Er staan nog wel wat dingen open.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:58 schreef Ayaxola het volgende:
Idd, er zijn nu weinig onduidelijke verhaallijnen behalve die vent in de kelder
Is al uit hoor, ik heb hem al bij de Free Record Shop gezien en wel de goede versie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:55 schreef Apfel het volgende:
Was ook de eerste keer dat ik aan zo'n SMS actie meedoe![]()
Beetje doorgaan met vragen stellen, de uitbuiters
Maar het goede nieuws.......
1 december komt Seizoen 1 uit op DVD![]()
Dan heb je ontzettende mazzel gehad want de FRS site claimt ook dat het pas 1 december uitkomt. Natuurlijk zullen ze wel al een voorraad hebben liggen, maar of hij al echt verkocht wordt?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:18 schreef rena het volgende:
Is al uit hoor, ik heb hem al bij de Free Record Shop gezien en wel de goede versie.
quote:
Die vrouw moet sowieso meer geklapt worden. Beetje de verzekering bellen achter de rug van Bree om...quote:
Oh, dat komt vast nog welquote:Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die vrouw moet sowieso meer geklapt worden. Beetje de verzekering bellen achter de rug van Bree om...![]()
Sowieso vreemd om bij een uithuilbeurt al te verwachten dat het haar vriend isquote:Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef MadGuy het volgende:
Die vrouw moet sowieso meer geklapt worden. Beetje de verzekering bellen achter de rug van Bree om...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |