abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31883326
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
Woehaaaaaaa, we weten bijna alles

Ik vond alleen de dood van Rex zo raar
het leek een (passieve) zelfmoord zo met die afscheidsbrief tijdens een nieuwe aanval.

Zolang ik zijn lichaam niet zie opgebaard heb ik nog hoop dat hij ms niet dood is, maar zich dood houdt elders
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31883413
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef milagro het volgende:

Zolang ik zijn lichaam niet zie opgebaard heb ik nog hoop dat hij ms niet dood is, maar zich dood houdt elders
pi_31883425
Haha jullie hebben er wel erg goede hoop voor! Het lijkt me wel een heel maffe situatie worden als Rex de benen heeft genomen en de dokter heeft laten vertellen dat hij dood is. Dat moet ook wel uitkomen inderdaad. Nee, dat hij dood is geloof ik wel.

Maar dat ze niet verder gaat met George geloof ik ook heel graag!
pi_31883427
Ben trouwens ook benieuwd wat er voor verhaal aan gaat komen met die nieuwe mensen die zo angstvallig de deur dichthielden
pi_31883587
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef ChrisJX het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd wat er voor verhaal aan gaat komen met die nieuwe mensen die zo angstvallig de deur dichthielden

Ze hebben een sexslaafje in de kelder zitten (Is niet zo, ik dol maar wat )

En Rex is echt dood

Steven Culp .... Dr. Rex Van De Kamp (2004-2005)
Bron

[ Bericht 8% gewijzigd door rena op 01-11-2005 23:40:32 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31883795
Ja, spoiler ff
pi_31883915
Is een grapje
And you know I might
pi_31883984
mmja ik weet niet of ik imdb zo serieus moet nemen daarin. Ik vond het ook een vreemd telefoontje van die arts.
Daarbij had de arts van Rex geimpliceerd dat Bree hem aan het vermoorden was (who prepares your food?), dus misschien proberen ze met dit telefoontje Rex juist te redden van Bree (die er natuurlijk niets mee te maken heeft). Ik kan me ook zoiets herinneren dat Andrew (zoon van Bree en Rex) een keertje tegen de priester zei dat hij iets heel ergs zou gaan uithalen bij zijn moeder. Zou hij er iets mee te maken hebben?

Als ze hem echt dood hebben laten gaan in de serie, dan is dit wel een beetje een botte manier. Ik kan me niet voorstellen dat dit geen consequenties heeft.
afwachten maar...
pi_31884443
Ik geloof toch wel dat Rex echt dood is (helaas). Ik bedoel, een hartkwaal + pilletjes die averechts werken = accident waiting to happen. En wat betreft hoe plotseling het ineens ging, ik vond dat juist wel goed. Vaak in van die series (of bepaalde films) zie je het echt al zooooo lang van te voren aankomen op welke minuut ze onderhand gaan sterven, vind dat altijd nogal suf.
pi_31884554
uuuh mijn opmerking was eigenlijk een beetje een grapje, zo van niet serieus en zo
pi_31884573
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
uuuh mijn opmerking was eigenlijk een beetje een grapje, zo van niet serieus en zo
Neee, mijn medestander wat doe je
pi_31884844
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef rena het volgende:

[..]

Ze hebben een sexslaafje in de kelder zitten (Is niet zo, ik dol maar wat )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_31884886
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Neee, mijn medestander wat doe je
sowwy

de verhaallijn raakt ook een beetje op wat Rex betreft, denk ik..

ms zijn die nieuwe buren wel zwarte vampiers
zoals bij Salem's Lot van Stephen King, een huis waar niemand ooit naar binnen mag, omdat opa in de kelder ligt te 'slapen'
pi_31888000
Wow, het was gisteren wel even slikken wat betreft het omslaan van humor naar drama zo plotseling.
pi_31888398
Bree..

Heel erg mooie scene vond ik dat toen ze hoorde dat hij overleden was..
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_31889684
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:47 schreef Alsgeenander het volgende:
Bree..

Heel erg mooie scene vond ik dat toen ze hoorde dat hij overleden was..
Inderdaad....was heel mooi gedaan
  woensdag 2 november 2005 @ 10:11:41 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31889885
Ik vraag me af, zou ze worden gearresteerd? Die arts van Rex was erbij toen ze vermoedden dat Bree de kalium toediende. En Rex schreef zelfs een briefje waarin hij haar vergaf...Bree in de bak
pi_31890204
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Cee het volgende:
We liggen maar 5 afleveringen achter op Amerika! 'n Record in de Nederlandse aangekochte tv-serie geschiedenis denk ik.
Nou, van 'Amerika' moest Net 5 een tijdje stoppen met het uitzenden van Charmed. We liepen nagenoeg gelijk

En wat een mooie aflevering gisteren Toch wel jammer van Rex. Hij komt dus echt niet meer terug. Ik hoop dat Bree George vermoord ofzo

En rena, ik zie ook dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31890467
Maar dat briefje kun je toch op verschillende manieren interpreteren?
- of hij bedoeld dat hij Bree vergeeft met het rommelen met zijn eten (dat de dokter suggereerde)
- of het kwartje viel en kwam erachter dat George met zijn medicijnen geknoeid heeft. Maar dan snapt Bree die brief toch niet?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_31891438
Wat een uitzending weer gisteren... Ben er zowat stil van... Quelle climax...
Ik vermoed dat een aantal rode draden zijn 'opgelost' en er zullen wel wat nieuwe rode draden gaan komen; mogelijkheden: Bree wordt verdacht van moord op Rex; De nieuwe, zwarte bewoners van de straat; de nieuwe carrieres van Tom & Lynette. En verder zullen de bijna afgelopen rode draden nog wel wat afleveringetjes wegebben.
Ik vraag me alleen af of het verhaal nog steeds verteld blijft worden door Mary Alice als nu toch eindelijk haar geheim boven water komt. Ik bedoel; wat heeft zij dan nog te maken met de andere karakters? Misschien gaat Rex wel de serie aan elkaar praten... (Desperate Housemen starring Tom the houseman, Mike the plumber, Carlos the jailman en Paul the murderer; haha)
pi_31891665
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:16 schreef Rory78 het volgende:
Misschien gaat Rex wel de serie aan elkaar praten... (Desperate Housemen starring Tom the houseman, Mike the plumber, Carlos the jailman en Paul the murderer; haha)
Dat zou gaaf zijn
  woensdag 2 november 2005 @ 11:42:43 #72
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31892142
Arme Rex
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:44:14 #73
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31892186
SPOILER
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_31895775
Geweldige climax vond ik het wel hoor. Ik vind het ook mooi dat het mysterie een beetje opgelost is zo. Al krijgt het nog wel een staartje. Damn, en ik maar denken dat Paul de moord had gepleegd en niet Mary-Alice!

Bree en haar nreakdown was hartverscheurend inderdaad...
  woensdag 2 november 2005 @ 14:10:47 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31895845
Zat laatst die aflevering terug te kijken..en ik begon ook te snotteren bij die scene
pi_31895919
Ik heb sowieso wel iets met Bree. Je voelt gewoon de pijn door dat keiharde masker heen...
  woensdag 2 november 2005 @ 14:14:27 #77
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31895960
in seizoen 2 word Bree gelukkig weer wat meer mens
pi_31896581
Ik ben gelukkig niet de enige man die altijd kijkt
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 14:58:07 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31897388
Ik ben wel echt benieuwd naar de aflevering van volgende week! De verhaallijn Angela/Deirdre/Paul/Dana is inmiddels helemaal uitgelegd maar ik ben wel benieuwd hoe het met meer dingen gaat verlopen. De relatie Gabrielle/John/Carlos, de homosexualiteit van Bree's zoon, de relatie Bree/George en natuurlijk hoe het afloopt met Zach/Mike/Susan. Blijft spannend

Ik vond zelf de laatste aflevering een beetje tam, wist bijna al deze ontwikkelingen wel alleen werden ze nu precies uitgelegd. Had het wat shockerender verwacht... Want in principe wisten we dit toch bijna allemaal?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 2 november 2005 @ 14:59:21 #80
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31897432
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd naar de aflevering van volgende week! De verhaallijn Angela/Deirdre/Paul/Dana is inmiddels helemaal uitgelegd maar ik ben wel benieuwd hoe het met meer dingen gaat verlopen. De relatie Gabrielle/John/Carlos, de homosexualiteit van Bree's zoon, de relatie Bree/George en natuurlijk hoe het afloopt met Zach/Mike/Susan. Blijft spannend

Ik vond zelf de laatste aflevering een beetje tam, wist bijna al deze ontwikkelingen wel alleen werden ze nu precies uitgelegd. Had het wat shockerender verwacht... Want in principe wisten we dit toch bijna allemaal?
Erm het stopt hoor op Net 5
pi_31897838
Is dat zo; is er volgende week geen DH meer op Net5?
  woensdag 2 november 2005 @ 15:13:18 #82
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31897945
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Rory78 het volgende:
Is dat zo; is er volgende week geen DH meer op Net5?
Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..
pi_31898278
Rechtstreeks van Net5.nl
quote:
Dinsdag 8 november: Next (start seizoen 2) Rex is overleden en er zijn nieuwe mensen in de straat komen wonen. Wanneer Mike thuiskomt treft hij Zach die Susan gegijzeld heeft. De moeder van Rex arriveert en zij koestert een wrok tegen Bree.
pi_31898480
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:26 schreef Nuna het volgende:

[..]

En rena, ik zie ook dat:
SPOILER
OMG!
In de tv-gids staat gewoon DH voor volgende week geprogrammeerd hoor..Dus hopelijk is dit ook zo, zou wel erg snel weer afgelopen zijn dan
pi_31899628
Gelukkig
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 16:18:12 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31900013
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Schijnbaar wel...eerst werd er gezegd van niet..
Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo is Slaat echt nergens op dus.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 2 november 2005 @ 16:21:08 #87
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31900100
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan dat het stopt als je blijkbaar al weet dat het niet zo is Slaat echt nergens op dus.
Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig ja
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 16:54:57 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31901138
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik had eerst gehoord en gelezen dat ze pas in februari doorgingen. Toen ben k op net5.nl gaan kijken en zag ik iets anders te staan.. doe ff rustig ja
Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij deze
pi_31902043
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon vreemd dat je binnen 10 minuten eerst stellig beweerde dat ze zouden stoppen en daarna zei dat ze doorgingen. Komt gewoon vreemd over. Maar mijn excuses bij deze
In 10 minuten kan veel gebeuren
And you know I might
  woensdag 2 november 2005 @ 17:30:30 #90
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31902258
Had SBS gemaild om te vragen of ze nu gewoon wekelijks blijven uitzenden of toch stoppen binnenkort...
Aangezien SBS wel vaker kloot met progamma's en tijden
quote:
Voor zover wij kunnen zien (31december), blijft de serie gewoon in de programmering staan.
pi_31902426
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef rena het volgende:
George met zijn erectie
pffwhahaha ja

[ Bericht 10% gewijzigd door Sjakie01 op 02-11-2005 17:48:50 ]
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31902655
Potenrammer trouwens
pi_31902785
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
Potenrammer trouwens
Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma's
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_31918337
tvp'tje

ben nog helemaal beduusd door de aflevering
pi_31932408
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:48 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Een echte kerel kijkt niet naar dit soort programma's
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:39:53 #96
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_31952035
Een erg goede season finale!
Je kon wel aan alles merken dat een nieuw seizoen werd opgezet, vooral aan het verhaal van Lynette en Tom, dat zij ineens weer carriére ging maken
Het afloop van Bree en Rex was inderdaad hartverscheurend...
En OMG wat een cliffhanger, niet normaal meer!! Als wij in Amerika zaten en nu dus wel een paar maanden op seizoen twee moesten wachten zou ik echt gek worden
pi_31959827
Zozo! Ik heb gister desperate housewives gezien (opgenomen) Wat een rond eind!
Wel jammer dat Rex dood is... die klote apotheker heeft m de verkeerde medicijnen gegeven en heeft hem eigenlijk vermoord toch? Of heeft die apotheker er niets mee te maken denken jullie?
pi_31959919
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef Sannelie het volgende:
Zozo! Ik heb gister desperate houswives gezien (opgenomen) Wat een rond eind!
Wel jammer dat Rex dood is... die klote apotheker heeft m de verkeerde medicijnen gegeven en heeft hem eigenlijk vermoord toch? Of heeft die apotheker er niets mee te maken denken jullie?
Jawel, die heeft blijkbaar kaliumtabletten in zn potje met hartpillen gedaan, waardoor z'n toestand extra hard achteruit gegaan is.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:14:26 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31959998
Nou leuk. Ik volg het op België en daar lopen ze achter. Nou is de lol er af, met al die spoilers.
The love you take is equal to the love you make.
pi_31963555
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Nou leuk. Ik volg het op België en daar lopen ze achter. Nou is de lol er af, met al die spoilers.
Snap ik. Misschien moet er een apart topic voor België komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')