abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31701516
Vorige: Desperate Housewives # 5 NL/BEL - wachten tot september -

En weer verder

Ik vond het een leuke aflevering gisteravond, goede verhaallijn en weer eens lekker grappig. George met zijn erectie

[ Bericht 18% gewijzigd door rena op 26-10-2005 17:25:23 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:14:19 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31701593
Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen die gaan volgen nu er nieuwe buren zijn in Wisteria Lane...
Ja, inderdaad: dit is een verkapte tvp .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31701681
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef rena het volgende:

Ik vond het een leuke aflevering gisteravond, goede verhaallijn en weer eens lekker grappig. George met zijn erectie
Ja maar Bree lokte dat ook wel heel erg uit...
pi_31701729
Gabrielle. .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_31701733
ik vond het erg grappig gisteren

Gaby toen Carlos haar vastpakte: " I am pregnant, you caveman."
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31701771
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe familie, op het eerste gezicht passen ze er niet echt tussen, maar dat zal wel goedkomen! (of niet, natuurlijk )
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:24:26 #7
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_31701793
Ik wind er geen doekjes omheen, dit is een TVP
pi_31709145
Leuke aflevering weer gisteren.
Ik ben wel benieud hoe het verder gaat lopen met de man van Lynette, die keek toch niet vrolijk toen hij te horen kreeg dat Lynette ervoor had gezorgd dat hij eerder de promotie niet kreeg. Hier komt nog wel een staartje aan. Boeiende ontwikkelingen elke keer weer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2005 22:31:49 ]
pi_31709470
Wat een leuke avond DH weer Dat nieuwe stel in de buurt lijken mij ook wel weer geheimen te hebben! Meer plots! Ik vind wel dat ze nu eens met antwoorden moeten komen, hoor. Of zijn we bijna aan het einde van het seizoen? Dat ze aan het einde een mooie cliffhanger ervan maken? (Natuurlijk wel éérst meer antwoorden )
pi_31709644
Leuke aflevering! George met zijn erectie Brrr enge man vind ik het, met die pillen van Rex klooien Wel gemeen van Bree dat ze zo tergend langzaam deed om hem naar het ziekenhuis te brengen!! (je kan toch je man geloven??) Denk dat Tom nog erg pissig op Lynette gaat worden! (was dat hele voorval over die promotie al weer vergeten) Krijgt vast nog een staartje... Ik vind Gabrielle toch één van de leukste characters van Wisteria Lane, samen met Felicia maar die is lekker evil en slim bezig
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 00:55:43 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31713693
De verhaallijnen naderen inderdaad zijn eind. Als ik het goed heb nog 3 afleveringen tot het einde? Heb de DVD box van seizoen 1 al binnen maar nog geen tijd gehad om naar te kijken Gister dus met de rest meegekeken. In het weekend ga ik weer alle afleveringen bekijken, inclusief de laatste paar. Kan me bijna niet inhouden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_31718150
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:24 schreef Xurk het volgende:
Ik wind er geen doekjes omheen, dit is een TVP
* Whiskers sluit aan
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_31718295
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Wel gemeen van Bree dat ze zo tergend langzaam deed om hem naar het ziekenhuis te brengen!! (je kan toch je man geloven??)
Ik vraag me af of ze dat bewust zo deed, of dat het haar gekke afwijking is dat alles perfect moet zijn voor de buitenwereld...
pi_31721484
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:10 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze dat bewust zo deed, of dat het haar gekke afwijking is dat alles perfect moet zijn voor de buitenwereld...
Volgens mij deed ze dat bewust zo, want ze is boos op Rex. George had haar namelijk verteld dat Rex openlijk praatte over zijn voorliefde voor SM en wat Bree dus allemaal met hem moest doen.

George zei ook dat hij dit verhaal hoorde van een 'vriendin' die in het ziekenhuis ligt. Dus iedereen weet het daar. Daarom wil Bree niet naar het ziekenhuis, lijkt me.

Gewoon dus een rotstreek van die George, want Rex heeft natuurlijk helemaal niets gezegd daarover.
pi_31728804
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef Nuna het volgende:

[..]
George zei ook dat hij dit verhaal hoorde van een 'vriendin' die in het ziekenhuis ligt. Dus iedereen weet het daar. Daarom wil Bree niet naar het ziekenhuis, lijkt me.
Nee, dat lult hij Hij had namelijk ingebroken bij Bree en toen ontdekte hij die SM spullen en heeft hij er foto's van gemaakt, ik ben benieuwd of hij daar nog wat mee gaat doen.
And you know I might
pi_31728908
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef rena het volgende:

[..]

Nee, dat lult hij Hij had namelijk ingebroken bij Bree en toen ontdekte hij die SM spullen en heeft hij er foto's van gemaakt, ik ben benieuwd of hij daar nog wat mee gaat doen.
Ja, maar dat weet Bree niet. Vandaar dat zij dus niet zo graag naar het ziekenhuis wil
pi_31729122
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef rena het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gaat hij Bree daarmee afpersen. Iets in de zin van: als ze geen relatie met hem begint zal hij de foto van de openbaar maken.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_31755256
Als hij dat zou doen, komt de waarheid boven, nl. dat hij met de medicijnen van Rex geknoeid heeft. Dan kan ik nog wel wat geloofwaardiger verhaallijnen bedenken dan dat Bree zich zo makkelijk zou laten chanteren. Mij dunkt dat George momenteel een succesvol plan aan het afwerken is. De wig tussen Bree en Rex wordt steeds groter. En ik verwacht binnenkort wel een climax.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:09:36 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31763389
Vanavond geen uitzending op den Belg?

Edit: ben er al uit. Komt blijkbaar te vervallen. In plaats daarvan een uitzending over de stakingen.

[ Bericht 60% gewijzigd door Lienekien op 28-10-2005 20:32:30 ]
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:59:41 #20
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_31789212
Heeft iemand die reclame voor volgende week dinsdag al gezien?
Ze slagen er wel steeds in om precies de juiste fragmenten in die reclames te stoppen, want elke keer dat ik er zo één zie kan ik gewoon niet wachten totdat het dinsdag is

Voor degenen die het nog niet hebben gezien en het ook niet willen weten, spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31878558
Ik moest huilen bij dat stukje nadat Bree het te horen kreeg Wat een verschrikkelijk emotioneel stukje!
And you know I might
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 21:16:26 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31878578
De laatste aflevering van seizoen is nu bezig. Ik heb hem gisteren al gezien. Vond het eerlijk gezegd een klein beetje tegenvallen de ontknoping, het meeste wisten we immers al. Had meer schokkende feiten verwacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 21:17:20 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31878606
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef rena het volgende:
Ik moest huilen bij dat stukje nadat Bree het te horen kreeg Wat een verschrikkelijk emotioneel stukje!
Ik zat ook zowat te janken ja, in ieder geval een flinke brok in mijn keel
pi_31878610
quote:
ik oooh .oooooook
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31878612
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef Rory78 het volgende:
Als hij dat zou doen, komt de waarheid boven, nl. dat hij met de medicijnen van Rex geknoeid heeft. Dan kan ik nog wel wat geloofwaardiger verhaallijnen bedenken dan dat Bree zich zo makkelijk zou laten chanteren. Mij dunkt dat George momenteel een succesvol plan aan het afwerken is. De wig tussen Bree en Rex wordt steeds groter. En ik verwacht binnenkort wel een climax.
Nou, daar heb je je (anti)climax.
pi_31878625
Arme Bree En nou denkt hij ook nog dat zij er verantwoordelijk voor is.. Dat stukje met the best is yet to come was echt niet evil ofzo hoor...
pi_31878686
Wat een heerlijke serie is dit toch, met een , met een en met Ik huil nooit bij tvseries of films
And you know I might
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:20:14 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31878712
Anticlimax
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:28:51 #29
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_31879028
Waaaaaaaaaaaaaaaat een cliffhanger!
For great justice!
pi_31879176
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef QyRoZ het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaat een cliffhanger!
volgende week is het gewoon alweer hoor
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_31879256
quote:
idd, dat was nogal een scene
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:37:29 #32
57434 Marloes
Digital Love
pi_31879383
Wat een leuke serie is het toch, ik heb vorige week alleen gemist omdat ik op vakantie was, zijn er daar toen nog belangrijke dingen gebeurd? Een aantal dingen weet ik al..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 21:39:31 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31879467
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef Samson het volgende:

[..]

volgende week is het gewoon alweer hoor
Ze gaan voorlopig dus gewoon door met seizoen 2, gelukkig maar Ben wel benieuwd hoe het afloopt daar met Susan, Mike en Zach. Ik denk trouwens niet dat er echt iets heftigs gebeurd maar je weet het na deze aflevering maar nooit

Heeft iemand enig idee hoe ver ze in Amerika zijn met het nieuwe seizoen? Het zou fijn zijn als Net5 nou eens in één ruk het volgende seizoen erachteraan uitzenden, maar net5 kennende stoppen ze weer over een paar weken en moeten we weer tot na de zomer wachten ofzo
  ESF Reporter dinsdag 1 november 2005 @ 22:05:52 #34
87554 Cee
Welluk?
pi_31880510
We liggen maar 5 afleveringen achter op Amerika! 'n Record in de Nederlandse aangekochte tv-serie geschiedenis denk ik.
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 22:09:04 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31880631
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Cee het volgende:
We liggen maar 5 afleveringen achter op Amerika! 'n Record in de Nederlandse aangekochte tv-serie geschiedenis denk ik.
Zo weinig? Dat betekend alleen wel dat als ze er in Amerika een paar weken mee stoppen dat we hier dan ook weer moeten stoppen. Vorig jaar zonden ze ook opeens 6 weken niet uit ofzo. Wat betreft the O.C. lopen we ook nauwelijks achter, 6 afleveringen.
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:33:20 #36
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_31881584
Erg, erg jammer van Rex. Leuk karakter met enige ehm.. speelsheid.
Love will be my strongest weapon
pi_31881841
Ooooow nu snap ik het eindelijk allemaal...
Heel erg handig als je een aantal afleveringen hebt gemist

Mike mag niet doodgaan!
pi_31882064
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef MaJo het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_31882398
die spoilers zijn toch niet nodig nu, er is deze aflevering al heel wat duidelijk geworden.

Volgens mij was Deidre wel de vrouw van Mike, maar ik weet niet of dat al zo was toen ze de baby kreeg. Die zus van Mike heeft nog uitgelegd aan Susan wat er toen gebeurd was met Mike en Deidre (dat Mike haar juist gered had van een val van het balkon ofzo).
Het feit dat ze een junkie was zal wel wat te maken hebben gehad met het feit dat Mike veroordeeld was voor drugsdeal. Al weet ik nog niet hoe het zit met die moord (een politieagent) die Mike heeft gepleegd.
pi_31882555
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef octopussy het volgende:
die spoilers zijn toch niet nodig nu, er is deze aflevering al heel wat duidelijk geworden.

Volgens mij was Deidre wel de vrouw van Mike, maar ik weet niet of dat al zo was toen ze de baby kreeg. Die zus van Mike heeft nog uitgelegd aan Susan wat er toen gebeurd was met Mike en Deidre (dat Mike haar juist gered had van een val van het balkon ofzo).
Het feit dat ze een junkie was zal wel wat te maken hebben gehad met het feit dat Mike veroordeeld was voor drugsdeal. Al weet ik nog niet hoe het zit met die moord (een politieagent) die Mike heeft gepleegd.
Ow, dat zou wel kunnen dat ik de vrouw en de zus van Mike door elkaar heb gehaald.
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 23:03:55 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31882733
Ik dacht al, heb ik wat gemist Voor zover ik begrepen heb was Deirdre de vriendin van Mike, en kan Zach dus zijn zoon zijn. De spoilertacs zijn nu niet meer nodig nee, maar toen ik het schreef was de aflevering nog bezig dus vandaar.
pi_31882959
Ik vind het wel jammer eigenlijk dat Rex er uit is, ik vond het wel een grappig personage met zijn SM voorliefde
And you know I might
pi_31882991
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef rena het volgende:
Ik vind het wel jammer eigenlijk dat Rex er uit is, ik vond het wel een grappig personage met zijn SM voorliefde
Ja triest.
Wel weer leuk dat Bree eindelijk echt emoties toonde (nadat ze eerst nog het zilver had gepoetst en het tafelkleed glad gestreken).
pi_31883035
Ik ben ook wel benieuwd of nog uit gaat komen dat George Rex in feite vermoord heeft. (Ik vermoed van niet).

Ook leuk trouwens: de rechtszaalscene, waarin Carlos helemaal flipt als die tuinjongen vertelt dat Gabrielle toch vreemd is gegaan.
pi_31883181
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja triest.
Wel weer leuk dat Bree eindelijk echt emoties toonde (nadat ze eerst nog het zilver had gepoetst en het tafelkleed glad gestreken).
Dat is ook haar manier om met zoiets om te gaan hè. Ze probeert het weg te stoppen door zichzelf bezig te houden, maar nu lukte het zelfs haar niet.
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of nog uit gaat komen dat George Rex in feite vermoord heeft. (Ik vermoed van niet).
Nou ik hoop het wel! Wat een vreselijke man is George toch, als dit niet uitkomt of erger nog als Bree met hem verder gaat dan word ik kwaad.
pi_31883198
Woehaaaaaaa, we weten bijna alles

Ik vond alleen de dood van Rex zo raar En ik denk wel dat Zach de zoon van Mike is
pi_31883218
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:

Ik vond alleen de dood van Rex zo raar
Leek wel alsof hij halsoverkop had besloten niet meer mee te doen aan het volgende seizoen en dat ze toen dit maar hebben verzonnen. Dat misschien wat George bij hem deed in eerste instantie niet zo bedoeld was.
pi_31883284
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef p-etr-a het volgende:

Leek wel alsof hij halsoverkop had besloten niet meer mee te doen aan het volgende seizoen en dat ze toen dit maar hebben verzonnen.
Dat vond ik ook.

Ik zit alleen nog te denken: is Rex er mss vandoor gegaan? Dat hij z'n biezen heeft gepakt en die dokter heeft laten zeggen dat hij dood is? Want ik vond het raar dat de mededeling over de telefoon werd gedaan. Maar ja, dit komt altijd uit, want ze moeten toch een lichaam teruggeven?
pi_31883293
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:16 schreef p-etr-a het volgende:

Nou ik hoop het wel! Wat een vreselijke man is George toch, als dit niet uitkomt of erger nog als Bree met hem verder gaat dan word ik kwaad.
Ik denk niet dat Bree verder met hem gaat. De laatste keren kon je toch wel duidelijk zien dat ze niet op die manier in hem geïnteresseerd was, maar het (nog steeds) vooral deed om Rex nog een beetje terug te pakken.

Haar zoon, die wilde haar toch nog ten gronde richten, dat gaat ook nog wat worden, denk ik.
pi_31883320
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Leek wel alsof hij halsoverkop had besloten niet meer mee te doen aan het volgende seizoen en dat ze toen dit maar hebben verzonnen. Dat misschien wat George bij hem deed in eerste instantie niet zo bedoeld was.
Het was wel heel erg plotseling ja.
pi_31883326
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:

Ik vond alleen de dood van Rex zo raar
het leek een (passieve) zelfmoord zo met die afscheidsbrief tijdens een nieuwe aanval.

Zolang ik zijn lichaam niet zie opgebaard heb ik nog hoop dat hij ms niet dood is, maar zich dood houdt elders
pi_31883413
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef milagro het volgende:

Zolang ik zijn lichaam niet zie opgebaard heb ik nog hoop dat hij ms niet dood is, maar zich dood houdt elders
pi_31883425
Haha jullie hebben er wel erg goede hoop voor! Het lijkt me wel een heel maffe situatie worden als Rex de benen heeft genomen en de dokter heeft laten vertellen dat hij dood is. Dat moet ook wel uitkomen inderdaad. Nee, dat hij dood is geloof ik wel.

Maar dat ze niet verder gaat met George geloof ik ook heel graag!
pi_31883427
Ben trouwens ook benieuwd wat er voor verhaal aan gaat komen met die nieuwe mensen die zo angstvallig de deur dichthielden
pi_31883587
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef ChrisJX het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd wat er voor verhaal aan gaat komen met die nieuwe mensen die zo angstvallig de deur dichthielden

Ze hebben een sexslaafje in de kelder zitten (Is niet zo, ik dol maar wat )

En Rex is echt dood

Steven Culp .... Dr. Rex Van De Kamp (2004-2005)
Bron

[ Bericht 8% gewijzigd door rena op 01-11-2005 23:40:32 ]
And you know I might
pi_31883795
Ja, spoiler ff
pi_31883915
Is een grapje
And you know I might
pi_31883984
mmja ik weet niet of ik imdb zo serieus moet nemen daarin. Ik vond het ook een vreemd telefoontje van die arts.
Daarbij had de arts van Rex geimpliceerd dat Bree hem aan het vermoorden was (who prepares your food?), dus misschien proberen ze met dit telefoontje Rex juist te redden van Bree (die er natuurlijk niets mee te maken heeft). Ik kan me ook zoiets herinneren dat Andrew (zoon van Bree en Rex) een keertje tegen de priester zei dat hij iets heel ergs zou gaan uithalen bij zijn moeder. Zou hij er iets mee te maken hebben?

Als ze hem echt dood hebben laten gaan in de serie, dan is dit wel een beetje een botte manier. Ik kan me niet voorstellen dat dit geen consequenties heeft.
afwachten maar...
pi_31884443
Ik geloof toch wel dat Rex echt dood is (helaas). Ik bedoel, een hartkwaal + pilletjes die averechts werken = accident waiting to happen. En wat betreft hoe plotseling het ineens ging, ik vond dat juist wel goed. Vaak in van die series (of bepaalde films) zie je het echt al zooooo lang van te voren aankomen op welke minuut ze onderhand gaan sterven, vind dat altijd nogal suf.
pi_31884554
uuuh mijn opmerking was eigenlijk een beetje een grapje, zo van niet serieus en zo
pi_31884573
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
uuuh mijn opmerking was eigenlijk een beetje een grapje, zo van niet serieus en zo
Neee, mijn medestander wat doe je
pi_31884844
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef rena het volgende:

[..]

Ze hebben een sexslaafje in de kelder zitten (Is niet zo, ik dol maar wat )
SPOILER
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_31884886
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Neee, mijn medestander wat doe je
sowwy

de verhaallijn raakt ook een beetje op wat Rex betreft, denk ik..

ms zijn die nieuwe buren wel zwarte vampiers
zoals bij Salem's Lot van Stephen King, een huis waar niemand ooit naar binnen mag, omdat opa in de kelder ligt te 'slapen'
pi_31888000
Wow, het was gisteren wel even slikken wat betreft het omslaan van humor naar drama zo plotseling.
pi_31888398
Bree..

Heel erg mooie scene vond ik dat toen ze hoorde dat hij overleden was..
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_31889684
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:47 schreef Alsgeenander het volgende:
Bree..

Heel erg mooie scene vond ik dat toen ze hoorde dat hij overleden was..
Inderdaad....was heel mooi gedaan
  woensdag 2 november 2005 @ 10:11:41 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31889885
Ik vraag me af, zou ze worden gearresteerd? Die arts van Rex was erbij toen ze vermoedden dat Bree de kalium toediende. En Rex schreef zelfs een briefje waarin hij haar vergaf...Bree in de bak
pi_31890204
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Cee het volgende:
Nou, van 'Amerika' moest Net 5 een tijdje stoppen met het uitzenden van Charmed. We liepen nagenoeg gelijk

En wat een mooie aflevering gisteren Toch wel jammer van Rex. Hij komt dus echt niet meer terug. Ik hoop dat Bree George vermoord ofzo

En rena, ik zie ook dat:
SPOILER
pi_31890467
Maar dat briefje kun je toch op verschillende manieren interpreteren?
- of hij bedoeld dat hij Bree vergeeft met het rommelen met zijn eten (dat de dokter suggereerde)
- of het kwartje viel en kwam erachter dat George met zijn medicijnen geknoeid heeft. Maar dan snapt Bree die brief toch niet?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_31891438
Wat een uitzending weer gisteren... Ben er zowat stil van... Quelle climax...
Ik vermoed dat een aantal rode draden zijn 'opgelost' en er zullen wel wat nieuwe rode draden gaan komen; mogelijkheden: Bree wordt verdacht van moord op Rex; De nieuwe, zwarte bewoners van de straat; de nieuwe carrieres van Tom & Lynette. En verder zullen de bijna afgelopen rode draden nog wel wat afleveringetjes wegebben.
Ik vraag me alleen af of het verhaal nog steeds verteld blijft worden door Mary Alice als nu toch eindelijk haar geheim boven water komt. Ik bedoel; wat heeft zij dan nog te maken met de andere karakters? Misschien gaat Rex wel de serie aan elkaar praten... (Desperate Housemen starring Tom the houseman, Mike the plumber, Carlos the jailman en Paul the murderer; haha)
pi_31891665
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:16 schreef Rory78 het volgende:
Misschien gaat Rex wel de serie aan elkaar praten... (Desperate Housemen starring Tom the houseman, Mike the plumber, Carlos the jailman en Paul the murderer; haha)
Dat zou gaaf zijn
  woensdag 2 november 2005 @ 11:42:43 #72
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31892142
Arme Rex
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:44:14 #73
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31892186
SPOILER
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_31895775
Geweldige climax vond ik het wel hoor. Ik vind het ook mooi dat het mysterie een beetje opgelost is zo. Al krijgt het nog wel een staartje. Damn, en ik maar denken dat Paul de moord had gepleegd en niet Mary-Alice!

Bree en haar nreakdown was hartverscheurend inderdaad...
  woensdag 2 november 2005 @ 14:10:47 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31895845
Zat laatst die aflevering terug te kijken..en ik begon ook te snotteren bij die scene
pi_31895919
Ik heb sowieso wel iets met Bree. Je voelt gewoon de pijn door dat keiharde masker heen...
  woensdag 2 november 2005 @ 14:14:27 #77
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31895960
in seizoen 2 word Bree gelukkig weer wat meer mens
pi_31896581
Ik ben gelukkig niet de enige man die altijd kijkt
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 14:58:07 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31897388
Ik ben wel echt benieuwd naar de aflevering van volgende week! De verhaallijn Angela/Deirdre/Paul/Dana is inmiddels helemaal uitgelegd maar ik ben wel benieuwd hoe het met meer dingen gaat verlopen. De relatie Gabrielle/John/Carlos, de homosexualiteit van Bree's zoon, de relatie Bree/George en natuurlijk hoe het afloopt met Zach/Mike/Susan. Blijft spannend

Ik vond zelf de laatste aflevering een beetje tam, wist bijna al deze ontwikkelingen wel alleen werden ze nu precies uitgelegd. Had het wat shockerender verwacht... Want in principe wisten we dit toch bijna allemaal?
  woensdag 2 november 2005 @ 14:59:21 #80
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31897432
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd naar de aflevering van volgende week! De verhaallijn Angela/Deirdre/Paul/Dana is inmiddels helemaal uitgelegd maar ik ben wel benieuwd hoe het met meer dingen gaat verlopen. De relatie Gabrielle/John/Carlos, de homosexualiteit van Bree's zoon, de relatie Bree/George en natuurlijk hoe het afloopt met Zach/Mike/Susan. Blijft spannend

Ik vond zelf de laatste aflevering een beetje tam, wist bijna al deze ontwikkelingen wel alleen werden ze nu precies uitgelegd. Had het wat shockerender verwacht... Want in principe wisten we dit toch bijna allemaal?
Erm het stopt hoor op Net 5
pi_31897838
Is dat zo; is er volgende week geen DH meer op Net5?
  woensdag 2 november 2005 @ 15:13:18 #82
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31897945
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Rory78 het volgende:
Is dat zo; is er volgende week geen DH meer op Net5?
Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..
pi_31898278
Rechtstreeks van Net5.nl
quote:
Dinsdag 8 november: Next (start seizoen 2) Rex is overleden en er zijn nieuwe mensen in de straat komen wonen. Wanneer Mike thuiskomt treft hij Zach die Susan gegijzeld heeft. De moeder van Rex arriveert en zij koestert een wrok tegen Bree.
pi_31898480
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef Nuna het volgende:

[..]

En rena, ik zie ook dat:
SPOILER
OMG!
In de tv-gids staat gewoon DH voor volgende week geprogrammeerd hoor..Dus hopelijk is dit ook zo, zou wel erg snel weer afgelopen zijn dan
pi_31899628
Gelukkig
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 16:18:12 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31900013
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..
Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo is Slaat echt nergens op dus.
  woensdag 2 november 2005 @ 16:21:08 #87
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31900100
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo is Slaat echt nergens op dus.
Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig ja
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 16:54:57 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31901138
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig ja
Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij deze
pi_31902043
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij deze
In 10 minuten kan veel gebeuren
And you know I might
  woensdag 2 november 2005 @ 17:30:30 #90
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31902258
Had SBS gemaild om te vragen of ze nu gewoon wekelijks blijven uitzenden of toch stoppen binnenkort...
Aangezien SBS wel vaker kloot met progamma's en tijden
quote:
Voor zover wij kunnen zien (31december), blijft de serie gewoon in de programmering staan.
pi_31902426
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef rena het volgende:
George met zijn erectie
pffwhahaha ja

[ Bericht 10% gewijzigd door Sjakie01 op 02-11-2005 17:48:50 ]
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31902655
Potenrammer trouwens
pi_31902785
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
Potenrammer trouwens
Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma's
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31918337
tvp'tje

ben nog helemaal beduusd door de aflevering
pi_31932408
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:48 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma's
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:39:53 #96
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_31952035
Een erg goede season finale!
Je kon wel aan alles merken dat een nieuw seizoen werd opgezet, vooral aan het verhaal van Lynette en Tom, dat zij ineens weer carriére ging maken
Het afloop van Bree en Rex was inderdaad hartverscheurend...
En OMG wat een cliffhanger, niet normaal meer!! Als wij in Amerika zaten en nu dus wel een paar maanden op seizoen twee moesten wachten zou ik echt gek worden
pi_31959827
Zozo! Ik heb gister desperate housewives gezien (opgenomen) Wat een rond eind!
Wel jammer dat Rex dood is... die klote apotheker heeft m de verkeerde medicijnen gegeven en heeft hem eigenlijk vermoord toch? Of heeft die apotheker er niets mee te maken denken jullie?
pi_31959919
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef Sannelie het volgende:
Zozo! Ik heb gister desperate houswives gezien (opgenomen) Wat een rond eind!
Wel jammer dat Rex dood is... die klote apotheker heeft m de verkeerde medicijnen gegeven en heeft hem eigenlijk vermoord toch? Of heeft die apotheker er niets mee te maken denken jullie?
Jawel, die heeft blijkbaar kaliumtabletten in zn potje met hartpillen gedaan, waardoor z'n toestand extra hard achteruit gegaan is.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:14:26 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31959998
Nou leuk. Ik volg het op België en daar lopen ze achter. Nou is de lol er af, met al die spoilers.
The love you take is equal to the love you make.
pi_31963555
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou leuk. Ik volg het op België en daar lopen ze achter. Nou is de lol er af, met al die spoilers.
Snap ik. Misschien moet er een apart topic voor België komen.
pi_31998722
Wow, een paar weken terug zat er echt een dikke vette hint in een dialoog

George zegt dan tegen Rex (die het over onkruid heeft): "With the right chemicals, you can get rid of almost everything"

Nu snap ik hem pas
pi_31998896
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Wow, een paar weken terug zat er echt een dikke vette hint in een dialoog

George zegt dan tegen Rex (die het over onkruid heeft): "With the right chemicals, you can get rid of almost everything"

Nu snap ik hem pas
Volgens mij vertelde Mary-Alice er ook nog bij dat hij een dodelijk mixje maakte voor Rex.
pi_31999245
En wat betreft Rex:
SPOILER

[ Bericht 37% gewijzigd door Geqxon op 05-11-2005 20:06:39 ]
  zondag 6 november 2005 @ 01:46:25 #104
71048 Tokay
makes your day!
pi_32011996

Alweer een bewoner minder in Wisteria Lane!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:11:41 #105
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_32090729
Zag op de reclame dat Rex z`n moeder komt !
Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen !!!
In me Burberry......
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:55:57 #106
120664 Fleurtjebloem
Zet de bloemetjes buiten
pi_32091882
Gaat nog leuk worden, zit op de Amerikaanse site effe wat spoilers te kijken...*gniffel*. Maar don't worry, my lips are sealed...
Honey, I'd suck the alcohol out of a deodorant stick, so you're asking the wrong gal.
pi_32092881
Ben benieuwd
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:33:28 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_32094487
Is vanavond de 1e aflevering van het 2e seizoen?
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:35:01 #109
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32094533
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:33 schreef amaranta het volgende:
Is vanavond de 1e aflevering van het 2e seizoen?
Yup
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:37:01 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_32094583
Oke, er staat een fout in mijn tvgids.. Desperate housewifes en Gilmore girls zijn door elkaar gehaald....
Wie kan even voor mij de 2 showviews plaatsen behorende tot deze series...
pi_32095167
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef Fleurtjebloem het volgende:
Gaat nog leuk worden, zit op de Amerikaanse site effe wat spoilers te kijken...*gniffel*. Maar don't worry, my lips are sealed...
Dat is toch niet leuk Ik las een paar weken geleden bovenstaande spoiler, en ik vond dat best minder
pi_32096444
Jippie nog drie kwartier tot DH !!
pi_32096496
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef amaranta het volgende:
Oke, er staat een fout in mijn tvgids.. Desperate housewifes en Gilmore girls zijn door elkaar gehaald....
Wie kan even voor mij de 2 showviews plaatsen behorende tot deze series...
Sorry ...ik zou showview niet vertrouwen..laatst probeerde ik Lost op te nemen met showview had ie Top Gear opgenomen
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:45:49 #114
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_32098180
Jeej!
For great justice!
pi_32098252
begint al weer lekker met die moeder van rex
pi_32099454
die nieuwe buren
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:30:58 #117
131278 moemoe
#teampanda
pi_32099485
Gelukkig zijn we nog rijk
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:31:53 #118
131278 moemoe
#teampanda
pi_32099512
Weer een leuke aflevering! Die stropdas enzo

Wie zouden ze gegijzeld hebben?
pi_32099575
zo grappig zoals Lynette haar zoontje omdraaide, met die ene vinger
  ESF Reporter dinsdag 8 november 2005 @ 21:38:22 #120
87554 Cee
Welluk?
pi_32099740
Jezus, dat einde met dat dienblad, ik kreeg er koude rillingen van!
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:44:11 #121
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_32099945
My god, Bree wordt steeds debieler.
For great justice!
pi_32100155
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef moemoe het volgende:
Weer een leuke aflevering! Die stropdas enzo

Wie zouden ze gegijzeld hebben?
Hun vader neem ik aan? Bij dat gesprek met Bree zat die jongen zo van "Mijn vader is ook dood" en toen zei die moeder later tegen hem "Dood? Vind je dat niet wat morbide?" en dat hij het denken voortaan maar aan haar moest overlaten.. Dus die vader is sowieso niet dood, maar dr is iets raars mee, dus dat is dan ook degene die in de kelder zit...lijkt mij
  dinsdag 8 november 2005 @ 21:51:22 #123
134252 MarcoJ
CoeXisT - All sons of abraham
pi_32100202
Ik vraag me hoeveel mannen naar deze serie kijken al dan niet gewild
///Take these hands, Teach them what to carry ////
///Take these hands, Don't make a fist, NO ////
pi_32100306
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
My god, Bree wordt steeds debieler.
Ik vond het een heel begrijpelijk actie met die stropdas

Ontroerend zelfs, door wat ze zei
pi_32101654
leek wel een blanke hand in de kelder.

en van bree vond ik het idd erg ontroerend.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_32102632
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:51 schreef MarcoJ het volgende:
Ik! En samen met mij nog een andere man
pi_32102686
Wij dachten dat het Zach was in de kelder. Dat ze daarom ook speciaal naar die buurt waren gekomen?
pi_32102833
Waarom zach

Hoe kom je daar nou bij?
pi_32102968
Het is vast gewoon die vader..je kan ook een beetje doordraaien met zon complot.
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:10:33 #130
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_32103022
Het is een echt heerlijke serie om naar te kijken.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_32103023
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Waarom zach

Hoe kom je daar nou bij?
Ja ik weet eigenlijk niet. First thing that came to mind...
pi_32104241
Ehm, volgens mij waren het handen met een iets getinte huidskleur...
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:52:59 #133
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_32104370
Ik ben ook een DH-kijkende man

Superlekkere seizoen 2 opening

Ik vond alleen Susan echt irritant. Hebben we fucking een heel seizoen moeten toekijken hoe zij iets met Mike probeert te krijgen, maakt ZIJ het met hem uit in de eerste aflevering van seizoen 2
  woensdag 9 november 2005 @ 01:12:40 #134
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32106270
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:33 schreef DarkElf het volgende:
leek wel een blanke hand in de kelder.

en van bree vond ik het idd erg ontroerend.
Het leek inderdaad maar volgens mij was het gewoon de iets lichtere handpalm van een donkere hand. Wel een beetje creepy vond ik het. Ik was nog een beetje week van Bree die zo die kerk uitliep en toen kwamen ze daar ineens mee.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:25:27 #135
57434 Marloes
Digital Love
pi_32109130
Volgende week gewoon weer nieuwe afleveringen?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:48:04 #136
120664 Fleurtjebloem
Zet de bloemetjes buiten
pi_32109563
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:58 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat is toch niet leuk Ik las een paar weken geleden bovenstaande spoiler, en ik vond dat best minder
Misschien niet, maar ik ben gewoon een ongeduldige troel
Honey, I'd suck the alcohol out of a deodorant stick, so you're asking the wrong gal.
pi_32109909
Ik vind het gewoon raar

Het leuke aan de serie vind ik de ontknopingen elke week, het lijkt net pakjesavond op de dinsdagavond
pi_32110617
Ik vind die persoon in de kelder wel erg raar

Niet dat ik iets heb tegen een beetje X-files, maar je moet het (in deze serie iig) niet overdrijven.
pi_32111401
Net als als je denkt dat Bree niet gekker wordt
En dan Carlos en Gabrielle
  woensdag 9 november 2005 @ 12:23:33 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_32113647
Wat je je zou kunnen afvragen
Hoe komt die persoon daar.... Ik bedoel, zat hij soms in een van de verhuisdozen ofzo?
Waarom zit hij daar?
Is het Paul?
Waar zou zij Paul van moeten kennen?
pi_32113958
Denk dat het niet echt logisch zou zijn als iemand in de kelder iemand zou zijn die we al kennen in de serie. Die nieuwe buren zijn niet voor niets zo snel verhuisd naar Wisteria Lane, ze zullen in hun eigen omgeving wel haast gehad hebben om weg te komen.
You gotta learn to live
and live and learn
  woensdag 9 november 2005 @ 13:09:58 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_32115160
Ja, dat zou wel heel logisch zijn, maar HOE komt die kerel in de kelder????
pi_32116778
Het is ms de vader/echtgenoot.
Die vrouw zei namelijk tegen haar zoon"waarom zei je nu dat je vader dood was?"
  woensdag 9 november 2005 @ 14:10:25 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32116876
Ik keek net voor iets anders op de website van People magazine... ik weet nu dus hoe de kelderpersoon eruit ziet .
  woensdag 9 november 2005 @ 14:18:30 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32117081
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef Copycat het volgende:
Ik keek net voor iets anders op de website van People magazine... ik weet nu dus hoe de kelderpersoon eruit ziet .
SPOILER
  woensdag 9 november 2005 @ 14:20:09 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32117142
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
SPOILER
Gelukkig heb ik een korte memory span .
pi_32121312
Bree!

Wat een actie met die stropdas!
pi_32122015
quote:
*meldt* (gewild trouwens)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2005 17:33:22 ]
  woensdag 9 november 2005 @ 18:11:22 #149
133541 bitch30
ondertitelen doe je niet zomaa
pi_32123058
Ik heb de helft gemist gister...grrrrr. maaruh die op belgie, lopen zij achter? dan kijk ik hem daar wel namelijk..
op een carriere jaag je niet, die lik je.............
pi_32123344
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:11 schreef bitch30 het volgende:
Ik heb de helft gemist gister...grrrrr. maaruh die op belgie, lopen zij achter? dan kijk ik hem daar wel namelijk..
Yep..op de belgische zender lopen ze achter dus je kan 'm nog zien..ik geloof wel dat je een paar weken moet wachten..hij komt niet gelijk deze vrijdag al
pi_32123844
Vond t echt een superaflevering gister! Dat met Bree, niet te geloven, maar wel smullen om te kijken! Goeie start van t nieuwe seizoen. Tja, en ik denk dat er best veel mannen kijken hoor, t is toch ff wat anders dan Sex and the City. al worden hier de mannen ook veelal wat sukkelig neergezet
  woensdag 9 november 2005 @ 19:13:41 #152
133541 bitch30
pi_32124881
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:22 schreef Smittend het volgende:

[..]

Yep..op de belgische zender lopen ze achter dus je kan 'm nog zien..ik geloof wel dat je een paar weken moet wachten..hij komt niet gelijk deze vrijdag al
oke, maakt niet uit, in de voorstukjes zie je vaak ook al het eea, maar tis toch wel ff makkelijker om de hele aflevering te zien, dan heb je lekker dat 'hmm...ohja'-gevoel!
pi_32124933

[ Bericht 100% gewijzigd door shiNinG_staR op 09-11-2005 19:16:11 (foutje) ]
pi_32124936
Spannende aflevering gister
Ben benieuwd of Zach nog vaak in beeld komt als Mike's zoon..
  woensdag 9 november 2005 @ 19:31:20 #155
134252 MarcoJ
pi_32125482
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik! En samen met mij nog een andere man
PESIES
pi_32127721
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat Zach Mike's zoon is
pi_32128216
Getver, heb hem nog niet gezien. Staat nog op band, maar heb geen tijd om te kijken..
pi_32129634
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:39 schreef Sannelie het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat Zach Mike's zoon is
Ik ook niet

Mike is stoer, Zach is een watje. En nog lelijk ook
pi_32129900
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:31 schreef MarcoJ het volgende:

[..]

PESIES
Sukkel, die andere man ben ik, en nee we zijn geen homo Gewoon buren.
pi_32130092
En volgende week gaan we ook Sex and the City kijken he?
  woensdag 9 november 2005 @ 21:55:56 #161
134252 MarcoJ
pi_32130098
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Sukkel, die andere man ben ik, en nee we zijn geen homo Gewoon buren.
ZOZO meneer voelt zich nog al aangesproken, en wie heeft het over een homo gehad??? En wat is daar mis mee?? Heb jij een probleem met homo's??
pi_32130358
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef Geqxon het volgende:
En volgende week gaan we ook Sex and the City kijken he?
Does niet vloeken in dit topic Het is al erg genoeg dat ik drie minuten vantevoren die kop van die hoofdrolmuts voor me zie
pi_32130409
ChrisJX, tell them like it is!
pi_32130512
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:55 schreef MarcoJ het volgende:

[..]

ZOZO meneer voelt zich nog al aangesproken, en wie heeft het over een homo gehad??? En wat is daar mis mee?? Heb jij een probleem met homo's??
pi_32132482
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Does niet vloeken in dit topic Het is al erg genoeg dat ik drie minuten vantevoren die kop van die hoofdrolmuts voor me zie
Ik vond hiet niet zo erg, en al helemaal niet aangezien ze zichzelf aan het bevredigen was
pi_32141463
Lees niet de Metro van vandaag, blz. 15. Staat een gigantische spoiler in Wat ik dus te laat doorhad
You gotta learn to live
and live and learn
pi_32141689
Een spoiler voor de belgen, of de nederlanders?
pi_32141723
Nederlanders. Want ik woon in Nederland en weet dus nu meer over het hoe en wat van de kelderpersoon. Wilde ik helemaal niet weten.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_32142181
OMG

Ik laat hem maar liggen, maar de verleiding is groot
  donderdag 10 november 2005 @ 11:55:36 #170
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_32143584
quote:
ik kijk ook elke week. al vanaf de eerste aflevering. keek ook sex and the city. dat vond ik wel en mijn vriendin niet leuk
ik kijk ook alles, maar dit zijn echt goede series

ik vind de laatste afleveringen echt sterk van DH. word veel uitgelegd en er gebeuren veel nieuwe dingen.
wel handig trouwens dat belgie 2/3 weken achter loopt, als ik dan DH mis kan ik het nog kijken
pi_32144724
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef Lethe het volgende:
Lees niet de Metro van vandaag, blz. 15. Staat een gigantische spoiler in Wat ik dus te laat doorhad
Ik heb vandaag wel de eerste pagina's van de Metro gelezen, maar toen begon (gelukkig dus) m'n college
pi_32145348
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:37 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag wel de eerste pagina's van de Metro gelezen, maar toen begon (gelukkig dus) m'n college
Knikt.
  donderdag 10 november 2005 @ 19:39:36 #173
134252 MarcoJ
pi_32156754
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ik kijk ook elke week. al vanaf de eerste aflevering. keek ook sex and the city. dat vond ik wel en mijn vriendin niet leuk
ik kijk ook alles, maar dit zijn echt goede series

ik vind de laatste afleveringen echt sterk van DH. word veel uitgelegd en er gebeuren veel nieuwe dingen.
wel handig trouwens dat belgie 2/3 weken achter loopt, als ik dan DH mis kan ik het nog kijken
Nou ik kijk ook dan, maar meer " ongewild".... ik kijk mee omdat dat blijkbaar iets gezelliger is.... Maar wel met laptop aan en Visual studio.
  donderdag 10 november 2005 @ 19:47:27 #174
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32156969
quote:
Ik kijk vanaf het begin. Ik ben de eerste aflevering gaan kijken puur omdat er zo'n hype gemaakt werd, had geen idee wat het zou zijn. Er werd mij verteld dat het een sex and the city achtig iets zou zijn
Maar gelukkig is het iets heel anders, bijna beetje Twin Peaks achtig bijna
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32157156
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef Lethe het volgende:
Ik heb de Metro gelezen, maar niets over Desperate Housewives gezien
pi_32157234
Was zo'n klein stukje wat bovenaan de pagina staat
You gotta learn to live
and live and learn
  donderdag 10 november 2005 @ 20:39:46 #177
134252 MarcoJ
pi_32158653
quote:
Op donderdag 10 november 2005 19:47 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ik kijk vanaf het begin. Ik ben de eerste aflevering gaan kijken puur omdat er zo'n hype gemaakt werd, had geen idee wat het zou zijn. Er werd mij verteld dat het een sex and the city achtig iets zou zijn
Maar gelukkig is het iets heel anders, bijna beetje Twin Peaks achtig bijna
Inderdaad Twin peaks..... ages ago
  donderdag 10 november 2005 @ 20:41:40 #178
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32158738
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef MarcoJ het volgende:

[..]

Inderdaad Twin peaks..... ages ago
ik was er aan verslingerd destijds
  donderdag 10 november 2005 @ 20:45:34 #179
134252 MarcoJ
pi_32158863
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik was er aan verslingerd destijds
dat gaat wat ver maar ik volgende het wel ja, dat kan goed 15 jaar terug zijn niet?
  donderdag 10 november 2005 @ 20:48:27 #180
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32158963
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef MarcoJ het volgende:

[..]

dat gaat wat ver maar ik volgende het wel ja, dat kan goed 15 jaar terug zijn niet?
dat kan best, was tijdens mijn middelbare school tijd. zal 90/91 geweest zijn:?

Maar om ontopic te blijven Desperate Housewives heeft wel wat overeenkomsten met Twin Peaks. Ongeveer elke brave burger blijkt een verborgen obscuur leven te hebben
  donderdag 10 november 2005 @ 20:50:54 #181
134252 MarcoJ
pi_32159055
hmmmm.... iedereen heeft zijn geheimen, maar hoe erg beinvloeden die het gedrag van deze persoon?? Dat is de vraag.... en in dit soort series.... ja idd... erg.... heel erg =)
pi_32175047
Wat een geweldige aflevering Dat met Bree Ben wel benieuwd waarom de nieuwe buurtbewoners iemand in de kelder opsluiten Misschien de vader? Hij was niet dood namelijk..
pi_32176589
Dat denk ik dus ook, Nuna. Ik vind de serie ook steeds leuker worden, alleen vond dat ik dat bij die begrafenis met Bree wel iets te overdreven, dat ze die stropdas ging verwisselen.
And you know I might
pi_32177317
Ja, maarja. Dat is toch ook wel weer typisch Bree om zijn stropdas te verwisselen op zijn eigen begrafenis.
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:48:38 #185
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_32177712
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik vond het een heel begrijpelijk actie met die stropdas

Ontroerend zelfs, door wat ze zei
Zo dacht ik er ook over

Voor Bree is uiterlijke schijn heel belangrijk, dus het was heel treffend dat ze zichzelf zo voor gek zette om Rex toch met een mooie stropdas te kunnen begraven. 't Gaf voor mij aan hoe menselijk ze is onder dat dwangneurotische en koude exterieur.

Zij en Lynette zijn toch wel mijn favorieten.
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
pi_32183731
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:36 schreef Nuna het volgende:
Ja, maarja. Dat is toch ook wel weer typisch Bree om zijn stropdas te verwisselen op zijn eigen begrafenis.
Ik vond het vooral sterk dat ze daarna de kerk uitliep, alsof ze wilde zeggen dat het daarmee voor haar afgerond ws
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:47:23 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_32184647
Die spoiler is idd grumble
weten we ook gelijk wat voor kleur de hand nou precies had
pi_32199740
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:47 schreef amaranta het volgende:
Die spoiler is idd grumble
weten we ook gelijk wat voor kleur de hand nou precies had
Wat bedoel je? Het kan nog steeds iedereen zijn hoor. Zelfs de vader van die jongen.
pi_32200501
Ik heb de kleur van de hand al gezien in de aflevering van dinsdag Dus dat wisten we al
And you know I might
pi_32200649
De kijkers in België nog niet.
pi_32202359
Heb jij de spoiler gelezen in de metro? Aan de naam te lezen weet je of het de hand van een blanke of een donkere man (of vrouw) is....
  zaterdag 12 november 2005 @ 16:17:12 #192
71048 Tokay
makes your day!
pi_32206781

Ik ben benieuwd of Tom Scavo het gaat redden als huisman.
Die scène van afgelopen dinsdag, dat hij met rugpijn op de grond ligt, en Lynette helemaal in de stress raakt en aan zijn benen begint te sjorren...

[ Bericht 2% gewijzigd door Tokay op 12-11-2005 20:17:54 ]
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
pi_32292868
Vanavond weer
quote:
Dinsdag 15 november: You Could Drive a Person Crazy
Susan is onaangenaam verrast als ze hoort dat haar ex Karl de nieuwe vriend van Edie blijkt te zijn. Lynette gaat weer werken waardoor Tom thuis met de kinderen zit. Ondertussen heeft Bree het aan de stok met haar schoonmoeder en krijgt Gabrielle een ongewoon verzoek van Carlos die vreest dat zijn leven in de gevangenis gevaar loopt.

Op de eerste en laatste regel na klinkt het als de aflevering van vorige week
Ik heb er weer zin in, vind het ook steeds leuker en spannender worden
And you know I might
pi_32293603
Ook weer meer over de nieuwe familie vanavond
pi_32294012
Onze tv-zenders doen het allemaal niet kom ik net achter, behalve Ned 1,2,3 en rtl7
And you know I might
pi_32294567
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:41:53 #197
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_32297717
Ik háát George!!

Zo.
Ik heb echt zó een sterk gevoel dat, wanneer ze bezig zijn met Bree te onderzoeken [want het lijkt erop dat dat gaat gebeuren], ze er uiteindelijk achterkomen dat George het heeft gedaan, maar dat ze denken dat Bree medeplichtig was zodat ze samen met haar 'lover' met Rex' geld ervandaar zou kunnen gaan. En dat ze Bree dan niet geloven

Susan moet gewoon niet zo moeilijk doen en weer normaal omgaan met Mike!
En we kunnen er nu dus vanuit gaan dat de man in de kelder van de nieuwe mensen det echtgenoot is van die vrouw..?
pi_32297912
Zo goed als ik de vorige aflevering vond zo minder vond ik deze aflevering. Ik kan dat verhaal van die vent in de kelder eigenlijk niet echt interessant vinden als ik eerlijk ben. En voor de rest speelt er eigenlijk niet echt meer een of ander mysterie. Dat vond ik juist in het begin zo leuk, dat je aflevering na aflevering dichter bij de waarheid kwam. Dat zal nu bij deze verhaallijn ook wel de bedoeling zijn, maar de "soapontwikkelingen" krijgen toch nogal de overhand nu...
pi_32298304
Was ook de eerste keer dat ik aan zo'n SMS actie meedoe
Beetje doorgaan met vragen stellen, de uitbuiters

Maar het goede nieuws.......
1 december komt Seizoen 1 uit op DVD
pi_32298400
Idd, er zijn nu weinig onduidelijke verhaallijnen behalve die vent in de kelder

En die George, wat een nerd is dat zeg Ik erger me echt kapot aan dat mannetje
pi_32298635

pi_32298809
En tóch heb ik het idee dat die persoon in de kelder níet de man van die vrouw is. En dat die Matthew helemaal niet de zoon is van die vrouw

Dat ligt gewoon té voor de hand liggend
pi_32298857
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:58 schreef Ayaxola het volgende:
Idd, er zijn nu weinig onduidelijke verhaallijnen behalve die vent in de kelder
Er staan nog wel wat dingen open.

-Aanrijding van Mrs. Solis
-Homoseksualiteit van Andrew
-Andrew die zijn moeder het leven zuur gaat maken

Maar echte mysteries zijn dat niet...
pi_32299016
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:55 schreef Apfel het volgende:
Was ook de eerste keer dat ik aan zo'n SMS actie meedoe
Beetje doorgaan met vragen stellen, de uitbuiters

Maar het goede nieuws.......
1 december komt Seizoen 1 uit op DVD
Is al uit hoor, ik heb hem al bij de Free Record Shop gezien en wel de goede versie.
And you know I might
pi_32300005
Ohhh Seizoen 1 ga ik echt meteen kopen. Heerlijke serie!
pi_32305775
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:18 schreef rena het volgende:
Is al uit hoor, ik heb hem al bij de Free Record Shop gezien en wel de goede versie.
Dan heb je ontzettende mazzel gehad want de FRS site claimt ook dat het pas 1 december uitkomt. Natuurlijk zullen ze wel al een voorraad hebben liggen, maar of hij al echt verkocht wordt?
pi_32307232
Ik heb hem al in verschillende winkels gezien
And you know I might
pi_32307261
Dan blijkt maar weer dat het internet vol leugens zit
pi_32307323
Ja, of ik word gek
Kan ook
And you know I might
pi_32309328
Ik heb net weer een stukje kunnen kijken!

Lynette die het bed probeert te verschonen en daarna met die rat
En Bree die Phyllis sloeg, haha!
pi_32309697
Phyllis is irritant

Telkens heel fake huilen zodat ze lekker aandacht krijgt
pi_32310181
Ben trouwens ook benieuwd hoe het met Paul en Zach zal aflopen, die zullen vast niet zomaar verdwenen zijn.
pi_32310229
Zach word een crackjunk
  woensdag 16 november 2005 @ 13:18:51 #214
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32312883
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Zach word een crackjunk
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_32313193
Ik lul maar wat
pi_32313269
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef Nuna het volgende:

En Bree die Phyllis sloeg, haha!
Die vrouw moet sowieso meer geklapt worden. Beetje de verzekering bellen achter de rug van Bree om...
pi_32313689
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Die vrouw moet sowieso meer geklapt worden. Beetje de verzekering bellen achter de rug van Bree om...
Oh, dat komt vast nog wel
pi_32313722
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef MadGuy het volgende:
Sowieso vreemd om bij een uithuilbeurt al te verwachten dat het haar vriend is
pi_32314644
Stom wijf die Phyllis ja.. was wel stoere actie van Bree. En ik heb het idee dat die relatie tussen Karl en Edie niet lang gaat duren
pi_32315222
Marcia Cross & Felicity Huffman. Staat al in het celebs onflatteus op de kiek topic, maar ik vond het hier ook wel gepast

pi_32315283
Ik weet toch ook niet of die man in de kelder nou idd ook HAAR man is. Dan zou je nu al weten waarom, door die mishandeling enzo. Erg voordehandliggend.
en wat een achterlijke irritante trut die Phillys.
pi_32315938
Ik denk dat er inderdaad ook meer achter zit dan we in eerste instantie te weten komen.
pi_32318551
Het is toch niet officieel bewezen dat Zach de zoon is van Mike?
  Moderator woensdag 16 november 2005 @ 16:57:01 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32318707
Ik denk zelfs dat er iemand anders in die kelder zit. De vader zou te voor de hand liggend zijn... Misschien een zoon die iets uitgespookt heeft wat niet door de beugel kan en daar nu voor gestraft wordt? Vind het wel weer spannend! Ik denk overigens dat het een jaar gaat duren voordat dit opgelost gaat worden, net als met het geheim van Mary Alice.
pi_32319134
Anders denk je ff moeilijk..tis heus wel gewoon die pa
pi_32319859
Het is toch die vent die op de zoon van die negerin in zat te beuken?

Dat zei ze zelf nog
pi_32321368
Ze zei het niet letterlijk. Maar ik denk ook dat het die vader is. Ze zei namelijk ook tegen haar zoon dat het luisteren naar het gebonk haar straf is. Later zei ze tegen die psych dat ze zich schuldig voelt voor de dood van haar andere zoon. Dus het moet wel haast die vader zijn!
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Het is toch die vent die op de zoon van die negerin in zat te beuken?

Dat zei ze zelf nog
pi_32321594
En toch is het te voor de hand liggend!
pi_32324921
Er zal vast nog wel weer iets vreemds komen, waardoor het wéér iemand anders kan zijn.
pi_32328454
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef zea het volgende:
Ze zei het niet letterlijk. Maar ik denk ook dat het die vader is. Ze zei namelijk ook tegen haar zoon dat het luisteren naar het gebonk haar straf is. Later zei ze tegen die psych dat ze zich schuldig voelt voor de dood van haar andere zoon. Dus het moet wel haast die vader zijn!
En dus denkt iedereen dat nu, maar dat is helemaal niet!

Dachten we eerst niet dat Zach zijn zusje Dana had vermoord? Dat Paul Deirdre had vermoord?
pi_32329047
Inderdaad. Mensen willen graag bij de neus genomen worden.
pi_32344876
Of ze willen juist dat je denkt dat het hem niet is omdat dat voor de hand liggend is en je dan moeilijk gaat denken en dat het hem dan toch blijkt te zijn..........
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:27:43 #233
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_32370654
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:18 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Beetje offtopic, maar coolbabe, jij hier
  Moderator vrijdag 18 november 2005 @ 17:46:32 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32378447
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef flubub het volgende:
Anders denk je ff moeilijk..tis heus wel gewoon die pa
Jij kent Desperate housewives blijkbaar niet Tuurlijk zetten ze je op het verkeerde been. Anders zouden ze de clue al na 2 afleveringen verklapt hebben, dat geloof ik niet. Maar goed, we zullen het wel zien.
pi_32378749
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jij kent Desperate housewives blijkbaar niet Tuurlijk zetten ze je op het verkeerde been. Anders zouden ze de clue al na 2 afleveringen verklapt hebben, dat geloof ik niet. Maar goed, we zullen het wel zien.
Ja, maar niet achter álles zit iets..dat zou té worden (wat et soms al is), ik gok dat het wel gewoon de pa is, maar dat er heus nog wel een hele verhaallijn aan vast komt
pi_32379246
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef flubub het volgende:

[..]

Ja, maar niet achter álles zit iets..dat zou té worden (wat et soms al is), ik gok dat het wel gewoon de pa is, maar dat er heus nog wel een hele verhaallijn aan vast komt
Daar ben ik het helemaal mee eens! Het is natuurlijk veel te makkelijk dat we nu al achter het hele geheim zijn, maar dat die vader in die kelder zit staat voor mij eigenlijk al wel vast. Maar goed, we weten het pas zeker als we het gezien hebben!!
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:00:16 #237
71048 Tokay
makes your day!
pi_32380332
Ik vond het eigenlijk maar een matige aflevering...
De komst van die nieuwe bewoners van Wisteria Lane vind ik nou niet echt een knaller...

Laat me liever weten hoe het staat met de acceptatie van Bree waar het de homoseksualiteit van haar zoon betreft, of diens schuldgevoel na het doodrijden van 'mama' Solis...

En waar is Zach?
En Paul Young?
En die rare zus van frau Huber?

Raar toch, dat daar een aflevering lang niet over wordt gerept??
pi_32382868
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:00 schreef Tokay het volgende:
Ik vond het eigenlijk maar een matige aflevering...
De komst van die nieuwe bewoners van Wisteria Lane vind ik nou niet echt een knaller...

Laat me liever weten hoe het staat met de acceptatie van Bree waar het de homoseksualiteit van haar zoon betreft, of diens schuldgevoel na het doodrijden van 'mama' Solis...

En waar is Zach?
En Paul Young?
En die rare zus van frau Huber?

Raar toch, dat daar een aflevering lang niet over wordt gerept??
Precies de punten die mij ook al opvielen, een aantal verhaallijnen wordt soms gewoon even helemaal losgelaten, ik vind dit donkere gezin ook niet bepaald spannend. Zou het er op een gegeven moment expres ingeschreven zijn om wat meer multicultureel te zijn?
pi_32385386
Nee, dat denk ik niet hoor Samson. Ik bedoel, de familie 'Solis' is ook niet helemaal Amerikaans
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:46:22 #240
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32386662
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:27 schreef Xurk het volgende:

[..]

Beetje offtopic, maar coolbabe, jij hier
Al een tijdje hoor Was vanmorgen voor het eerst sinds tijden weer op OP te vinden
pi_32387186
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef zea het volgende:
[..]
Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch of begrijp ik het nu niet helemaal goed?
pi_32387424
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef Molline het volgende:

[..]

Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch
Leek mij ook.
pi_32388856
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef Molline het volgende:

[..]

Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch of begrijp ik het nu niet helemaal goed?
hmm... ja! daar had ik nog niet aan gedacht. Kan ook goed zo zijn!
pi_32389237
tvp. Ben een paar dagen geleden begonnen met kijken en heb nou al alle huidige afleveringen doorgewerkt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_32392155
Oprah Winfrey heeft toch ook een gastrol in een aflevering?
Misschien heeft zij ook iets met het "mysterie" van dat zwarte gezin te maken..

En ik denk ook wel dat je er iets achter moet zoeken, anders zouden ze pa-lief wel gelijk in beeld hebben gebracht en niet enkel zijn hand.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:10:22 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32393132
Ik denk ook dat er wel verder wordt gesponnen rond Bree en Phyllis. Ik denk dat Bree opgepakt wordt wegens verdenking op moord...
pi_32393185
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef Aventura het volgende:
Ik denk ook dat er wel verder wordt gesponnen rond Bree en Phyllis. Ik denk dat Bree opgepakt wordt wegens verdenking op moord...
Alsnog een spoiler dan maar, over wat er in een voorstukje werd gezegd
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door ChrisJX op 19-11-2005 21:34:31 ]
pi_32393204
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 05:31 schreef ma_jojo het volgende:
Oprah Winfrey heeft toch ook een gastrol in een aflevering?
Misschien heeft zij ook iets met het "mysterie" van dat zwarte gezin te maken..

En ik denk ook wel dat je er iets achter moet zoeken, anders zouden ze pa-lief wel gelijk in beeld hebben gebracht en niet enkel zijn hand.
Oprah Winfrey had toch geen echte gastrol? Er werd net gedaan of zij ging verhuizen en ze werd in verschillende stukjes die we kennen geplakt. Zodat zij degene was die Susan naakt in de tuin zag liggen, zij degene was die met de maatbeker op stap ging en zij degene was die door het raam van de deur naar Gabrielle en John keek.
pi_32393445
Dat was toch niet in Desperate Housewives zelf maar als onderdeel van de Oprah Show?
  Moderator zaterdag 19 november 2005 @ 14:48:08 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32398946
Ja klopt, was gewoon een onderdeel van the Oprah Winfrey show, zit dus niet in Desperate Housewives. En ChrisJX, ik heb een hekel aan de voorstukjes van Net5, ik zap altijd expres weg omdat ze teveel weggeven. Gelieve ze dus niet hier te herhalen
pi_32409408
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:48 schreef MaJo het volgende:
Ja klopt, was gewoon een onderdeel van the Oprah Winfrey show, zit dus niet in Desperate Housewives. En ChrisJX, ik heb een hekel aan de voorstukjes van Net5, ik zap altijd expres weg omdat ze teveel weggeven. Gelieve ze dus niet hier te herhalen
Of in een spoiler.
pi_32409646
Ik had hem zonder spoiler geplaatst omdat ik dacht dat iedereen die wel een keertje ziet. Bovendien verklappen ze mi niet echt iets, maken ze gewoon nieuwsgierig.

Maar het is alsnog tussen tags geplaatst
  Moderator zaterdag 19 november 2005 @ 22:54:22 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32412074
Thanks Ik zap dus altijd weg zodra ik een voorstukje aan zie komen van Desperate Housewives, Gilmore Girls of the O.C.
  zaterdag 19 november 2005 @ 23:03:23 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_32412243
Vandaag de dvd-box besteld bij bol.com
Was goedkoper dan bij de FRS, zelfs incl bezorgingskosten :T
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:25:33 #255
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_32492671
Hij was weer mooi.
For great justice!
pi_32492709
Yep
pi_32492899
Dat van John had ik niet zien aankomen! De hoer.

Ik zat zooo te hopen dat George door de mand zou vallen bij de leugendetectortest. Die kerel moet lekker oprotten zeg, wat een creep.

Maar die man uit de kelder, die is toch veel te jong om de vader te kunnen zijn? Of zag ik het nou verkeerd, het ging zo vlug ineens?
pi_32493152
George is gewoon een psychopaat

En die man uit de kelder is geloof ik niet zo jong hoor, maar ik word nu wel heel nieuwsgierig
And you know I might
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:40:59 #259
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_32493330
George heeft het maar goed voor elkaar, die zit nu gebakken.
For great justice!
pi_32493503
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef QyRoZ het volgende:
George heeft het maar goed voor elkaar, die zit nu gebakken.
Hij raakt nog wel verstrikt in zijn eigen leugens (hoop ik). Of hij verlult zich een keer tegen Bree, dat deed hij toch al eerder een beetje? Toen zei hij toch ook al zoiets over "alles wat hij voor haar gedaan had" o.i.d., maar Bree snapte toen niet helemaal waar hij het over had.
pi_32494138
Zien we de tuinman nu nooit meer terug?
pi_32494447
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:30 schreef Rosella het volgende:
Dat van John had ik niet zien aankomen! De hoer.
Dat vond ik nou ook Gabrielle is nog wel lekker, maar die Joan zag er uit als z'n oma
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:45:08 #263
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_32495291
Ik zag het ook niet aankomen van John, ik vond het een beetje ongeloofwaardig, nadat hij heel vorig seizoen zijn leven in het teken van Gabrielle leek te stellen

En ik kan echt niet meer tegen George!!! Al helemaal niet nu Bree "beseft" dat ze van hem houdt en verder wil met hem! Ze snapt niet dat ze ook gewoon als een vriend van hem kan houden; hij troostte haar namelijk wel als enige echt na Rex' dood
Toen hij werd gevraagd om die leugendetectortest te doen door Bree en zichtbaar nerveus werd, zat ik bijna te juichen, maar nee hoor, he beat the machine
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:47:44 #264
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32495376
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef moemoe het volgende:
Zien we de tuinman nu nooit meer terug?
Niet zo vaak denk ik, vorig seizoen stond hij bij de "acteurs" in de opening, nu stond er bij "guest starring; Jesse Metcalfe"
pi_32501512
Ik had van Bree eigenlijk verwacht dat ze Phyllis in het lege graf zou gooien toen ze zo pissig werd.
  woensdag 23 november 2005 @ 10:34:51 #266
71048 Tokay
makes your day!
pi_32501799
Ik vind het met de aflevering oninteressanter worden, eigenlijk...
pi_32501816
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:34 schreef Tokay het volgende:
Ik vind het met de aflevering oninteressanter worden, eigenlijk...
heb ik ook merk ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 23 november 2005 @ 10:36:55 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32501851
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:35 schreef DarkElf het volgende:

heb ik ook merk ik.
Hier hetzelfde .
pi_32501929
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hier hetzelfde .
Mee eens..
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_32501958
gisteren meer dan de helft gemist (gewoon omdat ik ff bezig was) en het boeide me niet. terwijl ik bijv de Gilmore girls echt wel wil zien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 23 november 2005 @ 10:59:04 #271
71048 Tokay
makes your day!
pi_32502263
Ik ben blij met jullie reacties.... ik dacht dat ik zeurde ofzo...
Maar Desperate Housewives verveelt me...

Gabriëlle en Carlos en hun gekissebis tijdens het bezoekuur.
De nieuwe buren en hun gevangene.
De rivaliteit tussen Edie en Susan.
Bree en haar apotheker.
Het zal me jeuken, to be honest.

Ik let meer op de kleren die ze dragen, dan op de verhaallijn...

Ik vind alleen Lynette nog leuk (voor zolang het nog duurt)...

Jammer, maar het is niet anders...

Ik heb gisteravond daarentegen wél weer zitten janken om de zoveelste herhaling van een Sex and the City aflevering, die ene waarin de moeder van Miranda sterft, en de vriendschap tussen de vier vrouwen zo prachtig in beeld wordt gebracht.
My god, wat was dat een mooie aflevering... Mijn lievelings-episode.
pi_32502779
Dit zal wel zo'n transition-periode zijn. Hopelijk trekt het binnenkort weer wat aan. De humor was deze week alleen een beetje by Lynette te vinden...
pi_32503058
Raar eigenlijk dat wij het allemaal niet veel vinden dit seizoen. Terwijl in Amerika de cijfers alleen maar verder door stijgen... Naja. Misschien volgende week beter.
pi_32504996
wij? ik vind het nog steeds fantastisch , hoor

jullie zijn gewoon een stelletje ongeduldige verwende zeikerds
pi_32505506
Aargh, die smerige rotkop van George op het einde bij die leugendetectortest
En zag ik het nou goed en was die man in de kelder een neger? Hij was toch blank
pi_32505542
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:17 schreef Nuna het volgende:
Aargh, die smerige rotkop van George op het einde bij die leugendetectortest
En zag ik het nou goed en was die man in de kelder een neger? Hij was toch blank
nee, hoor, hij was eerst ook een neger
pi_32505554
Voor de liefhebbers
pi_32505564
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, hoor, hij was eerst ook een neger
Ja, echt Hoe kan ik dat nu verkeerd gezien hebben dan
pi_32505633
* Geqxon mompelt wat over het feit dat negers blanke handpalmen hebben
pi_32505725
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:22 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon mompelt wat over het feit dat negers blanke handpalmen hebben
pi_32508614
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:19 schreef Nuna het volgende:
Voor de liefhebbers
[afbeelding]
pi_32511534
Ik vond het wel een betere aflevering dan vorige week, dus misschien zit er weer vooruitgang in
pi_32513894
quote:
Voor de liefhebbers
[afbeelding]
mmmm, en ik hoopte nou net op een nachtje zonder nachmerries
pi_32514131
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef milagro het volgende:
wij? ik vind het nog steeds fantastisch , hoor

Oh maar ik vind het ook wel leuk, maar dit zijn slechts opstartafleveringen, in mijn ogen. Dadelijk krijgen we het echte werk weer. je moet het wel in 't grote geheel zien, natuurlijk...
pi_32514497
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef milagro het volgende:

zoiets hoor ik wel vaker van mijn husband
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_32514537
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:36 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zoiets hoor ik wel vaker van mijn husband
een wijs man
pi_32514635
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:37 schreef milagro het volgende:

[..]

een wijs man
vind ie zelf ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_32514967
quote:
Voor de liefhebbers
[afbeelding]

Ik vind Desperate Housewives nog steeds wel leuk, alleen zitten er steeds vaker afleveringen tussen die me niet zo boeien en waarin er niet veel gebeurd
And you know I might
pi_32522873
Ik heb om te kijken of de serie nog de moeite waard is de aflevering van volgende week gekeken. En die is BEDUIDEND beter... Hehe.. Veel meer humor.
pi_32529380
Ik vond de aflevering van deze week ook niet onaardig...
pi_32540629
quote:
Voor de liefhebbers
[afbeelding]
Aaaaaaaaargh!!! Wil je dat niet meer doen?! Grrr wat een gemeen, eng mannetje, vooral op het einde met die leugendetector!
IK vond het wel een aardige aflevering maar ik heb wel leukere gezien. Ik begin Susan een beetje irritant te vinden met haar jaloerse en onhandige gedoe Ook vreemd dat Bree zo weinig emoties toont? (oke is een inkoppertje ) Zelfs Gabrielle irriteerde me terwijl ik die één van de leukste vond, dat gezwijmel over die tuinman pfff terwijl ze hem er zelf uit had geknikkerd toen hij met zijn tas bij haar in wilde trekken
  donderdag 24 november 2005 @ 18:31:48 #292
133541 bitch30
pi_32543519
ik vind die Susan sowieso vreselijk, dat irritante gejank van d'r , eerst dat heen en weer om die Mike, dan dat gelul met die Edie, en nu die ex er weer bij waar ze over loopt te miepen, nee geen sterk karakter die dame. Ik vind het ook een vreselijk actrice, dus daar zal het ook wel aan liggen..

Bree is super, ik herken hier en daar wel wat in die schoon- en opruimmanie van d'r, haha
Lynette is gewoon het leukst, gewoon een lekker normaal wijf, en heeeeel leuke man.

Maar, het was idd wat saai deze week, maar toch te nieuwsgierig om volgende week niet te kijken, haha. Ik neem het iig op, dan kan ik het doorspoelen als het sloom is en toch weten wat er gebeurt.
pi_32544161
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Aaaaaaaaargh!!! Wil je dat niet meer doen?! Grrr wat een gemeen, eng mannetje, vooral op het einde met die leugendetector!
IK vond het wel een aardige aflevering maar ik heb wel leukere gezien. Ik begin Susan een beetje irritant te vinden met haar jaloerse en onhandige gedoe Ook vreemd dat Bree zo weinig emoties toont? (oke is een inkoppertje ) Zelfs Gabrielle irriteerde me terwijl ik die één van de leukste vond, dat gezwijmel over die tuinman pfff terwijl ze hem er zelf uit had geknikkerd toen hij met zijn tas bij haar in wilde trekken
Ja, ik dacht al dat iedereen die leuk zou vinden Echt zijn rotkop ook op het einde
Ik vind trouwens het altijd wel lachen Ook als het dramatisch bedoeld is (bijvoorbeeld de begrafenis van Rex) dan lig ik al dubbel
  donderdag 24 november 2005 @ 18:58:39 #294
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32544194
Vanaf aflevering 5 word het weer beter..ik heb me ook geergerd a/d saaiheid!
  donderdag 24 november 2005 @ 21:54:30 #295
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32549473
DHW stopt op Net 5 vanaf 1 januari!!!
BRON
pi_32550531
Uuuhm dat is logisch. Want dan is het verschil tussen amerika en nederland nog maar 2 weken en dat is te klein. En zoiezo hebben alle commerciele zenders een winterstop (eind december tot maart).
  donderdag 24 november 2005 @ 22:33:50 #297
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32550689
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef CryARiver het volgende:
Uuuhm dat is logisch. Want dan is het verschil tussen amerika en nederland nog maar 2 weken en dat is te klein. En zoiezo hebben alle commerciele zenders een winterstop (eind december tot maart).
Ik wist t wel Volg de serie ook via download maar ik dacht dat ze rond maart zouden stoppen
pi_32551196
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik wist t wel Volg de serie ook via download maar ik dacht dat ze rond maart zouden stoppen
Rond Maart beginnen ze juist weer
pi_32566049
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DHW stopt op Net 5 vanaf 1 januari!!!
BRON
Sow... die programmering ziet er uit... "hh" na "hh".

[ Bericht 2% gewijzigd door stefimke op 25-11-2005 15:33:29 ]
pi_32568584
Valt wel mee. Die van sommige andere zenders zijn nog veel erger.
pi_32569127
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef stefimke het volgende:

[..]

Sow... die programmering ziet er uit... "hh" na "hh".
Ach, dan krijg ik weer een leven

Nieuw Topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')