abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32319859
Het is toch die vent die op de zoon van die negerin in zat te beuken?

Dat zei ze zelf nog
pi_32321368
Ze zei het niet letterlijk. Maar ik denk ook dat het die vader is. Ze zei namelijk ook tegen haar zoon dat het luisteren naar het gebonk haar straf is. Later zei ze tegen die psych dat ze zich schuldig voelt voor de dood van haar andere zoon. Dus het moet wel haast die vader zijn!
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Het is toch die vent die op de zoon van die negerin in zat te beuken?

Dat zei ze zelf nog
pi_32321594
En toch is het te voor de hand liggend!
pi_32324921
Er zal vast nog wel weer iets vreemds komen, waardoor het wéér iemand anders kan zijn.
pi_32328454
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef zea het volgende:
Ze zei het niet letterlijk. Maar ik denk ook dat het die vader is. Ze zei namelijk ook tegen haar zoon dat het luisteren naar het gebonk haar straf is. Later zei ze tegen die psych dat ze zich schuldig voelt voor de dood van haar andere zoon. Dus het moet wel haast die vader zijn!
En dus denkt iedereen dat nu, maar dat is helemaal niet!

Dachten we eerst niet dat Zach zijn zusje Dana had vermoord? Dat Paul Deirdre had vermoord?
pi_32329047
Inderdaad. Mensen willen graag bij de neus genomen worden.
pi_32344876
Of ze willen juist dat je denkt dat het hem niet is omdat dat voor de hand liggend is en je dan moeilijk gaat denken en dat het hem dan toch blijkt te zijn..........
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:27:43 #233
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_32370654
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:18 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Beetje offtopic, maar coolbabe, jij hier
  Moderator vrijdag 18 november 2005 @ 17:46:32 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32378447
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef flubub het volgende:
Anders denk je ff moeilijk..tis heus wel gewoon die pa
Jij kent Desperate housewives blijkbaar niet Tuurlijk zetten ze je op het verkeerde been. Anders zouden ze de clue al na 2 afleveringen verklapt hebben, dat geloof ik niet. Maar goed, we zullen het wel zien.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_32378749
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jij kent Desperate housewives blijkbaar niet Tuurlijk zetten ze je op het verkeerde been. Anders zouden ze de clue al na 2 afleveringen verklapt hebben, dat geloof ik niet. Maar goed, we zullen het wel zien.
Ja, maar niet achter álles zit iets..dat zou té worden (wat et soms al is), ik gok dat het wel gewoon de pa is, maar dat er heus nog wel een hele verhaallijn aan vast komt
pi_32379246
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef flubub het volgende:

[..]

Ja, maar niet achter álles zit iets..dat zou té worden (wat et soms al is), ik gok dat het wel gewoon de pa is, maar dat er heus nog wel een hele verhaallijn aan vast komt
Daar ben ik het helemaal mee eens! Het is natuurlijk veel te makkelijk dat we nu al achter het hele geheim zijn, maar dat die vader in die kelder zit staat voor mij eigenlijk al wel vast. Maar goed, we weten het pas zeker als we het gezien hebben!!
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:00:16 #237
71048 Tokay
makes your day!
pi_32380332
Ik vond het eigenlijk maar een matige aflevering...
De komst van die nieuwe bewoners van Wisteria Lane vind ik nou niet echt een knaller...

Laat me liever weten hoe het staat met de acceptatie van Bree waar het de homoseksualiteit van haar zoon betreft, of diens schuldgevoel na het doodrijden van 'mama' Solis...

En waar is Zach?
En Paul Young?
En die rare zus van frau Huber?

Raar toch, dat daar een aflevering lang niet over wordt gerept??
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_32382868
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:00 schreef Tokay het volgende:
Ik vond het eigenlijk maar een matige aflevering...
De komst van die nieuwe bewoners van Wisteria Lane vind ik nou niet echt een knaller...

Laat me liever weten hoe het staat met de acceptatie van Bree waar het de homoseksualiteit van haar zoon betreft, of diens schuldgevoel na het doodrijden van 'mama' Solis...

En waar is Zach?
En Paul Young?
En die rare zus van frau Huber?

Raar toch, dat daar een aflevering lang niet over wordt gerept??
Precies de punten die mij ook al opvielen, een aantal verhaallijnen wordt soms gewoon even helemaal losgelaten, ik vind dit donkere gezin ook niet bepaald spannend. Zou het er op een gegeven moment expres ingeschreven zijn om wat meer multicultureel te zijn?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_32385386
Nee, dat denk ik niet hoor Samson. Ik bedoel, de familie 'Solis' is ook niet helemaal Amerikaans
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:46:22 #240
30488 coolbabe
My little pwny
pi_32386662
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:27 schreef Xurk het volgende:

[..]

Beetje offtopic, maar coolbabe, jij hier
Al een tijdje hoor Was vanmorgen voor het eerst sinds tijden weer op OP te vinden
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_32387186
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef zea het volgende:
[..]
Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch of begrijp ik het nu niet helemaal goed?
pi_32387424
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef Molline het volgende:

[..]

Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch
Leek mij ook.
pi_32388856
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef Molline het volgende:

[..]

Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch of begrijp ik het nu niet helemaal goed?
hmm... ja! daar had ik nog niet aan gedacht. Kan ook goed zo zijn!
pi_32389237
tvp. Ben een paar dagen geleden begonnen met kijken en heb nou al alle huidige afleveringen doorgewerkt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_32392155
Oprah Winfrey heeft toch ook een gastrol in een aflevering?
Misschien heeft zij ook iets met het "mysterie" van dat zwarte gezin te maken..

En ik denk ook wel dat je er iets achter moet zoeken, anders zouden ze pa-lief wel gelijk in beeld hebben gebracht en niet enkel zijn hand.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:10:22 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32393132
Ik denk ook dat er wel verder wordt gesponnen rond Bree en Phyllis. Ik denk dat Bree opgepakt wordt wegens verdenking op moord...
pi_32393185
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef Aventura het volgende:
Ik denk ook dat er wel verder wordt gesponnen rond Bree en Phyllis. Ik denk dat Bree opgepakt wordt wegens verdenking op moord...
Alsnog een spoiler dan maar, over wat er in een voorstukje werd gezegd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door ChrisJX op 19-11-2005 21:34:31 ]
pi_32393204
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 05:31 schreef ma_jojo het volgende:
Oprah Winfrey heeft toch ook een gastrol in een aflevering?
Misschien heeft zij ook iets met het "mysterie" van dat zwarte gezin te maken..

En ik denk ook wel dat je er iets achter moet zoeken, anders zouden ze pa-lief wel gelijk in beeld hebben gebracht en niet enkel zijn hand.
Oprah Winfrey had toch geen echte gastrol? Er werd net gedaan of zij ging verhuizen en ze werd in verschillende stukjes die we kennen geplakt. Zodat zij degene was die Susan naakt in de tuin zag liggen, zij degene was die met de maatbeker op stap ging en zij degene was die door het raam van de deur naar Gabrielle en John keek.
pi_32393445
Dat was toch niet in Desperate Housewives zelf maar als onderdeel van de Oprah Show?
  Moderator zaterdag 19 november 2005 @ 14:48:08 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32398946
Ja klopt, was gewoon een onderdeel van the Oprah Winfrey show, zit dus niet in Desperate Housewives. En ChrisJX, ik heb een hekel aan de voorstukjes van Net5, ik zap altijd expres weg omdat ze teveel weggeven. Gelieve ze dus niet hier te herhalen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')