En nu overdrijf jij weer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:56 schreef Classique het volgende:
Oh, ik heb het gevonden. Dankje.
Hmmm, ik was nog vrij jong toen dat allemaal gebeurde, ik kan me vaag een schaar in een fietszadel herinneren en dat Lisette naar Helen een doodshoofd stuurde ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:33 schreef Heleen17 het volgende:
Maar wie weet hoe dat met Lisette de Boer ook alweer was? Ik kan me laleen herrinneren dat ze Helen Helmink stalkte, maar hoe at dat dan met Harmsen? Die twee hadden wat?
Wat is er zo gek aan die opmerking dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
En nu overdrijf jij weer.
Stelletje pubers
En ze heeft Rik en Anita vastgebonden samen. Hebben ze toe niet de hondenkoekjes van Balou opgegeten toen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Hmmm, ik was nog vrij jong toen dat allemaal gebeurde, ik kan me vaag een schaar in een fietszadel herinneren en dat Lisette naar Helen een doodshoofd stuurde ofzoOhja, en volgens mij heeft Lisette ook Helens flessen met melk verwisseld voor flessen met bloed ofzo
(melk werd geloof ik bezorgd door de melkboer en zodra hij weg was, kwam Lisette in actie)
En ja, ze had idd wat met Govert.
3 posts achterelkaar dat zorgt voor spamquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan die opmerking dan?.
Ja Dizer! Je hebt helemaal gelijk haha .. haalde rik uit zijn zak haha.. Door wie werden ze eigenlijk bevrijjd ? Want het Flatje van Helmink werd dat toen niet leeg gehaald ofzo? Misschien kan iemand een compilatie ervan plaatsen. Ik vond het echt een megaverhaallijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ze heeft Rik en Anita vastgebonden samen. Hebben ze toe niet de hondenkoekjes van Balou opgegeten toen?
Was het niet Daniel die hen heetf bevrijd? Ik weet het niet meer zeker.. Of was het Micky?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Ja Dizer! Je hebt helemaal gelijk haha .. haalde rik uit zijn zak haha.. Door wie werden ze eigenlijk bevrijjd ? Want het Flatje van Helmink werd dat toen niet leeg gehaald ofzo? Misschien kan iemand een compilatie ervan plaatsen. Ik vond het echt een megaverhaallijn..
Was Micky toen alweer opgedoken? Misschien werden ze door Arthur of Roos bevrijd :S..quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was het niet Daniel die hen heetf bevrijd? Ik weet het niet meer zeker.. Of was het Micky?
Ja, maar dat was niet zo lang geledenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:48 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Was Micky toen alweer opgedoken? Misschien werden ze door Arthur of Roos bevrijd :S..
( ik weet nog wel op een vrijgezellen feestje dat Rik de knop sneller deed van zo'n hengst .. dat Micky ervan afviel haha )
Dat van die flessen bloed kwam niet door de Boer, maar door dhr. Ludo Sanders, jawel weer hijquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Hmmm, ik was nog vrij jong toen dat allemaal gebeurde, ik kan me vaag een schaar in een fietszadel herinneren en dat Lisette naar Helen een doodshoofd stuurde ofzoOhja, en volgens mij heeft Lisette ook Helens flessen met melk verwisseld voor flessen met bloed ofzo
(melk werd geloof ik bezorgd door de melkboer en zodra hij weg was, kwam Lisette in actie)
Over overdrijven gesprokenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
3 posts achterelkaar dat zorgt voor spam
Houden jullie nou op? Tis wel genoeg zo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over overdrijven gesproken![]()
Kom op zeg, een beetje minder geïrriteerd mag ook wel hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Houden jullie nou op? Tis wel genoeg zo.
was toch ook met die pop aan de muur genageld?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
jaaa die voodoo-poppetjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:31 schreef DeTolk het volgende:
was toch ook met die pop aan de muur genageld?
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaa die voodoo-poppetjes
En zong ze dan niet altijd zo'n fout liedje?!
Ik ben vandaag zo vrolijk van papa Van Veen ofzo???
Ik heb door die plaspop verdomme een half jaar met het licht aan geslapen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:51 schreef babette21 het volgende:
Plaspop komt me héél in de verte wel bekend voor ja.
Maar ik weet ook zeker dat ze voodoo-poppetjes had, volgens mij die keer met Rik en Anita
Een grafhekel aan Helmink hebben is niet zo moeilijk he
Volgens mij is Alice/Inge/Lisette 3x teruggekomen en had ze het elke keer op haar gemunt...
maar waarom precies?!? Ik zou het niet meer weten....
misschien was Helmink in een grijs verleden haar juf geweest en heeft ze strafregels moeten schrijven???;)
vertel, o grote WUPquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Wup het volgende:
nee vanwege Gerard Dendermonde [ paps van Anita]
die scharrelde met Helmink toch?!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Wup het volgende:
nee vanwege Gerard Dendermonde [ paps van Anita]
je likt maar 'n end wegquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef DeTolk het volgende:
babette, zou je je icon willen aanpassen. Wil 'm steeds likken
heeft haar levend begraven toch??quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:03 schreef DeTolk het volgende:
Die David was toch die vent die Helmink aanreed en haar "vriendelijk" naar huis bracht?
nee dat was Koen Heezequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:03 schreef DeTolk het volgende:
hmm.. ok.
Die David was toch die vent die Helmink aanreed en haar "vriendelijk" naar huis bracht?
ja, hij werkte gewoon in opdrachtquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:06 schreef babette21 het volgende:
Koen Heeze was ook tof, maar haalde het op psycho gebied niet bij Alice
Hij werkte toch voor Martine??
dat is het wat mij betreft nog steeds.... anders kan ze net zo goed wegblijvenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:08 schreef Wup het volgende:
Helmink had heel wat mafketels achter zich aan, dat was haar bestaansrecht in GTST
ik kan me niet voorstellen dat er iemand op haar zit te wachtenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:14 schreef babette21 het volgende:
dat is het wat mij betreft nog steeds.... anders kan ze net zo goed wegblijven
Babette beschreef Linda bij L&C zelf als "in de war".....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Wup het volgende:
ow en dan Linda die gaat stalken.
ik weet niet hoor, wie wil Robert nou stalken, beetje te oud & uitgezakt
[ misschien kunnen ze het Leonardo lijntje van goudkust recyclen, dan wordt het nog wel wat]
Scheer je weg jij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:30 schreef Vivi het volgende:
Tjezus wat een uitgezakte ouwe kop heeft Babette van V. gekregen zeg!
Schrok me rot!
rat op de matquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:08 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik weet nog wel dat Helen Helmink een slachtvarken kreeg thuisbezorgd..
En dat dode vogeltje voor haar deur
Heb jij een lijst gemaakt met alle pesterijtjes jegens Helmink ofzo?!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
rat op de mat
nee, ik kwam dat toevallig tegen in een filmpje, alleen Linda lijntjes weet ik nog vrij preciesquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:28 schreef babette21 het volgende:
Heb jij een lijst gemaakt met alle pesterijtjes jegens Helmink ofzo?!
dacht dat je het geheugen van 'n marmot had;)
De zakjes die vroeger haar wangen waren vertelden een ander verhaalquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Scheer je weg jij.
Babette is geen dag ouder geworden .
Kan me nog iets herinneren met een vuilniszak ... wat was dat ook weer precies?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:26 schreef Rodney1988 het volgende:
Wup, heb je toevallig een kleine compilatie van RIk en Anita ( de ontvoering door alice, en door wie ze bevrijd werden uit Helminks flat? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |