quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Wow, een paar weken terug zat er echt een dikke vette hint in een dialoog
George zegt dan tegen Rex (die het over onkruid heeft): "With the right chemicals, you can get rid of almost everything"
Nu snap ik hem pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Geqxon op 05-11-2005 20:06:39 ]
Yupquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:33 schreef amaranta het volgende:
Is vanavond de 1e aflevering van het 2e seizoen?
Dat is toch niet leukquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef Fleurtjebloem het volgende:
Gaat nog leuk worden, zit op de Amerikaanse site effe wat spoilers te kijken...*gniffel*. Maar don't worry, my lips are sealed...
Sorry ...ik zou showview niet vertrouwen..laatst probeerde ik Lost op te nemen met showview had ie Top Gear opgenomenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef amaranta het volgende:
Oke, er staat een fout in mijn tvgids.. Desperate housewifes en Gilmore girls zijn door elkaar gehaald....
Wie kan even voor mij de 2 showviews plaatsen behorende tot deze series...
Hun vader neem ik aan? Bij dat gesprek met Bree zat die jongen zo van "Mijn vader is ook dood" en toen zei die moeder later tegen hem "Dood? Vind je dat niet wat morbide?" en dat hij het denken voortaan maar aan haar moest overlaten.. Dus die vader is sowieso niet dood, maar dr is iets raars mee, dus dat is dan ook degene die in de kelder zit...lijkt mijquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef moemoe het volgende:
Weer een leuke aflevering! Die stropdas enzo![]()
Wie zouden ze gegijzeld hebben?![]()
Ik vond het een heel begrijpelijk actie met die stropdasquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
My god, Bree wordt steeds debieler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |