het leek een (passieve) zelfmoord zo met die afscheidsbrief tijdens een nieuwe aanval.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
Woehaaaaaaa, we weten bijna alles
Ik vond alleen de dood van Rex zo raar
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef milagro het volgende:
Zolang ik zijn lichaam niet zie opgebaard heb ik nog hoop dat hij ms niet dood is, maar zich dood houdt elders
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:24 schreef ChrisJX het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd wat er voor verhaal aan gaat komen met die nieuwe mensen die zo angstvallig de deur dichthielden
Neee, mijn medestander wat doe jequote:Op woensdag 2 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
uuuh mijn opmerking was eigenlijk een beetje een grapje, zo van niet serieus en zo
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef rena het volgende:
[..]
Ze hebben een sexslaafje in de kelder zitten(Is niet zo, ik dol maar wat
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
sowwyquote:Op woensdag 2 november 2005 00:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Neee, mijn medestander wat doe je
Inderdaad....was heel mooi gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 08:47 schreef Alsgeenander het volgende:
Bree..![]()
Heel erg mooie scene vond ik dat toen ze hoorde dat hij overleden was..
Nou, van 'Amerika' moest Net 5 een tijdje stoppen met het uitzenden van Charmed. We liepen nagenoeg gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:05 schreef Cee het volgende:
We liggen maar 5 afleveringen achter op Amerika! 'n Record in de Nederlandse aangekochte tv-serie geschiedenis denk ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou gaaf zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 11:16 schreef Rory78 het volgende:
Misschien gaat Rex wel de serie aan elkaar praten... (Desperate Housemen starring Tom the houseman, Mike the plumber, Carlos the jailman en Paul the murderer; haha)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |