nee, hoor, hij was eerst ook een negerquote:Op woensdag 23 november 2005 13:17 schreef Nuna het volgende:
Aargh, die smerige rotkop van George op het einde bij die leugendetectortest![]()
En zag ik het nou goed en was die man in de kelder een neger? Hij was toch blank
Ja, echtquote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, hij was eerst ook een neger
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:22 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon mompelt wat over het feit dat negers blanke handpalmen hebben
mmmm, en ik hoopte nou net op een nachtje zonder nachmerriesquote:
Oh maar ik vind het ook wel leuk, maar dit zijn slechts opstartafleveringen, in mijn ogen. Dadelijk krijgen we het echte werk weer. je moet het wel in 't grote geheel zien, natuurlijk...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef milagro het volgende:
wij? ik vind het nog steeds fantastisch , hoor
jullie zijn gewoon een stelletje ongeduldige verwende zeikerds
zoiets hoor ik wel vaker van mijn husbandquote:Op woensdag 23 november 2005 12:56 schreef milagro het volgende:
jullie zijn gewoon een stelletje ongeduldige verwende zeikerds
een wijs manquote:Op woensdag 23 november 2005 18:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets hoor ik wel vaker van mijn husband
quote:
Aaaaaaaaargh!!!quote:
Ja, ik dacht al dat iedereen die leuk zou vindenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Aaaaaaaaargh!!!Wil je dat niet meer doen?!
Grrr wat een gemeen, eng mannetje, vooral op het einde met die leugendetector!
IK vond het wel een aardige aflevering maar ik heb wel leukere gezien. Ik begin Susan een beetje irritant te vinden met haar jaloerse en onhandige gedoeOok vreemd dat Bree zo weinig emoties toont? (oke is een inkoppertje
) Zelfs Gabrielle irriteerde me terwijl ik die één van de leukste vond, dat gezwijmel over die tuinman pfff terwijl ze hem er zelf uit had geknikkerd toen hij met zijn tas bij haar in wilde trekken
![]()
Ik wist t welquote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef CryARiver het volgende:
Uuuhm dat is logisch. Want dan is het verschil tussen amerika en nederland nog maar 2 weken en dat is te klein. En zoiezo hebben alle commerciele zenders een winterstop (eind december tot maart).
Rond Maart beginnen ze juist weerquote:Op donderdag 24 november 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wist t welVolg de serie ook via download maar ik dacht dat ze rond maart zouden stoppen
Sow... die programmering ziet erquote:Op donderdag 24 november 2005 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DHW stopt op Net 5 vanaf 1 januari!!!
BRON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |