Laat ik het zo zeggen: nu kan ik relativerenquote:
ja op gtstclubquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand de aflevering van vandaag online staan?
Ach, het leven kan toch zo simpel zijn: Floris zal inmiddels wel een jonge, blonde god van een jaar of 24 zijn (gezien hoe snel de kinderen groot worden in gtst.......:P) en als hij terugkomt, ligt er weer een scala van mogelijkheden open. Ik ga daar solliciteren!quote:[b]
Je vergeet Floris (zoon van Sylvia).
Je kan het downloaden op GTSTclubquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef Classique het volgende:
Kuuut, ik heb het vrijdag gemist!
Boeiende aflevering?
quote:
Doe nou eens een keer normaal dan. Dat je denkt dat Orginial een misdadiger is die de doodstraf moet krijgen is jouw probleem, maar hou dat lekker voor je.quote:
Maikel, overdrijven is ook een vak! Plus.. ik had er om gevraagdquote:
Oja, en toen kwam hij in een rolstoel terecht en kreeg Laura een lesbische relatie met ene Tessel ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat overigens absoluut niet haar bedoeling was, ze wou hem alleen een ferme duw geven, toen struikelde hij, door die spiegel heen en rug op het bekende uitstekende splinterje![]()
Laura had direct spijt, ik vond Laura echt een enge vrouw toen overigens![]()
Was toen toch ook een huwelijk in GTST?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Oja, en toen kwam hij in een rolstoel terecht en kreeg Laura een lesbische relatie met ene Tessel ofzo![]()
![]()
Ja dat van Arnie en Roos.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was toen toch ook een huwelijk in GTST?
Linda gaat de stalker uithangen, doelwit zal Robert wel zijn....quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:37 schreef DeTolk het volgende:
Babette in Life and Cooking.
Of Dennis, als ze erachter komt dat hij de zoon is van L&R.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Linda gaat de stalker uithangen, doelwit zal Robert wel zijn....
hm, ik vrees dat ze dan geen tijd meer heeft om Dian te helpen met het amuletverhaaltje
Dat wordt lastig in die paar maanden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Linda gaat de stalker uithangen, doelwit zal Robert wel zijn....
hm, ik vrees dat ze dan geen tijd meer heeft om Dian te helpen met het amuletverhaaltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |