En dat is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoooo we kunnen weer verder! lang lever gary de slak
Foei !quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Foei !
Ken jij Gary van Spongebob niet ?![]()
Ik wil deze [afbeelding]
defenatly sporten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg medicatie nog en daar kom je ook van bij. Ik ga sowieso eens over 3 weken praten om af te bouwen van 1 middel. Voel me nu zo goed dat ik denk dat het niet nodig is om de gedachten-remmers nog in te nemen. Ik zal niet zo snel meer teveel denken en doordenken tot ik verdwaald ben in het denken. Tis eerder dat ik opgesloten zit in mijn denken nu, en wie weet heeft dat ook met de risperdal te maken. Die verdoofd als het ware je gevoelsleven dus misschien ligt daar een storende factor maar dat moet ik in samenspraak doen. Het idee dat mijn gevoelsleven verdoofd wordt, vind ik sowieso geen prettige gedachte eigenlijk, maar goed, dat was toen nodig.
Ik voel dus echt dat ik opgesloten zit in het denken en daarom voel ik me ook niet zo lekker. Sporten misschien goed hiervoor? Om alles eens los te gooien? Of schilderen? Alles eruit gooien dat erin zit. En dat is juist wat ik moet doen denk ikAlles eruit gooien dat erin zit. Zodat ik doorbreek uit de spiraal.
Ik was net goed op gang met sporten kreeg ik een blessurequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
defenatly sporten!![]()
ik kwam erachter dat mijn baas nooit meer op fok forum kijkt
hoef ik eindelijk niet meer zo anoniem te doen
Ik ben bang dat ik binnenkort daar niet meer onderuit kom, en al die kinderfilmpjes leer kennen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Foei !
Ken jij Gary van Spongebob niet ?![]()
Ik wil deze [afbeelding]
Waarom lukt het niet om gewicht erbij te krijgen? Komt dat door stress of wat anders? Geen honger? Snelle spijsvertering?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
oei oei gewicht ... delicaat onderwerp ... bij mij moet er dringend wa bij ... maar 't lukt zo niet :/
Je kan van mij zo 20 Kilo krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
oei oei gewicht ... delicaat onderwerp ... bij mij moet er dringend wa bij ... maar 't lukt zo niet :/
bouw? voor ik ging fitnessen kreeg ik er ook geen gewicht bij aan... ben 1.85 en woog 65KG. nu weeg ik 73KGquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet om gewicht erbij te krijgen? Komt dat door stress of wat anders? Geen honger? Snelle spijsvertering?
Ik lijk wel een dokter.
Snelle spijsvertering, wat mij betreft mag die van mij een percentage of 10 sneller gaan voor een paar maanden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:35 schreef UncleScorp het volgende:
Krijg zelfs geen vreetkick meer van mn jointjes
En dan ook de dagelijkse stress van 2 kids aan tafel ... "eet je groenten op", "stop met zeuren" , "gvd" ...
Niet bevorderlijk voor de spijsvertering en/of eetlust.
Ik nog iets groter en iets magerderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
Gaat het over gewicht![]()
Met mijn 1,82m en 65kg ben ik ook niet echt een zwaargewicht geloof ik![]()
nee, ik nam de verkeerde shakesquote:
ook voor mij om aan te komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nee, ik nam de verkeerde shakes![]()
Nee, dieten hebben nog nooit echt bij mij gewerkt, hooguit tijdelijk. Later ging op een zonnig Grieks eiland een paar keer per eeek kloven lopen en toen vlogen de kilootjes er vanaf. En kwam ik bruin&slank terug![]()
Veel bewegen is de oplossing voor mij
zal het onthouden en de volgende die ik zie met een hamer bewerkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zou het minder wreed vinden als je hem met een hamer op zijn koppie zou slaan....
Niemand hier heeft tijd voor oeverloos gelul. Wij maken tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:42 schreef coz het volgende:
niet verkapte post om bij te blijven in het oeverloos gelul waar ik geen tijd meer voor heb / vrijmaak
dat is ook niet vriendelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:42 schreef nokwanda het volgende:
Enyalius..... neee.... je vangt em en stuurt hem met spoed naar mij![]()
ik kan op werk wegens technische redenen geen tijd meer makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niemand hier heeft tijd voor oeverloos gelul. Wij maken tijd.![]()
FEAR?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:51 schreef coz het volgende:
[..]
ik kan op werk wegens technische redenen geen tijd meer maken![]()
en nu ga ik lekker spellen spelen enzo![]()
Dat is wel heel erg zielig voor dat beestje ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoera Hoera, de eerste cycloop is geboren![afbeelding]
Hiero een linkie van het artikel : http://www.xerson.nl/content/view/161/2/
Een hoax, dat is ook een apart beest inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t lijkt helemaal niet op een kat....volgens mij ist een hoax
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een hoax, dat is ook een apart beest inderdaad.
bonzai kittenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend idd de vraag: Mam, wat is een hoax?
Dit had ik moeten antwoorden.
Goeiemorgen allemaal, trouwens.
Dat was godzijdank ook een hoax.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was godzijdank ook een hoax.
Heb nog wel ooit protestmails geforward tegen de praktijk van de bonzai kitten![]()
als een blokquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge marietjelekker geslapen
me 2quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me 2
ik wou er 1tje hebben
Als ik het zo moet rekenen heb ik dus 8 poezen in huisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:11 schreef UncleScorp het volgende:
1 poes in huis is al meer dan vodden genoeg ... en ze is dan nog allergisch voor katten ook![]()
just kiddin nokjequote:
omdat het hoofd helemaal niet op dat van een kat lijkt... geen oren neus of bekje... alleen maar 1 oog. kijk pootjes of vingertjes extra zie je vaak alleen dan klopt de rest nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:41 schreef Mirage het volgende:
Nou ja, waarom niet ?
Er worden ook wel eens geitjes met 5 pootjes geboren en baby's met 12 vingers.
(recent nog)
idd a bad case of OMFGquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:14 schreef coz het volgende:
omfg
Big Brother - achtige controle, alleen maar voordelen?
heeft ie het over de voordelen van big brother ... bijvoorbeeld geen rekening rijden
veel te veel humor voor op de vroege morgen
goooo dromenvanger!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogge
Ik ben net wakker
Goed geslapen wel veel gedroomd en nu dus tijd voor koffie. Voel me wel lekkerder in mijn vel zitten nu doordat het weer lekker mooi is. Zometeen ff fietsen en dan de zolderkamer reinigen.
Tijd voor actie
Zolderkamer reinigen? Letterlijk? Of de metaforische zolderkamer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogge
Ik ben net wakker
Goed geslapen wel veel gedroomd en nu dus tijd voor koffie. Voel me wel lekkerder in mijn vel zitten nu doordat het weer lekker mooi is. Zometeen ff fietsen en dan de zolderkamer reinigen.
Tijd voor actie
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet!!!
Sjonge jonge wat een instellingquote:
Ben je wel lekker zacht zeg maarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef Mirage het volgende:
en nu ga ik mij douchen en omkleden.
ik zit helemaal... serieus helemaal onder de wasverzachter.
Mijn kleding lijkt blauw en ik krijg hoofdpijn van de geur.
Gatver !
En ik ga nooit meer naar de Lidl.
(ik begrijp achteraf ook niet waarom ik daar weer een keer naar binnen liep)
Laat ze eerst maar een cursus klantvriendelijkheid, beleefdheid volgen.
Geef mij mijn Bas v/d H. maar.
Ja mamma!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
[..]
Sjonge jonge wat een instelling
Je moet helemaal niets !
Je wíl !
Waarom ?
Omdat je datgene wil dat ná het goed gemaakte tentamen komt.
Een goed cijfer, een leuke studie, een baan waarin je het naar je zin hebt...
Succes !
LOL Eny BOEFJE!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:44 schreef Enyalius het volgende:
bah ik wil juist weg bij de bas
werk al veels te lang op het distributie werkkamp van hun
ik jat gewoon af en toe wat uit de dozen tijdens het inladen van de vrachtwagens. doen de chauffeurs ook met de drop hehe
zetten we 1x met de snoep ver in de trailer. andere hoge kar er dwars voor zodat de camera niet ziet wat je doet
mach schnell!! ein, zwei, drei
go nieuwe sollicitatie
ik ken het wel.naja kennen heb er wel eens reclame voor gezien in de gamepro (USA versie)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:01 schreef Enyalius het volgende:
het schijnt dat ik een nek heb voor goeie onbekende spellen
[Multi]The Bards Tale
bijna niemand heeft gehoord van velen die ik speel
erg goed met droge, sadistische, humor. ik kan me wel vereenzelven met de bardquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ken het wel.naja kennen heb er wel eens reclame voor gezien in de gamepro (USA versie)
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Wat is het stil hier vanochtend
1,5 dan. Ik ben er maar halfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja nu zijn we met zn 2-en
Ik klik net ff op je fotoboek, jij bent ook in het bos geweest met een truth meeting?quote:
We waren met een redelijk grote groep. Was vooral erg gezellig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik klik net ff op je fotoboek, jij bent ook in het bos geweest met een truth meeting?
Heb je nog wat ervaren?
Ben er zelf namelijk ook geweest met een vriend van me op zo'n meet, was wel een aparte avond vond ik.
Ps, je lijkt een beetje op die Cranberries zangeres he?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
kon lekker uitslapen. hoef pas om half 1 ipv 7 te beginnen.
het engste van de Doom film was toen me vader om half 11 me kamer in liep en zei dat het geluid zachter moest omdat ie wilde slapen. de rest was saai en voorspelbaar. niet echt waard om te zien
Wat was je ervaring dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We waren met een redelijk grote groep. Was vooral erg gezellig.
Mijn ervaringen spitsten zich vooral op een punt ergens driekwart op de weg ernaar toe.
We zijn bij die gelegenheid trouwens niet bij het kleine gat geweest. Wil ik ooit nog wel eens doen.
En voor wat betreft je ps: Darn, nooit opgemerkt. Maar nu je het zegt.... Maar volgens mij ben ik wel een beetje kleiner.
ik schrok wel ff. zoiets verwacht je natuurlijk niet. dat iemand me kamer zomaar in loopt laat staan om half 11 in de avondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je vader was enger dan de film
Gister schrok ik me helemaal rot. EW had zijn mp3-ding aanstaan en begon mee te zingen. Dat was pas eng. Ik schrok echt. Zo´n spookachtig geluid.
wou net vragen of ze het niet op kon nemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik schrok wel ff. zoiets verwacht je natuurlijk niet. dat iemand me kamer zomaar in loopt laat staan om half 11 in de avond
ew moet zingen in het bos. jaagt ie meteen alle geesten weg
wil zelf nog steeds een keer fysiek naar het solse gat toe.
Ik ervaarde gewoon een onrust. Zo´n raar gevoel in mijn ruggegraat. Maar echt niet bij het gat zelf maar op het pad ernaar toe. In die buurt lag een grote boomstronk naast het pad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat was je ervaring dan als ik vragen mag?
Wij ervaarde vooral een koude wind waaien in een dicht bos.. zo plots. En die maat van me is wel een erg nuchter persoon, zelfs hij vond het "apart".
Die zangeres is vlgs mij zelf ook vrij klein
quote:
niet alle nederlanders over 1 kam scheren hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef UncleScorp het volgende:
Ach we kunnen allemaal wel es vitten op elkaar, maar om nou een topic "stomme belgen" te openen ... beetje bekrompen mentaliteit ...
[* UncleScorp] @ kutmode
Waarschijnlijk doelen ze dan op een andere etnische minderheid.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Mirage het volgende:
Wat mij meermaals is overkomen is dat ik naast iemand zat die zat te vitten op "al die stomme allochtonen" en vervolgens naar mijn jongste wees "zie het verschil eens, die van jou kan zich toch ook netjes gedragen ! "....
Ik vind het heerlik om de respons te kunnen geven in dit geval "Jup, ik ben ook trots op mijn allochtoontje... hij speelt heerlijk"
huh![]()
ik ben met een allochtoon getrouwd. Brits
Als ze willen generaliseren en een groep mensen bekritiseren, laat ze dan iig de juiste termen gebruiken en het lef hebben om dan ook specifiek te zijn en het wijsvingeretje te gebruiken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelen ze dan op een andere etnische minderheid.
Een van de hoeveel etnische minderheden??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelen ze dan op een andere etnische minderheid.
Zit er al een tijdje aan te komen, he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
pfff ik sta hier op de rand van een depressie ivm mijn job die over mijn hoofd begint te groeien ...
en een baas die er nie echt oren naar heeft ...
Maar op 40 jaar en 2 kids zette die stap niet zomaar ...
Een tweestrijd om zot van te worden ...
daarom ook mijn kutmode vandaag, dus sorry voor het schenen-schuppen
yeaquote:
OOWWW MIR IS GETROUWD MET EEN BRIT!!!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Mirage het volgende:
ik ben met een allochtoon getrouwd. Brits
Hij draagt een gescheurde spijkerbroek en zuipt koffie,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OOWWW MIR IS GETROUWD MET EEN BRIT!!!!!!
![]()
lekker boeiend weer... zolang hij je maar niet dwingt thee te drinken en hij niet met een bolhoed rondloopt is er niets aan de hand
tsss, daar moet híj je via de bedrijfsarts dan maar naar door verwijzen ( enjij behoort dan dus ook geen rekening te zien).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
yea
Niemand toevallig een diploma van psychiater want toen ik de laatste keer ging "praten" met mijn baas zei hij dat ik beter es naar een psychiater kon gaan![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef Mirage het volgende:
* Mirage trekt kisten aan... en schopt de beste man tegen zijn schenen met haar stalen neus.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij draagt een gescheurde spijkerbroek en zuipt koffie,
maar het is en blijft een allochtoon !
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe de wetgeving daar in Belgie is. Maar met zo´n uitspraak zou ie zic ier in Nederland wel eens flink in de vingers kunnen snijden. Stel dat je dat advies ook echt op zou volgen en incompetent verklaard zou worden, of zoiets. Dan zou hij je wel een jaar (of twee?) moeten doorbetalen, ook al werk je niet. Daarna zou je pas in de wao vallen en herkeurd moeten worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
yea
Niemand toevallig een diploma van psychiater want toen ik de laatste keer ging "praten" met mijn baas zei hij dat ik beter es naar een psychiater kon gaan![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef UncleScorp het volgende:
thx dromenvanger ... gij praat een psych toch gewoon onder tafel ?
Idd dude ... zie mij hier zitten zwemmen in het geld én de miseriequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Geluk heeft dan niet te maken met geld. Ik denk dat geld het pure ervaren van het pure geluk wegneemt. Dat je materialisme kunt zien als nep geluk.
Zonder gelukkig gevoel kun je ook niet genieten van geld volgens mij. Ik bedoel, ik zeg vaker van, ik wil graag de hele wereld gezien hebben voordat ik sterf. Maar hoe ervaar je de hele wereld als je niet tevreden bent met wat je ziet in de wereld. Of hoe ervaar je de wereld als je niet alles ziet, je kunt de wereld denk ik op verschillende manieren bekijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd dude ... zie mij hier zitten zwemmen in het geld én de miserie![]()
Die vraag heb ik mezelf ook vaak gesteld. Maar wat versta je precies onder geluk? Vroeger dacht ik dat mijn leven er dan zo en zo uit moest zien, en ik aan een aantal voorwaarden moest voldoen, en dat ik dan pas gelukkig zou zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De vraag is...hoe word ik gelukkig. Of is de vraag. "Ben ik gelukkig". Op dit moment ben ik gelukkig omdat ik last van me heb afgeschreven hier![]()
Thanks for the compliment. Ben ik tenminste ergens goed inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Die vraag heb ik mezelf ook vaak gesteld. Maar wat versta je precies onder geluk? Vroeger dacht ik dat mijn leven er dan zo en zo uit moest zien, en ik aan een aantal voorwaarden moest voldoen, en dat ik dan pas gelukkig zou zijn.
Later kwam ik erachter dat ik op die manier mijn hele leven aan het 'uitstellen' was. Als ik maar eerst zus, als ik maar eerst eens zo...en intussen miste ik daardoor allerlei gelukkige momenten.
Voor mij is geluk meestal een momentopname... En 'gelukkig' ben ik nu in staat mijzelf en mijn leven te accepteren zoals het is, inclusief gebeurtenissen uit het verleden waardoor ik me heel lang erg ongelukkig heb gevoeld. Nu ben ik in staat om die mooie momenten te herkennen en te ervaren, en daardoor gelukkig te zijn. Dus tegenwoordig beschouw ik mezelf wel degelijk als een gelukkig en bevoorrecht mens.
En als ik jou zo lees, dan kom jij er ook wel. Ik vind het knap hoe je jezelf en je gevoel onderzoekt
ALI Cquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:11 schreef coz het volgende:
mensen zien mij soms aan voor knuffelallochtoon
nou ben ik best knuffelbaar , dat weet ik maar ben afaik 100% nederlands
alleen pikzwart haar en bruine ogen doen mensen snel denken dat je buitenlands bent ofzo![]()
Tik jij hardop dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:30 schreef Bastard het volgende:
Je hebt leuk ideen misschien, maar zooo onhaalbaar gewoon. "De onderneming zorgt ervoor dat iedereen gelijk is." Gaat gewoon niet gebeuren, mensen willen altijd wel een strijd onderling hebben op allerlei vlakken. Er kan geen gelijkheid zijn, jammer genoeg, het is een utopie. Althans voorlopig dan.
Goed idee van dat bier, ik heb ook een droge strot van het tikken.
Lieverd, je verhalen zijn lang en op de vorige pagina sneden jullie al onderwerpen aan waar ik op in wilde haken, maar ik zit hier met mijn dagelijkse rituelen/drukte... koken, samen eten, knuffelen, kindjes naar bed begeleiden, troep opruimen... diertjes verzorgen.... koffie drinken... en snakken naar een sigaret die ik (nog) niet mag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Het gebrek aan nieuwe inbreng hier wilt zeggen dat ik gek ben
![]()
Maakt niet uit....ik ben ook gek. En het boeit me geen ene fuck, behalve tussen de normale mensen voel ik me niet helemaal 100 procent.
schat.... je MAG het wel.... maar je WIL het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:32 schreef Mirage het volgende:
... en snakken naar een sigaret die ik (nog) niet mag.
Wat gek zijn betreft... als jij vindt dat je gek bent.... probeer er dan van te genieten ! (wees positief gek voor jezelf ! )
als een ander vindt dat jij gek bent.... wees er trots op !
Zou jij het zien zitten om een saaie, bevooroordeelde, wenkbrauwoptrekkende, voorspelbare pummel te zijn ?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lag er gister om 9 uur in ...:)
dus ben nu weer fit
Ach er is toch a; weinig op de buis tegenwoordig, andermans opgesloten leven volgen werkt nog wel verslavend voor mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:58 schreef coz het volgende:
is dat al bijna afgelopenik heb nog steeds spijt van die ene minuut die ik daarmee verneukt heb
![]()
dus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:51 schreef Bastard het volgende:
Toen was de live uitzending van BB nog bezig!
Lijkt me nou juist reden om er eens lekker vroeg in te duiken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen was de live uitzending van BB nog bezig!
Volgens mij ben je er dan al te laat mee. Als de bacteriele infctie reeds heeft toegeslagen is het wat laat om de weerstand nog op gang te brengen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was ff aant gamen gisteravond en kreeg het warm en dan weer koud.. beetje misselijk .. koppijn, was ook nog eens fucking verkouden.
heb toen dus maar 3 peren gegeten en 2 vitamine preparaten geslikt
Ik ben het met je eens dat er ook in bed gefokt moet worden. Maar dit was niet helemaal wat ik in gedachte had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
zo ik ben weer wakker ongeveer (nu pas ja, en ik zit al bijna 2 uur op mijn werk)
kan maar moeilijk ontwaken met die donkere lucht zo 's ochtends.
Gisteravond nog een laptopje opgehaalddus ik kan nu ook vanuit bed fokken
naughty nok @ workquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:21 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben het met je eens dat er ook in bed gefokt moet worden. Maar dit was niet helemaal wat ik in gedachte had.
agreed maar vitaminen zijn altijd goed voor je. ook al is het eigenlijk al te laat om de infectie tegen te gaan het zorgt er wel voor dat het bij die ene blijft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er dan al te laat mee. Als de bacteriele infctie reeds heeft toegeslagen is het wat laat om de weerstand nog op gang te brengen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
en ik gisteren ... na 'n dagje depressie op 't werk wou ik "happy" thuiskomen ... maar twas weer es schoonfamiliecrisis![]()
Het was reeds de 3e keer dat 1 van haar zussen van hare vent ging lopen .... zij ging haar helpen met de verhuis, terug naar het ouderlijk huis ... later op die dag kwam die vent natuurlijk ook naar daar (samen met zijn papa lol) ... die heeft mijn schoonvader staan uitdagen en weigerde weg te gaan ...
schoonvader kreeg dan 't schuim op de lippen, is naar zijn garage gegaan , koevoet gepakt ... en gelukkig heeft hij zijn woede uitgewerkt op de auto van die vent ...
Beetje later politie natuurlijk, met handboeien afgevoerd enzo![]()
Happy Family![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er ook in bed gefokt moet worden. Maar dit was niet helemaal wat ik in gedachte had.
Ja, en....... Is er een bepaalde tijd dat je het daar wel of niet over mag hebben dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:42 schreef UncleScorp het volgende:
zo vroeg al over sex bezig zeg
er zitten wel mensen op 't werk hé
een echte die-hard heeft daar ook sch**t aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, en....... Is er een bepaalde tijd dat je het daar wel of niet over mag hebben dan?
Het is gewoon een immer geschikt onderwerp om over te lullen. (het doen is dan weer een ander verhaal)
Mir heeft duracel batterijenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
een echte die-hard heeft daar ook sch**t aan.
niet altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sex = lief
Het voelt best smerig als ik de twee loskoppel. Echt losgaan is pas mogelijk met iemand die je ook liefhebt imo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
niet altijd.
Seks kan samen gaan met liefde, maar eigenlijk vind ik het twee verschillende zaken.
Seks is in mijn ogen ... hoe noem ik het ?
Barbaars komt in mij op, maar dat is niet correct. Lust, aards, menselijks..... "laags".
(niet minder lekker hoor)
En liefde, heel iets anders.
lief is een stopwoordje van mij voor : leuk/lekker/schattig/stoerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
niet altijd.
Seks kan samen gaan met liefde, maar eigenlijk vind ik het twee verschillende zaken.
Barbaars komt in mij op, maar dat is niet correct. Lust, aards, menselijks..... "laags".
Ik vind sex om de lust alleen, zo dierlijk en onpersoonlijk... wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
niet altijd.
Dat is de koppeling die jij eraan gemaakt hebt. (ikzelf ook trouwens,maar ik besef wel dat dat een persoonlijke voorkeur/must van mijzelf is)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het voelt best smerig als ik de twee loskoppel. Echt losgaan is pas mogelijk met iemand die je ook liefhebt imo.
Het staat niet voor niets tussen haakjesquote:En menselijk is niet perse laag. Ligt aan de mens erachter.
Die twee vallen voor mij in deze context onder hetzelfde.quote:Moet liefde dan perse iets hogers zijn? Menselijke liefde en geestelijke liefde kunnen ook aan elkaar gekoppelt zijn
quote:en sex speelt daar dan een rol in in de zin dat je dan zo open kunt staan dat je als het ware recht in elkaars ziel kunt kijken. Maar ook dat blijft menselijk. En het sluit pure lust ook niet uit.
Is wel iets totaal anders dan sex voor de sex. Dan kun je ook idd net zo goed een Tarzan nemen. Heb je de andere persoon erachter ook niet om wat dan ook mee uit te wisselen.
Lustig over sex lullen, met alle banaliteiten is echter weer een ander verhaal. Het is gewoon grappig en soms enigzins ranzig en compleet banaal en humoristisch. Maar het raakt nooit echt wat het met je doet.
Idd Nok !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef nokwanda het volgende:
Het voelt best smerig als ik de twee loskoppel. Echt losgaan is pas mogelijk met iemand die je ook liefhebt imo.
Oeioei ge gaat sex toch niet als liefdes-barometer gebruiken ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
maar 1 van die uitingen is ook laten zien dat je van iemand houdt. Sex kan dan heel lief en intiem zijn, niet alleen om dat ene hoogtepunt te halen, maar op een fijne en tedere manier.
dierlijk is denk ik het juiste woord !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind sex om de lust alleen, zo dierlijk en onpersoonlijk... wel lekker hoor.
En in dit geval heb je liefde en seks gekoppeld imo.quote:*Maar sex kan op vele manieren worden geuit denk ik.. maar 1 van die uitingen is ook laten zien dat je van iemand houdt. Sex kan dan heel lief en intiem zijn, niet alleen om dat ene hoogtepunt te halen, maar op een fijne en tedere manier. Uiteindelijk komt er toch wel weer een hoogtepunt van.
Het is inderdaad een (soms bewuste en soms on(der)bewuste) keus. Voor mij een bewuste. Heb de andere kant ook wel ervaren en dat is me slecht bekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is de koppeling die jij eraan gemaakt hebt. (ikzelf ook trouwens,maar ik besef wel dat dat een persoonlijke voorkeur/must van mijzelf is)
Het ligt eraan. Er is universele liefde. Maar er is ook onderscheid aan te brengen tussen verschillende soorten liefde voor verschillende soorten relaties. Indeze hadden we het over sex en liefde. Laat ik me daar dus maar op concentreren.quote:[..]
Het staat niet voor niets tussen haakjes
Ik kon niet op het juiste woord komen zoals ik al zei.
[..]
Die twee vallen voor mij in deze context onder hetzelfde.
Menselijke/geestelijke liefde staan voor mij allebei los van seks.
(ik meen dat je hier bedoelt dat menselijke liefde gekoppeld is aan seks en geestelijke er los van staat ?)
[..]
Maar ook dan kan het haast dierlijk zijn. In alle tederheid. Het een sluit het ander niet uit. Niet hoe de bui is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind sex om de lust alleen, zo dierlijk en onpersoonlijk... wel lekker hoor.
Maar sex kan op vele manieren worden geuit denk ik.. maar 1 van die uitingen is ook laten zien dat je van iemand houdt. Sex kan dan heel lief en intiem zijn, niet alleen om dat ene hoogtepunt te halen, maar op een fijne en tedere manier. Uiteindelijk komt er toch wel weer een hoogtepunt van.
de zustertjes sucken big timequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:45 schreef Enyalius het volgende:
kortom...he rules en het ziekenhuis sux big time
Dat is inderdaad zo.. sex is iedere keer weer anders. En het ligt echt helemaal aan de "chemie" met je partner.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ook dan kan het haast dierlijk zijn. In alle tederheid. Het een sluit het ander niet uit. Niet hoe de bui is.
Daar zeg je iets.... Chemie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo.. sex is iedere keer weer anders. En het ligt echt helemaal aan de "chemie" met je partner.
Ik begrijp niet goed hoe je dat bedoeld dan denk ik.. :Squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar zeg je iets.... Chemie.
Men probeert het met enige regelmaat heel nuchter te reduceren tot iets puur chemisch. (Ik zeg niet dat jij dat zegt, hoor. Maar het woord chemie deed me daar aan denken) Daar geloof ik dus niet in. Chemie zal er wel iets mee te maken hebben. But it doesn´t cut it. De effecten van chemie op de emoties lijken daardoor wel gebaggatelliseerd te worden. Onterecht imo.Kijk... het wordt alweer een echt truth onderwerp zo.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef UncleScorp het volgende:
idd sex & de NWO !
dat zou betekenen dat we het eigenlijk altijd al wouden maar dat we nu alleen maar aangespoort zouden worden... dus het zit in ons!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaahhhh, de NWO heeft de meerderheid der jeugd geindoctrineerd, via sublimatie, dat banale sex voor de sex okay is. Microsoft helpt mee door MSN te providen bijvoorbeeld. Sex verkoopt.
Ik snapte wel hoe jij het bedoelde. Daarom schreef ik ook tussen haakjes dat ik niet dacht dat jij dit bedoelde. Maar het woord chemie opzich deed me denken aan onderzoeken die zijn gedaan om te weten wat welke stofjes activeerde enzo, waardoor ook sex gereduceerd wordt tot een puur chemische kwestie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed hoe je dat bedoeld dan denk ik.. :S
Met chemie bedoelde ik de "click" die je met elkaar kan hebben.. ik heb sex gehad met mensen puur om de sex, want dat was de enige manier waarin we wel met elkaar konden "communiceren". En dat is een andere chemie die je dan hebt, dan met iemand waarbij je veel lol kan hebben in andere zaken, en daarbij dan ook nog goede sex hebt, dan gaat dat toch heel anders merk ik.
Niet dat ik nou zo'n sex specialist ben ofzo hoor, of dat ik een miljoen mensen heb gehad, verre van dat. Tis gewoon wat me opviel
jajaja, put the body on the couch for Dr. Freud.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat we het eigenlijk altijd al wouden maar dat we nu alleen maar aangespoort zouden worden... dus het zit in ons!
Nee okquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snapte wel hoe jij het bedoelde. Daarom schreef ik ook tussen haakjes dat ik niet dacht dat jij dit bedoelde. Maar het woord chemie opzich deed me denken aan onderzoeken die zijn gedaan om te weten wat welke stofjes activeerde enzo, waardoor ook sex gereduceerd wordt tot een puur chemische kwestie.
Ik snapte volledig wat jij bedoelde met chemie.
Oh nu je het zegt.. ja dat had ik wel eens gelezen inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:42 schreef UncleScorp het volgende:
NWO = Naakte Wijven Organisatie
Wat meer TRU-topics lezen , NWO = New World Order
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jajaja, put the body on the couch for Dr. Freud.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef coz het volgende:
overigens , waarneer update jij je sig eens mirage ?![]()
en je moet er nog bij zetten dat je man een allochtoon isquote:
uhm ik luister niet zo maar naar elke soort gitaar spel. het meeste luister ik nog steeds naar power en speed metal/hard rock en van tijd tot tijd ook satanic black/death metalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Nog eentje voor Enyalius eigenlijk, nu ik weet da ge naar gitaarmuziek luistert
Dit was 't laatste dat ik ooit getaped hebt, op het "hoogtepunt" van mijn gitaarspelen (kuch kuch), ondertussen al 'n paar jaar geleden![]()
http://users.telenet.be/UncleScorp/SurfingWithTheWaves.mp3
Play loud ffs![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
En ik haat het dat ik soms mijn eigen posts niet durf na te lezen gedaan in drukke buienDan schaam ik me, zoals gisteren. Ik weet niet hoe dat komt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:39 schreef Mirage het volgende:
Toch maar niet geshopt, ben maar 1 winkeltje binnengelopen om even te snuffelen en toen lekker naar huis gegaan
Ik heb truitje gekocht voor de kleine in wording... héééél schattigBeige dun gebreid met een mutje
![]()
Komt ook door vakere afkraak zaken die je nog steeds wel eens ziet hier. Niet dat ik zo'n zacht-gekookt eitje ben maar af en toe schrik ik nog wel eens hoe mensen kunnen reageren op een visie die anders is dan die van hen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ben jij gek, je hoeft je nergens voor te schamen hoor
Als het mijzelf betreft heb ik geen gat in mijn hand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]![]()
Dus je hebt geen gat in de hand zo te zien
Ik weet meestal voordat ik ga winkelen wat ik hebben wil.quote:Als ik in de stad ben dan moet ik al zorgen dat ik de pinpas thuis laat anders maak ik alles op.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ben jij gek, je hoeft je nergens voor te schamen hoor
Dat moet ik nog lerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als het mijzelf betreft heb ik geen gat in mijn hand.
De wekelijkse boodschappen weet ik voor een heel net bedrag te halen.
Echt veel trutspullen koop ik niet.
Ik heb geen ladingen make-up of geurtjes staan... geen kasten vol kleding die ik niet draag.
Denk dat het ook echt iets voor moeders is om het kind helemaal in de watten te leggenquote:Maar als het de kindjes betreft.... dan wordt het anders.
feit blijft wel dat ik mijzelf meestal binnen redelijke grenzen (volgens mij iig) terug roep.
Het jasje dat ik ontzettend leuk vind heb ik niet gekocht.
Hij is echt super, en af en toe moet zoiets "geks" ook kunnen...
maar het is een jasje maat 56 (dwz lapje stof van ongeveer 20 bij 20 cm) die 89,- euro kost.
Gewoon idioot dus eigenlijk.
Maar in dit soort gevallen sta ik wel te zwijmelen, maar koop ik meestal niet.
(heel soms en in overleg met mijn wederhelft wel)
Je bent je dus goed bewust van je inkomsten en uitgaven patroon, heel goed!!!!! En zo kun je misschien ook wat weg leggen voor later. Ik probeer dat sinds enige tijd nu, wegleggen, 4000 euro sparen per jaar als het ff kan ( inclusief vakantie-geld) maar dat is hard aanpoten.quote:Ik weet meestal voordat ik ga winkelen wat ik hebben wil.
Vooraf bedenk ik mij of ik dat geld deze maand kan missen en tot hoever het redelijk is om te gaan.
(jasje van 89 euro vind ik nu niet redelijk b.v. Ik ga deze week de kinderwagen ook al ophalen)
Aan die "begroting" hou ik mij danook als ik in de stad ben.
Andere keren spreek ik met mijzelf een bedrag af voor als ik wat leuks tegenkom of wel lekker shoppen/snuffelen en daar blijf ik dan ook binnen.
Wie houdt niet van geld uitgevenquote:Ik hou van geld uitgeven, maar bepaal vooraf altijd hoeveel max.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Als je altijd eerlijk tegen jezelf probeert te zijn zeg/post je nooit dingen waar je op dat moment niet achter stond. En niemand heeft het recht om jouw gedachten goed/af te keuren. (tenzij ze actief invloed hebben op een ander natuurlijk).
Jij bent jij en iemand anders is iemand anders.
Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het óf saai zijn of iedereen zou elkaar tot in het extreme in de haren vliegen. (want zeg nou eerlijk.. ikzelf heb de indruk dat het overgrote deel van de mensheid niet met zichzelf om kan gaan... wat moet dat worden als zichzelf opeens gelijk staat aan iedereen ? )
ah ja, afkraken, er zijn nou eenmaal hopen mensen die dat graag doen, maar die vind ik over het algemeen een beetje zielig...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt ook door vakere afkraak zaken die je nog steeds wel eens ziet hier. Niet dat ik zo'n zacht-gekookt eitje ben maar af en toe schrik ik nog wel eens hoe mensen kunnen reageren op een visie die anders is dan die van hen.
Maar meestal gaat dat gevoel weer weg en ga ik gewoon verder op mijn eigen manier. Tis ook de enige manier die ik kan gaan, mijn eigen manier dusIk kan niet anders schrijven omdat ik zo geworden ben door de jaren heen. Ik heb ze misschien af en toe niet allemaal op een rijtje schijnbaar maar toch denk ik dat ik af en toe voor mezelf de plank wel raak sla.
helemaal mee eens. En in mijn ogen zijn degenen die anderen volledig kunnen accepteren zoals ze zijn een stuk wijzer/verder dan degenen die overal een waarde oordeel aan te menen moeten vastplakken, slechts gebaseerd op hun eigen beperkte blik..oeps, doe ik het nou ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Als je altijd eerlijk tegen jezelf probeert te zijn zeg/post je nooit dingen waar je op dat moment niet achter stond. En niemand heeft het recht om jouw gedachten goed/af te keuren. (tenzij ze actief invloed hebben op een ander natuurlijk).
Jij bent jij en iemand anders is iemand anders.
Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het óf saai zijn of iedereen zou elkaar tot in het extreme in de haren vliegen. (want zeg nou eerlijk.. ikzelf heb de indruk dat het overgrote deel van de mensheid niet met zichzelf om kan gaan... wat moet dat worden als zichzelf opeens gelijk staat aan iedereen ? )
Da's dan toch alleen maar goed?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind dat er op fok altijd word afgekraakt behalve hier in trueth
het is alleen jammer..... zoveel eikeltjes met zoveel testostron die zeiken om het zeikenquote:
Ik heb een kast vol kleren die ik daadwerkelijk draag. Als ik iets lang niet draag dan gaat het weg. Is altijd wel iemand die het dan wil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:
Het jasje dat ik ontzettend leuk vind heb ik niet gekocht.
Hij is echt super, en af en toe moet zoiets "geks" ook kunnen...
maar het is een jasje maat 56 (dwz lapje stof van ongeveer 20 bij 20 cm) die 89,- euro kost.
Gewoon idioot dus eigenlijk.
Dacht onmiddelijk aan deze:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef RSH11 het volgende:
Hij wil dat het zwarte ras eindelijk eens korte metten maakt met die vervelende blanken! Boeten zullen we!
Maar check dat forum ff. M'n goede vriend Ronnie had email contact me 'm. Humor!
tja ik ben nu eenmaal eerlijk. ik kan enorm moeilijk liegen. lig ik met een vrouw in bed en was de bedoeling om me ziek te melden voor werk. zelfs een leugentje voor dat was onmogelijk voor mij. ging erg onbenullig, maar gelukkig vroeg de gozer toen niet door en zij okquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Enyalius het volgende:
89 euro een hele garderobe? dat lukt mij niet. een broek die ik leuk vind uit zien kost me toch al 50-70 euro. :S alleen met sommige, opdrukloze tshirts van WE kom ik goedkoop uit. en me sokken + boxers natuurlijk. maar zelfs voor een tshirt/longsleeve ben ik al 15-25euro per stuk kwijt. een trui 30-40 euro.
gelukkig koop ik geen kleren in bulk maar 2 kleding stukken in de maand ofzo. alhoewel begin dit jaar het anders lag. was 30kg kwijt dus niks paste me meer. was allemaal te groot. ben 1 dag met me zus wezen stappen en was toen 1400 euro kwijt aan kleren. 150 daarvan was aan muziek cd's
Ik las em nu pasquote:
Ken het, ja. EW had ze ook. Gaan ook erg lang mee en zijn het geld best wel waard. En in de uitverkoop kan het best meevallen. Heb wel eens een paar voor 50 euro voor hem gekocht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:32 schreef Enyalius het volgende:
laten we het maar niet over de prijs van mijn schoenen hebben van het merk DC bij Brittain
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef Enyalius het volgende:
muppet film
kijk een paar pagina's trug in dit topic zou ik zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef RSH11 het volgende:
Eny, heb je Doom al gezien? Waar blijven m'n 5000 woorden (minimaal...)?
* aai over bol geeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:58 schreef Mirage het volgende:
mijn kindjes zijn weg...allebei uit logeren..
ik had echt op een weekendje rust en slapen gerekend, maar ik mis ze nu al !!
Een kwartiertje terug kwam de halloweenoptocht langs.
De kindjes zouden het geweldig gevonden hebben, al die lampjes,maskers, gezelligheid.. het muziek gezelschap voorop.... en die grote verzameling kinderen in het donker.
nu mis ik de mijne dubbel...![]()
* Mirage] gaat zo aan het film/zwangerenvoer als mijn vent weer thuis is en dan kruipen we samen op de bank. [/me]
[me=Mirage gaat zich zo wel weer beter voelen en genieten. stomme emomuts !
quote:op verzoek van RSH11 even een klein reviewtje van de film Doom die ik zojuist gezien heb.
als je het vergelijkt met de game dan vindt je alleen de laatste 20minuten boeiend.
op een station op een andere planeet wordt er forensisch geologische opgravingen gedaan. in een ander deel van het labaratorium wordt er ook onderzoek gedaan naar nieuwe wapens en troep. er gaat dus iets mis en de mariniers worden opgetrommeld en via de Arc, een aparte transportatie methode, arriveren ze op het station. lekkere manier van reizen. de macho mariniers moeten er van kotsen hehe.
veel geloop door nauwe donkere gangen dus je ziet bijna niks. hier en daar worden wat mensen opgevreten anderen gaan dood en komen daarna weer tot leven als die enge beesten. ik heb enorm zitten lachen om de film. 1 marinier ging dood en even later kwam ie weer tot leven. hij wilde zijn maten gaan aanvallen, maar er zat speciaal glas tussen hun in. dus die zombie beetje tegen het glas aanrennen tot zijn kop gespleten was en zelf neer viel.
het verhaal is bagger, maar het gaat er om dat via een opgraving dat er een 24e chromosoom is. die zorgt er voor dat mensen super sterk, intelligent etc worden. maar het is erg selectief wie het uitkiest om te infecteren. de eerste infectie werd gedaan als test op een crimineel en dat liep zoals je raad uit de hand. maar op andere mensen heeft het een erg gecontroleerde uitwerking.
op het eind krijgt 1 marinier het goedje met de 24e chromosoom toegediend. dan krijg je dus de laatste 20 minuten. 10 daarvan in first person view en erg snel met veel snelle actie en schoten. daarna nog een gevecht hand to hand. the end
vrij saai en erg voorspelbaar met komische momenten er in.
*blij is dat het kind voor de verandering een keer een weekend thuis is*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:58 schreef Mirage het volgende:
mijn kindjes zijn weg...allebei uit logeren..
ik had echt op een weekendje rust en slapen gerekend, maar ik mis ze nu al !!
Een kwartiertje terug kwam de halloweenoptocht langs.
De kindjes zouden het geweldig gevonden hebben, al die lampjes,maskers, gezelligheid.. het muziek gezelschap voorop.... en die grote verzameling kinderen in het donker.
nu mis ik de mijne dubbel...![]()
* Mirage] gaat zo aan het film/zwangerenvoer als mijn vent weer thuis is en dan kruipen we samen op de bank. [/me]
[me=Mirage gaat zich zo wel weer beter voelen en genieten. stomme emomuts !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |