Inderdaad Twin peaks..... ages agoquote:Op donderdag 10 november 2005 19:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf het begin. Ik ben de eerste aflevering gaan kijken puur omdat er zo'n hype gemaakt werd, had geen idee wat het zou zijn. Er werd mij verteld dat het een sex and the city achtig iets zou zijn
Maar gelukkig is het iets heel anders, bijna beetje Twin Peaks achtig bijna
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Inderdaad Twin peaks..... ages ago![]()
dat gaat wat ver maar ik volgende het wel ja, dat kan goed 15 jaar terug zijn niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]ik was er aan verslingerd destijds
dat kan best, was tijdens mijn middelbare school tijd. zal 90/91 geweest zijn:?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
dat gaat wat ver maar ik volgende het wel ja, dat kan goed 15 jaar terug zijn niet?
Zo dacht ik er ook overquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vond het een heel begrijpelijk actie met die stropdas
Ontroerend zelfs, door wat ze zei
Ik vond het vooral sterk dat ze daarna de kerk uitliep, alsof ze wilde zeggen dat het daarmee voor haar afgerond wsquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:36 schreef Nuna het volgende:
Ja, maarja. Dat is toch ook wel weer typisch Bree om zijn stropdas te verwisselen op zijn eigen begrafenis.
Wat bedoel je? Het kan nog steeds iedereen zijn hoor. Zelfs de vader van die jongen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:47 schreef amaranta het volgende:
Die spoiler is iddgrumble
weten we ook gelijk wat voor kleur de hand nou precies had
quote:Dinsdag 15 november: You Could Drive a Person Crazy
Susan is onaangenaam verrast als ze hoort dat haar ex Karl de nieuwe vriend van Edie blijkt te zijn. Lynette gaat weer werken waardoor Tom thuis met de kinderen zit. Ondertussen heeft Bree het aan de stok met haar schoonmoeder en krijgt Gabrielle een ongewoon verzoek van Carlos die vreest dat zijn leven in de gevangenis gevaar loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |