Ik denk dat Sanders inc. verlopig wel even blijft hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat Frits maar snel terug mag keren in Meerdijk om Sanders Incorporated te gronde te richten!![]()
Maar een vijandige overname door Van Houten International is niet helemaal uit te sluiten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat Sanders inc. verlopig wel even blijft hoor![]()
Het zou niet gek zijn als Frits van Houten terug zou komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar een vijandige overname door Van Houten International is niet helemaal uit te sluiten.![]()
Niet jij ook alquote:
Ik snap eigenlijk niet wat er mis mee is om op die site te gaan kijken? Ja we hebben ooit een Orginial gehad die een beetje irritant was en waar we (jij vooral) problemen mee hadden, maar hij is er nu niet meer en we ondervinden ook geen last meer van hem.quote:
Niks is uit te sluiten, maar als het al gebeurd zal het zeker nog anderhalf seizoen duren, allereerst moet Frits überhaupt terug komen en ten tweede moet hij dan weer een bedrijf uit de grond stampen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar een vijandige overname door Van Houten International is niet helemaal uit te sluiten.![]()
Doe ik dus wel als ik dat wilquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nou dan ga er dan niet heen..
Ik weet niet wat hij je allemaal misdaan heeft, maar voor mij was het niet meer dan streberig usertjequote:Jullie weten welke duivels persoon er achterzit.
Inderdaad, er zijn al genoeg topics van hem/ over hemquote:Maar genoeg![]()
Bron : GTST club, ik ben hier 2 uur mee bezig, dan verwacht ik een bron, anders zal ik gewoon os adres erin zetten!quote:
Dat kan ook best nog, hoor....................quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Babette van Veen ziet er trouwens nog best lekker uit voor een 37-jarige![]()
alhier die scene [ nogal een blamage eigenlijk]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De laatste scene tussen Linda en Laura is het huwlijk van Linda en Erik waar Laura wel degelijk bij aanwezig was.
Op gtst.nl staat het volgende:
Laura feliciteert Linda. Ondanks hun eerdere vijandschap, wil Laura toch dat Linda heel gelukkig wordt. De twee begraven de strijdbijl en praten hun conflicten uit
Ik kan me ook nog een korte omhelsing tussen die 2 herrineren voordat Linda voorgoed wegging.
Officieel is die vete dus wel geëindigd, maarja kennelijk vinden de makers het leuker om het weer te laten beginnen, ik ook trouwens![]()
Spannend, babette terugquote:
Zeg doe ’s lief jij… zo wordt ’t natuurlijk niks hierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:19 schreef Wup het volgende:
als ik die Babbette van Veen verhaaltjes zo lees is het maar een muts
en dan vindt ze Linda ook nog een raar wijf:(
oeps, goodmorning:)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:07 schreef babette21 het volgende:
Zeg doe ’s lief jij… zo wordt ’t natuurlijk niks hier
Die quote over Linda had van mij kunnen zijn, en ’t ís toch ook een raar wijf?!
daar is niks verkeerds aan, dat maakt haar juist zo tof!
G’day… Vanaf vanavond weer “samen” kijken…quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:18 schreef Wup het volgende:
oeps, goodmorning:)
ik weet eigenlijk niet zoveel van Barbara, heb haar niet zoveel gezien, het laatste wat ik me herinner was toen Roeland de babyopblazer langskwam als masseur [ Peter Post dus]quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:23 schreef babette21 het volgende:
G’day… Vanaf vanavond weer “samen” kijken…
Aaaaah oude tijden herleven![]()
Over het Linda-lijntje…
eigenlijk is het raar dat ze het aan de stok gaat krijgen met Laura als ze achter Robert aangaat.
Je zou denken dat ze Barbara daar meer mee pakt…
Maar Bar schuwt ook geen fysiek geweld [ze heeft al over de grond gerold met Valerie]
dus ze is wel ’n redelijk alternatief
Woah Barbara is toch een stuk minder driftig en hysterisch dan Laura hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
[Maar Bar schuwt ook geen fysiek geweld [ze heeft al over de grond gerold met Valerie]
dus ze is wel ’n redelijk alternatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |