Woutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:33 schreef Wup het volgende:
ik weet eigenlijk niet zoveel van Barbara, heb haar niet zoveel gezien, het laatste wat ik me herinner was toen Roeland de babyopblazer langskwam als masseur [ Peter Post dus]
Ik snap ook nooit zo goed wat al die vrouwtjes nou toch steeds van Robert willen…quote:ik vind Robert eigenlijk een beetje te oud als stalkobject maar ik kan ook geen beter alternatief aandragen [ zolang Ludo uit de buurt blijft ben ik allang blij]; Robert heb ik altijd wel een geinig figuur gevonden.
doe maar als vriend [partners in crime], Dian staat op dit moment alleen en kan wel wat hulp gebruikenquote:ik verheug me ook op Dian, ik zie die twee graag in een lijntje samen, als vriend of vijand maakt me niet zoveel uit.
idd, Babette is een hele goede actrice! en Linda is gewoon een leuke rolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zeg doe ’s lief jij… zo wordt ’t natuurlijk niks hier
Die quote over Linda had van mij kunnen zijn, en ’t ís toch ook een raar wijf?!
daar is niks verkeerds aan, dat maakt haar juist zo tof!
Dian kan inderdaad wel wat hulp gebruiken. Gisteren werd ze helemaal weggespeeld door Nina.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:46 schreef babette21 het volgende:
doe maar als vriend [partners in crime], Dian staat op dit moment alleen en kan wel wat hulp gebruiken
oke da's dan bepaald... maare... Linda & Dian versus wie?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Dian kan inderdaad wel wat hulp gebruiken. Gisteren werd ze helemaal weggespeeld door Nina.
Nog een paar jaartjes en Nina runt de hele toko in haar eentje, nadat ze Nick en Ludo de zaak uit heeft gewerkt.![]()
...Ludo....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:05 schreef Wup het volgende:
[..]
oke da's dan bepaald... maare... Linda & Dian versus wie?
Jack en Sjors [en evt. 't derde kind van Frits.....]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:05 schreef Wup het volgende:
oke da's dan bepaald... maare... Linda & Dian versus wie?
dan moet toch minimaal Martine, Frits of Herman H. die gelederen komen versterkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:10 schreef babette21 het volgende:
Jack en Sjors [en evt. 't derde kind van Frits.....]
vooral Sjors mogen ze wmb genadeloos onderuit trappen
Doe even normaal zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op jullie![]()
Laat die arme man toch eens met rust![]()
Frits staat binnenkort op uit zijn graf.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:17 schreef Wup het volgende:
dan moet toch minimaal Martine, Frits of Herman H. die gelederen komen versterken
en terecht,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
Frits staat binnenkort op uit zijn graf.....
en als Frits nog gewoon Frits is heeft ie meer aandacht voor de vrouwtjes dan voor zijn kroost
ik denk serieus dat hij daar ergens in Wales zit... wat moeten ze daar anders?!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:37 schreef Wup het volgende:
en terecht,
maar Frits terug zou op papier wel droomscenario zijn
ik zit er nog midden in maar het gaat de goede kant op...quote:[tenminste als Casper van Bohemen hem komt spelen, een recast zou ik niet heel erg kunnen accepteren, dan heb je dan itt tot vrouwe van Veen wel helemaal in het geheim onderhandeld ]
zo daar hou ik je aan!!! [bij mij gaan rosétje trouwens altijd per flesquote:als ik vanavond en Linda en Dian en Hannie te zien krijg, krijg je een rosétje van me
uhm ik volg het nog niet dus noch Wales, noch grafsteen wist ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:43 schreef babette21 het volgende:
ik denk serieus dat hij daar ergens in Wales zit... wat moeten ze daar anders?!
ik zit er nog midden in maar het gaat de goede kant op...
het Van Veen verhaal is uitgelekt en nu heb ik inmiddels ook de opdracht om Isa Hoes terug te halen
die arme jeugdzorgklantjes, worden allemaal ernstig verwaarloosd door hun casemanager![]()
zo daar hou ik je aan!!! [bij mij gaan rosétje trouwens altijd per fles]
maar Hannie terug, da's wél lastig.... is haar grafsteen in beeld ook goed?????
Hannie zou zichzelf verhangen hebben....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:51 schreef Wup het volgende:
uhm ik volg het nog niet dus noch Wales, noch grafsteen wist ik
Hannie... hoe durven ze
ohja??? vertel!quote:Isa Hoes is al eens terug geweest [heel kort maar toch...]
Dian en Jack zorgen nu wel voor wat humor, en Nina kan vervelend, maar ook best grappig zijnquote:ik ben overigens een groot voorstander van een dosis humor in soap maar ik denk niet dat
Mirjam nog een keer gaat werken, ze is gewoon een veel te beperkt karakter
... dat dat even duidelijk is... maar ik ben wel sociaal hoor, wil best delen:quote:dat van die rose begrijp ik ja
nee ik zit op m'n werkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:58 schreef Wup het volgende:
@ Babette, kan je filmpjes kijken nu?
ik weet nog iemand die nog veel grappig was dan Mirjam.....
I'm inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:03 schreef babette21 het volgende:
... dat dat even duidelijk is... maar ik ben wel sociaal hoor, wil best delen:
Svennie houdt ook wel van rosé, en Iwan zie ik er ook wel voor aan
Geldt ook voor jouquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:42 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja laat die man nou eens met rust![]()
41 Pasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Iwan1976 het volgende:* FOK feliciteert Casper van Bohemen met zijn 41ste verjaardag!
Geweldigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:14 schreef Wup het volgende:
de volledige aflevering van het trouwpartijtje van Linda & Erik
Klopt, ze kwam even terug voor het huwelijk van Roos en Arnie. Als ik het me goed herinner zat ze in een grote taart.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:51 schreef Wup het volgende:
Isa Hoes is al eens terug geweest [heel kort maar toch...]
Ja, had 'm ook wel ouder geschatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:09 schreef Frey het volgende:
[..]
41 Pas![]()
Wat was het eigenlijk een jonkie in GTST dan
Ik moet ook zeggen dat ik de familie Alberts toen nog wat minder uitgemolken vond dan nu, ik vind nu alleen Jef leuk eigenlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Geweldig![]()
En weer een hereniging van Ludo en Janine![]()
En Harmsen en Lisette
En op de aftiteling: Balou als zichzelf![]()
oke, kom maar op....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:58 schreef Wup het volgende:
@ Babette, kan je filmpjes kijken nu?
ik weet nog iemand die nog veel grappig was dan Mirjam.....
dat zit er wel in ja, echt zo'n cliffhanger moment...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Linda komt natuurlijk pas de laatste 20 seconden![]()
Was al bekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef Haaibaaike het volgende:
LIFE & COOKING, ZONDAG 30 OKTOBER, 17.00 UUR, RTL 4:
Babette van Veen, ze is terug in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'.
Bron:RTL4actueel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |