Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Rory78 het volgende:
Is dat zo; is er volgende week geen DH meer op Net5?
quote:Dinsdag 8 november: Next (start seizoen 2) Rex is overleden en er zijn nieuwe mensen in de straat komen wonen. Wanneer Mike thuiskomt treft hij Zach die Susan gegijzeld heeft. De moeder van Rex arriveert en zij koestert een wrok tegen Bree.
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
En rena, ik zie ook dat:OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de tv-gids staat gewoon DH voor volgende week geprogrammeerd hoor..Dus hopelijk is dit ook zo, zou wel erg snel weer afgelopen zijn dan![]()
Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo isquote:Op woensdag 2 november 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..
Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig jaquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo isSlaat echt nergens op dus.
Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij dezequote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig ja![]()
In 10 minuten kan veel gebeurenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij deze
quote:Voor zover wij kunnen zien (31december), blijft de serie gewoon in de programmering staan.
pffwhahaha jaquote:
Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma'squote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma's![]()
Jawel, die heeft blijkbaar kaliumtabletten in zn potje met hartpillen gedaan, waardoor z'n toestand extra hard achteruit gegaan is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef Sannelie het volgende:
Zozo! Ik heb gister desperate houswives gezien (opgenomen) Wat een rond eind!
Wel jammer dat Rex dood is... die klote apotheker heeft m de verkeerde medicijnen gegeven en heeft hem eigenlijk vermoord toch? Of heeft die apotheker er niets mee te maken denken jullie?
Snap ik. Misschien moet er een apart topic voor België komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou leuk. Ik volg het op België en daar lopen ze achter. Nou is de lol er af, met al die spoilers.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Wow, een paar weken terug zat er echt een dikke vette hint in een dialoog
George zegt dan tegen Rex (die het over onkruid heeft): "With the right chemicals, you can get rid of almost everything"
Nu snap ik hem pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Geqxon op 05-11-2005 20:06:39 ]
Yupquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:33 schreef amaranta het volgende:
Is vanavond de 1e aflevering van het 2e seizoen?
Dat is toch niet leukquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:55 schreef Fleurtjebloem het volgende:
Gaat nog leuk worden, zit op de Amerikaanse site effe wat spoilers te kijken...*gniffel*. Maar don't worry, my lips are sealed...
Sorry ...ik zou showview niet vertrouwen..laatst probeerde ik Lost op te nemen met showview had ie Top Gear opgenomenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:37 schreef amaranta het volgende:
Oke, er staat een fout in mijn tvgids.. Desperate housewifes en Gilmore girls zijn door elkaar gehaald....
Wie kan even voor mij de 2 showviews plaatsen behorende tot deze series...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |