quote:Op woensdag 16 november 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Het is toch die vent die op de zoon van die negerin in zat te beuken?
Dat zei ze zelf nog
En dus denkt iedereen dat nu, maar dat is helemaal niet!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef zea het volgende:
Ze zei het niet letterlijk. Maar ik denk ook dat het die vader is. Ze zei namelijk ook tegen haar zoon dat het luisteren naar het gebonk haar straf is. Later zei ze tegen die psych dat ze zich schuldig voelt voor de dood van haar andere zoon. Dus het moet wel haast die vader zijn!
Jij kent Desperate housewives blijkbaar nietquote:Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef flubub het volgende:
Anders denk je ff moeilijk..tis heus wel gewoon die pa
Ja, maar niet achter álles zit iets..dat zou té worden (wat et soms al is), ik gok dat het wel gewoon de pa is, maar dat er heus nog wel een hele verhaallijn aan vast komtquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij kent Desperate housewives blijkbaar nietTuurlijk zetten ze je op het verkeerde been. Anders zouden ze de clue al na 2 afleveringen verklapt hebben, dat geloof ik niet. Maar goed, we zullen het wel zien.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Het is natuurlijk veel te makkelijk dat we nu al achter het hele geheim zijn, maar dat die vader in die kelder zit staat voor mij eigenlijk al wel vast. Maar goed, we weten het pas zeker als we het gezien hebben!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef flubub het volgende:
[..]
Ja, maar niet achter álles zit iets..dat zou té worden (wat et soms al is), ik gok dat het wel gewoon de pa is, maar dat er heus nog wel een hele verhaallijn aan vast komt
Precies de punten die mij ook al opvielen, een aantal verhaallijnen wordt soms gewoon even helemaal losgelaten, ik vind dit donkere gezin ook niet bepaald spannend. Zou het er op een gegeven moment expres ingeschreven zijn om wat meer multicultureel te zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:00 schreef Tokay het volgende:
Ik vond het eigenlijk maar een matige aflevering...
De komst van die nieuwe bewoners van Wisteria Lane vind ik nou niet echt een knaller...
Laat me liever weten hoe het staat met de acceptatie van Bree waar het de homoseksualiteit van haar zoon betreft, of diens schuldgevoel na het doodrijden van 'mama' Solis...
En waar is Zach?
En Paul Young?
En die rare zus van frau Huber?
Raar toch, dat daar een aflevering lang niet over wordt gerept??
Al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:27 schreef Xurk het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar coolbabe, jij hier
Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch of begrijp ik het nu niet helemaal goed?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef zea het volgende:
Ze zei het niet letterlijk. Maar ik denk ook dat het die vader is. Ze zei namelijk ook tegen haar zoon dat het luisteren naar het gebonk haar straf is. Later zei ze tegen die psych dat ze zich schuldig voelt voor de dood van haar andere zoon. Dus het moet wel haast die vader zijn!
[..]
Leek mij ook.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef Molline het volgende:
[..]
Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch![]()
hmm... ja! daar had ik nog niet aan gedacht. Kan ook goed zo zijn!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef Molline het volgende:
[..]
Hoezo, welke andere zoon, dat is toch een verzinsel? Ze zei dat toch omdat ze slaapmiddelen nodig had om de persoon in de kelder rustig te houden? Voor dat medicijn heeft ze een recept nodig en daarom loog ze toch of begrijp ik het nu niet helemaal goed?![]()
Alsnog een spoiler dan maar, over wat er in een voorstukje werd gezegdquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef Aventura het volgende:
Ik denk ook dat er wel verder wordt gesponnen rond Bree en Phyllis. Ik denk dat Bree opgepakt wordt wegens verdenking op moord...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door ChrisJX op 19-11-2005 21:34:31 ]
Oprah Winfrey had toch geen echte gastrol? Er werd net gedaan of zij ging verhuizen en ze werd in verschillende stukjes die we kennen geplakt. Zodat zij degene was die Susan naakt in de tuin zag liggen, zij degene was die met de maatbeker op stap ging en zij degene was die door het raam van de deur naar Gabrielle en John keek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 05:31 schreef ma_jojo het volgende:
Oprah Winfrey heeft toch ook een gastrol in een aflevering?
Misschien heeft zij ook iets met het "mysterie" van dat zwarte gezin te maken..
En ik denk ook wel dat je er iets achter moet zoeken, anders zouden ze pa-lief wel gelijk in beeld hebben gebracht en niet enkel zijn hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |