die zoiets tegen mij zeggen ,terwijl jij de eerst bent die dat tegen me zegt
Het was meer in het idee dat Menno wilde winnen en bedrogen uitkwam.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk meer wat ze verteld heeft over dat Menno bij haar in bed kroop. Ik vond het nl. tamelijk onschuldig en Roel doet alsof Menno Dido aangerand heeft.
Jezus, lees nog even terug. Het ging over geld, naief mutsje.quote:
Dat is oost-indisch negerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zegt wel meer.
Je zegt ook dat je mensen die jou 'mnaief' noemen gaat negeren en je reageert er rustig op los.![]()
ach jij zegt ook wel meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zegt wel meer.
Je zegt ook dat je mensen die jou 'mnaief' noemen gaat negeren en je reageert er rustig op los.![]()
jammerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:38 schreef newsman het volgende:
Beste mensen ruzie maken, heeft echt geen zin.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
Van Talpa
"Na een gesprek in de Dagboekkamer heeft Tanja te kennen gegeven dat ze liever naar huis gaat. Ze vindt het heel erg dat haar kleine meid het grootste gedeelte van de dag in de Babykamer moet blijven.
Als ze het niet in dat huis doen, dan moeten we dat toch wel hier doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:38 schreef newsman het volgende:
Beste mensen ruzie maken, heeft echt geen zin.
Hebben de fanatiek-dogmatische slowchatcijferneukers morgen ook iets om bij te lezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:41 schreef PC eend het volgende:
Als ze het niet in dat huis doen, dan moeten we dat toch wel hier doen![]()
*Zucht*.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:45 schreef NBW het volgende:
offtopic: die heli die je hoorde en de brandweerwagens eerder waren voor een brand in het cellencomplex op schiphol
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben de fanatiek-dogmatische slowchatcijferneukers morgen ook iets om bij te lezen.![]()
Oh nee, dat doen ze niet. Die rammen overdag alleen maar op F5 om te kijken of hun one-liner verschenen is, om daarna onmiddelijk: "Joost!" oid te posten.
![]()
Aan het "spiegelen" APKquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh nee, dat doen ze niet. Die rammen overdag alleen maar op F5 om te kijken of hun one-liner verschenen is
Kamer vrij in het BB-huis voor de bolletjeslikkers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:45 schreef NBW het volgende:
offtopic: die heli die je hoorde en de brandweerwagens eerder waren voor een brand in het cellencomplex op schiphol
wie Joost weet mag het zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik mag je voor geen meter, maar ik tolereer je om je joost mening
Mijn glas was nog niet helemaal leeg en de pc stond nog niet uit en toen ik af wilde sluiten kon ik de de verleiding niet weerstaan om even te lezen en jammer genoeg voor jullie en mij ook te reageren. Maar nu ga ik echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |