ik verwacht dat hier nog een paar vreemde verwarringen door gaan ontstaan....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Geweldige OP over Babette Babette![]()
De laatste scene tussen Linda en Laura is het huwlijk van Linda en Erik waar Laura wel degelijk bij aanwezig was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
Het is bíjna zover: na veel te lang wachten komt Miss Linda Dekker terug naar GTST-land!!
Na de vondst van een halfverteerde Arnie moet zij uiteraard even waardig afscheid komen nemen!
Daarnaast mag een gezellig bezoekje aan de ex-schoonmoeder natuurlijk niet vergeten worden...
Het zal - hopelijk! - het startsein zijn van een bitchfight, die feitelijk nooit geëindigd is.
Vanaf morgen wordt het weer genieten van valse streken & eersteklas loedergedrag...
althans in de ogen van Laura, die in La Linda nooit iets goeds zal zien & al bang wordt van haar naam!
Met de rentree van Babette van Veen zijn de Klaagdagen voorbij: het is nu Adoratie wat de klok slaat!
[
Trouwens Linda en Frits hebben ook wat gehad weet ik nog, ik vraag me af hoe zij reageert op diens kinderen, die bovendien ook familie zijn van eerste haar 'liefde' na Arnie: Rienquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:55 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind het zo tof dat 'n deel over Frits en Linda weer terug
dat was alleen maar schone schijn, door die exit zou Linda toch geen bedreiging meer zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Laura feliciteert Linda. Ondanks hun eerdere vijandschap, wil Laura toch dat Linda heel gelukkig wordt. De twee begraven de strijdbijl en praten hun conflicten uit
hiermee doen ze de beste zet in jarenquote:maarja kennelijk vinden de makers het leuker om het weer te laten beginnen, ik ook trouwens
Als dit waar is, dan bevestigd dit misschien wel dat Hannie Frits niet vermoord heeft, want dan had ze geen echt motief.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hannie heeft nooit abortus gepleegt
En dat puber kind is natuurlijk het derde kind van Frits !
Ik ga deze lijn steeds leuker vinden![]()
Ja ik hoop alleen niet dat ze zich overdreven gaan profileren, zoals wel vaker het geval is als een nieuw personage in komt (Charlie, Milan, Yasmin, enz)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef Shirley het volgende:
Ik wist niet dat er 2 nieuwe in kwamen. Die kinderen van die Bas...was dat hier al bekend?
die was leuk ja... en ze had zelfs nog een betere, maar die ben ik enigszins vergetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:08 schreef Frey het volgende:
Die quote van Dian bij het graf![]()
Sjors: Wij zijn er toch?
Dian: Ja, haar 3 beste vrienden.
.... en zondag in Life & Cooking, lees ik net hierquote:En Linda morgen![]()
die bevestiging hadden we al, nav verhaaltjes voor volgende week.... toch!?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als dit waar is, dan bevestigd dit misschien wel dat Hannie Frits niet vermoord heeft, want dan had ze geen echt motief.
En weet je misschien hoe oud ongeveer en welke acteurs?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik hoop alleen niet dat ze zich overdreven gaan profileren, zoals wel vaker het geval is als een nieuw personage in komt (Charlie, Milan, Yasmin, enz)
Ik denk dat Sanders inc. verlopig wel even blijft hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat Frits maar snel terug mag keren in Meerdijk om Sanders Incorporated te gronde te richten!![]()
Maar een vijandige overname door Van Houten International is niet helemaal uit te sluiten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat Sanders inc. verlopig wel even blijft hoor![]()
Het zou niet gek zijn als Frits van Houten terug zou komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar een vijandige overname door Van Houten International is niet helemaal uit te sluiten.![]()
Niet jij ook alquote:
Ik snap eigenlijk niet wat er mis mee is om op die site te gaan kijken? Ja we hebben ooit een Orginial gehad die een beetje irritant was en waar we (jij vooral) problemen mee hadden, maar hij is er nu niet meer en we ondervinden ook geen last meer van hem.quote:
Niks is uit te sluiten, maar als het al gebeurd zal het zeker nog anderhalf seizoen duren, allereerst moet Frits überhaupt terug komen en ten tweede moet hij dan weer een bedrijf uit de grond stampen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar een vijandige overname door Van Houten International is niet helemaal uit te sluiten.![]()
Doe ik dus wel als ik dat wilquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nou dan ga er dan niet heen..
Ik weet niet wat hij je allemaal misdaan heeft, maar voor mij was het niet meer dan streberig usertjequote:Jullie weten welke duivels persoon er achterzit.
Inderdaad, er zijn al genoeg topics van hem/ over hemquote:Maar genoeg![]()
Bron : GTST club, ik ben hier 2 uur mee bezig, dan verwacht ik een bron, anders zal ik gewoon os adres erin zetten!quote:
Dat kan ook best nog, hoor....................quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Babette van Veen ziet er trouwens nog best lekker uit voor een 37-jarige![]()
alhier die scene [ nogal een blamage eigenlijk]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De laatste scene tussen Linda en Laura is het huwlijk van Linda en Erik waar Laura wel degelijk bij aanwezig was.
Op gtst.nl staat het volgende:
Laura feliciteert Linda. Ondanks hun eerdere vijandschap, wil Laura toch dat Linda heel gelukkig wordt. De twee begraven de strijdbijl en praten hun conflicten uit
Ik kan me ook nog een korte omhelsing tussen die 2 herrineren voordat Linda voorgoed wegging.
Officieel is die vete dus wel geëindigd, maarja kennelijk vinden de makers het leuker om het weer te laten beginnen, ik ook trouwens![]()
Spannend, babette terugquote:
Zeg doe ’s lief jij… zo wordt ’t natuurlijk niks hierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:19 schreef Wup het volgende:
als ik die Babbette van Veen verhaaltjes zo lees is het maar een muts
en dan vindt ze Linda ook nog een raar wijf:(
oeps, goodmorning:)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:07 schreef babette21 het volgende:
Zeg doe ’s lief jij… zo wordt ’t natuurlijk niks hier
Die quote over Linda had van mij kunnen zijn, en ’t ís toch ook een raar wijf?!
daar is niks verkeerds aan, dat maakt haar juist zo tof!
G’day… Vanaf vanavond weer “samen” kijken…quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:18 schreef Wup het volgende:
oeps, goodmorning:)
ik weet eigenlijk niet zoveel van Barbara, heb haar niet zoveel gezien, het laatste wat ik me herinner was toen Roeland de babyopblazer langskwam als masseur [ Peter Post dus]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:23 schreef babette21 het volgende:
G’day… Vanaf vanavond weer “samen” kijken…
Aaaaah oude tijden herleven![]()
Over het Linda-lijntje…
eigenlijk is het raar dat ze het aan de stok gaat krijgen met Laura als ze achter Robert aangaat.
Je zou denken dat ze Barbara daar meer mee pakt…
Maar Bar schuwt ook geen fysiek geweld [ze heeft al over de grond gerold met Valerie]
dus ze is wel ’n redelijk alternatief
Woah Barbara is toch een stuk minder driftig en hysterisch dan Laura hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
[Maar Bar schuwt ook geen fysiek geweld [ze heeft al over de grond gerold met Valerie]
dus ze is wel ’n redelijk alternatief
Woutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:33 schreef Wup het volgende:
ik weet eigenlijk niet zoveel van Barbara, heb haar niet zoveel gezien, het laatste wat ik me herinner was toen Roeland de babyopblazer langskwam als masseur [ Peter Post dus]
Ik snap ook nooit zo goed wat al die vrouwtjes nou toch steeds van Robert willen…quote:ik vind Robert eigenlijk een beetje te oud als stalkobject maar ik kan ook geen beter alternatief aandragen [ zolang Ludo uit de buurt blijft ben ik allang blij]; Robert heb ik altijd wel een geinig figuur gevonden.
doe maar als vriend [partners in crime], Dian staat op dit moment alleen en kan wel wat hulp gebruikenquote:ik verheug me ook op Dian, ik zie die twee graag in een lijntje samen, als vriend of vijand maakt me niet zoveel uit.
idd, Babette is een hele goede actrice! en Linda is gewoon een leuke rolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zeg doe ’s lief jij… zo wordt ’t natuurlijk niks hier
Die quote over Linda had van mij kunnen zijn, en ’t ís toch ook een raar wijf?!
daar is niks verkeerds aan, dat maakt haar juist zo tof!
Dian kan inderdaad wel wat hulp gebruiken. Gisteren werd ze helemaal weggespeeld door Nina.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:46 schreef babette21 het volgende:
doe maar als vriend [partners in crime], Dian staat op dit moment alleen en kan wel wat hulp gebruiken
oke da's dan bepaald... maare... Linda & Dian versus wie?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Dian kan inderdaad wel wat hulp gebruiken. Gisteren werd ze helemaal weggespeeld door Nina.
Nog een paar jaartjes en Nina runt de hele toko in haar eentje, nadat ze Nick en Ludo de zaak uit heeft gewerkt.![]()
...Ludo....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:05 schreef Wup het volgende:
[..]
oke da's dan bepaald... maare... Linda & Dian versus wie?
Jack en Sjors [en evt. 't derde kind van Frits.....]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:05 schreef Wup het volgende:
oke da's dan bepaald... maare... Linda & Dian versus wie?
dan moet toch minimaal Martine, Frits of Herman H. die gelederen komen versterkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:10 schreef babette21 het volgende:
Jack en Sjors [en evt. 't derde kind van Frits.....]
vooral Sjors mogen ze wmb genadeloos onderuit trappen
Doe even normaal zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op jullie![]()
Laat die arme man toch eens met rust![]()
Frits staat binnenkort op uit zijn graf.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:17 schreef Wup het volgende:
dan moet toch minimaal Martine, Frits of Herman H. die gelederen komen versterken
en terecht,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
Frits staat binnenkort op uit zijn graf.....
en als Frits nog gewoon Frits is heeft ie meer aandacht voor de vrouwtjes dan voor zijn kroost
ik denk serieus dat hij daar ergens in Wales zit... wat moeten ze daar anders?!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:37 schreef Wup het volgende:
en terecht,
maar Frits terug zou op papier wel droomscenario zijn
ik zit er nog midden in maar het gaat de goede kant op...quote:[tenminste als Casper van Bohemen hem komt spelen, een recast zou ik niet heel erg kunnen accepteren, dan heb je dan itt tot vrouwe van Veen wel helemaal in het geheim onderhandeld ]
zo daar hou ik je aan!!! [bij mij gaan rosétje trouwens altijd per flesquote:als ik vanavond en Linda en Dian en Hannie te zien krijg, krijg je een rosétje van me
uhm ik volg het nog niet dus noch Wales, noch grafsteen wist ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:43 schreef babette21 het volgende:
ik denk serieus dat hij daar ergens in Wales zit... wat moeten ze daar anders?!
ik zit er nog midden in maar het gaat de goede kant op...
het Van Veen verhaal is uitgelekt en nu heb ik inmiddels ook de opdracht om Isa Hoes terug te halen
die arme jeugdzorgklantjes, worden allemaal ernstig verwaarloosd door hun casemanager![]()
zo daar hou ik je aan!!! [bij mij gaan rosétje trouwens altijd per fles]
maar Hannie terug, da's wél lastig.... is haar grafsteen in beeld ook goed?????
Hannie zou zichzelf verhangen hebben....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:51 schreef Wup het volgende:
uhm ik volg het nog niet dus noch Wales, noch grafsteen wist ik
Hannie... hoe durven ze
ohja??? vertel!quote:Isa Hoes is al eens terug geweest [heel kort maar toch...]
Dian en Jack zorgen nu wel voor wat humor, en Nina kan vervelend, maar ook best grappig zijnquote:ik ben overigens een groot voorstander van een dosis humor in soap maar ik denk niet dat
Mirjam nog een keer gaat werken, ze is gewoon een veel te beperkt karakter
... dat dat even duidelijk is... maar ik ben wel sociaal hoor, wil best delen:quote:dat van die rose begrijp ik ja
nee ik zit op m'n werkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:58 schreef Wup het volgende:
@ Babette, kan je filmpjes kijken nu?
ik weet nog iemand die nog veel grappig was dan Mirjam.....
I'm inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:03 schreef babette21 het volgende:
... dat dat even duidelijk is... maar ik ben wel sociaal hoor, wil best delen:
Svennie houdt ook wel van rosé, en Iwan zie ik er ook wel voor aan
Geldt ook voor jouquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:42 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja laat die man nou eens met rust![]()
41 Pasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Iwan1976 het volgende:* FOK feliciteert Casper van Bohemen met zijn 41ste verjaardag!
Geweldigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:14 schreef Wup het volgende:
de volledige aflevering van het trouwpartijtje van Linda & Erik
Klopt, ze kwam even terug voor het huwelijk van Roos en Arnie. Als ik het me goed herinner zat ze in een grote taart.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:51 schreef Wup het volgende:
Isa Hoes is al eens terug geweest [heel kort maar toch...]
Ja, had 'm ook wel ouder geschatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:09 schreef Frey het volgende:
[..]
41 Pas![]()
Wat was het eigenlijk een jonkie in GTST dan
Ik moet ook zeggen dat ik de familie Alberts toen nog wat minder uitgemolken vond dan nu, ik vind nu alleen Jef leuk eigenlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Geweldig![]()
En weer een hereniging van Ludo en Janine![]()
En Harmsen en Lisette
En op de aftiteling: Balou als zichzelf![]()
oke, kom maar op....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:58 schreef Wup het volgende:
@ Babette, kan je filmpjes kijken nu?
ik weet nog iemand die nog veel grappig was dan Mirjam.....
dat zit er wel in ja, echt zo'n cliffhanger moment...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Linda komt natuurlijk pas de laatste 20 seconden![]()
Was al bekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef Haaibaaike het volgende:
LIFE & COOKING, ZONDAG 30 OKTOBER, 17.00 UUR, RTL 4:
Babette van Veen, ze is terug in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'.
Bron:RTL4actueel![]()
da's 8 jaar en 2 kids later....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef Beaudien het volgende:
Ik zal wel zeuren, maar ze lijkt wel dikkig geworden....................of zou dat haar kleding zijn??![]()
ja dat gezicht deed het 'm... de dramaqueen is back in town, en Laura beseft dat maar al te goedquote:Dat hoofd van Laura, toen ze opeens op haar afstormde en om haar nek viel!![]()
En ik vind dat ze er desondanks goed en zelfs nog lekker uitziet, oke ze was vroeger misschien magerder, maar vergeet niet dat ze in aflevering één 22 was en nu 37!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's 8 jaar en 2 kids later....
dat kan toch niet zomaar?!?!? da's typisch Linda!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef Wup het volgende:
jamaar... Laura ik vind het zo erg voor je???
dat kan toch niet zomaar
zo zag het er in de preview wel uit.... en Lindaatje gaat direct bij Robert uithuilenquote:ik hoop dat Laura haar meteen een knal verkoopt
Ja doei, Hannie is dood [they say] dus we gingen voor 't graf... en díe was in beeldquote:en nul Hannies
* Wup trekt ut rosetje zelf maar open
welnee, Linda vond nooit iets erg voor iemand, en al helemaal niet voor lauraquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
dat kan toch niet zomaar?!?!? da's typisch Linda!!!!
denk je? volgens mij stond ze bij de kist te jammeren maar ik kan het mis hebbenquote:zo zag het er in de preview wel uit.... en Lindaatje gaat direct bij Robert uithuilen
ik begrijp er niks van, is Hannie echt dood?quote:Ja doei, Hannie is dood [they say] dus we gingen voor 't graf... en díe was in beeld
Jij speelt vals:(
Robert heeft nu geen tijd meer voor onbenullige details;)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens weet Robert eigenlijk al dat zijn nicht Dian Alberts terug is in Meerdijk?
Ja dat is ook zo, dat weet ik best. Maar meestal verwacht je iemand terug zoals ze zijn gegaan, niet realistisch inderdaad.... (en ik weeg lekker nog hetzelfde als 8 jaar geledenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ik vind dat ze er desondanks goed en zelfs nog lekker uitziet, oke ze was vroeger misschien magerder, maar vergeet niet dat ze in aflevering één 22 was en nu 37!
ja dat is 't 'm nou juist: het was toch overduidelijk dat ze er geen snars van meende!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:37 schreef Wup het volgende:
welnee, Linda vond nooit iets erg voor iemand, en al helemaal niet voor laura
volgens mij was 't in de Rozenboom, maar ik weet 't niet zekerquote:denk je? volgens mij stond ze bij de kist te jammeren maar ik kan het mis hebben
ja trut, dat verzin ik toch niet!quote:ik begrijp er niks van, is Hannie echt dood?
ze zéggen dat ze zichzelf verhangen heeft in de tbs-kliniek, waar de 3 musketiers haar steeds kwamen ondervragen over 'n amulet van Frits, die naar een schat zou leiden... ze werd ook een paar keer bezocht door een mysterieus schepsel [H. Hogendoorn??] waar ze nogal bang voor was...quote:wat kwam ze dan doen, doodgaan?
en ik heb geen graf gezien maar ik heb er ook niet echt op gelet...
rond deze verhaallijn zijn er opnames in Wales gemaakt.... goh, wie zou dáár nou wonen??quote:e had het over Wales??
ik kon het niet goed zien, maar laat het als-je-blieft géén dubbelrol zijn!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:01 schreef Beaudien het volgende:
Ik vind dat meisje op kerkhof (dochter van Hannie, kan bijna niet anders) op Sjors lijken trouwens, in de vluchtigheid.![]()
Nee, dat idee heb ik niet. Don't ask why, gewoon gevoel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kon het niet goed zien, maar laat het als-je-blieft géén dubbelrol zijn!!
mooi, de enige geaccepteerde dubbelrol blijft voor mij Janine & Calimero Sophiaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:12 schreef Beaudien het volgende:
Nee, dat idee heb ik niet. Don't ask why, gewoon gevoel.![]()
mooie foto! maar wat was Robert toch lelijk, 10 jaar geleden.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Flashback... (GTST #3039, DO. 27-10-2005)
hier is ze op d'r oude gewicht..... maar Bing ook zo te zien!quote:[afbeelding]
Comeback... (GTST #3039, DO. 27-10-2005)
nou uhm, mij Linda was schreewend en tierend binnengestormd:)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
ja dat is 't 'm nou juist: het was toch overduidelijk dat ze er geen snars van meende!
zo theatraal als de pest, die hele act van d'r......
aha, oke ik zag het niet duidelijk, ik dacht dat ze in dat kamertje bij de kist stond, met Robert iddquote:volgens mij was 't in de Rozenboom, maar ik weet 't niet zeker
ze stond iig te janken & Robert was erbij....
echt zo'n wegenwacht-act, succes gegarandeerd:)
ik vind dat ik er op zijn minst een paar dagen in mag komen zodat ik terug kan blaffenquote:ja trut, dat verzin ik toch niet!
zie je nou dat je info had achtergehouden, arme Hannie beetje in een TBS kliniek opsluitenquote:ze zéggen dat ze zichzelf verhangen heeft in de tbs-kliniek, waar de 3 musketiers haar steeds kwamen ondervragen over 'n amulet van Frits, die naar een schat zou leiden... ze werd ook een paar keer bezocht door een mysterieus schepsel [H. Hogendoorn??] waar ze nogal bang voor was...
ja hoor es ik zat op leuke tussenshots van de woeste hoogggebergten van Wales te wachten:)quote:rond deze verhaallijn zijn er opnames in Wales gemaakt.... goh, wie zou dáár nou wonen??
het is dat Iwan zich inmiddels ook al als Lindafan gemeld heeft.......quote:en over die rosé is 't laatste woord nog niet gesproken he!
ach welnee, Laura is de hysterische van de twee, Linda is veel subtielerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Wup het volgende:
nou uhm, mij Linda was schreewend en tierend binnengestormd:)
ik heb even teruggekeken en dat Rozenboomverhaal van mij slaat nergens op:quote:aha, oke ik zag het niet duidelijk, ik dacht dat ze in dat kamertje bij de kist stond, met Robert idd
schei 's uit, je hebt je twee maanden kunnen voorbereiden;)quote:ik vind dat ik er op zijn minst een paar dagen in mag komen zodat ik terug kan blaffen [...]
zie je nou dat je info had achtergehouden, arme Hannie beetje in een TBS kliniek opsluiten
wat in het vat zit verzuurt nietquote:ja hoor es ik zat op leuke tussenshots van de woeste hoogggebergten van Wales te wachten:)
ja zeg, ik weet niet hoeveel argumenten je nog gaat opvoeren, maar die fles heb je beloofd!quote:het is dat Iwan zich inmiddels ook al als Lindafan gemeld heeft.......
ik ken hem idd niet, maar alleen die stem ik al lachwekkend... en de "mode" uiteraard!!quote:en je hebt nog een leukerd tegoed maar misschien ken je hem wel helemaal niet want hij was er niet zo lang, en hij leefde in het eerste seizoen, maar ik heb erg om hem gelachen
GTST, januari 1991, Annette, Mirjam & Emile
Haha, dat met die waarzegster, wat was ze toch lekker naďef die Myriam.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Wup het volgende:
en je hebt nog een leukerd tegoed maar misschien ken je hem wel helemaal niet want hij was er niet zo lang, en hij leefde in het eerste seizoen, maar ik heb erg om hem gelachen
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/GTST/1991-01_Annette-Mirjam-Emile_001.jpg]afbeelding]
GTST, januari 1991, Annette, Mirjam & Emile [/url]
~ [ 2.20 minuten, 3.8 MB]~
De ontvoering van Deepak Anand was in seizoen 4 (maart 1994).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@Wup, hoe kom je eigenlijk in vredesnaam aan al die fragmenten!
En heb je toevallig ook het fragment waarbij Frits van Houten dat jochie dat hij ontvoerde liet gaan, dat was echt een mooie scene![]()
yep, Emile was echt geweldig, ik weet niet goed meer waar hij vandaan kwam, ze kenden hem van school geloof ik en hij dook op toen die geweldige;) Petra en Jan vertrokken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Jammer dat Emile Bezemer (acteur Bas Voets) na een paar maanden al weer vertrok. Er staat me nog iets van bij dat hij altijd ruzie had met z'n moeder. Rond die tijd nam Annette ook dat nummer op dat door Linda 'the girl next door' Dekker geplaybackt werd. "Ja, wat is liefde, bestaat dat nog wel?" of zoiets....![]()
nee ik heb het niet bewaard. Misschien wat screens, ik weet het niet zoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@Wup, hoe kom je eigenlijk in vredesnaam aan al die fragmenten!
En heb je toevallig ook het fragment waarbij Frits van Houten dat jochie dat hij ontvoerde liet gaan, dat was echt een mooie scene![]()
Deze komt rond 10.00 op De GTSTclubquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:36 schreef Dizer het volgende:
HEEFT NIEMAND HET AFLEVERING VAN GISTER ONLINE STAAN?
een wildvreemde user, vraagt zo iets, staat het direct online, ik.. die zoveel moeite doet voor jullie.. gaan er niet eens op in
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:07 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Deze komt rond 10.00 op De GTSTclub(ik maak hem)
zo die kun je in je zak steken, haha!!quote:
precies: mensen hou eens op met dat joch meer aandacht geven dan hij verdient.... let it goquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:42 schreef Dizer het volgende:
Begin jij ook al?
GTST word herhaald om 10.55 zometeen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:36 schreef Dizer het volgende:
HEEFT NIEMAND HET AFLEVERING VAN GISTER ONLINE STAAN?
een wildvreemde user, vraagt zo iets, staat het direct online, ik.. die zoveel moeite doet voor jullie.. gaan er niet eens op in
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies: mensen hou eens op met dat joch meer aandacht geven dan hij verdient.... let it go
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of hij het is, wat is daar in vredesnaam mis mee![]()
doen ze vaak, eerst een periode van een aantal maanden, en bij tevredenheid uitbreiden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:48 schreef BVO het volgende:
Vandaag in het AD stukje over Babette:
het te pas en te onpas noemen van 'n ex-usertje wordt wat vermoeiend,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Met alle respect Babette maar ik laat me door jou niet vertellen wat ik wel en niet doe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
het te pas en te onpas noemen van 'n ex-usertje wordt wat vermoeiend,
ook al is het goed bedoeld...
Eensquote:zolang ie zich maar gedraagd
Oke mooi, laten we dan ontoppic gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met alle respect Babette maar ik laat me door jou niet vertellen wat ik wel en niet doe.
[..]
Eens
Omdat dan Maikel weer moeilijk gaat doen en zo. Het gaat eindelijk weer lekker hier en zo. Snappiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kijk niet voor niets vanaf de eerste GTST aflevering om niet te weten dat het de volgende dag herhaald wordt. Ik zat op school en ik heb geen videorecorderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
GTST word herhaald om 10.55 zometeen.
Sorrie wist ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kijk niet voor niets vanaf de eerste GTST aflevering om niet te weten dat het de volgende dag herhaald wordt. Ik zat op school en ik heb geen videorecorder
Geeft niet, maar om nou voor GTST alleen een videorecorder of dvdrecorder te kopen, vind ik een beetje overdrevenquote:
Inderdaad we gaan weer verder, alleen 1 toevoeging ik ben geen Maikel maar Heer van Bartolhovenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat dan Maikel weer moeilijk gaat doen en zo. Het gaat eindelijk weer lekker hier en zo. Snappie
Maar goed, laten we verder gaan
En ik blijf je lief vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad we gaan weer verder, alleen 1 toevoeging ik ben geen Maikel maar Heer van Bartolhoven![]()
![]()
Zou dat ? zou goed kunnen wezen de dochter van Frits en Hanniequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:27 schreef Dizer het volgende:
Ik weet wie dat meisje bij dat graf is
Das natuurlijk de dochter van Hannie die nooit dat abortus heeft laten doen
spuit 11quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:27 schreef Dizer het volgende:
Ik weet wie dat meisje bij dat graf is
Das natuurlijk de dochter van Hannie die nooit dat abortus heeft laten doen
maar je hebt ondertussen toch wel meegelezen?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:51 schreef Dizer het volgende:
Nietes.. heb de aflevering net pas gezien
Heb het niet gezien, echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar je hebt ondertussen toch wel meegelezen?!
want die theorie heeft hier al tig keer gestaan
Dian kreeg toch een miskraam nadat ze door [een mannetje van] Ludo van de trap was geduwd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:02 schreef pberends het volgende:
Misschien de dochter van Dian en Frits.
Dat klopt, alleen was Dian toen zwanger van Ludo en niet van Frits.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dian kreeg toch een miskraam nadat ze door [een mannetje van] Ludo van de trap was geduwd?
Dian en moederschapquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dian kreeg toch een miskraam nadat ze door [een mannetje van] Ludo van de trap was geduwd?
Hannie en Frits dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:02 schreef pberends het volgende:
Misschien de dochter van Dian en Frits.
Canadaquote:
Het kreng is terug
Nu de restanten van het lijk van Arnie gevonden zijn, duikt de bitchy Linda Dekker weer op in Meerdijk, waar Goede Tijden Slechte Tijden zich afspeelt.
Gisteravond was de bekende mannenverleidster van Nederlands populairste soap voor het eerst weer te zien op RTL4. Linda werd sinds het begin van de serie in 1990 acht jaar lang door Babette van Veen gespeeld en ook nu vertolkt de 37-jarige actrice de rol.
Van Veen over haar comeback: ,,Linda is nog geen spat veranderd. Soms denk ik zelfs: kan het ietsje minder? Maar ik speel haar vol overgave, want als je jezelf heel de tijd schaamt voor je rol, werkt het ook niet. Ik moet natuurlijk gewoon doen wat er in het script staat.”
Linda Dekker vertrok in de serie na verschillende relaties naar Canada. Nadat ze er achter kwam dat haar oude liefde Arnie Alberts begraven wordt, is ze terug om op haar venijnige manier de aandacht op te eisen.
Babette van Veen vindt het heerlijk om haar oude personage weer te kunnen spelen: ,,Ik heb het altijd met veel plezier gedaan, dus wilde ik het wel weer proberen. De eerste dag was wel pittig, want ik had gelijk een paar lastige scčnes, heel emotioneel. Toch viel het mee en was het ontzettend gezellig om daar weer rond te wandelen.”
Voorlopig blijft het bij een gastrol tot de jaarwisseling voor Van Veen, maar volgens de moeder van twee kinderen zou het meer kunnen worden: ,,Ik vind het fijn met verschillende activiteiten bezig te zijn. Zo komt mijn album in november uit en ben ik nog bezig in met de musical de Kameleon . Het is belangrijk voor mijn kinderen dat ze zien dat hun moeder iets doet dat ze leuk vindt.”
Bron
da's best grof enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Linda en Helen lijken ook zo op elkaar.![]()
raar mag als 't positief isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wel raar als Linda nu weer gemeen enzo word ze was best lief haar laatste twee siezoenen.
Waarom zou Arnie dat doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Theorietje:
Linda is in opdracht van Arnie naar Nederland gegaan om te kijken hoe z'n ouders, die z'n ouders niet zijn, reageren op zijn dood. Met kerst, als Laura het gelijmde kindeke Jezus onder de boom heeft liggen, is het grote weerzien met de verloren zoon.
Wie weet heeft Guus hem opgespoord. Die heeft flink wat connecties in de reiswereld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zou Arnie dat doen?
Hij weet toch helemaal niet dat Laura en Robert zijn ouders niet zijn.
Het is niet om z'n ouders in de maling te nemen, maar meer om er achter te komen of hij nog wel in hun leven past.quote:En dan vind ik het een beetje raar dat hij daar ergens in Brazilië zit en denkt: "Zo, laat ik mijn ouders ff beetnemen, helemaal omdat ze me doodwaanden en al jaren niet hebben gezien".
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Guus hem opgespoord. Die heeft flink wat connecties in de reiswereld.![]()
[..]
Het is niet om z'n ouders in de maling te nemen, maar meer om er achter te komen of hij nog wel in hun leven past.
Het is een soap, daarin is alles onlogisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]Geloof je het zelf?
Als hij nog zou leven, zou hij toch meteen naar Meerdijk zijn gegaan. Natuurlijk past hij wel in hun leven. Denk je nou echt dat Laura of Robert hem niet in hun leven toelaat ofzo?
Arnie heeft tijdens de crash geheugenverlies opgelopen, net als Dennis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:Geloof je het zelf?
Als hij nog zou leven, zou hij toch meteen naar Meerdijk zijn gegaan. Natuurlijk past hij wel in hun leven. Denk je nou echt dat Laura of Robert hem niet in hun leven toelaat ofzo?
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:51 schreef BVO het volgende:
Het is een soap, daarin is alles onlogisch..
Inderdaad, dat wou ik ook net zeggen, nadat gedoe met Stan en Laura in de hotelkamer van Dendermonde, eigen nadat Stan weg, is Linda eigenlijk gewoon een stuk volwassener en liever geworden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wel raar als Linda nu weer gemeen enzo word ze was best lief haar laatste twee siezoenen.
![]()
En simpelweg door gebrek aan geliefden, de meeste Linda conflicten hadden ook daarmee te maken, die geliefde bleek dan toch ook nog iemand anders te hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef babette21 het volgende:
Linda was soms wel een kreng, maar ze was niet echt slecht [zoals bijv. Bowien of Dian dat wel konden zijn]. Ze wilde gewoon altijd haar zin hebben, zowel wat betreft de mannen als bijv. haar carriere, en dit haalde wel regelmatig wat valsheid naar boven. De laatste jaren ging het haar gewoon meer voor de wind en werd ze meer geaccepteerd door de anderen, waardoor die valse streken minder nodig waren [helaas....]
Die broer van haar is nog lomper, denken dat Barbara, Robert en Morris het wel even leuk zouden vinden als de huispopulatie zou verdubbelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zie voorlopig geen bitchfight tussen Laura en Linda.
Er is echter wel een leuk opzetje gegeven voor het stoken tussen Robert en Barbara,
nu weet ik trouwens weer waarom ik Barbara niet mag, egoistisch dominante hypocriet![]()
Ja ik heb dat ook gelezen in de tv-gidsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
Volgens de verhaaltjes heeft Robert volgende week wat moeite met Linda,
maar het lijkt er toch meer op dat ze eigenlijk "met het weerstaan van Linda" bedoelen
Ik ben het met je eens, maar nog een buitenechtelijk kind voor de gebroeders Alberts zou teveel van het goede geweest zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik snap die makers ook niet hoor, luisteren niet eens naar mij gtst heeft het volgende nodig:
Meer Alberts, Minder Fischer = de formule voor succes
hm Jef heeft er toch nog maar 1?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben het met je eens, maar nog een buitenechtelijk kind voor de gebroeders Alberts zou teveel van het goede geweest zijn.
Ik moet zeggen dat het Alberts-Merx en het Alberts-Selmhorst pleegkind een stuk aangenamer waren dan elke Fischer bastaard tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm Jef heeft er toch nog maar 1?
maar ja, die heeft alweer zoveel stief- en pleegkinderen....
misschien kunnen ze Robert en Jef een leuk broertje geven, die tot op heden Down Under zat ofzo?!
Je vergeet Floris (zoon van Sylvia).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik moet zeggen dat het Alberts-Merx en het Alberts-Selmhorst pleegkind een stuk aangenamer waren dan elke Fischer bastaard tot nu toe.
Echte kinderen van Jef:
Remco Terhorst (met Patricia Heijmans-Terhorst)
John Alberts (met Karin Alberts)
Dian Alberts (met Karin Alberts)
Pleegkinderen van Jef:
Kim Verduyn (met Silvia Merx) (Ja dus)
Volgens gtst.nl horen Charlie en Morris zijn stiefkinderen te zijn, maar dat zie ik niet zo.
Naar mijn weten is die niet meer dan een paar keer komen te logeren, bovendien verscheen met Floris meestal diens echte vader Lex Zandstra ook, maar officieel was Jef zijn stiefvader jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je vergeet Floris (zoon van Sylvia).
Marnix Albertsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
misschien kunnen ze Robert en Jef een leuk broertje geven, die tot op heden Down Under zat ofzo?!
Onvergetelijk is die scčne waarin Dian hem Florijntje noemt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Naar mijn weten is die niet meer dan een paar keer komen te logeren, bovendien verscheen met Floris meestal diens echte vader Lex Zandstra ook, maar officieel was Jef zijn stiefvader ja
Begrafenis van Simon was niet in meerdijk. Janine is toen nog naar Brazilie gegaan. Toen zei nog Janine dat Linda niet echt meeleefde met wat er met Simon gebeurde en dat was maar raar..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:26 schreef somegirl het volgende:
Wel raar dat linda terug komt voor de begrafenis van Arnie, en niet voor die van Simon, of was die niet in meerdijk?
Normaal gesproken wel, maar gezien Laura meespeelt, gaat het gemiddelde erg omhoog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef pberends het volgende:
Wat zou de gemiddelde levensverwachting van Meerdijk eigenlijk zijn? Jaartje of 38?
De leeftijd 25-40 is het meest berucht, de meeste dooien vallen in die leeftijd, hele oude mensen overleven meestal alles (Harmsen, Helmink, Wil de Smet) behalve Hennie danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar gezien Laura meespeelt, gaat het gemiddelde erg omhoog.
Dat verklaard een hoop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Begrafenis van Simon was niet in meerdijk. Janine is toen nog naar Brazilie gegaan. Toen zei nog Janine dat Linda niet echt meeleefde met wat er met Simon gebeurde en dat was maar raar..
Nee, Laura duwde Robert door de spiegel heen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop.
Linda is wel oud geworden zeg! Ze kan zo weer daten met Robert.
Trouwens, duwde linda laura toen door de spiegel heen bij Linda Look, om die relatie met Robert?
Wat overigens absoluut niet haar bedoeling was, ze wou hem alleen een ferme duw geven, toen struikelde hij, door die spiegel heen en rug op het bekende uitstekende splinterjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Laura duwde Robert door de spiegel heen.
Nu niet meer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat overigens absoluut niet haar bedoeling was, ze wou hem alleen een ferme duw geven, toen struikelde hij, door die spiegel heen en rug op het bekende uitstekende splinterje![]()
Laura had direct spijt, ik vond Laura echt een enge vrouw toen overigens![]()
Laat ik het zo zeggen: nu kan ik relativerenquote:
ja op gtstclubquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand de aflevering van vandaag online staan?
Ach, het leven kan toch zo simpel zijn: Floris zal inmiddels wel een jonge, blonde god van een jaar of 24 zijn (gezien hoe snel de kinderen groot worden in gtst.......:P) en als hij terugkomt, ligt er weer een scala van mogelijkheden open. Ik ga daar solliciteren!quote:[b]
Je vergeet Floris (zoon van Sylvia).
Je kan het downloaden op GTSTclubquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef Classique het volgende:
Kuuut, ik heb het vrijdag gemist!
Boeiende aflevering?
quote:
Doe nou eens een keer normaal dan. Dat je denkt dat Orginial een misdadiger is die de doodstraf moet krijgen is jouw probleem, maar hou dat lekker voor je.quote:
Maikel, overdrijven is ook een vak! Plus.. ik had er om gevraagdquote:
Oja, en toen kwam hij in een rolstoel terecht en kreeg Laura een lesbische relatie met ene Tessel ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat overigens absoluut niet haar bedoeling was, ze wou hem alleen een ferme duw geven, toen struikelde hij, door die spiegel heen en rug op het bekende uitstekende splinterje![]()
Laura had direct spijt, ik vond Laura echt een enge vrouw toen overigens![]()
Was toen toch ook een huwelijk in GTST?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Oja, en toen kwam hij in een rolstoel terecht en kreeg Laura een lesbische relatie met ene Tessel ofzo![]()
![]()
Ja dat van Arnie en Roos.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was toen toch ook een huwelijk in GTST?
Linda gaat de stalker uithangen, doelwit zal Robert wel zijn....quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:37 schreef DeTolk het volgende:
Babette in Life and Cooking.
Of Dennis, als ze erachter komt dat hij de zoon is van L&R.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Linda gaat de stalker uithangen, doelwit zal Robert wel zijn....
hm, ik vrees dat ze dan geen tijd meer heeft om Dian te helpen met het amuletverhaaltje
Dat wordt lastig in die paar maanden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Linda gaat de stalker uithangen, doelwit zal Robert wel zijn....
hm, ik vrees dat ze dan geen tijd meer heeft om Dian te helpen met het amuletverhaaltje
En nu overdrijf jij weer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:56 schreef Classique het volgende:
Oh, ik heb het gevonden. Dankje.
Hmmm, ik was nog vrij jong toen dat allemaal gebeurde, ik kan me vaag een schaar in een fietszadel herinneren en dat Lisette naar Helen een doodshoofd stuurde ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:33 schreef Heleen17 het volgende:
Maar wie weet hoe dat met Lisette de Boer ook alweer was? Ik kan me laleen herrinneren dat ze Helen Helmink stalkte, maar hoe at dat dan met Harmsen? Die twee hadden wat?
Wat is er zo gek aan die opmerking dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
En nu overdrijf jij weer.
Stelletje pubers
En ze heeft Rik en Anita vastgebonden samen. Hebben ze toe niet de hondenkoekjes van Balou opgegeten toen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Hmmm, ik was nog vrij jong toen dat allemaal gebeurde, ik kan me vaag een schaar in een fietszadel herinneren en dat Lisette naar Helen een doodshoofd stuurde ofzoOhja, en volgens mij heeft Lisette ook Helens flessen met melk verwisseld voor flessen met bloed ofzo
(melk werd geloof ik bezorgd door de melkboer en zodra hij weg was, kwam Lisette in actie)
En ja, ze had idd wat met Govert.
3 posts achterelkaar dat zorgt voor spamquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan die opmerking dan?.
Ja Dizer! Je hebt helemaal gelijk haha .. haalde rik uit zijn zak haha.. Door wie werden ze eigenlijk bevrijjd ? Want het Flatje van Helmink werd dat toen niet leeg gehaald ofzo? Misschien kan iemand een compilatie ervan plaatsen. Ik vond het echt een megaverhaallijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ze heeft Rik en Anita vastgebonden samen. Hebben ze toe niet de hondenkoekjes van Balou opgegeten toen?
Was het niet Daniel die hen heetf bevrijd? Ik weet het niet meer zeker.. Of was het Micky?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Ja Dizer! Je hebt helemaal gelijk haha .. haalde rik uit zijn zak haha.. Door wie werden ze eigenlijk bevrijjd ? Want het Flatje van Helmink werd dat toen niet leeg gehaald ofzo? Misschien kan iemand een compilatie ervan plaatsen. Ik vond het echt een megaverhaallijn..
Was Micky toen alweer opgedoken? Misschien werden ze door Arthur of Roos bevrijd :S..quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was het niet Daniel die hen heetf bevrijd? Ik weet het niet meer zeker.. Of was het Micky?
Ja, maar dat was niet zo lang geledenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:48 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Was Micky toen alweer opgedoken? Misschien werden ze door Arthur of Roos bevrijd :S..
( ik weet nog wel op een vrijgezellen feestje dat Rik de knop sneller deed van zo'n hengst .. dat Micky ervan afviel haha )
Dat van die flessen bloed kwam niet door de Boer, maar door dhr. Ludo Sanders, jawel weer hijquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Hmmm, ik was nog vrij jong toen dat allemaal gebeurde, ik kan me vaag een schaar in een fietszadel herinneren en dat Lisette naar Helen een doodshoofd stuurde ofzoOhja, en volgens mij heeft Lisette ook Helens flessen met melk verwisseld voor flessen met bloed ofzo
(melk werd geloof ik bezorgd door de melkboer en zodra hij weg was, kwam Lisette in actie)
Over overdrijven gesprokenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
3 posts achterelkaar dat zorgt voor spam
Houden jullie nou op? Tis wel genoeg zo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over overdrijven gesproken![]()
Kom op zeg, een beetje minder geďrriteerd mag ook wel hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Houden jullie nou op? Tis wel genoeg zo.
was toch ook met die pop aan de muur genageld?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
jaaa die voodoo-poppetjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:31 schreef DeTolk het volgende:
was toch ook met die pop aan de muur genageld?
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaa die voodoo-poppetjes
En zong ze dan niet altijd zo'n fout liedje?!
Ik ben vandaag zo vrolijk van papa Van Veen ofzo???
Ik heb door die plaspop verdomme een half jaar met het licht aan geslapen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:51 schreef babette21 het volgende:
Plaspop komt me héél in de verte wel bekend voor ja.
Maar ik weet ook zeker dat ze voodoo-poppetjes had, volgens mij die keer met Rik en Anita
Een grafhekel aan Helmink hebben is niet zo moeilijk he
Volgens mij is Alice/Inge/Lisette 3x teruggekomen en had ze het elke keer op haar gemunt...
maar waarom precies?!? Ik zou het niet meer weten....
misschien was Helmink in een grijs verleden haar juf geweest en heeft ze strafregels moeten schrijven???;)
vertel, o grote WUPquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Wup het volgende:
nee vanwege Gerard Dendermonde [ paps van Anita]
die scharrelde met Helmink toch?!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Wup het volgende:
nee vanwege Gerard Dendermonde [ paps van Anita]
je likt maar 'n end wegquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef DeTolk het volgende:
babette, zou je je icon willen aanpassen. Wil 'm steeds likken
heeft haar levend begraven toch??quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:03 schreef DeTolk het volgende:
Die David was toch die vent die Helmink aanreed en haar "vriendelijk" naar huis bracht?
nee dat was Koen Heezequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:03 schreef DeTolk het volgende:
hmm.. ok.
Die David was toch die vent die Helmink aanreed en haar "vriendelijk" naar huis bracht?
ja, hij werkte gewoon in opdrachtquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:06 schreef babette21 het volgende:
Koen Heeze was ook tof, maar haalde het op psycho gebied niet bij Alice
Hij werkte toch voor Martine??
dat is het wat mij betreft nog steeds.... anders kan ze net zo goed wegblijvenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:08 schreef Wup het volgende:
Helmink had heel wat mafketels achter zich aan, dat was haar bestaansrecht in GTST
ik kan me niet voorstellen dat er iemand op haar zit te wachtenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef babette21 het volgende:
dat is het wat mij betreft nog steeds.... anders kan ze net zo goed wegblijven
Babette beschreef Linda bij L&C zelf als "in de war".....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Wup het volgende:
ow en dan Linda die gaat stalken.
ik weet niet hoor, wie wil Robert nou stalken, beetje te oud & uitgezakt
[ misschien kunnen ze het Leonardo lijntje van goudkust recyclen, dan wordt het nog wel wat]
Scheer je weg jij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:30 schreef Vivi het volgende:
Tjezus wat een uitgezakte ouwe kop heeft Babette van V. gekregen zeg!
Schrok me rot!
rat op de matquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik weet nog wel dat Helen Helmink een slachtvarken kreeg thuisbezorgd..
En dat dode vogeltje voor haar deur
Heb jij een lijst gemaakt met alle pesterijtjes jegens Helmink ofzo?!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
rat op de mat
nee, ik kwam dat toevallig tegen in een filmpje, alleen Linda lijntjes weet ik nog vrij preciesquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:28 schreef babette21 het volgende:
Heb jij een lijst gemaakt met alle pesterijtjes jegens Helmink ofzo?!
dacht dat je het geheugen van 'n marmot had;)
De zakjes die vroeger haar wangen waren vertelden een ander verhaalquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Scheer je weg jij.
Babette is geen dag ouder geworden .
Kan me nog iets herinneren met een vuilniszak ... wat was dat ook weer precies?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:26 schreef Rodney1988 het volgende:
Wup, heb je toevallig een kleine compilatie van RIk en Anita ( de ontvoering door alice, en door wie ze bevrijd werden uit Helminks flat? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |