Ja maar Bree lokte dat ook wel heel erg uit...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef rena het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering gisteravond, goede verhaallijn en weer eens lekker grappig. George met zijn erectie![]()
![]()
* Whiskers sluit aanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:24 schreef Xurk het volgende:
Ik wind er geen doekjes omheen, dit is een TVP
Ik vraag me af of ze dat bewust zo deed, of dat het haar gekke afwijking is dat alles perfect moet zijn voor de buitenwereld...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Wel gemeen van Bree dat ze zo tergend langzaam deed om hem naar het ziekenhuis te brengen!! (je kan toch je man geloven??)
Volgens mij deed ze dat bewust zo, want ze is boos op Rex. George had haar namelijk verteld dat Rex openlijk praatte over zijn voorliefde voor SM en wat Bree dus allemaal met hem moest doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:10 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat bewust zo deed, of dat het haar gekke afwijking is dat alles perfect moet zijn voor de buitenwereld...
Nee, dat lult hijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
George zei ook dat hij dit verhaal hoorde van een 'vriendin' die in het ziekenhuis ligt. Dus iedereen weet het daar. Daarom wil Bree niet naar het ziekenhuis, lijkt me.
Ja, maar dat weet Bree niet. Vandaar dat zij dus niet zo graag naar het ziekenhuis wilquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat lult hijHij had namelijk ingebroken bij Bree en toen ontdekte hij die SM spullen en heeft hij er foto's van gemaakt, ik ben benieuwd of hij daar nog wat mee gaat doen.
Waarschijnlijk gaat hij Bree daarmee afpersen. Iets in de zin van: als ze geen relatie met hem begint zal hij de foto van dequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat lult hijHij had namelijk ingebroken bij Bree en toen ontdekte hij die SM spullen en heeft hij er foto's van gemaakt, ik ben benieuwd of hij daar nog wat mee gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik zat ook zowat te janken ja, in ieder geval een flinke brok in mijn keelquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef rena het volgende:
Ik moest huilen bij dat stukje nadat Bree het te horen kreeg![]()
Wat een verschrikkelijk emotioneel stukje!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef rena het volgende:
Nou, daar heb je je (anti)climax.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef Rory78 het volgende:
Als hij dat zou doen, komt de waarheid boven, nl. dat hij met de medicijnen van Rex geknoeid heeft. Dan kan ik nog wel wat geloofwaardiger verhaallijnen bedenken dan dat Bree zich zo makkelijk zou laten chanteren. Mij dunkt dat George momenteel een succesvol plan aan het afwerken is. De wig tussen Bree en Rex wordt steeds groter. En ik verwacht binnenkort wel een climax.
volgende week is het gewoon alweer hoorquote:
idd, dat was nogal een scenequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef rena het volgende:
Ze gaan voorlopig dus gewoon door met seizoen 2, gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef Samson het volgende:
[..]
volgende week is het gewoon alweer hoor![]()
Zo weinig? Dat betekend alleen wel dat als ze er in Amerika een paar weken mee stoppen dat we hier dan ook weer moeten stoppen. Vorig jaar zonden ze ook opeens 6 weken niet uit ofzo. Wat betreft the O.C. lopen we ook nauwelijks achter, 6 afleveringen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Cee het volgende:
We liggen maar 5 afleveringen achter op Amerika! 'n Record in de Nederlandse aangekochte tv-serie geschiedenis denk ik.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef MaJo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, dat zou wel kunnen dat ik de vrouw en de zus van Mike door elkaar heb gehaald.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef octopussy het volgende:
die spoilers zijn toch niet nodig nu, er is deze aflevering al heel wat duidelijk geworden.
Volgens mij was Deidre wel de vrouw van Mike, maar ik weet niet of dat al zo was toen ze de baby kreeg. Die zus van Mike heeft nog uitgelegd aan Susan wat er toen gebeurd was met Mike en Deidre (dat Mike haar juist gered had van een val van het balkon ofzo).
Het feit dat ze een junkie was zal wel wat te maken hebben gehad met het feit dat Mike veroordeeld was voor drugsdeal. Al weet ik nog niet hoe het zit met die moord (een politieagent) die Mike heeft gepleegd.
Ja triest.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef rena het volgende:
Ik vind het wel jammer eigenlijk dat Rex er uit is, ik vond het wel een grappig personage met zijn SM voorliefde![]()
![]()
Dat is ook haar manier om met zoiets om te gaan hè. Ze probeert het weg te stoppen door zichzelf bezig te houden, maar nu lukte het zelfs haar niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja triest.
Wel weer leuk dat Bree eindelijk echt emoties toonde (nadat ze eerst nog het zilver had gepoetst en het tafelkleed glad gestreken).
Nou ik hoop het wel! Wat een vreselijke man is George toch, als dit niet uitkomt of erger nog als Bree met hem verder gaat dan word ik kwaad.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of nog uit gaat komen dat George Rex in feite vermoord heeft. (Ik vermoed van niet).
Leek wel alsof hij halsoverkop had besloten niet meer mee te doen aan het volgende seizoen en dat ze toen dit maar hebben verzonnen. Dat misschien wat George bij hem deed in eerste instantie niet zo bedoeld was.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
Woehaaaaaaa, we weten bijna alles
Ik vond alleen de dood van Rex zo raar
Dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef p-etr-a het volgende:
Leek wel alsof hij halsoverkop had besloten niet meer mee te doen aan het volgende seizoen en dat ze toen dit maar hebben verzonnen.
Ik denk niet dat Bree verder met hem gaat. De laatste keren kon je toch wel duidelijk zien dat ze niet op die manier in hem geïnteresseerd was, maar het (nog steeds) vooral deed om Rex nog een beetje terug te pakken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Nou ik hoop het wel! Wat een vreselijke man is George toch, als dit niet uitkomt of erger nog als Bree met hem verder gaat dan word ik kwaad.![]()
Het was wel heel erg plotseling ja.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Leek wel alsof hij halsoverkop had besloten niet meer mee te doen aan het volgende seizoen en dat ze toen dit maar hebben verzonnen. Dat misschien wat George bij hem deed in eerste instantie niet zo bedoeld was.
het leek een (passieve) zelfmoord zo met die afscheidsbrief tijdens een nieuwe aanval.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
Woehaaaaaaa, we weten bijna alles
Ik vond alleen de dood van Rex zo raar
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef milagro het volgende:
Zolang ik zijn lichaam niet zie opgebaard heb ik nog hoop dat hij ms niet dood is, maar zich dood houdt elders
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef ChrisJX het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd wat er voor verhaal aan gaat komen met die nieuwe mensen die zo angstvallig de deur dichthielden
Neee, mijn medestander wat doe jequote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
uuuh mijn opmerking was eigenlijk een beetje een grapje, zo van niet serieus en zo
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ze hebben een sexslaafje in de kelder zitten(Is niet zo, ik dol maar wat
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
sowwyquote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Neee, mijn medestander wat doe je
Inderdaad....was heel mooi gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 08:47 schreef Alsgeenander het volgende:
Bree..![]()
Heel erg mooie scene vond ik dat toen ze hoorde dat hij overleden was..
Nou, van 'Amerika' moest Net 5 een tijdje stoppen met het uitzenden van Charmed. We liepen nagenoeg gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Cee het volgende:
We liggen maar 5 afleveringen achter op Amerika! 'n Record in de Nederlandse aangekochte tv-serie geschiedenis denk ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 11:16 schreef Rory78 het volgende:
Misschien gaat Rex wel de serie aan elkaar praten... (Desperate Housemen starring Tom the houseman, Mike the plumber, Carlos the jailman en Paul the murderer; haha)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Erm het stopt hoor op Net 5quote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd naar de aflevering van volgende week! De verhaallijn Angela/Deirdre/Paul/Dana is inmiddels helemaal uitgelegd maar ik ben wel benieuwd hoe het met meer dingen gaat verlopen. De relatie Gabrielle/John/Carlos, de homosexualiteit van Bree's zoon, de relatie Bree/George en natuurlijk hoe het afloopt met Zach/Mike/Susan. Blijft spannend
Ik vond zelf de laatste aflevering een beetje tam, wist bijna al deze ontwikkelingen wel alleen werden ze nu precies uitgelegd. Had het wat shockerender verwacht... Want in principe wisten we dit toch bijna allemaal?
Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Rory78 het volgende:
Is dat zo; is er volgende week geen DH meer op Net5?
quote:Dinsdag 8 november: Next (start seizoen 2) Rex is overleden en er zijn nieuwe mensen in de straat komen wonen. Wanneer Mike thuiskomt treft hij Zach die Susan gegijzeld heeft. De moeder van Rex arriveert en zij koestert een wrok tegen Bree.
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
En rena, ik zie ook dat:OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de tv-gids staat gewoon DH voor volgende week geprogrammeerd hoor..Dus hopelijk is dit ook zo, zou wel erg snel weer afgelopen zijn dan![]()
Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo isquote:Op woensdag 2 november 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..
Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig jaquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo isSlaat echt nergens op dus.
Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij dezequote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig ja![]()
In 10 minuten kan veel gebeurenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij deze
quote:Voor zover wij kunnen zien (31december), blijft de serie gewoon in de programmering staan.
pffwhahaha jaquote:
Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma'squote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma's![]()
Jawel, die heeft blijkbaar kaliumtabletten in zn potje met hartpillen gedaan, waardoor z'n toestand extra hard achteruit gegaan is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef Sannelie het volgende:
Zozo! Ik heb gister desperate houswives gezien (opgenomen) Wat een rond eind!
Wel jammer dat Rex dood is... die klote apotheker heeft m de verkeerde medicijnen gegeven en heeft hem eigenlijk vermoord toch? Of heeft die apotheker er niets mee te maken denken jullie?
Snap ik. Misschien moet er een apart topic voor België komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou leuk. Ik volg het op België en daar lopen ze achter. Nou is de lol er af, met al die spoilers.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Wow, een paar weken terug zat er echt een dikke vette hint in een dialoog
George zegt dan tegen Rex (die het over onkruid heeft): "With the right chemicals, you can get rid of almost everything"
Nu snap ik hem pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Geqxon op 05-11-2005 20:06:39 ]
Yupquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:33 schreef amaranta het volgende:
Is vanavond de 1e aflevering van het 2e seizoen?
Dat is toch niet leukquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef Fleurtjebloem het volgende:
Gaat nog leuk worden, zit op de Amerikaanse site effe wat spoilers te kijken...*gniffel*. Maar don't worry, my lips are sealed...
Sorry ...ik zou showview niet vertrouwen..laatst probeerde ik Lost op te nemen met showview had ie Top Gear opgenomenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef amaranta het volgende:
Oke, er staat een fout in mijn tvgids.. Desperate housewifes en Gilmore girls zijn door elkaar gehaald....
Wie kan even voor mij de 2 showviews plaatsen behorende tot deze series...
Hun vader neem ik aan? Bij dat gesprek met Bree zat die jongen zo van "Mijn vader is ook dood" en toen zei die moeder later tegen hem "Dood? Vind je dat niet wat morbide?" en dat hij het denken voortaan maar aan haar moest overlaten.. Dus die vader is sowieso niet dood, maar dr is iets raars mee, dus dat is dan ook degene die in de kelder zit...lijkt mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef moemoe het volgende:
Weer een leuke aflevering! Die stropdas enzo![]()
Wie zouden ze gegijzeld hebben?![]()
Ik vond het een heel begrijpelijk actie met die stropdasquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
My god, Bree wordt steeds debieler.
Ik! En samen met mij nog een andere manquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef MarcoJ het volgende:
Ik vraag me hoeveel mannen naar deze serie kijken al dan niet gewild
Het leek inderdaad maar volgens mij was het gewoon de iets lichtere handpalm van een donkere hand. Wel een beetje creepy vond ik het. Ik was nog een beetje week van Bree die zo die kerk uitliep en toen kwamen ze daar ineens mee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:33 schreef DarkElf het volgende:
leek wel een blanke hand in de kelder.
en van bree vond ik het idd erg ontroerend.
Misschien niet, maar ik ben gewoon een ongeduldige troelquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is toch niet leukIk las een paar weken geleden bovenstaande spoiler, en ik vond dat best minder
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef Copycat het volgende:
Ik keek net voor iets anders op de website van People magazine... ik weet nu dus hoe de kelderpersoon eruit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb ik een korte memory span.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
*meldt* (gewild trouwens)quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef MarcoJ het volgende:
Yep..op de belgische zender lopen ze achter dus je kan 'm nog zien..ik geloof wel dat je een paar weken moet wachten..hij komt niet gelijk deze vrijdag alquote:Op woensdag 9 november 2005 18:11 schreef bitch30 het volgende:
Ik heb de helft gemist gister...grrrrr. maaruh die op belgie, lopen zij achter? dan kijk ik hem daar wel namelijk..
oke, maakt niet uit, in de voorstukjes zie je vaak ook al het eea, maar tis toch wel ff makkelijker om de hele aflevering te zien, dan heb je lekker dat 'hmm...ohja'-gevoel!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:22 schreef Smittend het volgende:
[..]
Yep..op de belgische zender lopen ze achter dus je kan 'm nog zien..ik geloof wel dat je een paar weken moet wachten..hij komt niet gelijk deze vrijdag al![]()
PESIESquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik! En samen met mij nog een andere man
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef Sannelie het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat Zach Mike's zoon is![]()
ZOZO meneer voelt zich nog al aangesproken, en wie heeft het over een homo gehad??? En wat is daar mis mee?? Heb jij een probleem met homo's??quote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Sukkel, die andere man ben ik, en nee we zijn geen homoGewoon buren.
Does niet vloeken in dit topicquote:Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef Geqxon het volgende:
En volgende week gaan we ook Sex and the City kijken he?
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
ZOZO meneer voelt zich nog al aangesproken, en wie heeft het over een homo gehad??? En wat is daar mis mee?? Heb jij een probleem met homo's??![]()
Ik vond hiet niet zo erg, en al helemaal niet aangezien ze zichzelf aan het bevredigen wasquote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Does niet vloeken in dit topicHet is al erg genoeg dat ik drie minuten vantevoren die kop van die hoofdrolmuts voor me zie
ik kijk ook elke week. al vanaf de eerste aflevering. keek ook sex and the city. dat vond ik wel en mijn vriendin niet leukquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef MarcoJ het volgende:
Ik heb vandaag wel de eerste pagina's van de Metro gelezen, maar toen begon (gelukkig dus) m'n collegequote:Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef Lethe het volgende:
Lees niet de Metro van vandaag, blz. 15. Staat een gigantische spoiler inWat ik dus te laat doorhad
Knikt.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:37 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel de eerste pagina's van de Metro gelezen, maar toen begon (gelukkig dus) m'n college![]()
Nou ik kijk ook dan, maar meer " ongewild".... ik kijk mee omdat dat blijkbaar iets gezelliger is....quote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik kijk ook elke week. al vanaf de eerste aflevering. keek ook sex and the city. dat vond ik wel en mijn vriendin niet leuk![]()
ik kijk ook alles, maar dit zijn echt goede series
ik vind de laatste afleveringen echt sterk van DH. word veel uitgelegd en er gebeuren veel nieuwe dingen.![]()
wel handig trouwens dat belgie 2/3 weken achter loopt, als ik dan DH mis kan ik het nog kijken![]()
Ik kijk vanaf het begin. Ik ben de eerste aflevering gaan kijken puur omdat er zo'n hype gemaakt werd, had geen idee wat het zou zijn. Er werd mij verteld dat het een sex and the city achtig iets zou zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef MarcoJ het volgende:
Ik heb de Metro gelezen, maar niets over Desperate Housewives gezienquote:Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef Lethe het volgende:
Lees niet de Metro van vandaag, blz. 15. Staat een gigantische spoiler inWat ik dus te laat doorhad
Inderdaad Twin peaks..... ages agoquote:Op donderdag 10 november 2005 19:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf het begin. Ik ben de eerste aflevering gaan kijken puur omdat er zo'n hype gemaakt werd, had geen idee wat het zou zijn. Er werd mij verteld dat het een sex and the city achtig iets zou zijn
Maar gelukkig is het iets heel anders, bijna beetje Twin Peaks achtig bijna
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Inderdaad Twin peaks..... ages ago![]()
dat gaat wat ver maar ik volgende het wel ja, dat kan goed 15 jaar terug zijn niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]ik was er aan verslingerd destijds
dat kan best, was tijdens mijn middelbare school tijd. zal 90/91 geweest zijn:?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
dat gaat wat ver maar ik volgende het wel ja, dat kan goed 15 jaar terug zijn niet?
Zo dacht ik er ook overquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vond het een heel begrijpelijk actie met die stropdas
Ontroerend zelfs, door wat ze zei
Ik vond het vooral sterk dat ze daarna de kerk uitliep, alsof ze wilde zeggen dat het daarmee voor haar afgerond wsquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:36 schreef Nuna het volgende:
Ja, maarja. Dat is toch ook wel weer typisch Bree om zijn stropdas te verwisselen op zijn eigen begrafenis.
Wat bedoel je? Het kan nog steeds iedereen zijn hoor. Zelfs de vader van die jongen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:47 schreef amaranta het volgende:
Die spoiler is iddgrumble
weten we ook gelijk wat voor kleur de hand nou precies had
quote:Dinsdag 15 november: You Could Drive a Person Crazy
Susan is onaangenaam verrast als ze hoort dat haar ex Karl de nieuwe vriend van Edie blijkt te zijn. Lynette gaat weer werken waardoor Tom thuis met de kinderen zit. Ondertussen heeft Bree het aan de stok met haar schoonmoeder en krijgt Gabrielle een ongewoon verzoek van Carlos die vreest dat zijn leven in de gevangenis gevaar loopt.
Er staan nog wel wat dingen open.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:58 schreef Ayaxola het volgende:
Idd, er zijn nu weinig onduidelijke verhaallijnen behalve die vent in de kelder
Is al uit hoor, ik heb hem al bij de Free Record Shop gezien en wel de goede versie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:55 schreef Apfel het volgende:
Was ook de eerste keer dat ik aan zo'n SMS actie meedoe![]()
Beetje doorgaan met vragen stellen, de uitbuiters
Maar het goede nieuws.......
1 december komt Seizoen 1 uit op DVD![]()
Dan heb je ontzettende mazzel gehad want de FRS site claimt ook dat het pas 1 december uitkomt. Natuurlijk zullen ze wel al een voorraad hebben liggen, maar of hij al echt verkocht wordt?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:18 schreef rena het volgende:
Is al uit hoor, ik heb hem al bij de Free Record Shop gezien en wel de goede versie.
quote:
Die vrouw moet sowieso meer geklapt worden. Beetje de verzekering bellen achter de rug van Bree om...quote:
Oh, dat komt vast nog welquote:Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die vrouw moet sowieso meer geklapt worden. Beetje de verzekering bellen achter de rug van Bree om...![]()
Sowieso vreemd om bij een uithuilbeurt al te verwachten dat het haar vriend isquote:Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef MadGuy het volgende:
Die vrouw moet sowieso meer geklapt worden. Beetje de verzekering bellen achter de rug van Bree om...![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Het is toch die vent die op de zoon van die negerin in zat te beuken?
Dat zei ze zelf nog
En dus denkt iedereen dat nu, maar dat is helemaal niet!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef zea het volgende:
Ze zei het niet letterlijk. Maar ik denk ook dat het die vader is. Ze zei namelijk ook tegen haar zoon dat het luisteren naar het gebonk haar straf is. Later zei ze tegen die psych dat ze zich schuldig voelt voor de dood van haar andere zoon. Dus het moet wel haast die vader zijn!
Jij kent Desperate housewives blijkbaar nietquote:Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef flubub het volgende:
Anders denk je ff moeilijk..tis heus wel gewoon die pa
Ja, maar niet achter álles zit iets..dat zou té worden (wat et soms al is), ik gok dat het wel gewoon de pa is, maar dat er heus nog wel een hele verhaallijn aan vast komtquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij kent Desperate housewives blijkbaar nietTuurlijk zetten ze je op het verkeerde been. Anders zouden ze de clue al na 2 afleveringen verklapt hebben, dat geloof ik niet. Maar goed, we zullen het wel zien.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Het is natuurlijk veel te makkelijk dat we nu al achter het hele geheim zijn, maar dat die vader in die kelder zit staat voor mij eigenlijk al wel vast. Maar goed, we weten het pas zeker als we het gezien hebben!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef flubub het volgende:
[..]
Ja, maar niet achter álles zit iets..dat zou té worden (wat et soms al is), ik gok dat het wel gewoon de pa is, maar dat er heus nog wel een hele verhaallijn aan vast komt
Precies de punten die mij ook al opvielen, een aantal verhaallijnen wordt soms gewoon even helemaal losgelaten, ik vind dit donkere gezin ook niet bepaald spannend. Zou het er op een gegeven moment expres ingeschreven zijn om wat meer multicultureel te zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:00 schreef Tokay het volgende:
Ik vond het eigenlijk maar een matige aflevering...
De komst van die nieuwe bewoners van Wisteria Lane vind ik nou niet echt een knaller...
Laat me liever weten hoe het staat met de acceptatie van Bree waar het de homoseksualiteit van haar zoon betreft, of diens schuldgevoel na het doodrijden van 'mama' Solis...
En waar is Zach?
En Paul Young?
En die rare zus van frau Huber?
Raar toch, dat daar een aflevering lang niet over wordt gerept??
Al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:27 schreef Xurk het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar coolbabe, jij hier
Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch of begrijp ik het nu niet helemaal goed?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef zea het volgende:
Ze zei het niet letterlijk. Maar ik denk ook dat het die vader is. Ze zei namelijk ook tegen haar zoon dat het luisteren naar het gebonk haar straf is. Later zei ze tegen die psych dat ze zich schuldig voelt voor de dood van haar andere zoon. Dus het moet wel haast die vader zijn!
[..]
Leek mij ook.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef Molline het volgende:
[..]
Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch![]()
hmm... ja! daar had ik nog niet aan gedacht. Kan ook goed zo zijn!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef Molline het volgende:
[..]
Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch of begrijp ik het nu niet helemaal goed?![]()
Alsnog een spoiler dan maar, over wat er in een voorstukje werd gezegdquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef Aventura het volgende:
Ik denk ook dat er wel verder wordt gesponnen rond Bree en Phyllis. Ik denk dat Bree opgepakt wordt wegens verdenking op moord...
[ Bericht 7% gewijzigd door ChrisJX op 19-11-2005 21:34:31 ]
Oprah Winfrey had toch geen echte gastrol? Er werd net gedaan of zij ging verhuizen en ze werd in verschillende stukjes die we kennen geplakt. Zodat zij degene was die Susan naakt in de tuin zag liggen, zij degene was die met de maatbeker op stap ging en zij degene was die door het raam van de deur naar Gabrielle en John keek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 05:31 schreef ma_jojo het volgende:
Oprah Winfrey heeft toch ook een gastrol in een aflevering?
Misschien heeft zij ook iets met het "mysterie" van dat zwarte gezin te maken..
En ik denk ook wel dat je er iets achter moet zoeken, anders zouden ze pa-lief wel gelijk in beeld hebben gebracht en niet enkel zijn hand.
Of in een spoiler.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:48 schreef MaJo het volgende:
Ja klopt, was gewoon een onderdeel van the Oprah Winfrey show, zit dus niet in Desperate Housewives. En ChrisJX, ik heb een hekel aan de voorstukjes van Net5, ik zap altijd expres weg omdat ze teveel weggeven. Gelieve ze dus niet hier te herhalen
Hij raakt nog wel verstrikt in zijn eigen leugens (hoop ik). Of hij verlult zich een keer tegen Bree, dat deed hij toch al eerder een beetje? Toen zei hij toch ook al zoiets over "alles wat hij voor haar gedaan had" o.i.d., maar Bree snapte toen niet helemaal waar hij het over had.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef QyRoZ het volgende:
George heeft het maar goed voor elkaar, die zit nu gebakken.
Dat vond ik nou ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Rosella het volgende:
Dat van John had ik niet zien aankomen! De hoer.
Niet zo vaak denk ik, vorig seizoen stond hij bij de "acteurs" in de opening, nu stond er bij "guest starring; Jesse Metcalfe"quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef moemoe het volgende:
Zien we de tuinman nu nooit meer terug?![]()
heb ik ook merk ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:34 schreef Tokay het volgende:
Ik vind het met de aflevering oninteressanter worden, eigenlijk...![]()
Hier hetzelfdequote:
nee, hoor, hij was eerst ook een negerquote:Op woensdag 23 november 2005 13:17 schreef Nuna het volgende:
Aargh, die smerige rotkop van George op het einde bij die leugendetectortest![]()
En zag ik het nou goed en was die man in de kelder een neger? Hij was toch blank
Ja, echtquote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, hij was eerst ook een neger
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:22 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon mompelt wat over het feit dat negers blanke handpalmen hebben
mmmm, en ik hoopte nou net op een nachtje zonder nachmerriesquote:
Oh maar ik vind het ook wel leuk, maar dit zijn slechts opstartafleveringen, in mijn ogen. Dadelijk krijgen we het echte werk weer. je moet het wel in 't grote geheel zien, natuurlijk...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef milagro het volgende:
wij? ik vind het nog steeds fantastisch , hoor
jullie zijn gewoon een stelletje ongeduldige verwende zeikerds
zoiets hoor ik wel vaker van mijn husbandquote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef milagro het volgende:
jullie zijn gewoon een stelletje ongeduldige verwende zeikerds
een wijs manquote:Op woensdag 23 november 2005 18:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets hoor ik wel vaker van mijn husband
quote:
Aaaaaaaaargh!!!quote:
Ja, ik dacht al dat iedereen die leuk zou vindenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aaaaaaaaargh!!!Wil je dat niet meer doen?!
Grrr wat een gemeen, eng mannetje, vooral op het einde met die leugendetector!
IK vond het wel een aardige aflevering maar ik heb wel leukere gezien. Ik begin Susan een beetje irritant te vinden met haar jaloerse en onhandige gedoeOok vreemd dat Bree zo weinig emoties toont? (oke is een inkoppertje
) Zelfs Gabrielle irriteerde me terwijl ik die één van de leukste vond, dat gezwijmel over die tuinman pfff terwijl ze hem er zelf uit had geknikkerd toen hij met zijn tas bij haar in wilde trekken
![]()
Ik wist t welquote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef CryARiver het volgende:
Uuuhm dat is logisch. Want dan is het verschil tussen amerika en nederland nog maar 2 weken en dat is te klein. En zoiezo hebben alle commerciele zenders een winterstop (eind december tot maart).
Rond Maart beginnen ze juist weerquote:Op donderdag 24 november 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wist t welVolg de serie ook via download maar ik dacht dat ze rond maart zouden stoppen
Sow... die programmering ziet erquote:Op donderdag 24 november 2005 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DHW stopt op Net 5 vanaf 1 januari!!!
BRON
Ach, dan krijg ik weer een levenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef stefimke het volgende:
[..]
Sow... die programmering ziet eruit... "hh" na "hh".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |