het leek een (passieve) zelfmoord zo met die afscheidsbrief tijdens een nieuwe aanval.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
Woehaaaaaaa, we weten bijna alles
Ik vond alleen de dood van Rex zo raar
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef milagro het volgende:
Zolang ik zijn lichaam niet zie opgebaard heb ik nog hoop dat hij ms niet dood is, maar zich dood houdt elders
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef ChrisJX het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd wat er voor verhaal aan gaat komen met die nieuwe mensen die zo angstvallig de deur dichthielden
Neee, mijn medestander wat doe jequote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
uuuh mijn opmerking was eigenlijk een beetje een grapje, zo van niet serieus en zo
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ze hebben een sexslaafje in de kelder zitten(Is niet zo, ik dol maar wat
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
sowwyquote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Neee, mijn medestander wat doe je
Inderdaad....was heel mooi gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 08:47 schreef Alsgeenander het volgende:
Bree..![]()
Heel erg mooie scene vond ik dat toen ze hoorde dat hij overleden was..
Nou, van 'Amerika' moest Net 5 een tijdje stoppen met het uitzenden van Charmed. We liepen nagenoeg gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Cee het volgende:
We liggen maar 5 afleveringen achter op Amerika! 'n Record in de Nederlandse aangekochte tv-serie geschiedenis denk ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 11:16 schreef Rory78 het volgende:
Misschien gaat Rex wel de serie aan elkaar praten... (Desperate Housemen starring Tom the houseman, Mike the plumber, Carlos the jailman en Paul the murderer; haha)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Erm het stopt hoor op Net 5quote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd naar de aflevering van volgende week! De verhaallijn Angela/Deirdre/Paul/Dana is inmiddels helemaal uitgelegd maar ik ben wel benieuwd hoe het met meer dingen gaat verlopen. De relatie Gabrielle/John/Carlos, de homosexualiteit van Bree's zoon, de relatie Bree/George en natuurlijk hoe het afloopt met Zach/Mike/Susan. Blijft spannend
Ik vond zelf de laatste aflevering een beetje tam, wist bijna al deze ontwikkelingen wel alleen werden ze nu precies uitgelegd. Had het wat shockerender verwacht... Want in principe wisten we dit toch bijna allemaal?
Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Rory78 het volgende:
Is dat zo; is er volgende week geen DH meer op Net5?
quote:Dinsdag 8 november: Next (start seizoen 2) Rex is overleden en er zijn nieuwe mensen in de straat komen wonen. Wanneer Mike thuiskomt treft hij Zach die Susan gegijzeld heeft. De moeder van Rex arriveert en zij koestert een wrok tegen Bree.
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
En rena, ik zie ook dat:OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de tv-gids staat gewoon DH voor volgende week geprogrammeerd hoor..Dus hopelijk is dit ook zo, zou wel erg snel weer afgelopen zijn dan![]()
Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo isquote:Op woensdag 2 november 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..
Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig jaquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo isSlaat echt nergens op dus.
Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij dezequote:Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig ja![]()
In 10 minuten kan veel gebeurenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij deze
quote:Voor zover wij kunnen zien (31december), blijft de serie gewoon in de programmering staan.
pffwhahaha jaquote:
Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma'squote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma's![]()
Jawel, die heeft blijkbaar kaliumtabletten in zn potje met hartpillen gedaan, waardoor z'n toestand extra hard achteruit gegaan is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef Sannelie het volgende:
Zozo! Ik heb gister desperate houswives gezien (opgenomen) Wat een rond eind!
Wel jammer dat Rex dood is... die klote apotheker heeft m de verkeerde medicijnen gegeven en heeft hem eigenlijk vermoord toch? Of heeft die apotheker er niets mee te maken denken jullie?
Snap ik. Misschien moet er een apart topic voor België komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou leuk. Ik volg het op België en daar lopen ze achter. Nou is de lol er af, met al die spoilers.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |