De ontvoering van Deepak Anand was in seizoen 4 (maart 1994).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@Wup, hoe kom je eigenlijk in vredesnaam aan al die fragmenten!
En heb je toevallig ook het fragment waarbij Frits van Houten dat jochie dat hij ontvoerde liet gaan, dat was echt een mooie scene![]()
yep, Emile was echt geweldig, ik weet niet goed meer waar hij vandaan kwam, ze kenden hem van school geloof ik en hij dook op toen die geweldige;) Petra en Jan vertrokken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Jammer dat Emile Bezemer (acteur Bas Voets) na een paar maanden al weer vertrok. Er staat me nog iets van bij dat hij altijd ruzie had met z'n moeder. Rond die tijd nam Annette ook dat nummer op dat door Linda 'the girl next door' Dekker geplaybackt werd. "Ja, wat is liefde, bestaat dat nog wel?" of zoiets....![]()
nee ik heb het niet bewaard. Misschien wat screens, ik weet het niet zoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@Wup, hoe kom je eigenlijk in vredesnaam aan al die fragmenten!
En heb je toevallig ook het fragment waarbij Frits van Houten dat jochie dat hij ontvoerde liet gaan, dat was echt een mooie scene![]()
Deze komt rond 10.00 op De GTSTclubquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:36 schreef Dizer het volgende:
HEEFT NIEMAND HET AFLEVERING VAN GISTER ONLINE STAAN?
een wildvreemde user, vraagt zo iets, staat het direct online, ik.. die zoveel moeite doet voor jullie.. gaan er niet eens op in
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:07 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Deze komt rond 10.00 op De GTSTclub(ik maak hem)
zo die kun je in je zak steken, haha!!quote:
precies: mensen hou eens op met dat joch meer aandacht geven dan hij verdient.... let it goquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:42 schreef Dizer het volgende:
Begin jij ook al?
GTST word herhaald om 10.55 zometeen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:36 schreef Dizer het volgende:
HEEFT NIEMAND HET AFLEVERING VAN GISTER ONLINE STAAN?
een wildvreemde user, vraagt zo iets, staat het direct online, ik.. die zoveel moeite doet voor jullie.. gaan er niet eens op in
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies: mensen hou eens op met dat joch meer aandacht geven dan hij verdient.... let it go
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of hij het is, wat is daar in vredesnaam mis mee![]()
doen ze vaak, eerst een periode van een aantal maanden, en bij tevredenheid uitbreiden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:48 schreef BVO het volgende:
Vandaag in het AD stukje over Babette:
het te pas en te onpas noemen van 'n ex-usertje wordt wat vermoeiend,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag alleen of hij het is, wat is daar in vredesnaam mis mee![]()
Met alle respect Babette maar ik laat me door jou niet vertellen wat ik wel en niet doe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
het te pas en te onpas noemen van 'n ex-usertje wordt wat vermoeiend,
ook al is het goed bedoeld...
Eensquote:zolang ie zich maar gedraagd
Oke mooi, laten we dan ontoppic gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met alle respect Babette maar ik laat me door jou niet vertellen wat ik wel en niet doe.
[..]
Eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |