En nou hou ik je eraanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn glas was nog niet helemaal leeg en de pc stond nog niet uit en toen ik af wilde sluiten kon ik de de verleiding niet weerstaan om even te lezen en jammer genoeg voor jullie en mij ook te reageren. Maar nu ga ik echt.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:56 schreef Coraatje het volgende:
ik ga ook me bedje opzoeken ,weltrusten allemaalen met name APK
Ik heb maar in zwaai smiley per uurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:56 schreef Coraatje het volgende:
Krijg nou wat een nieuw uurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:56 schreef Coraatje het volgende:
roddel mom ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:02 schreef SuperMOM het volgende:
Ach Coraatje je moet APK en ilona-scuderia met een kilootje zout nemenOf erover heen lezen kan ook
![]()
Dat zou je gisteren toch al doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze ziitten er helemaal doorheen hè, wat een onmenselijke kut-opdracht, ik ga een klacht indienen bij de arbeidsinspectie...
Boontje komt om zijn honger loontje!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:40 schreef newsman het volgende:
Deze opdracht mislukt gewoon.
Whaha, kijk naar de hoeveel die er nog over is. Zelfs als ze 3 keer zo hard hadden gewerkt, hadden ze het nog niet gehaald. Dit is dus gewoon een mindfuck opdracht en het zou me niet verbazen als ze te horen krijgen dat de opdracht is gehaald.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:40 schreef newsman het volgende:
Zou je denkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:40 schreef newsman het volgende:
Kan natuurlijk ook een idee zijn zeehond, ik val om ik ga slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:45 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Whaha, kijk naar de hoeveel die er nog over is. Zelfs als ze 3 keer zo hard hadden gewerkt, hadden ze het nog niet gehaald. Dit is dus gewoon een mindfuck opdracht en het zou me niet verbazen als ze te horen krijgen dat de opdracht is gehaald.
Deze omdracht gaat volgens mij puur sang om doorzettingsvermogen, het is niet voor niks dat BB heeft gemeld dat als ze zweet zien de bewoners daar iets voor terugkrijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:45 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Whaha, kijk naar de hoeveel die er nog over is. Zelfs als ze 3 keer zo hard hadden gewerkt, hadden ze het nog niet gehaald. Dit is dus gewoon een mindfuck opdracht en het zou me niet verbazen als ze te horen krijgen dat de opdracht is gehaald.
Yeps, ik denk dus ook dat ze het zo gaan uitzenden. Als BB nu gaat vertellen dat de opdracht haalbaar was, dan word ik een beetje BB moe.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Deze omdracht gaat volgens mij puur sang om doorzettingsvermogen, het is niet voor niks dat BB heeft gemeld dat als ze zweet zien de bewoners daar iets voor terugkrijgenLogisch toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |